Tuesday, October 03, 2006
Delegation
G'day mates! Σιγά σιγά ανακαλύπτω ότι η αγαπημένη φράση των συνεργατών μου όσο έλειπα, ήταν "θα το κάνει η KV όταν γυρίσει" ! Delegation ... το κόλπο "μου" ... χα χα χα ...

Έχω "προσφερθεί" να κάνω ένα σωρό δουλειές όσο έλειπα ... Καλά να πάθω γιατί με είχε πιάσει αυτή η φοβερή μανία να μην διαβάσω κανένα επαγγελματικό e-mail. Guess what? Όλα τελείωναν με την φράση: "If you disagree, please let us know"!!! Έξυπνο! Πως να disagree βρε σύντεκνε αν δεν read το mail ;;;

Πρωϊνό (πρωϊνό) ξύπνημα, καφές νούμερο 3 και ... ξεκίνησα ήδη. Με αυτά που μου είχα κάνει εγώ delegated. ΠΡΙΝ τα μπλε, τις ρακές και τις Λεβεντογέννες! Τα πολύ πολύ επείγοντα πρώτα γιατί έχουμε και τρέξιμο σήμερα (γυμναστήριο, να κανονίσω για το θέατρο, να βγάλω εισητήρια, να κανονίσω κομμωτήριο, τέτοια) ... Τα πολύ επείγοντα πρώτα ... χχμμμφφφτ ... η λίστα (ναι αναγεννήθηκε από τις στάχτες της).

Για τα υπόλοιπα ... ταπ ... Είναι η απάντηση στο delegation το redelegation??? Έχουν μάθει τα αλεπουδάκια να το αγνοούν ή να αρνούνται;;; Θα δείξει! ;-) Εγώ πάντως, ακόμα να διαβάσω όλα τα e-mails μου, σιγά-σιγά!

Καλημέρα - Καλημέρα!!!
[σκοτάδι ακόμα ...
δεν παίρνω αδιάβροχο!]
posted by KV @ 6:38 am  
18 Comments:
  • At 10/03/2006 08:28:00 am, Blogger Unknown said…

    Μπουαχαχαχαχαχαχαχαχα
    lol

    Είδες γιατί τα mails μας τα διαβάζουμε πάντα, απλά δεν απαντάμε;;;;

    Μπορεί να τους ενοχλούσε ο πονοκέφαλος αλλά μάλλον βρήκαν μερικά "θετικά" να πάρουν και από αυτόν κατά την απουσία σου....

    rol...

    :)))))))))))))))))

    [Καιρό έχω να γελάσω έτσι είν' η αλήθεια.... :p]

     
  • At 10/03/2006 08:39:00 am, Blogger KV said…

    όχι βρε κουφιοκεφαλάκη (κουφιοκαμηλάκι), τα επαγγελματικά mail στις διακοπές ΔΕΝ τα διαβάζουμε (με μικρές εξαιρέσεις). Μπρρρ...
    Και δεν μου έκαναν delegation τα αλεπουδάκια (φτου φτου φτου), οι συνάδελφοι μου το έκαναν. Με τα αλεπουδάκια, είπαμε, ανταλλάξαμε 4-5 mail-καναρινο-κρισης και αυτό ήταν. ΣΙΓΑ μην μου έχουν κάνει αυτά delegation! XA (χαχαχαχα) ...Το θέμα βέβαια είναι να μην έχουν μάθει να λένε όχι.

    [πέρνα από εδώ κατά το βραδάκυ όλο και κάτι θα έχει κάνει ο φίλος σου ο πονοκέφαλος!]

     
  • At 10/03/2006 09:23:00 am, Blogger Unknown said…

    Εσύ συνέχισε να μην διαβάζεις mails και άμα βρίσκεις ξαφνικά ασφυκτικά γεμάτες λίστες να μην αναρωτιέσαι...

    [It's a date!]

