Monday, August 14, 2006
τα του καίσαρα ...
Περίληψη των προηγουμένων:
Έρχεται ο πατριώτης βαρύς και ασήκωτος στο Ίδρυμα, λέει την "μέέέέρα" του και 10 λεπτά αργότερα τον βλέπει το κακό λιοντάρι (η υποφαινόμενη) μπροστά στο ψυγείο με τα χημικά. Πόρτα ψυγείου ανοικτή, ο πατριώτης καθισμένος μπροστά στο ράφι, με το ένα χέρι κρατάει το pain au chocolat με το άλλο ψάχνει το ψυγείο για το αντιδραστήριό του. (Σημείωση του μεταφραστή: και μόνο το ψάξιμο στο ψυγείο απαιτεί γάντια).

Συνέχεια :
Τον αφήνω να ολοκληρώσει την κίνηση. Κακώς, κάτι τέτοια πρέπει να τα κόβεις από την ρίζα, έχω μάθει όμως πλέον να μην τους τρομάζω με αντιδράσεις -ηρεμία όσο δεν κινδυνεύουμε άμεσα. Βρίσκει αυτό που θέλει, σηκώνεται. Με το ένα χέρι κρατάει ακόμα το μισοφαγωμένο pain au chocolat, με το άλλο χέρι το αντιδραστήριο με την ταμπέλα που λέει : Caution, corrosive, μεγάλα κόκκινα γράμματα, bold και νεκροκεφαλή στο πλάϊ. Χαζολεπτομέρειες. Κοιτάει εναλλάξ μία το pain au chocolat, μία το μπουκαλάκι με το -ας το λέμε corrosive. Η γνωστή απορία: δεν έχει χέρι ελεύθερο για να κλείσει την πόρτα του ψυγείου!!! {ταπ ταπ ταπ} Δαγκώνει μία μπουκιά, ξανακοιτάει -απλό, με το πόδι σπρώχνει την πόρτα ... Λίγο πιο δυνατά απ'όσο έπρεπε όπως φανερώνει ο ήχος που ακολουθεί (ένεκα η δύναμη από το pain!). Νομίζω ότι εκεί ξύπνησε, επίσης νομίζω ότι εκεί συνειδητοποίησε ότι ήμουν δίπλα του. Με κινήσεις έμπειρου αιλουροειδούς, πιάνει pain και corrosive με το ίδιο χέρι και ανοίγει το ψυγείο για δει τι έσπασε. Ευτυχώς ήταν κάτι ακίνδυνο -σαν να έσπασε το μπουκάλι με το tonic που έχουμε πάντα στο ψυγείο ένα πράγμα!!! Το αιλουροειδές με γοργές κινήσεις το σκουπίζει με χαρτί ράφια και πάτωμα (πάντα κρατώντας το χρυσό δίδυμο pain/corrosive στο άλλο το χεράκι), κλείνει την πόρτα, μετακομίζει το corrosive στο δεξί χεράκι -ούτε γάτα ούτε ζημιά και ...
{ε, ναι multiple choice ξανά!}
Α. Μπουκιά.
Β. Με κοιτάει στα μάτια
Γ. Χαμογελάει περήφανο...
Δ. Ανακοινώνει ότι πρέπει να προσέχουμε να στηρίζουμε καλύτερα τα χημικά στο ψυγείο.
Καλησπέρες
[Λίγο γαλάζιο στο βάθος...
Vas καλή μου, το μαγιό φύλαξε]

# Η ιστορία γράφεται μόνο για το κωμικοτραγικό της υπόθεσης. Το λιοντάρι ξέρει ότι έχει το 99.9% της ευθύνης.
posted by KV @ 4:12 pm  
27 Comments:
  • At 8/14/2006 06:01:00 pm, Blogger ViSta said…

    Δεν ξέρω γιατί αλλά έχω την εντύπωση πως θα κάνει το Δ.
    Ευτυχώς δεν έγιναν και χειρότερα, ή ήσασταν εσείς με τον πυρηνικό αντιδραστήρα στην Σουηδία που είχε ένα τεχνικό πρόβλημα τις προάλλες;
    Τα φιλιά μου :-)

     
  • At 8/14/2006 09:11:00 pm, Blogger vasvoe said…

    να φάει μπούφλα τώρα!!!

