Tuesday, September 05, 2006
όσο πατάει το Twingo ...
Καμμία φορά τσαντιζόμαστε με μικρά χαζά πράγματα (εσείς όχι εγώ, εγώ είπαμε είμαι ενήλικη και τα έχω ξεπεράσει αυτά!). Πολύ χαζά όμως ... Λεπτομέρειες. Λες και αυτές οι μικρές λεπτομέρειες είναι ικανές να αλλάξουν την ζωή μας. (Κατά την γνώμη μου είναι αλλά αυτό είναι άλλο θέμα, δεν μιλάμε για εμένα!)

Εγώ πχ. θα έπρεπε να τσαντιστώ σήμερα που παρακοιμήθηκα και άργησα. Αντ' αυτού βγήκα έξω πριν ξυπνήσω (με τον καφέ νούμερο 2 στο χέρι). Φαίνεται ότι το βιολογικό μου ρολόϊ έχει συγχρονιστεί με αυτό του Twingo γιατί και το
Twingo δεν είχε ξυπνήσει. Λεπτομέρειες; Ναι, γιατί τόσο το Twingo όσο και εγώ έχουμε εκπαιδευτεί να οδηγούμε με τον καφέ νούμερο 2, ΑΠΛΑ καμμιά φορά ξεχνάμε ... Σήμερα πχ ξεχάσαμε να ελέγξουμε σε μία στροφή αν ο "αντίπαλος" είχε πιει τον δικό του καφέ νούμερο 2 και θα σταματούσε στο STOP του. Δεν σταμάτησε. Ούτε εμείς (το Twingo, εγώ έπινα καφέ). Τον χτυπήσαμε ελαφρά στο πλάϊ. Ελαφρότατα, όσο πατάει ένα Twingo που έχει προτεραιότητα ... Τρανταχτήκαμε λίγο, κοντέψαμε να ρίξουμε και τον καφέ κάτω, αλλά δεν πάθαμε τίποτα. Μία πρώτη βόλτα έδειξε ένα γδαρσιματάκι στον προφυλακτήρα (θα του βάλω μετά τσιρότο και θα το κάνω μάκια να περάσει)... To αμάξι του αντίπαλου γδάρθηκε λίίίγο παραπάνω στο πλάϊ ... ε, και τσαλακώθηκε και λίίίίγο η πόρτα του, πολύ ελαφρά (όσο πατάει το Twingo είπαμε) ... Αφού έλεγξα την καταστροφή, χαμογέλασα καθησυχαστικά στον αντίπαλο και ετοιμάστηκα να αντιδράσω Ευρωπαϊκά : ένα τηλεφωνο στην ασφαλιστική η οποία καλεί την τροχαία και πριν καλά καλά τελειώσεις με τον καφέ νούμερο 2, χαμογελάς για την φωτό και φεύγεις για την δουλειά σου ήσυχα ήσυχα.

Ε, ναι ... σιγά να μην μπορούσα να βρω το τηλέφωνο (και μάλιστα στον καφέ νούμερο 2) ... πουθενά ... και όχι μόνο αυτό, αλλά δεν μπορούσα να βρω καν τα χαρτιά του Twingo (και του το'χω πει να τα έχει πάντα μαζί του) ...
Λεπτομέρειες;;; Ναι.
Αυτά λύνονται εύκολα; Ναι.
Άντε όμως να το εξηγήσεις αυτό στον ανάστατο οδηγό (και όχι ιδιοκτήτη) της Jaguar (χιχιχιχιχιΧΙ, έχει ένα επίπεδο το
Twingo) στα Γαλλικά, και ΕΙΔΙΚΑ όταν έχεις ξεχάσει να βιδώσεις ΚΑΙ τις πινακίδες ...
Καλημέρες
[γυαλιά ηλίου,
καφές νούμερο 6]
posted by KV @ 1:45 pm  
35 Comments:
  • At 9/05/2006 03:09:00 pm, Blogger Unknown said…

    Ξεχασιάρα....

    [Οι πινακίδες ΓΙΑΤΙ δεν ήταν βιδωμένες;;;;]

     
  • At 9/05/2006 04:03:00 pm, Blogger KV said…

    Τι εννοείς ότι τώρα πέρασες και τις βίδωσες;;;;

     
  • At 9/05/2006 04:21:00 pm, Blogger vasvoe said…

    ΟΚ...
    και η αδερφούλα μου ανακοίνωσε πως δεν θα έρθει στο Βερολίνο μαζί μου...

