Monday, October 16, 2006
week mode???
Καφές νούμερο 3, σκοτάδι ακόμα, μουσικούλα και η επανεκκίνηση αργή. Όμορφα αυτά τα διαλείμματα, μόνο που η επιστροφή κουράζει ... Χρειάζεσαι μερικά δευτερόλεπτα (ή psec -εξαρτάται) για να μπεις σε ΣΚ-mode και 3-4 μέρες για να αποφασίσεις ότι δεν είναι ψέμματα, επέστρεψες και πρέπει να προσγειωθείς.
Ε, καλά τώρα, θεωρητικά μιλάμε πάντα. Αυτά συμβαίνουν όταν έχεις την ελευθερία του να αποφασίσεις μόνος χωρίς την μουλωχτή-agenda. Όταν η agenda μιλά παύουν αυτόματα κάτι τέτοια δημοκρατικά!!!
Καλημέρα, Καλημέρα
[έφερα τον καιρό από την άλλη pretend;
μπουφανάκι απαραίτητο
τα γυαλιά ηλίου σπίτι]

Όσο για το ΣΚ :-) ... λογοδιάρροια (!), άνετη-χαμογελαστή ατμόσφαιρα, ένα super-σοφρίτο, χορός με 80's (άντε μέχρι 90's) αντί για τα latin-κάτι, printout and Co. και τελευταία εικόνα ο σταθμός ... πολύ μου άρεσε τελικά αυτός ο σταθμός με τον άγγελό του! Το λάμα μόνο την είχε κοπανήσει ... σνιφ ;-)
posted by KV @ 8:37 am  
20 Comments:
  • At 10/16/2006 10:05:00 am, Blogger Orelia said…

    ανακατανομη επιπλων
    "σερβιρισμα" νεων
    προσπαθεια τακτοποιησης βιβλιων
    ο κοσμος γεμισε cds!
    πονοι αφορητοι σε ολο το σωμα
    υπνος λιγοστος ως εκ τουτου
    ...και ξημερωνει Κυριακη..
    ουτε να ψηφισω δεν εχω κουραγιο!
    παω ομως! το ελαχιστο! για ποιον ομως;
    ο Εγκελαδος δινει "δουλεια" στους Γεωλογους - "ανοιγει" τις δουλειες.. :)
    η ταινια: "ζωντανοι στο Κυτταρο", ανασκαλευει τις αναμνησεις μου και η παρουσιαση της Φλερυ, στην αρχη, ποτο δροσερο στους προβληματισμους μου και το συναισθηματισμο μου...

    το δικο μου, Σ/Κ!

    καλη σας ημερα και εβδομαδα, ομοιως.. :)) εκει!

    ο σταθμος.. τραινου; ποσο τους αγαπω..!
    η Καρεζη μεσα σας; βρηκε περιθωριο να εκφραστει;

    φιλιά KV!
    α.λ.:)

     
  • At 10/16/2006 11:00:00 am, Blogger Unknown said…

    Είδες γιατί δεν έχω ατζέντα;;;;
    Θα διαφωνούσαμε ιδεολογικά σε καθημερινή βάση....

     
  • At 10/16/2006 11:12:00 am, Blogger vasvoe said…

    καλή ήταν η λογοδοιάρροια όμως!! σαν ψυχανάλυση!! ακούς τί λες και σε βάζει σε σκέψεις ;)

     
  • At 10/16/2006 12:12:00 pm, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    πετα την ατζεντα...
    φτιαξε καφε...
    και ερχομαι...

    φιλακια...
    καλημερες με ηλιο απο θεσ/νικη...
    :)

     
  • At 10/16/2006 02:04:00 pm, Blogger Кроткая said…

    καλή εβδομάδα! καλό κουράγιο! απολαμβάνω το sick leave μου!!! για να συντονίσουμε τις ατζέντες μας!!

