Wednesday, August 30, 2006
αλλιώς ...
Καφές νούμερο 4, στο γραφείο μου, απέναντί μου ο Πονοκέφαλος (το νέο nick του πατριώτη, με Π κεφαλαίο) ... Τον γράπωσα μόλις ήρθε (10και) και τον κράτησα απέναντί μου ΞΕΡΩΝΤΑΣ ότι δεν έχει πιεί καφέ. Ο δικός μου άχνιζε... Κακία ;;; Ναι. Επίσης ισχυρότατη πεποίθηση ότι χρειάζεται ένα δυνατό σοκ -όπως η έλλειψη του πρωϊνού καφέ- για να μου χαρίσει 5 λεπτά από την προσοχή του ΚΑΙ να πάρει μετά την επίσημη αφεντικίνα του που τον έστειλε εδώ να παραπονεθεί ... Σήμερα θέλω πολύ να με πάρει τηλέφωνο η συγκεκριμένη κυρία για παράπονα ...
Μεταφέρω μπερδεμένα
highlights [γιατί ακόμα και το δικό μου spam προσοχής έχει όρια].

KV: Γιατί κάνεις διδακτορικό;
Πονοκέφαλος: Για να βρω δουλειά!
KV: [Είναι να μην το σπουδάσεις αυτό το παιδί;;;] Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι θα βρεις ευκολότερα δουλειά;
Πονοκέφαλος: Γιατί κανείς δεν έχει διδακτορικό στην Ελλάδα, πτυχίο έχουν όλοι.

KV:
[ταπ; που ζεί;] Δεν είναι και τόόόσο ακριβές αυτό, είμαστε Η χώρα του διδακτορικού πλέον, αλλά ας το προσπεράσουμε για μια στιγμή. Δεν σε ενδιαφέρει αυτό που κάνεις; Δεν βλέπω να δείχνεις κανέναν ενθουσιασμό, σαν να το κάνεις με το ζόρι ...
Πονοκέφαλος: Εγώ ένα χαρτί θέλω. Στην Ελλάδα τελικά είναι πιο εύκολα. Εδώ δεν μου αρέσει η χώρα και επίσης δεν έχω παρέα. Στο εργαστήριό σου πχ δεν έχω φίλους, πως περιμένεις να είμαι κεφάτος;
Έτσι είμαι εγώ.
KV: [... δεν υπάρχει λέξη, σύμβολο ή emoticon για το ακριβές συναίσθημα ... συνέχισα να χαμογελάω γλυκήτατα] Μα εδώ ήρθες γιατί δεν μπορείς να κάνεις στην Ελλάδα αυτό το κομμάτι της δουλειά σου και για να μάθεις καινούρια πράγματα. 3 μήνες είναι, δεν θα έπρεπε να επικεντρωθείς σε αυτό;;;
Πονοκέφαλος: Εγώ έχω συνηθίσει ΑΛΛΙΩΣ. Εδώ δεν έχω φίλους και δεν είμαι καλά.
KV: [Είμαι η KV και είμαι καλά... Αυτά δεν γίνονται, τα φαντάζομαι] Ας αγνοήσουμε ότι η κοινωνική σου ζωή είναι άσχετη με τον λόγο που ήρθες εδώ: Την δουλειά. Και ας αγνοήσουμε και το γεγονός ότι δεν είμαι ο επίσημος τουριστικός σου πράκτορας ... [ούτε baby sitter ...ταπ...ταπ;] ... Ας ξεχάσουμε και το γεγονός ότι περισσότερο από ένα μήνα μετά δεν έχεις μάθει τα ονόματα των 3 ανθρώπων που είναι στο εργαστήριο... Είπες ποτέ καλημέρα σε κανέναν; πήγες ποτέ μαζί τους για καφέ ή φαγητό;
Πονοκέφαλος: Μα δεν τους ξέρω, να λέω καλημέρα χωρίς να τους ξέρω;;; Άσε που
δεν με βολεύουν οι ώρες τους για φαγητό ... Περιμένεις να φάω στις 12:30;;; να κάτσω μαζί τους αν δεν έρθουν να με πάρουν;;;; Δεν είναι έτσι τα πράγματα στην Ελλάδα ...