     
  • At 10/03/2006 12:38:00 pm, Blogger KV said…

    Aχ βρε Καμηλιέρη ...

    [δεν χρειαζεται να περιμενεις άλλο ... σήμερα μου εγραψε progress report, να στο φωτοτυπίσω ή να το τηλεγραφήσω που ειναι και πιο εύκολο;]

     
  • At 10/03/2006 12:47:00 pm, Blogger Unknown said…

    E-μα :p

    [Υποννοείς ότι γράφει κι όλας; ΟΥΑΟΥ! Όπως βολεύεσαι.... αλλά στείλτο!]

     
  • At 10/03/2006 01:09:00 pm, Blogger Markos said…

    Κοίτα, νομίζω ότι όλοι έχουν δικαίωμα στις διακοπές (σου), ακόμα και οι συνεργάτες σου.
    Πού είναι το παράξενο που σου φορτώσανε τις δουλειές τους όσο έλειπες;

    Φυσικά η λύση είναι πάντα απλή.
    Λες γύρισα, διακοπές τέλος.
    Για όλους.
    Ήτοι κάθε κατεργάρης στον πάγκο του :)))

    Καλό σου μεσημέρι.
    Φιλιά

     
  • At 10/03/2006 03:50:00 pm, Anonymous Anonymous said…

    kv πολύ όμορφο μπλογκ, σε διαβάζω αποσπασματικά καιρό αλλά σήμερα είπα να μη ντρέπομαι άλλο και να πω μια καλημέρα :)

     
  • At 10/03/2006 09:45:00 pm, Blogger KV said…

    @ Αχ βρε Καμηλίέρη (-Καμηλιέρη, ξύλο που θα το φας) τώρα εσύ πιστεύεις ότι δεν τα έχω διαβάσει;;; ... ταπ;
    [γράφει ...[και ο ανηψιός μου γράφει]... αλλά δεν μπορώ να σου το στείλω. Μας το ζητάνε Οργανισμοί και Μουσεία ...Άσε που με τόσο blanco είναι βαρύ...χχμφφφτ ]

    @ Μάρκο μου, όλοι έχουν δικαίωμα στις διακοπές μου;;;; χαχα - Όχι (κάθετο, δεν πιστεύω να σου φάνηκα τόσο δημοκρατική ;-) ). Αλλά μην ανησυχείς: γύρισα κεφάτη!!!

    @ Πολύ καλά έκανες και έγραψες την Καλημέρα σου Astarte ;-) ! Καλώς ήρθες!!!! (και Ευχαριστώ) Μα.... σου φαίνεται αυτό το μπλογκ χώρος για να ντρέπεται κανείς;;;

    Καλησπέρα, Καλησπέρα!!!

     
  • At 10/03/2006 10:34:00 pm, Blogger Unknown said…

    Είμαι εύπιστος...

    [μα ούτως ή άλλως δεν ζήτησα το πρωτότυπο... δεν μπορώ να στο στερήσω...]

     
  • At 10/03/2006 10:40:00 pm, Blogger KV said…

    ναι, καλά!!!

    [Ω, ναι, θα είναι περιουσία του εργαστηρίου ... θα του μάθεις εσύ να χρησιμοποιεί το φωτοτυπικό;;; Να του δώσω 3μηνη άδεια;]

     
  • At 10/03/2006 11:33:00 pm, Blogger Кроткая said…

    αχα. Καλά δεν έχει ακούσει κανείς για την περίοδο προσαρμογής μετά την επιστροφή από τις διακοπές?! Η οποία συνήθως ισοδυναμεί με το 30% των ημερών διακοπών; Τσκ τσκ τσκ!

    Να σε κάνω να ζηλέψεις; Σε 10 μέρες θα είμαι Ελλάδα! Για 15 μέρες!

     
  • At 10/04/2006 08:58:00 am, Blogger Unknown said…

    Ψιτ... Εσύ η αποπάνου... Δεν σταματάς να μας απειλείς;;;;

    [Έχεις κάνει τόσο καλή δουλειά που δεν θα θέλει να μάθει από κάποιον άλλο...]