    τζίζους, μη μου πεις ότι είπε να τα στηρίζετε καλύτερα;; μα ποιος νομίζει ότι είναι;; ααα εσύ παραείσαι καλό λιοντάρι παιδί μου!! γιαααα βάλε ένα βρυχηθμό να ισιώσει λίγο ο πατριώτης...

     
  • At 8/14/2006 10:56:00 pm, Blogger Кроткая said…

    Να βαλω κι εγω κουιζ:

    Αντιδραση λιονταριου:

    α. του αρπαζει το corrosive απο το χερι και του το φερνει στο κεφαλι
    β.του αρπαζει το corrosive απο το χερι και του το δινει να το πιει
    γ. του αρπαζει το pain au chocolat απο το χερι και του το τριβει στη μουρη
    δ.του αρπαζει το pain au chocolat απο το χερι και το τρωει και μετα του χωνει μπουφλα!!!

    ΝΑΙ ΝΑΙ!! ΤΟ Δ!!!

     
  • At 8/15/2006 12:19:00 am, Blogger KV said…

    χαχαχα
    ;-))))
    Κούκλες πρέπει να καταφέρετε να σκεφτείτε σαν τον πατριώτη για την απάντηση !!!

    Vistάκι πάλι καλά. Αλλά τότε θέλω να ελπίζω ότι θα είχα φροντίσει να έχω restraining order. Και τώρα έχω ευθύνη, είναι επικίνδυνο. Άσε που αν έμπαινε μέσα κάποιος της ασφάλειας θα έχωναν εμένα μέσα ή στην καλύτερη περίπτωση θα μου το έκλειναν το μαγαζί....

    Vas μου, δεν έρχεσαι πλάκα πλάκα για καμμιά βδομαδούλα να αποκαταστήσεις την τάξη ;;;

    Γυριστρούλα, σιγά μην φάω εγώ το corrosive pain!!! Στο δικό σου το quiz θα ψήφιζα Γ!

    μάκια !

     
  • At 8/15/2006 12:57:00 am, Blogger 2 Shots of Happy, 1 Shot of Sad said…

    χεχε πόσο γνωριμες καταστάσεις! :p 'πατριώτες' υπαρχουν παντού τελικά, ακόμη κι αν δεν ειναι απο την πατρίδα..
    Οσο για το κουιζ..εγώ λεω πως σε κοιταξε στα μάτια,χαμογέλασε περήφανο, μπουκώθηκε το pain au chocolat και με το στομα μισογεματο σου πε πως πρεπει να προσέχετε και να στηρίζεται καλύτερα τα χημικά στο ψυγείο. :p

    Και με την ευκαιρία, να ρωτήσω ποιο είναι το αντικείμενο σου? Αν θες βέβαια μου λες :)

     
  • At 8/15/2006 10:20:00 am, Blogger KV said…

    Χαχαχα ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ κάποιος το βρήκε! Ναι 2 Shots of Happy, 1 Shot of Sad, τα έκανε όλα αυτά μαζί !!! Και συμφωνώ απόλυτα "πατριώτες" τέτοιου τύπου υπάρχουν παντού! Πρέπει να του αλλάξω nick!

    [Το αντικείμενό μου, χημεία. Ή ρωτάς πιο συγκεκριμένα;;;]

     
  • At 8/15/2006 10:43:00 am, Blogger 2 Shots of Happy, 1 Shot of Sad said…

    xaxaxa Η πείρα παιδάκι μου! Το χω ξαναδει το έργο! :p Κάθε χρόνο με τους μεταπτυχιακούς που μας έρχονται όλο και κάποιος τηρεί πιστά το συγκεκριμένο προφίλ! Τους κυνηγάμε μες στο εργαστήριο να μην πάθουν και τίποτα. Κουράγιο, κουράγιο! Μερικοί μήνες είναι,θα περάσουν!

    [Οχι, μου φτάνει. Διάβασα για εργαστήρια κτλ κι είπα μήπως βγαίναμε και συνάδελφοι, αλλά μπα..:p ]

     
  • At 8/15/2006 10:49:00 am, Blogger vasvoe said…

    καλημέραααα
    όλα μαζί, ε;
    έχω την εντύπωση ότι πέρασε εκείνη η περίοδος χάριτος που έλεγες να του δώσεις μέχρι να μάθει τα κατατόπια, ε; ανυπομονώ να διαβάσω τις δικές σου επιλογές *χαιρέκακο smily*.