     
  • At 9/05/2006 04:22:00 pm, Blogger vasvoe said…

    υγ. δεν ήξερα ότι κάνει και η φίλιψ γύρους.

     
  • At 9/05/2006 05:07:00 pm, Blogger Unknown said…

    Όχι...
    Ότι by default έπρεπε να είναι βιδωμένες.....

     
  • At 9/05/2006 06:51:00 pm, Blogger Markos said…

    Ωραία ωραία...
    Τον πέτυχες ε;
    Και δεν είχες πιει όλο τον 2ο καφέ ...
    Μα αυτο είναι πρόοδος !!!

    (ελπίζω να μη χτύπησες εσύ και να είσαι καλά γενικά και ειδικά)
    Φιλιά

     
  • At 9/05/2006 08:05:00 pm, Blogger KV said…

    Vas μου και γύρους κάνει και κοτονοστιμιές !!!

    Καμηλιέρη by who's default. Αν δεν στις βιδώσουν δεν βιδώνουν από μόνες τους... το δοκίμασα!

    Μάρκο αν είχα στοχεύσει καλά, μόνο τσαλάκωμα θα έκανα. ΑΑΑαααα και να ήμουν στον καφέ νούμερο 3.
    Καλά είμαι! Δεν χτύπησα, τρόμαξα λίγο και ταρακουνήθηκα αλλά ήμουν με μηδενική ταχύτητα.
    Καλό σου απόγευμα,
    Πολλά φιλιά !

     
  • At 9/05/2006 09:14:00 pm, Blogger vasvoe said…

    ήταν ελβετός;; πρέπει να είχε πολύ πλάκα η φάτσα του καθώς δεν έβρισκες ένα ένα όλα τα απαραίτητα...

     
  • At 9/05/2006 09:22:00 pm, Blogger Unknown said…

    OK, να το πάρω αλλιώς...
    ΓΙΑΤΙ ξεβιδώθηκαν;

     
  • At 9/05/2006 09:28:00 pm, Blogger KV said…

    @ Vas μου, αυτός Ελβετότατος και εγώ ... μελαχρινή και χωρίς χαρτιά και πινακίδες. Άσπρισε και άλλο (το αμάξι μάλλον του αφεντικού ή πάντως ξένο) αλλά διατήρησε την ψυχραιμία του Ελβετικά!

    Darth έτσι μπράβο, να κάνεις σαφείς ερωτήσεις για να παίρνεις σαφέστερες απαντήσεις: Οι συγκεκριμένες πινακίδες δεν ξεβιδώθηκαν.... δεν είχαν βιδωθεί ποτέ.

     
  • At 9/05/2006 10:45:00 pm, Blogger Unknown said…

    This comment has been removed by a blog administrator.

     
  • At 9/05/2006 10:46:00 pm, Blogger Unknown said…

    Μπαρδόν;;;;

    Ποτέ εννοούμε ποτέ τον τελευταίο χρόνο που κυκλοφορείς; :sss

    Πώς ακριβώς το ορίζεις το ποτέ;;;

    Μα καλά τότε πώς σε βρίσκαν με τις φωντογραφίες; Έβγαινε τόσο καθαρά το πρόσωπό σου;;;;;

    Σεσημασμένη σε κόβω....

     
  • At 9/06/2006 12:26:00 am, Blogger Кроткая said…

    ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ!
    Να'σαι καλά, πέθανα στο γέλιο βραδιάτικα!! (ξέρω, δεν πρέπει να γελάμε με τον πόνο των άλλων, but I just cant help it!!)

    "όσο πατάειο το twingo"!!!! χαχαχαχαχαχα!!!!!!!!

     
  • At 9/06/2006 12:59:00 am, Blogger KV said…

    Darth
    1. Ποτέ εννοώ από τότε που έχω εγώ στην κατοχή μου τις συγκεκριμένες πινακίδες.
    2. Ορίζεται και αλλιώς το ποτέ;;;
    3. Δεν με βρήκαν από την φωτό, τα ΑΜΑΞΙΑ έβγαλαν φωτό και χαμογελούσα και εγώ μην με πιάσει η κάμερα νυσταγμένη.... Σιγά μην έχουν καλή φωτό με τις ταχύτητες που τις παίρνουν ! ΧΑ
    4. Σεσημασμένη ΝΟΤ (γιετ)

    Κρότ μου, να΄σαι καλά αλλά ξέρεις τι γέλια θα κάναμε AΝ
    α. ήμουν στον καφέ νούμερο 3,
    β. είχα αυτό που πατάει καλά : http://apps.us.landrover.com/thenewrush/html/rrs_wallpaper_05_800.asp (αδύνατο να μάθω να βάζω htitipάκια) και
    γ. ήταν απέναντι ο Πονοκέφαλος;;;;;;;;

    μάκια μάκια!