     
  • At 10/04/2006 11:12:00 am, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    things to do...
    mails...
    τςτςτςτςτς....
    καφε δεν εχει;;;;;
    ;)

     
  • At 10/04/2006 09:43:00 pm, Blogger KV said…

    @ Κροτένια, κανείς τους δεν το έχει ακούσει ... χαζονόμους περνάτε εκεί στο χωριό σας!!!! Όσο για τις διακοπές σου ... ;-) ... ξέρεις αυτά είναι δανεικά!!!! (να μου θυμήσεις να σου στείλω κάρτα τον Φεβρουάριο και μην ξεχνάς από Γενάρη δουλεύω μάλλον και εδώ και εκεί!!!)

    @ Καμηλιέρη, μην τρομοκρατείς τους πελάτες μου! Μπορώ να το κάνω και μόνη μου!
    [α, μπα από εμένα δεν έμαθε ΤΙΠΟΤΑ !]

    @ Βασιλική, δεν θα το πιστέψεις αλλά είχα ένα σωρό καφέδες μπροστά μου από τους οποίους δεν πρόλαβα να πιω πάνω από 2 γουλιές! Φρίιιιιικη ! Μάκι γιατί μου΄λειψες!

     
  • At 10/04/2006 10:05:00 pm, Blogger Кроткая said…

    Καμηλιέρη, ΧΑ! Νομίζεις πως θα μου ξεφύγεις παλιο-άθλιε!

    Μα, τι να μάθω;;;

     
  • At 10/04/2006 10:32:00 pm, Blogger KV said…

    που θα πάει η KV διακοπές ;;;; σορυ για δουλειά;;;;;;;;;
    ;-)))

     
  • At 10/05/2006 09:14:00 am, Blogger Unknown said…

    Πού πού;;;;;

    [Είδες; Οι πελάτες σου τελικά μπερδεύονται με τα αγκυλοάγκιστρά μας]

     
  • At 10/06/2006 12:30:00 am, Blogger KV said…

    Καμηλιέρη κοίτα σχόλιο στο πάνω ποστ και πες μου αν θές να σου στείλω κάρτα!!!

    [... μμμμ .... μην τους μπερδεύεις!]

     
Post a Comment
<< Home
 

Ο καιρός σήμερα :

Bobby McFerrin Robbin Williams - Something stupid



"'Οσο είσαι στην διαδικασία επιλογής τα πάντα είναι πολυχρωματικά. Αλλά δεν χρειάζεται να έχεις 1,7 εκατομύρια χρώματα (overanalyzing) και τα 7 της ίριδας αρκούν! Μόλις όμως πάρεις την απόφαση τα πάντα γίνονται άσπρο-μαύρο. Άσπρο η απόφασή σου, μαύρο όλα τ' άλλα ... ."

Darthiir the Abban

"... σαν να ειναι το παραπονο καϊμάκι απο μια πατριδα."

Orelia

"Life... is like a grapefruit. It's orange and squishy, and has a few pips in it, and some folks have half a one for breakfast."

Douglas Adams

"All that we see or seem

is but a dream within a dream"

Edgar Allen Poe

"Was it love, or was it the idea of being in love?"

Pink Floyd

"Experience is the name every one gives to their mistakes."

Oscar Wilde

"Science, my lad, is made up of mistakes, but they are mistakes which it is useful to make, because they lead little by little to the truth.

"Journey to the Center of the Earth, Jules Verne

 
Cooked enough to be firm but not soft ...
About Me

Name: KV
Home:
About Me:
See my complete profile
Shoutbox

Να θυμάμαι ...
... να ελέγχω το hotmail μου...
Take a look
Μα ΤΙ σκεφτόμουν ;;;
Archives
Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Locations of visitors to this page



www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from kv_aldente. Make your own badge here.