Thursday, August 31, 2006
βρε -ούλα μου
Υποσχέθηκα post για το τηλεφώνημα χτες {υπόκρουση : "την είδα την ξανθούλα, την είδα ψες αργά"}. Έγινε όπως περίμενα (προκάλεσα/παρακάλεσα) ακριβώς την ώρα που περίμενα. Έφτιαχνα τον καφέ νούμερο Ν όταν χτύπησε το τηλέφωνο. Ήμουν σίγουρη ότι θα χρειαζόταν, έπεσα έξω! {τι να σου κάνει ένας ακόμα καφές;;;}

Πως να την λέμε την κυρία; Ένας φίλος που την είχε γνωρίσει πριν από εμένα θυμάμαι είχε πει : "καλή κυριούλα".
Το χρησιμοποίησε σαν επαγγελματικό χαρακτηρισμό ... Τον θεώρησα υπερβολικό τότε. Το επιβεβαίωσα μετά. Επέλεξα να το αγνοήσω αργότερα. ΤΑΠ (καλά να πάθω τώρα, το ξέρω)...
Τώρα, δυσκολεύομαι να της βρω όνομα και όσοι έχετε διαβάσει πάνω από ένα post, ξέρετε ... δεν έχω τέτοιες δυσκολίες συνήθως. Η αλήθεια είναι ότι δυσκολεύομαι να γράψω και τον διάλογο, έχω την κακή συνήθεια να θυμάμαι ΜΟΝΟ όσα καταλαβαίνω και ο συγκεκριμένος διάλογος δεν είχε λογική. Για εμένα ...
Αποφάσισα. Θα την λέμε Κούλα (short για το κυριούλα, συγνώμη Κούλες δεν έχει καθόλου να κάνει με το όνομα) ... Και θα αποφύγω τον διάλογο, θα ήταν άλλωστε φανταστικός (κάποια πράγματα γίνονται once, σαν τον Παρθενώνα ένα πράγμα ... μετά σπάει το καλούπι, ταπ), θα αναφέρω απλά όσα θυμάμαι (τα περισσότερα τα έσβησα αργότερα με την αναγκαία ποσότητα mohito's).

The best of Κούλα:

* Ο Πονοκέφαλος έχει παράπονα ότι δεν έχει παρέα, αισθάνεται μόνος. Και εσύ βρε ΚVούλα μου δεν του κάνεις καθόλου παρέα; {γιατί του ζήτησα την barbie του και δεν μου την έδωσε;} Τον έβγαλες καθόλου έξω; {μέχρι και τυρόπιττα του έφτιαξα Κούλα μου, δεν φτάνει η τυρόπιττα ε;} του έδειξες την πόλη; {όλη, ή μήπως παραπονεθεί ότι τον έβαλα να περπατήσει} του γνώρισες κόσμο;
{ΑΑΑΑααα όλα και όλα, του γνώρισα, του γνώρισα αλλά δεν τους συγκράτησε} Πως να έχει κέφι το παιδί να δουλέψει; {τώρα έτσι που το θέτεις...} Δυσκολεύεται, δεν έχει συνηθίσει και να το ξέρεις βρε KVούλα μου, είναι πολύ καλό και κοινωνικό παιδί ο Πονοκέφαλος. {Σίγουρα, τα κακά παιδιά είναι στην φυλακή ... εκτός από ένα}

* Δεν καταλαβαίνεις ότι είναι η πρώτη φορά που φεύγει από το σπίτι του, δεν ξέρει καν να μαγειρεύει και δεν του αρέσει το φαγητό ... {cooking tips μόνο σε και από άλλους ειδήμονες, έχουμε και αρχές. Να του τα φέρνω σε ταπεράκι;} δεν έχει συνηθίσει να τα κάνει όλα μόνος του ... {να μου αφήσει λίγο σιδέρωμα τότε}

