Friday, September 22, 2006
@ day 3 : Τι θα γίνεις όταν μεγαλώσεις;
... χορεύτρια, ταπ ... Ο τίτλος είναι παραπλανητικός (πάλι) ... Είναι από μία συζήτηση με έναν κοντοπίθαρο επαγγελματία νηπιαγωγάκια (η σχέση μας έχει ξεφύγει εντελώς) που μου δίνει πληρωμένες απαντήσεις συνέχεια. Φτιάχναμε το Lego ΜΑΣ και τον ρώτησα πως του φαίνεται η ιδέα να γίνει αρχιτέκτονας (αν δεν κάνεις project τα απωθημένα σου στα παιδιά της αδελφής σου, δεν έχεις νοιώσει τι σημαίνει ανήψι!). Αδιαφόρησε γιατί προσπαθούσε να καταλάβει πως θα φτιάξει το τέρμα (ναι το Lego-γήπεδο ΜΑΣ πήρα) ... Τον ξαναρώτησα, κανένας οίστρος να ανοίξει συζήτηση ... Αποφάσισα να του δώσω την εντύπωση ότι έχει επιλογή και να τον επηρεάσω μετά στα μουλωχτά : "Ναι αλλά δεν έχεις αποφασίσει ακόόόμα (με έμφαση και έντονη απορία) τι θα γίνεις όταν μεγαλώσεις ;" "Όχι (κάθετα, ξερά) και δεν νομίζω ότι μας βιάζει να αποφασίσω σήμερα (επίσης τονισμένο αλλά κοφτό και λιτό!). Πιο σημαντικό είναι το τέρμα" ... Μου αρέσει αυτός ο άντρας. Πολύ. Ξέρει ακριβώς τι θέλει!!!
Ξέφυγα ...
Ο λόγος που ξεκίνησα με αυτή την ιστορία (ε, ναι, είναι δυνατόν να μην είχα λόγο;;; και μάλιστα άσχετο;;;) είναι επειδή εντυπωσιάστηκα αυτές τις μέρες με την συχνότητα της ερώτησης-καπάκι (ΣτΜ. Η ερώτηση-καπάκι, είναι η ερώτηση που ακολουθεί μίας απάντησης που δεν μας αρέσει καθόλου. Είναι μουλωχτή και έχει στόχο την άμεση και ταπεινή αυτο-αναίρεση της προηγούμενης απάντησης). Τις τελευταίες μέρες η συγκεκριμένη ερώτηση-καπάκι έπεται ΠΑΝΤΑ της δήλωσης κατοικίας... Μόλις δηλώσω ότι δεν μένω στην Καλαμάτα αλλά στην pretend που ΔΕΝ έχει καλές ελιές, τότε αμέσως ακολουθεί η αντανακλαστική ερώτηση-καπάκι :
"Ναι αλλά ΠΟΥ θα προτιμούσες να μένεις;;;
στην Ελλάδα είναι καλύτερα, έτσι;;;"
συνεχίζεται ...
Καλησπέρες!!!
[ήλιος & κάλμα στο Αιγαίο! ;-))]
posted by KV @ 4:43 pm  
8 Comments:
  • At 9/22/2006 06:19:00 pm, Blogger Unknown said…

    Βάζωντας στην άκρη όλα τα υπόλοιπα (καλά πολύ παράξενο πράγμα βρίσκετε εσείς οι γυναίκες το ότι ξέρει τί θέλει ένας άντρας, αλλά το αντιπαρέρχομαι :ppp) δεν μπορώ να κρατηθώ και θα ρωτήσω:

    Η Καλαμάτα ΠΩΣ διάολο προέκυψε;;;;

     
  • At 9/22/2006 10:02:00 pm, Blogger KV said…

    Καμηλιέρη καλέ μου...
    η Καλαμάτα ήταν τυχαίο παράδειγμα πόλης στην επικράτεια...
    Το ότι τόνισα ότι αυτός ο ένας (01) πεντάχρονος αντρας ξέρει ΑΚΡΙΒΩΣ τι θέλει, επίσης παράδειγμα ... [ ;-) ],
    τι άλλο βρίσκεις παράξενο;;;

     
  • At 9/23/2006 12:48:00 am, Blogger Markos said…

    Κάπου κάπου χρειάζεται να εγκαταλείπεις τα εργαστήρια και τα γαλλώδια.
    Η ζωή βλέπεις, δημιουργεί νέα φυντανάκια ..
    :)

    (Δεν είδα την απάντησή ΣΟΥ, στην τελευταία ερώτηση ;) )
    Καλημέρα
    Φιλιά

     
  • At 9/23/2006 02:06:00 am, Blogger Кроткая said…

    δε μας παρατάνε όλοι αυτοί;;;
    γκρρρρ!

    και βέβαια τα πεντάχρονα ξέρουν καλύτερα. δεν έχουν ποτέ κανένα δίλημμα! ευτυχισμένες ηλικίες! θυμάσαι; εγώ αμυδρά!

     
  • At 9/23/2006 10:05:00 am, Blogger Unknown said…

    Το ένα δεν συνεπάγεται το άλλο.....