     
  • At 8/15/2006 01:05:00 pm, Blogger KV said…

    @ 2 Shots of Happy, 1 Shot of Sad ;-) Έχετε συχνά τέτοιους;;; ΝΑ που χρειάζεται η πείρα !!! Δίνει ελπίδα και υπομονή!!! Εγώ ας πούμε δεν έχω την υπομονή να τον κυνηγάω γιατί με ενοχλεί το ύφος του. Δεν θα έπρεπε. Από την άλλη είμαι τυχερή, θα είναι εδώ μόνο για 3 μήνες ... δεν νομίζω οτι είναι καν αρκετό διάστημα για αλλαγές (10 weeks to go!)
    [βιολόγος;]

    @ Γειτόνισσα, η αλήθεια είναι ότι έχω κολλήσει. Δεν ξέρω πως να αντιδράσω γιατί δεν έχει και πολύ νόημα. Αντιδρώ αυστηρά μόνο όταν είναι θέμα ασφάλειας ή κλίματος στο εργαστήριο, αλλά ακόμα δεν έκανα την συζήτηση που λέγαμε. Με ενοχλεί το ύφος του, δεν μπορείς να του πεις κάτι ήρεμα γιατί θα προσπαθήσει να βγει από πάνω. Πρέπει να του φωνάξεις και εγώ αντιπαθώ τις φωνές χωρίς νόημα! (άμα έχουν νόημα μέσα ;-) ) Άσε που πιο πολύ με ενοχλεί το γεγονός ότι το αφεντικό του (από τα πάτρια) μου έστειλε συνειδητά κάποιον άσχετο χωρίς να με προειδοποιήσει και περιμένει τώρα να κάνουμε όλη την δουλειά εμείς ΚΑΙ να της τον εκπαιδεύσουμε (double the time)... Προτάσεις αντίδρασης ευπρόσδεκτες !!! *χαιρέκακο smily*!

    μάκια

     
  • At 8/15/2006 02:39:00 pm, Blogger vasvoe said…

    τόσο χάλιας ο πατριώτης;;

    Είναι σημαντικό αν θα προσπαθήσει να βγει από πάνω; Σε ενδιαφέρει να τον κάνεις καλύτερο επιστήμονα/ να τον κάνεις να σου δώσει δίκιο; Χρειάζεται να συμφωνήσει μαζί σου για να ακολουθήσει τους κανόνες σας; 'Εχω την εντύπωση πως τέτοιοι χαρακτήρες "εκτιμούν" πιο πολύ την επιβολή με τσαμπουκά...

    (Κι ο γάτος μου είναι εξυπνάκιας, δεν παίρνει με τον καλό και πρέπει να τον βουτάω απ'τα αυτιά για να κάνει το δικό μου. Τώρα κοιμάται πάνω στον εκτυπωτή.)

     
  • At 8/15/2006 03:34:00 pm, Blogger 2 Shots of Happy, 1 Shot of Sad said…

    Έχουμε δεν εχουμε υπομονή πρέπει να είμαστε συνεχώς από πισω τους γιατι θα μας το ρημάξουν το εργαστήριο αλλιώς :p Την προηγούμενη βδομάδα κάποιος χάλασε ένα μηχάνημα 12000 λιρών απλά και μόνο γιατί δεν το είχε ξαναχρησιμοποιήσει και δεν ήξερε και δεν μπήκε καν στον κόπο να ρωτήσει..
    Αλλά αν θέλει να βγει κι από πανω, τσαμπουκαλέψου κι εσυ λιγάκι ντε! Δείξτου ποιος ειναι το αφεντικό εκεί μέσα! :p
    Good luck!

    [κοντά έπεσες, plant sciences ;) ]

     
  • At 8/15/2006 04:35:00 pm, Blogger KV said…

    @ Vas μου, =χαχαχαχαΧΑΧΑΧΑ , ΠΟΛΥ μου άρεσε αυτό με το γάτο-print out!!!!
    Δεν είναι σημαντικό αν θα βγει από πάνω, δεν είναι θέμα εγωισμου και σίγουρα δεν νοιώθω την ανάγκη να του αποδείξω κάτι. Να περάσει το 3μηνο με τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα και χωρίς πολλές πολλές ανακατωσούρες θέλω. Αλλά όταν βάζεις τα δυνατά σου να του μιλήσεις ευγενικά και ώριμα και ανακαλύπτεις ότι η μόνη γλώσσα που καταλαβαίνει αντιστοιχεί σε αυτή που χρησιμοποιούμε σε γάτο ή τρίχρονο, χαλάει το κέφι σου. Δεν θέλω να του δείξω ποιος είναι το αφεντικό. Θέλω να το πάρει δεδομένο χωρίς φωνές, γίνεται;;;;