* Φυσικά και δεν καταλαβαίνει βρε συ KVούλα μου το project, αφού δεν ξέρει Χημεία το παιδί.
{ναι αλλα να μου πεις σε τι εργαστήριο τον έστειλες Κούλα μου για να αλλάξω αύριο την ταμπέλα} Κανείς τους δεν ξέρει αλλά δεν τους το χτυπάμε {σοβαρά τώρα, μήπως να χτυπούσατε τα κεφάλια σας καλύτερα; Ή να περιμένουν την επιφοίτηση;} Μπορεί να κάνει κάτι άλλο μέχρι να περάσουν οι μέρες {; είχε ερωτηματικό, δεν θυμάμαι... Σαν τι, να ανοίγει το φύλλο;;;}

* Ε, ένα Master θα πάρει από αυτή την δουλειά ... τι περιμένεις να κάνει; {σωστά, πάλι τάμα αύριο ... γιατί δεν μπορεί, θα με καλέσεις και για να το επικροτήσω έτσι; γλέντια στο φλυτζάνι}

Είπε πολλά, δεν θυμάμαι τα περισσότερα ... Μία ώρα και ... Την ευχαρίστησα θερμά όμως που μου άνοιξε τα μάτια. Δεν την ρώτησα ΤΙ έχει σκοπό να τον κάνει όταν γυρίσει, στο μυαλό μου απλά κράτησα ότι
από αύριο πρέπει να αρχίσω να μαγειρεύω καθημερινά. Βγήκα έξω, τον ξανασύστησα καλού-κακού στον Ινδένιο και απομακρύνθηκα προς το ποτάμι (γρηγορότερα από την σκιά μου) καθώς τον άκουγα να ρωτάει με στόμφο αν ήξερε ότι ο Μέγας Αλέξανδρος έφτασε μέχρι την Ινδία ...

Κάτι λέγαμε για δασκάλους ... και κάτι για εκπαίδευση. Η Κούλα μπήκε στο σύστημα πριν από 2 χρόνια -ακριβώς- και πιστέψτε με, είχε μάθει αλλιώς ... {κρύος ιδρώτας}

night - night!
{Ευχαριστηθήκατε τώρα που τα ξαναθυμήθηκα δηλαδή;;;
ταπ}

posted by KV @ 11:00 pm  
10 Comments:
  • At 9/01/2006 01:07:00 am, Blogger Markos said…

    Το ομολογώ.
    Δεν είχα διαβάσει το προηγούμενο με τον Π. Ποτέ όμως δεν είναι αργά και το διάβασα τώρα.

    Χμμμμμμμμμμμμ
    Πόσο καιρό λείπεις από τη μαμά Ελλάς;
    Δεν είναι κακία, αλλά ξέρεις, η κατακόρυφη άνοδος του κοινωνικού επιπέδου και του εισοδήματος, έχει δημιουργήσει αυτόν τον νεοέλληνα που βλέπεις. (Έχουμε δημιουργήσει. Κι η αφεντιά μου έχει βάλει το χεράκι της)
    Η καλή κυρία Κούλα, μέλος, μέρος, δημιούργημα και συν-δημιουργός του συστήματος, λειτουργεί κατ' εικόνα του.
    Λογικώς πράττει.
    Μου ακούγεται ως η μαμά που φροντίζει τον κανακάρη της.
    Και είμαστε γεμάτοι από τέτοιες...

    Πάντως είμαστε και γεμάτοι από νέους ανθρώπους, και λιγότερο νέους, που έχουν βασικό όνειρο ζωής το βόλεμα.
    Πίστεψέ με.
    Τούτες τις ημέρες το βλέπω συνεχώς ....
    ουφ να μη τα θυμάμαι βραδιάτικα
    Καληνύχτα
    Φιλιά

