Thursday, September 14, 2006
άνετος
Επιστρέφω στο γραφείο μετά από ολιγόλεπτη απουσία και ψιλοτρομάζω βρίσκοντας μέσα το παιδί να-πάρω-Depon (το γραφείο ΜΟΥ ήταν προσωπικός ΜΟΥ χώρος last time I checked ... ταπ;)

Δεν κοκκινίζω, δεν εκνευρίζομαι, έχω συνηθίσει τις λεβεντο-εκπλήξεις αυτές τις μέρες ... (ένας μήνας ακριβώς έμεινε!)

"Ωωωωπς, τι κάνεις εδώ μέσα;"
"Ήρθα να φτιάξω καφέ" -άνετος.
"Στο γραφείο μου;"
"Ναι"
"Ρώτησες για να μπείς;"
"Όχι"
"Σου είχα πει ποτέ εγώ να χρησιμοποιείς ελεύθερα το γραφείο μου όταν λείπω;"
"Όχι"
"Σου έχω πει να χρησιμοποιείς την καφετιέρα, τον καφέ ΚΑΙ το φλυτζάνι μου;;"
"Εεε, όχι αλλά τα δικά μας ήταν βρώμικα"
-άνετος (πως είναι τα παιδιά πριν τα μάθουμε να έχουνε τύψεις;;; έτσι!)
"Δεν το πρόσεξα ρε γμτ. Κάτσε να το γράψω στην λίστα μου να τα πλύνω πριν φύγω! Αλλά γιατί βρε Deponένιε μου, γιατί δεν μου ζήτησες να σου φτιάξω καφεδάκι πριν φύγω;;; ε;;; Θα σε μαλώσω!"

"ε, καλά τώρα δεν πειράζει, αφού τον έφτιαξα εγώ ..."

{Τα παραπάνω είναι ο διάλογος ακριβώς Π Ρ Ι Ν την έκρηξη... λυπάμαι ειλικρινά που δεν μπόρεσα να τον συνεχίσω ... θα ήθελα να δω πόσο μακρυά θα μπορούσαμε να φτάσουμε με αυτή την συζήτηση, είχε προοπτικές...}

Καλησπέρες!
[ομπρελλίτσα/prozacάκι
καφές νούμερο 6]

posted by KV @ 1:01 pm  
10 Comments:
  • At 9/14/2006 02:55:00 pm, Blogger Unknown said…

    A) Γιατί δεν έχεις ταμπέλα "απαγρεύεται η είσοδος στους μη-έχοντες εργασία";
    Β) Γιατί δεν έχεις μόνιμα έτοιμο καφέ;
    Γ) Γιατί δεν έχεις ολόκληρο set από φλυτζάνια;
    Δ) ΠΟΙΑ ΗΤΑΝ Η ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ ΕΚΠΛΗΞΗ;

    Αναπάντητες ερωτήσεις που θα λύσουν το μυστήριο...

     
  • At 9/14/2006 06:03:00 pm, Blogger KV said…

    Α. Γιατί ΔΕΝ μου χρειάστηκε ποτέ πριν.
    Β. Ο καφές πρέπει να πίνεται φρέσκος. Επίσης ο καθένας φτιάχνει τον δικό του. (έχουμε καφετιέρες μέσα έξω όπως είναι αναμενόμενο).
    Γ. Γιατί τα φλυτζάνια είναι καλό να ταιριάζουν στην διάθεσή μου όταν τα χρησιμοποιώ. Στο εργαστήριο έχουμε άλλα και επίσης για τους επισκέπτες έχουμε άλλα...
    Δ. Καμμία, έπρεπε να το περιμένω. Η έκπληξη ήταν ότι με εξέπληξε και δεν κράτησα την ψυχραιμία μου για να δω μέχρι που μπορώ να το τραβήξω. Χάσαμε ένα πολύ μεγάλο σεντόνι.

    άλλο;;;;

     
  • At 9/14/2006 06:32:00 pm, Blogger Unknown said…

    A. Πάντα υπάρχει η πρώτη φορά :ppp
    B. Υποννοείς ότι βάζεις 10 φορές γαλλικό για να πιείς;;; Πέραν τούτου, όπως είδες καλό είναι να έχεις και μιά εξτρά μερίδα :ppp
    Γ. Ασχολίαστο....
    Δ. Άλλη φορά να μην ξανακάνεις το ίδιο λάθος..... :ppp

     
  • At 9/14/2006 07:28:00 pm, Blogger KV said…

    tap tap! ;-)

     
  • At 9/14/2006 08:44:00 pm, Blogger Кроткая said…

    Φαντάζομαι πως έχεις τραβήξει λίγο το διάλογο για να τον κανεις πιο αστείο. Δεν μπορω να πιστεψω πως όντως τα ειπε αυτα τα πράματα.

    "Εεε, όχι αλλά τα δικά μας ήταν βρώμικα" -άνετος (πως είναι τα παιδιά πριν τα μάθουμε να έχουνε τύψεις;;; έτσι!)