     
  • At 9/06/2006 09:09:00 am, Blogger Unknown said…

    Ποτέ;;;

    Ααχααααα...

    Μα καλά, τότε πώς σε έβρισκαν; Με δαχτυλικά αποτυπώματα;;;

    [Δεν ήξερα ότι εκεί οι πινακίδες είναι προαιρετικές....]

     
  • At 9/06/2006 09:59:00 am, Blogger KV said…

    Είπα εγώ ότι οι πινακίδες είναι προαιρετικές;;;; Υποχρεωτικές είναι!

    Τι εννοείς ΠΩΣ με έβρισκαν;;;;; Από τις πινακίδες!!!!!!!!!

    Kαλημέέέέρα

     
  • At 9/06/2006 10:38:00 am, Blogger Unknown said…

    :sssss

    Μα αφού δεν ήταν βιδωμένες....

    Νταααααα..........

     
  • At 9/06/2006 11:12:00 am, Blogger Кроткая said…

    η συνεννόησή σας είναι εξαιρετική!!!

     
  • At 9/06/2006 11:49:00 am, Blogger KV said…

    Καμηλιέρη, είπα εγώ ότι δεν ήταν ποτέ βιδωμένες πινακίδες στο αμάξι;;;;;;;

    Κροτ δεν λες τίποτα!!!!

    Καλημερούδια

     
  • At 9/06/2006 11:58:00 am, Blogger Unknown said…

    Όχι.. ότι δεν ήταν ποιτέ βιδωμένες ΟΙ πινακίδες στο αμάξι όμως είπες..... (ταπ εις την δεκάτην...)

     
  • At 9/06/2006 12:29:00 pm, Blogger KV said…

    "Οι συγκεκριμένες πινακίδες δεν ξεβιδώθηκαν.... δεν είχαν βιδωθεί ποτέ."
    ... ταπ ταπ ταπ ... δεν με προσέχεις φαίνεται!

     
  • At 9/06/2006 12:57:00 pm, Blogger vasvoe said…

    δλδ ήταν κολλημένες με ούχου;; ;ο

     
  • At 9/06/2006 02:09:00 pm, Blogger Eleni said…

    :)))))) Nobel guaranteed. Stop. Early "signs" (sic) of madness. Stop. Keep up the good work ("driving" darth. gaga). Stop.
    On photos: well received (and already posted):
    http://www.hostdub.com/albums/PanEuropean/Twingo_Accident.jpg
    Smooooooooooch!

     
  • At 9/06/2006 05:20:00 pm, Blogger KV said…

    Vas μου όχι!!!

    Ελένη my Nobel or yours ???? (aka science or literature??? not in this order!) Σιγά μην τσαλάκωσα το Twingo τόσο!!!!

    Καμηλιέρη, Καμηλιέρη σιωπηλός είσαι ... Να το πάρει το ποτάμι;;;;;; ;-)))

     
  • At 9/06/2006 06:08:00 pm, Blogger Unknown said…

    Tί να πώ..
    Βιδωμένες δεν ήταν,
    Με ούχου δεν ήταν,
    Με την δύναμη της θέλησης θα συγκρατούνταν στο πλαίσιο αυτές οι πινακίδες... Δεν εξηγείται αλλιώς....

     
  • At 9/06/2006 06:20:00 pm, Blogger vasvoe said…

    to vrika, o ari8mos itan zografismenos epano sto plaisio :PP

     
  • At 9/06/2006 06:25:00 pm, Blogger vasvoe said…

    i tis eixe greek style pano sto parbrise :PP

     
  • At 9/06/2006 08:54:00 pm, Blogger KV said…

    Vas very warm

    Darth οι ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ πινακίδες είπαμε ... να το πάρει και άλλο το ποτάμι;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

     
  • At 9/06/2006 09:08:00 pm, Blogger Unknown said…

    χείμαρος....