     
  • At 9/01/2006 08:17:00 am, Blogger ViSta said…

    Είναι απίθανη η κα Κούλα, μόνον στην Λούφα τελικά όλα; Σπούδασα στην Ελλάδα και πραγματικά δεν έχω την αίσθηση ότι έμαθα μέσα από τις σπουδές μου όσο θα έπρεπε να ξέρω για να είμαι ΣΙΓΟΥΡΗ ότι γνωρίζω το αντικείμενο παρόλο που ήμουν εργατική τότε, ίσως και εμάς να μας "βοήθησαν" οι καθηγητές (ένα πτυχίο παραπάνω τι ψυχή έχει, δώσε το στο παιδί να μην κλαίει) αλλά αυτό τελικά δεν είναι βοήθεια αλλά χαντάκομα γιατί αν στην πράξη δεν μπορείς να σταθείς, τι να τα κάνεις όλα αυτά τα υπέροχα διπλώματα;
    Αν όμως έτσι συνεχίζουν και τώρα να φέρονται, πως να προχωρήσουμε σε κάτι καλύτερο; Πάντα στην λούφα θα μείνουμε και θα ελπίζουμε να μην έρθει η κακή η στιγμή όπου με μιας θα αποδειχτεί ότι όλα αυτά ήταν πυργίσκοι στην άμμο...

    Τα φιλιά μου και την καλημέρα μου :-)

     
  • At 9/01/2006 11:38:00 am, Blogger Alepouditsa said…

    ΚΕΡΔΙΣΑΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    :-))))))))))))))))))))))))))))

    Μακιααααααα!!!!!

     
  • At 9/01/2006 12:21:00 pm, Blogger Кроткая said…

    "Κανείς τους δεν ξέρει αλλά δεν τους το χτυπάμε ".

    και τι ξέρει; πλέξιμο; μήπως να κάνει ένα πρότζεκτ για το πλέξιμο;

    συγγνώμη, αυτή η Κούλα είναι καθηγήτρια;

    Καλά, δνε μπορείς να τον στείλεις πακέτο στην Κούλα ΤΩΡΑ;

    ειλικρινά, έχω εκνευριστεί!!! δλδ, ελεος!

     
  • At 9/01/2006 04:54:00 pm, Blogger vasvoe said…

    εγώ με το υστερόγραφό σου δαγκώθηκα!!

     
  • At 9/01/2006 05:04:00 pm, Blogger KV said…

    @ Mάρκο μου, σέβομαι αυτό που λες, εμπιστεύομαι την κρίση σου αλλά ... αντιστέκομαι κιόλας στο να το καταχωρήσω σαν δεδομένο. Θα με καταπίεζε αφάνταστα να σκεφτώ ότι έτσι είναι ... Αυτό είναι η πλειοψηφία ... μπρρρ...

    Η καλή κυρία Κούλα, υπήρξε μέλος, μέρος, δημιούργημα ΑΛΛΩΝ συστημάτων. Μόλις έκλεισε 2 χρόνια που επέστρεψε στο συγκεκριμένο. 2 χρόνια εκεί μετά από 15 σε άλλα συστήματα και καταστάσεις... και όμως, όντως λειτουργεί κατ' εικόνα του. Παραδόθηκε (αμαχητή).
    Ξεχνάμε τόσο γρήγορα; μας νικάει το σύστημα αμέσως; Τι να πω. Καταλαβαίνεις όμως τον κρύο ιδρώτα!
    φιλιά -Καλησπέρα!

    @ Vistάκι μου, και εγώ στο ίδιο σύστημα σπούδασα. Το Ελληνικό. Και εγώ δεν είχα την σιγουριά της απόλυτης γνώσης που δίνει το Γερμανικό πχ σύστημα στον τομέα μας. ΑΛΛΑ έμαθα πολλά και είχα ενθουσιασμό και όνειρα, με ενδιέφερε, αντιδρούσα, έψαχνα. Αυτό έψαχνα στον Πονοκέφαλο, μιά σπίθα ελπίδας και όχι την απόλυτη γνώση. Μια υπόνοια ενδιαφέροντος να καλύψει τα εγκληματικά κενά που του άφησε η εκπαίδευσή του ή να μάθει κάτι καινούριο. Με μια τέτοια αντιμετώπιση θα μπορούσα να δουλέψω. Όχι με την αδιαφορία όμως. Μιλώντας με την Καλή κυρία Κούλα ... κατάλαβα γιατί ... έχει μάθει στην μασημένη τροφή, στην παπαγαλία χωρίς νόημα, στην αδιαφορία. Είναι σίγουρος ότι κάποιος άλλος θα φροντίσει να τον βολέψει και δεν του χρειάζεται τίποτα παραπάνω. Επαγγελματικά και κοινωνικά. Και τα δύο με θλίβουν το ίδιο...
    Καλησπέρα σου, φιλιά!