    ......
    "ε, καλά τώρα δεν πειράζει, αφού τον έφτιαξα εγώ ..."


    ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΣΠΑΣΕΣ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ??? Οι λέξεις αγωγή και τακτ του λένε τίποτα;;; Μπα, ε?

     
  • At 9/14/2006 08:59:00 pm, Blogger KV said…

    Θα τον ρωτήσω το πρωϊ Κροτένια αλλά δεν πιστεύω να του λένε κάτι...
    Και όχι δεν του έσπασα τα μούτρα αλλά φώναξα ...πολύ ... και όταν αναγκάζομαι να φωνάξω καταπιέζομαι ... ΠΟΛΥ! (και μετά εκνευρίζομαι με τον εαυτό μου ...

    Όσο για τον διάλογο, δυστυχώς δεν χρειάστηκε να τον τραβήξω ... Φαντάζεσαι όμως τι ωραία που θα ήταν αν είχα καταφέρει να διατηρήσω την ψυχραιμία μου;;;;

    μάκια

     
  • At 9/14/2006 10:05:00 pm, Blogger Markos said…

    Έχω την αίσθηση ότι αυτά που σου συνέβησαν είναι απόρροια όσων σημειώνει στο μπλογκ "για την εκπαίδευση κλπ" ο sotirios σχολιάζοντας το θέμα του βιασμού κλπ.

    Ναι, δεν με εκπλήσσει τίποτα..
    Πιο πολύ νοιώθω ότι γύρω μου/μας ξετυλίγεται ένα νέος κόσμος που δεν τον ξέρω...

    Καλό σου βράδυ.
    Φιλιά

     
  • At 9/14/2006 10:28:00 pm, Blogger Unknown said…

    Μην σου πω πως κι εμάς μας εκπλήσει Μάρκο μου....

     
  • At 9/15/2006 02:47:00 pm, Blogger Marina said…

    Είναι απίστευτα αυτά που βλέπουμε καθημερινά, αδύνατον να είναι κάποιοι τόσο γαϊδούρια και όμως είναι.
    Μία ταμπέλα έξω απο την πόρτα του γραφείου σου 'Οι μη έχοντας εργασία να μπαίνουν ΜΕ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΕΥΘΥΝΗ" και φάκες παντού, που θα πάει κάπου θα τον πιάσουν..

    Να διαδώσεις ότι τόχεις γούρι απο τη μάνα σου να φτύνεις μέσα στα καθαρά φλυτζάνια ΣΟΥ για να σου πάει καλά η μέρα..
    Τι άλλο να σκεφτώ..ταπ, τάπ (πάει κόλλησα)

     
  • At 9/15/2006 03:39:00 pm, Blogger KV said…

    Μάρκο μου, δεν τα κατάφερα ... ήθελα να γελάσουμε αντί να μελαγχολήσουμε, το γέλιο είναι το καλύτερο όπλο.
    φιλιά

    Καμηλιέρη μου, γιατί να μην μας εκπλήσει;;;;;;; Ήήήήήήή μήπως βάζεις τον εαυτό σου στην καινούρια γενιά;;; χα χα

    Μαρινάκι, δεν βάζω ταμπέλα, και οποιος ξαναακουμπήσει τα φλυτζάνια μου πραγματικά την έβαψε, αλλά οι φάκες είναι ωραιότατη ιδέα. Υπάρχουν φάκες για μεγάάάάλα ποντίκια;;;;

     
Post a Comment
<< Home
 

Ο καιρός σήμερα :

Bobby McFerrin Robbin Williams - Something stupid



"'Οσο είσαι στην διαδικασία επιλογής τα πάντα είναι πολυχρωματικά. Αλλά δεν χρειάζεται να έχεις 1,7 εκατομύρια χρώματα (overanalyzing) και τα 7 της ίριδας αρκούν! Μόλις όμως πάρεις την απόφαση τα πάντα γίνονται άσπρο-μαύρο. Άσπρο η απόφασή σου, μαύρο όλα τ' άλλα ... ."

Darthiir the Abban

"... σαν να ειναι το παραπονο καϊμάκι απο μια πατριδα."

Orelia

"Life... is like a grapefruit. It's orange and squishy, and has a few pips in it, and some folks have half a one for breakfast."

Douglas Adams

"All that we see or seem

is but a dream within a dream"

Edgar Allen Poe

"Was it love, or was it the idea of being in love?"

Pink Floyd

"Experience is the name every one gives to their mistakes."

Oscar Wilde

"Science, my lad, is made up of mistakes, but they are mistakes which it is useful to make, because they lead little by little to the truth.

"Journey to the Center of the Earth, Jules Verne

 
Cooked enough to be firm but not soft ...
About Me

Name: KV
Home:
About Me:
See my complete profile
Shoutbox

Να θυμάμαι ...
... να ελέγχω το hotmail μου...
Take a look
Μα ΤΙ σκεφτόμουν ;;;
Archives
Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Locations of visitors to this page



www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from kv_aldente. Make your own badge here.