     
  • At 9/07/2006 12:37:00 pm, Blogger KV said…

    σίγουρα ;;;;;;;; ;-)))))

     
  • At 9/07/2006 12:38:00 pm, Blogger Unknown said…

    ταπ εις την 15....

     
  • At 9/07/2006 01:03:00 pm, Blogger KV said…

    Βρε κουφιοκέφαλε : Τόσες φορές έγραψα την λέξη ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ. Δύσκολο να σκεφτείς ότι απλά δεν ήταν οι ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ πάντα εκεί;;;;;;;
    Τις συγκεκριμένες πινακίδες λοιπόόόόν, τις πήρα ΜΟΛΙΣ πριν από 10 μέρες (μετακόμιση σε άλλο καντόνι = καινούριες πινακίδες) και δεν είχα προλάβει να τις βιδώσω και επομένως ήταν στο παμπρίζ όπως ΣΩΣΤΟΤΑΤΑ σκέφτηκε η Vas.
    Όταν μου βάζανε τα πρόστιμα όμως, φυσικά και με βρίσκανε από τις πινακίδες... είχα τις παλιές ... ταπ... Τι πιο απλό;;;;

     
  • At 9/07/2006 02:06:00 pm, Blogger vasvoe said…

    το καημένο ελβετό πρέπει να τα είδε όλα όντως...

     
  • At 9/07/2006 04:01:00 pm, Blogger Unknown said…

    A) Που θες να ξέρω εγώ ότι ανάλογα με το καντόνι έχει και πινακίδες;;;; Έλεος δηλαδή... σιγά μην αλλάξω πινακίδες άμα πάω σε άλλο νόμο της Ελλάδας.. Μη νσου πώ και σε άλλο κράτος της ΕΕ εδώ που τα λέμε....

    Β) Ήμουν σίγουρος ότι κάποια παρανομία θα έπαιζε, απλά δεν ήθελα να το παραδεχτώ πως έχεις κρατήσει κι εσύ τα παλιά σου βατραχοπέδιλα :pppp

    >:-)

     
  • At 9/07/2006 05:03:00 pm, Blogger KV said…

    Vas μου, άσπρισε (και άλλο!)... σχεδόν τον λυπήθηκα!

    Καμηλιέρη
    Α) Βιβλιογραφία καλέ μου, το έχω γράψει πολλές φορές!!!!!! Όλα τα αλλάζεις από καντόνι σε καντόνι, μέχρι και την άδεια εργασίας! Δεν με προσέχεις!!!! Όσο για την ΕΕ, αλλάζεις πινακίδες και εκεί αναγκαστικά μετά από ένα χρόνο

    Β) Που την βρήκες την παρανομία;;;; Απλά άργησα να τις βιδώσω και τις είχα στο παμπρίζ! (τα βατραχοπέδιλα σαφώς τα έχω) :-Ρ

     
Post a Comment
<< Home
 

Ο καιρός σήμερα :

Bobby McFerrin Robbin Williams - Something stupid



"'Οσο είσαι στην διαδικασία επιλογής τα πάντα είναι πολυχρωματικά. Αλλά δεν χρειάζεται να έχεις 1,7 εκατομύρια χρώματα (overanalyzing) και τα 7 της ίριδας αρκούν! Μόλις όμως πάρεις την απόφαση τα πάντα γίνονται άσπρο-μαύρο. Άσπρο η απόφασή σου, μαύρο όλα τ' άλλα ... ."

Darthiir the Abban

"... σαν να ειναι το παραπονο καϊμάκι απο μια πατριδα."

Orelia

"Life... is like a grapefruit. It's orange and squishy, and has a few pips in it, and some folks have half a one for breakfast."

Douglas Adams

"All that we see or seem

is but a dream within a dream"

Edgar Allen Poe

"Was it love, or was it the idea of being in love?"

Pink Floyd

"Experience is the name every one gives to their mistakes."

Oscar Wilde

"Science, my lad, is made up of mistakes, but they are mistakes which it is useful to make, because they lead little by little to the truth.

"Journey to the Center of the Earth, Jules Verne

 
Cooked enough to be firm but not soft ...
About Me

Name: KV
Home:
About Me:
See my complete profile
Shoutbox

Να θυμάμαι ...
... να ελέγχω το hotmail μου...
Take a look
Μα ΤΙ σκεφτόμουν ;;;
Archives
Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Locations of visitors to this page



www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from kv_aldente. Make your own badge here.