    @ Αλεπουδίτσα μου ! Ευχαριστώ για την αναμετάδοση. Πραγματικά!!!! Και δεν το είχα μάθει και ήμουν τόσο στον κόσμο μου, που νόμισα ... ότι κερδίσαμε το Λοττό!!!!! φιλιά

    @ Κροτένια, ναι ναι ναι το σκέφτηκα και μπορώ να πω ότι το ονειρέυτηκα κιόλας!!! ... Θα μπορούσα να το στείλω πακέτο αλλά τι εδώ τι εκεί;;; (σάμπως θα έκανε κάτι αλλού;;;) Ξέρεις τι χαρτομάνι πρέπει να συμπληρώσω για να τον ξαποστείλω πριν την ώρα του;;;; Απαπαπαπα αρκετά τράβηξα ως τώρα. Θα τον αφήσω να κάνει ό,τι νομίζει ή θα τον στολίσω σε έναν πάγκο σαν μπιμπελό και θα αντέξω 6 βδομαδούλες (το χειρότερο είναι το ύφος του). Όσο για την κυρία, ένα σου λέω: Σκέφτεσαι να είναι η πιο άμεση συνάδελφός σου;;;;; Για τα επόμενα 30 χρόνια ;;;; ναι, ΜΗΝ ΤΟ ΠΕΙΣ! Στείλε LSD!!!

    μάκια!!!!

     
  • At 9/01/2006 05:09:00 pm, Blogger KV said…

    Έλα βρε Vasένια, δεν το έγραψα για να δαγκωθείς!!!!! μάκια;;;

     
  • At 9/01/2006 09:15:00 pm, Blogger Unknown said…

    Έλα... παραδέξου το τώρα... φταίς :p

     
  • At 9/03/2006 11:44:00 am, Blogger KV said…

    Φυσικά φταίω ! Πιο πολύ απ'όλους...

     
  • At 9/03/2006 05:10:00 pm, Blogger Unknown said…

    Έτσι έτσι...

     
Post a Comment
<< Home
 

Ο καιρός σήμερα :

Bobby McFerrin Robbin Williams - Something stupid



"'Οσο είσαι στην διαδικασία επιλογής τα πάντα είναι πολυχρωματικά. Αλλά δεν χρειάζεται να έχεις 1,7 εκατομύρια χρώματα (overanalyzing) και τα 7 της ίριδας αρκούν! Μόλις όμως πάρεις την απόφαση τα πάντα γίνονται άσπρο-μαύρο. Άσπρο η απόφασή σου, μαύρο όλα τ' άλλα ... ."

Darthiir the Abban

"... σαν να ειναι το παραπονο καϊμάκι απο μια πατριδα."

Orelia

"Life... is like a grapefruit. It's orange and squishy, and has a few pips in it, and some folks have half a one for breakfast."

Douglas Adams

"All that we see or seem

is but a dream within a dream"

Edgar Allen Poe

"Was it love, or was it the idea of being in love?"

Pink Floyd

"Experience is the name every one gives to their mistakes."

Oscar Wilde

"Science, my lad, is made up of mistakes, but they are mistakes which it is useful to make, because they lead little by little to the truth.

"Journey to the Center of the Earth, Jules Verne

 
Cooked enough to be firm but not soft ...
About Me

Name: KV
Home:
About Me:
See my complete profile
Shoutbox

Να θυμάμαι ...
... να ελέγχω το hotmail μου...
Take a look
Μα ΤΙ σκεφτόμουν ;;;
Archives
Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Locations of visitors to this page



www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from kv_aldente. Make your own badge here.