    >:-)

     
  • At 9/23/2006 01:19:00 pm, Blogger KV said…

    @ Μάρκο μου, τα συγκεκριμένα φυντανάκια τα παρακολουθώ από παντού. Το παράξενο είναι ότι το ξέρουν και αντιδρούν ανάλογα!
    Η απάντησή μου ακολουθεί, και μάλιστα θέλω θα την γράψω ΠΡΙΝ την επίσκεψη στην Λεβεντογέννα! ;-)))
    φιλιά!!!

    @ Krot την αναγνωρίζεις την ερώτηση υποθέτω!!!!Δεν αισθάνεσαι σαν τον πεντάχρονο που πρέπει να ικανοποιήσει το κοινό αίσθημα και να επιλέξει επάγγελμα;;; εγώ έτσι αισθάνομαι ...

    @ Καμηλιέρη μου, ... έχουμε πρόβλημα επικοινωνίας :p Ποιό ένα δεν συνεπάγεται ποιό άλλο;;;;


    μάκια μάκια Αστραποβροντές ΚΑΙ στο Αιγαίο σήμερα... Έτσι για μικρό διάλειμμα, ήλιος πάλι!!!

     
  • At 9/23/2006 04:05:00 pm, Blogger Кроткая said…

    Όχι, δεν το έχω νιώσει αυτό γιατι δεν αισθανομαι πως θα προσβαλλω η θα απογοητευσω καποιον με την επιλογη ΜΟΥ! Δεν ειπα σε κανένα να κανει αυτο που κανω εγω, αλλα ΔΙΚΗ ΜΟΥ επιλογη ειναι και την υπερασπιζομαι, αναγνωριζοντας πως καθε επιλογη εχει τα θετικα και τα αρνητικα της. Δεν εχω πει ποτε οτι περναω καταπληκτικα και τελεια, ξερω πολλους που ζηλευουν καποιες απο τις πτυχες της καθημερινοτητας μου, αλλα κι εγω ζηλευω καποιες πτυχες της δικης τους καθημερινοτητας. Δεν εχω αποκλεισει την επιστροφη, δνε την σκεφτομαι προς το παρον, περναω καλα και εχω την πολυτελεια να απολαμβανω την Ελλαδα χωρις τα αρνητικα της. Στην τελικη καθε δυο μηνες κατω ειμαι. Αλλα αν με ρωτησουν τι προτιμω αναμεσα στο Βελγιο και το Αγρινιο, συγγνωμη αλλα στο Αγρινιο θα επεφτα στα ναρκωτικα χαλαρα!

    Μακρυγορω, αλλα με ενοχλουν πολυ ολοι αυτοι που εχουν αποψη για τον τοπο οπου ζω, χωρις να τον εχουν επισκεφτει ποτε, που εκφραζουν συμπερασματα για τους ξενους χωρις να τους εχουν καν γνωρισει, που λενε πως η Ελλαδα ειναι ο καλυτερος τοπος του κοσμου χωρις να εχουν καν βγαλει διαβατηριο. Και που ξερεις εσυ ρε φιλε; Δοκιμασες; Εγω δοκιμασα και μπορω να σου κανω μια μακροσκελεστατη λιστα με τα καλα και τα ασχημα και των δυο. Και να υποστηριξω και την επιλογη μου, χωρις να υποτιμω τη δικη σου, καθε αλλο!

     
  • At 9/23/2006 09:34:00 pm, Blogger Orelia said…

    παντως στην Ελλλαδα ειναι πιο καλα ε Κροτ και ΚV;;; :ΡΡΡ
    ταπ πατ... !!!

     
Post a Comment
<< Home
 

Ο καιρός σήμερα :

Bobby McFerrin Robbin Williams - Something stupid



"'Οσο είσαι στην διαδικασία επιλογής τα πάντα είναι πολυχρωματικά. Αλλά δεν χρειάζεται να έχεις 1,7 εκατομύρια χρώματα (overanalyzing) και τα 7 της ίριδας αρκούν! Μόλις όμως πάρεις την απόφαση τα πάντα γίνονται άσπρο-μαύρο. Άσπρο η απόφασή σου, μαύρο όλα τ' άλλα ... ."

Darthiir the Abban

"... σαν να ειναι το παραπονο καϊμάκι απο μια πατριδα."

Orelia

"Life... is like a grapefruit. It's orange and squishy, and has a few pips in it, and some folks have half a one for breakfast."

Douglas Adams

"All that we see or seem

is but a dream within a dream"

Edgar Allen Poe

"Was it love, or was it the idea of being in love?"

Pink Floyd

"Experience is the name every one gives to their mistakes."

Oscar Wilde

"Science, my lad, is made up of mistakes, but they are mistakes which it is useful to make, because they lead little by little to the truth.

"Journey to the Center of the Earth, Jules Verne

 
Cooked enough to be firm but not soft ...
About Me

Name: KV
Home:
About Me:
See my complete profile
Shoutbox

Να θυμάμαι ...
... να ελέγχω το hotmail μου...
Take a look
Μα ΤΙ σκεφτόμουν ;;;
Archives
Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Locations of visitors to this page



www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from kv_aldente. Make your own badge here.