    @ 2/1 (μεγάλο είναι όλο το nick καλή μου!), αυτό είναι το γ@μ@το!!!! Δεν ρωτάνε για να απογειώσουν πύραυλο αλλά είναι όλη την ώρα μέσα στα πόδια σου για να ρωτήσουν άσχετα (για το τράμ, τα δρομολόγια της Ολυμπιακής ή που νοικιάζουμε ποδήλατα στην συγκεκριμένη περίπτωση. Σε λίγο θα μου παραγγείλει και καφέ). Γενικά τον βαριέμαι τον τσαμπουκά, μου πήρε αρκετή ενέργεια για να στήσω το ρημάδι το εργαστήριο και αρκετό τσαμπουκά για να επιβιώσω στο χώρο. Πλέον θεωρώ τον τσαμπουκά χάσιμο χρόνου, με χαλάει. Άσε που ισχύει και αυτό που έλεγε παλιά η Δεσποινα: ένας άντρας που τσαμπουκαλεύεται είναι σκληρό αφεντικό, μια γυναίκα απλά bitch ... ταπ ταπ ΤΑΠ ... Αλλά φυσικά αν χρειαστεί θα το κάνω τελικά (με ευχαρίστηση) ... είπαμε στα τρίχρονα πρέπει να τραβάμε το αυτί και να τα βάζουμε να κοιμούνται πάνω στον εκτυπωτή.

    [Πες μου σε παρακαλώ ότι σου λέει κάτι ο TMV !!!! Φοβερό θα ήταν να είχες πρόσβαση σε κάτι που ψάχνω χρόνια!!!! ;-))) ]

     
  • At 8/15/2006 05:30:00 pm, Blogger vasvoe said…

    δεν εκτονώνεσαι εμ τον τσαμπουκά;; εγώ παρακαλάω από μέσα μου να τραβήξει κάποιος τα όρια αρκετά ώστε να έχω αφορμή να φωνάξω %Ρ

     
  • At 8/15/2006 05:38:00 pm, Blogger 2 Shots of Happy, 1 Shot of Sad said…

    TMV..το μονο που μου ρχεται στο μυαλο ειναι Tobacco mosaic virus..
    Είμαι κοντά ή άσχετο..? :p

     
  • At 8/15/2006 05:52:00 pm, Blogger KV said…

    @ Vas, όχι δεν εκτονώνομαι πλέον, αντίθετα στεναχωριέμαι, ΕΙΔΙΚΑ όταν πρόκειται για τσαμπουκά χωρίς νόημα. Καταπιέζομαι. Για ένα καλό καυγά τύπου debate, όπου όλα παίζονται στα επιχειρήματα χωρίς να χρειάζονται φωνές πετάω την σκούφια μου!!! Αλλά να χαλάω την ζαχαρένια μου μιλώντας στον τοίχο ... α παπα παπα!

    @ 2/1, BINGO! Πες μου ότι ξέρεις που μπορεί κανείς να τον προμηθευτεί κιόλας και μου φτιάχνεις την μέρα ;-)))

     
  • At 8/15/2006 05:58:00 pm, Blogger 2 Shots of Happy, 1 Shot of Sad said…

    Δεν έχω ιδέα, δεν έχω ασχοληθεί καθόλου. Μα θα ρωτήσω και θα σου πω ;)

     
  • At 8/15/2006 06:10:00 pm, Blogger KV said…

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !!! Τον ψάχνω 2 χρόνια τώρα. Μάλιστα κάποια στιγμή τον βρήκα στην Μόσχα (!!!) και τον βάλαμε στην χώρα παράνομα (μεγάάάλη ιστορία) αλλά ήταν ελάχιστη ποσότητα, τελείωσε γρήγορα ;-(
    Ψάχνω προμηθευτή από τότε, στις μέρες μας δεν είναι και πολύ έξυπνο πια να κάνεις αστεία μεταφέροντας παράνομα δείγματα σε αεροδρόμια!!!!