     
  • At 10/16/2006 02:33:00 pm, Blogger vasvoe said…

    1-3 δεκέμβρη η δικιά μου είναι ρεζερβέ, περιμένω επιβεβαίωση :)))

     
  • At 10/16/2006 09:49:00 pm, Blogger KV said…

    @ Orelia μου, ;-)))
    δημιουργικότατο το είδα το ΣΚ σου, οι πόνοι να έλειπαν μόνο (ούτε που θέλω να σκεφτώ την επερχόμενη προσπάθεια να τακτοποιήσω το σπίτι)!
    Καλή εβδομάδα και σε σένα, η Καρέζη μου περιμένει την Τετάρτη!!! πολλά φιλιά
    ΥΓ Και εγώ τους αγαπάω τους σταθμούς, την μελαγψολία και την ζωντάνια τους...

    @ Καμηλιέρη, ΚΑΙ με την αντζέντα θα τα έβαζες;;;;;;;; ντροπή!

    @ Vasένια, αυτό είναι, τα λες δυνατά για να τα ακούς! 1-3 Δεκέμβρη άδεια προς το παρόν, ψάχνω όμως εισητήρια για Ελλάδα!

    @ Βασιλική, την πετάω και ξαναγυρνάει, άτιμο πράγμα! Φιλιά και από την pretend, λιακάδα και εδώ σήμερα!

    @ Krot μου, ήσυχα στο sick leave όμως, δεν είναι για χόρταση, έχεις και ταξίδι μετά!!! ;-) Δώστε μου 1-2 μέρες να δω εισητήρια!!!

    Κατάκπες καλησπέρες!!!

     
  • At 10/16/2006 09:49:00 pm, Blogger KV said…

    κατάκοπες ..........

     
  • At 10/17/2006 10:25:00 am, Blogger Alepouditsa said…

    εκνευριστική αυτή η agenda μου φαίνεται...αλλά απαραίτητη! (πώς τα καταφέρνει αυτός ο καμηλιέρης, δεν έχω καταλάβει ακόμη...)

    και το δικό μου ΣΚ...κατάκοπο...
    συνέρχομαι σιγά-σιγά..(φαντάσου δηλαδή που πάω στο γραφείο για να συνέλθω... ουφ...αίχος ακούγεται)

    Φιλάκια!
    Καλημέρες :-))

     
  • At 10/17/2006 11:32:00 am, Blogger Unknown said…

    It's kind of magic(?) :p

     
  • At 10/17/2006 11:45:00 am, Blogger KV said…

    Αλεπουδίτσα καλή ξεκούραση! Και άσε τον Καμηλιέρη να λέει ... ΣΙΓΟΥΡΑ έχει κάποιο ανατολίτικο agenda-system και να μην έχει ... θα αποκτήσει;-))))

    Καμηλιέρη ... meaning ???

    Καλημέρες!

     
  • At 10/17/2006 01:00:00 pm, Blogger Unknown said…

    ΟΥΣΤ...

    [Και να "αποκτήσω" στο συρτάρι με τις άλλες άχρηστες που μου έχουν χαρίσει θα μπεί...]

     
  • At 10/17/2006 01:25:00 pm, Blogger Orelia said…

    αγχωμενες καλημερες
    και θωρωντας τες να λες:
    να ζει κανεις ή να μη ζει;
    πως τα 'φερε ετσι η ζωη;
    ο γιος στις καταληψεις
    κι εγω με αλλες αντιληψεις;
    :)))
    (συνεχιζεται)

    σταθμος ΟΣΕ - Ορεστιαδα
    ερχεται απο το πουθενα κι οδευει παραλληλα με εναν αλλο κοσμο... το τραινο

    καλη σας ημερα εκει!
    :))

     
  • At 10/17/2006 01:54:00 pm, Blogger KV said…

    Καμηλιέρη μου, το ΟΥΣΤ δεν είναι εξήγηση!
    [... καλάάάάά έτσι έλεγα και εγώ!]

    Orelia, δεν το παίρνεις μάλλον είδηση αλλά την ζωή καταλαμβάνετε οικογενειακώς με το τρέξιμο, το άγχος και τις αντιλήψεις!
    Με τον ΟΣΕ ... σε έχασα!
    Καλημέρα, Καλημέρα!

     
  • At 10/17/2006 02:16:00 pm, Blogger Unknown said…

    Μα δεν σας εξήγησα...
    [...αυτό δεν είναι μέτρο σύγκρισης...]

