Tuesday, August 22, 2006
Δύο επισκέψεις ...
... σε μία εβδομάδα, ποιος τη χάρη μου !!! (αν το κάνουμε σύστημα δεν το κουνάω από την pretend... γιατίίίί;;; μια χαρά είναι εδώ!!)

Έχω να δω την Ι. περίπου 2 χρόνια, δεν έχω γνωρίσει καν τον μικρό της από κοντά !!! ;-) Μας δένει η βροχερή περίοδος της ποδηλατοχώρας, η περίοδος της δουλειάς χωρίς ωράρια, της προσπάθειας να χωρέσουμε εκεί που δεν ταιριάζαμε (ή καλύτερα του να επιβιώσουμε χωρίς να ταιριάξουμε), η περίοδος των πρώτων μεγάλων αποφάσεων. Και μετά, ;-) τα απίστευτα γαλλένια Σαββατοκύριακα απόδρασης, το κόκκινο νυφικό της και 2 χρόνια mailing !!! Και νομίζω, η πιο περιεκτική και απλή επικοινωνία που είχα ποτέ !!! I can't wait!

Καφές νούμερο 3 και συμμαζεύω, καθαρίζω, χώνω την σκόνη κάτω από το χαλί και ετοιμάζομαι για σφηνάκι Ιδρύματος ! Πέρασα απλά να αφήσω
Καλημέρες !!!
[αντιηλιακό
και κέφι!!!]

posted by KV @ 7:19 am  
7 Comments:
  • At 8/22/2006 08:53:00 am, Blogger Markos said…

    Καλημέρες :))
    Όταν οι προσδοκίες ξεκινούν από όμορφες αναμνήσεις, τότε ο καιρός γίνεται ακόμα πιο όμορφος....

     
  • At 8/22/2006 09:22:00 am, Blogger vasvoe said…

    να το κάνουμε σύστημα κβούλα μας, γιατί να μην το κάνουμε;; :)

    μία φορά το μήνα θα έρχεσαι εσύ, μία εγώ, και μία θα πηγαίνουμε στη κροτ... κι άλλη μία θα πηγαίνεις στα λονδίνα ε;;

    εγώ είμαι σίγουρη πως κάποιο αστεράκι μού΄φεξε και θα πάνε όλα καλά το σάββατο :)

    γενικά μου είπε κι ένας φίλος μου που διαβάζει νουμερολογία πως περνάμε περίοδο πολύ επικοινωνιακή, αμέεεε

    καλημέρα καλά να περάσετε!!!

     
  • At 8/22/2006 01:58:00 pm, Blogger Marina said…

    Τέτοια να διαβάζω να ευφραίνομαι. Μπράβο βρε που θα δεχθείς τη φιλενάδα σου..θα περάσετε τέλεια..τόσο καιρό που έχετε να βρεθείτε..μμμ! Πολλές σοκολάτες viennois προβλέπονται με ή χωρίς αλκόολ..θα δείξει!!

    Καλά να περνάτε!

     
  • At 8/22/2006 02:15:00 pm, Blogger Eleni said…

    ME αλκόολ
    :))) xxxx

     
  • At 8/22/2006 02:27:00 pm, Blogger Marina said…

    τη σαντιγύ μη ξεχάσετε..

     
  • At 8/22/2006 02:59:00 pm, Blogger snikolas said…

    καλημέρα KV. Δεν μου λες; Την αστυνομία καθαριότητας δεν την φοβάσαι που πετάς την σκόνη κάτω από το χαλί; :)

     
  • At 8/23/2006 12:17:00 am, Blogger KV said…

    Καλημέρα πιά, η επόμενη !!!

    @Μάρκο μου, ναι ! είχαμε μία φοβερά καλοκαιρινή μέρα και κυριολεκτικά και μεταφορικά !

    @Γειτονισσούλα ωραιότατο μου ακούγεται το πρόγραμμα που έβγαλες. Τι ξεχνάω για το Σάββατο;;; Όσο για την νουμερολογία, η πρώη συγκάτοικός μου τα υπολόγιζε αυτά κάθε μέρα ... τίποτα δεν έβρισκε!!!!!!!!

    @Μαρίνα μου, και κοκολάτες (ζενεβουά χωρίς σαντιγύ) και όλα τα καλά σήμερα μαζί με την κουβέντα και την άνετη ατμόσφαιρα!

    @Ελένη, μην ακούσεις για αλκοόλ εσύ, ε;;;;;;;;; ;-))))) Alles goed ?

    @Νικόλα, σχήμα λόγου ήταν !!! Όταν έρθεις από pretend υπόσχομαι να σε αφήσω να ψάξεις κάτω από το χαλί (αλλά να μου το πεις πριν)!!!

     
Post a Comment
<< Home
 

Ο καιρός σήμερα :

Bobby McFerrin Robbin Williams - Something stupid



"'Οσο είσαι στην διαδικασία επιλογής τα πάντα είναι πολυχρωματικά. Αλλά δεν χρειάζεται να έχεις 1,7 εκατομύρια χρώματα (overanalyzing) και τα 7 της ίριδας αρκούν! Μόλις όμως πάρεις την απόφαση τα πάντα γίνονται άσπρο-μαύρο. Άσπρο η απόφασή σου, μαύρο όλα τ' άλλα ... ."

Darthiir the Abban

"... σαν να ειναι το παραπονο καϊμάκι απο μια πατριδα."

Orelia

"Life... is like a grapefruit. It's orange and squishy, and has a few pips in it, and some folks have half a one for breakfast."

Douglas Adams

"All that we see or seem

is but a dream within a dream"

Edgar Allen Poe

"Was it love, or was it the idea of being in love?"

Pink Floyd

"Experience is the name every one gives to their mistakes."

Oscar Wilde

"Science, my lad, is made up of mistakes, but they are mistakes which it is useful to make, because they lead little by little to the truth.

"Journey to the Center of the Earth, Jules Verne

 
Cooked enough to be firm but not soft ...
About Me

Name: KV
Home:
About Me:
See my complete profile
Shoutbox

Να θυμάμαι ...
... να ελέγχω το hotmail μου...
Take a look
Μα ΤΙ σκεφτόμουν ;;;
Archives
Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Locations of visitors to this page



www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from kv_aldente. Make your own badge here.