     
  • At 8/15/2006 06:13:00 pm, Blogger vasvoe said…

    ουάου! τί κάνει κανείς για την επιστήμη του ;)

     
  • At 8/15/2006 06:18:00 pm, Blogger KV said…

    Vas καλά να μου θυμήσεις να σου πω όλη την ιστορία!

     
  • At 8/15/2006 06:49:00 pm, Blogger 2 Shots of Happy, 1 Shot of Sad said…

    Ο Χριστός κι η Παναγία!!
    Δε θα φανταζόμουν ποτέ πως θα είναι τόσο δύσκολο να τον βρει κανεις..
    Θα ρωτήσω αυτούς που ασχολούνται με Plant pathology εδώ και θα σου πω αυριο.

     
  • At 8/15/2006 06:51:00 pm, Blogger KV said…

    Χίλια ευχαριστώ !!! (πες τους κάνω καλή τυρόπιτα, mg TMV και ταψί θα το κάνουμε!!!!)

     
  • At 8/15/2006 07:00:00 pm, Blogger vasvoe said…

    εγώ τί μπορώ να κάνω για να κερδίσω ένα ταψί τυρόπιτα al dente;;

     
  • At 8/15/2006 07:32:00 pm, Blogger KV said…

    τυρόπιττα Al Dente;;;; χαχα, Δεν είναι τίποτα ιδιαίτερο ! Εσύ πάντως δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτα ! Την Κυριακή θέλεις τυρόπιττα ή βόλτες ;;;; (αν θέλεις βόλτες κανονίζουμε επόμενη επίσκεψη μετά χάμπυ κα πρίζουμε και την Κροτ ;-) )

     
  • At 8/15/2006 08:15:00 pm, Blogger vasvoe said…

    Αυτή τη φορά θα κάνουμε βόλτες! Την επόμενη θα το οργανώσουμε καλύτερα να περιλαμβάνει και τυρόπιτα και κροτ και όποιον άλλο θέλουμε!

     
  • At 8/18/2006 11:48:00 am, Blogger 2 Shots of Happy, 1 Shot of Sad said…

    To email μου το πήρες?
    Κοίταξες εκεί που σου πα?Εβγαλες άκρη?

     
  • At 8/18/2006 06:49:00 pm, Blogger KV said…

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!! Φυσικά δεν είχα τσεκάρει το μέϊλ μου ... Το κοιτάω τώρα !!! Χίλια ευχαριστώ! Κρίμα που δεν έχετε εκεί, ευκαιρία θα ήταν να γνωριστούμε αν και σύντομα θα έρθω μάλλον και στο δικό σας Ιδρυμα!

    Ευχαριστώ -μάκια

     
  • At 8/19/2006 10:08:00 pm, Blogger 2 Shots of Happy, 1 Shot of Sad said…

    Αααα να έρθεις να ερθεις!!
    Θα χαρώ να τα πουμε κι απο κοντα!
    φιλιά

     
Post a Comment
<< Home
 

Ο καιρός σήμερα :

Bobby McFerrin Robbin Williams - Something stupid



"'Οσο είσαι στην διαδικασία επιλογής τα πάντα είναι πολυχρωματικά. Αλλά δεν χρειάζεται να έχεις 1,7 εκατομύρια χρώματα (overanalyzing) και τα 7 της ίριδας αρκούν! Μόλις όμως πάρεις την απόφαση τα πάντα γίνονται άσπρο-μαύρο. Άσπρο η απόφασή σου, μαύρο όλα τ' άλλα ... ."

Darthiir the Abban

"... σαν να ειναι το παραπονο καϊμάκι απο μια πατριδα."

Orelia

"Life... is like a grapefruit. It's orange and squishy, and has a few pips in it, and some folks have half a one for breakfast."

Douglas Adams

"All that we see or seem

is but a dream within a dream"

Edgar Allen Poe

"Was it love, or was it the idea of being in love?"

Pink Floyd

"Experience is the name every one gives to their mistakes."

Oscar Wilde

"Science, my lad, is made up of mistakes, but they are mistakes which it is useful to make, because they lead little by little to the truth.

"Journey to the Center of the Earth, Jules Verne

 
Cooked enough to be firm but not soft ...
About Me

Name: KV
Home:
About Me:
See my complete profile
Shoutbox

Να θυμάμαι ...
... να ελέγχω το hotmail μου...
Take a look
Μα ΤΙ σκεφτόμουν ;;;
Archives
Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Locations of visitors to this page



www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from kv_aldente. Make your own badge here.