     
  • At 10/17/2006 05:56:00 pm, Blogger Orelia said…

    αγχος, οχι!
    εννοιες, ναι.. :))

    εχω μια νεαρη φιλη, σπουδασασα ες τας Βρυξελλας!!!!, που μου ειχε πει καποτε: μην λετε αγχος! να λετε εχω εννοια..
    εκτοτε, το χρησιμοποιω εναντια στο αγχος που δημιουργει η χρηση της λεξης αγχος :) και της το θυμιζω κι εγω που και που...

    Ορεστιαδα.. καποτε βρεθηκα εκει και μου εκανε εντυπωση η πολη, ο σταθμος και το τραινο που εμοιαζε να φτανει στον σταθμο απο βοριοτερα απο το πουθενα!
    περαν του σταθμου εμοιαζε να υπαρχει μονο δασος...
    αυτο

    καλησπερες καλησπερες!

     
  • At 10/17/2006 09:48:00 pm, Blogger Markos said…

    Διαπιστώνω μια ερωτική σχέση με την agenda ή μου φαίνεται;

    Καλησπέρα σας
    Φιλιά

     
  • At 10/17/2006 11:33:00 pm, Blogger KV said…

    Darth, όχι βέβαια
    [τώρα να λέμε και του στραβού το δίκιο ... δεν έχεις και πολύ άδικο... !!!]


    Orelia μου, σωστά το είπε η φίλη σου ... ποιος την ακούει όμως! Έχει σημασία το όνομα;;;
    Σταθμός στην μέση του πουθενά λοιπόν... εμένα μου αρέσουν αυτές οι μελαγχολικές εικόνες!!! (ομίχλη, υγρασία, ήχος μόνο από τις ράγες που παγώνουν!)
    Καλησπέρα, Καλησπέρα !!!


    Μάρκο Καθόλου ! Περισσότερο σχέση αντίζηλων ;-)
    ΠΟΛΛΑ φιλιά ;-)
    Καλησπέρα σου

     
  • At 10/18/2006 09:48:00 am, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    καφες; Νο 2...
    διαθεση; ετσι και ετσι...
    ατζεντα; ιπταμενη...

    καλημερες χωρις ηλιο και με κρυο απο Θεσ/νικη, καλη μου...
    :)

     
  • At 10/18/2006 11:40:00 am, Blogger vasvoe said…

    καλημέρες και από δω. ο ήλιος λάμπει μέσα από την ομίχλη και τα φύλλα πορφυρο-χρυσαφίζουν!

    όλα καλά, όλα ανθηρά. άγχος; τί είναι αυτό; μισό να κοιτάξω στο λεξικό...

     
Post a Comment
<< Home
 

Ο καιρός σήμερα :

Bobby McFerrin Robbin Williams - Something stupid



"'Οσο είσαι στην διαδικασία επιλογής τα πάντα είναι πολυχρωματικά. Αλλά δεν χρειάζεται να έχεις 1,7 εκατομύρια χρώματα (overanalyzing) και τα 7 της ίριδας αρκούν! Μόλις όμως πάρεις την απόφαση τα πάντα γίνονται άσπρο-μαύρο. Άσπρο η απόφασή σου, μαύρο όλα τ' άλλα ... ."

Darthiir the Abban

"... σαν να ειναι το παραπονο καϊμάκι απο μια πατριδα."

Orelia

"Life... is like a grapefruit. It's orange and squishy, and has a few pips in it, and some folks have half a one for breakfast."

Douglas Adams

"All that we see or seem

is but a dream within a dream"

Edgar Allen Poe

"Was it love, or was it the idea of being in love?"

Pink Floyd

"Experience is the name every one gives to their mistakes."

Oscar Wilde

"Science, my lad, is made up of mistakes, but they are mistakes which it is useful to make, because they lead little by little to the truth.

"Journey to the Center of the Earth, Jules Verne

 
Cooked enough to be firm but not soft ...
About Me

Name: KV
Home:
About Me:
See my complete profile
Shoutbox

Να θυμάμαι ...
... να ελέγχω το hotmail μου...
Take a look
Μα ΤΙ σκεφτόμουν ;;;
Archives
Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Locations of visitors to this page



www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from kv_aldente. Make your own badge here.