Ένας νεαρός πτυχιούχος. Επαγγελματίας. 24 χρονών ... Αντί να είναι εδώ θα μπορούσε να έχει πάει φαντάρος. Να του εμπιστευτούν όπλο. Δεν τον θεωρώ αντιπροσωπευτικό παράδειγμα της γενιάς του φυσικά. Και για προσωπικούς λόγους θα επιλέξω να μην τον θεωρήσω καν αντιπροσωπευτικό παράδειγμα της "επαγγελματικής" του πορείας. Με εντυπωσιάζει όμως που υπάρχει σαν είδος. Που επιβίωσε. Και που κατάφερα να δω ένα χαρακτηριστικό του εκπρόσωπο πριν εξαφανιστεί!
Καλημέρες!!!
[αύριο ήλιος!]


Απογευματινό update :
του μπι κοντινιουντ ...
posted by KV @ 11:22 am  
15 Comments:
  • At 8/30/2006 12:06:00 pm, Blogger Кроткая said…

    τι λές καλή μου; ξέρεις πόσοι πολλοί τέτοιοι υπάρχουν; ΠΟΥ ΖΕΙ;;; Όλα έτοιμα τα θέλει επιτέλους; Ξέρεις τι θέλουν αυτοί; ένα γερό βρομόξυλο μπας και συνέλθουν! έλεος πλέον! ήρθε ο πρίγκηπας από τη Λεβεντογέννα και πρέπει όλοι να υποκλίνονται και να του κάνουν τεμενάδες, να συμμορφωθούν με τα ωράριά του και να του κάνουν τα κέφια; ΕΛΕΟΣ!!!!

     
  • At 8/30/2006 12:52:00 pm, Blogger vasvoe said…

    θεέ μου, μα, ναι, είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ακοινώνητο!!!

    Δεν τους λέει καλημέρα επειδή δεν τους ξέρει;;;; ΑΑΑΑΑΑΑ νομίζω ότι μόλις έπαθα μόνιμη τριχόπτωση!! ΄Ενα μήνα που μπαινοβγαίνει στο εργαστήριο ακόμα δεν τους έμαθε;;;

    ...δεν είναι ετσι τα πράγματα στην Ελλάδα... well, wake up and smell the coffee, darlin... εδώ ΔΕΝ είναι Ελλάδα!!!

    Πάνε και οι τελευταίες τούφες, πάνε...

     
  • At 8/30/2006 01:56:00 pm, Blogger Alepouditsa said…

    δράμα! σκέτη απογοήτευση....
    και υποθέτουμε ότι αυτός τώρα θα πετύχει επαγγελματικά;;

    ααααααααχχχχχχχχχ! θα αρχίσω να χτυπάω το κεφάλι μου στον τοίχο...

    Μάκια! :-))

     
  • At 8/30/2006 04:33:00 pm, Blogger KV said…

    Καλησπέρες, μάκια και ... ;-))))) έχει και συνέχεια!!!!!!

    ;-))))))))))))))))))))))))

     
  • At 8/30/2006 04:47:00 pm, Blogger vasvoe said…

    σε πήρε η αφεντικίνα του;;

     
  • At 8/30/2006 05:58:00 pm, Blogger Orelia said…

    το "γλυκητατα", ετσι γραφεται;
    :ΡΡ

    διαφημιση προστυχης κοινωνικοτητας ειναι ο νεος...

    ας σοβαρευτω(!;)
    ενα νεος που φοβαται να κανει πρωτος το βημα, πιθανον, και καταληγει σε σνομπισμο κι αποξενωση
    ενας ακομη που δεν εμαθε να δουλευει στην ομαδα - αυτο δεν του το σθγχωρω για την ηλικια του
    ενας που διδαχτηκε σε μεθοδους φτηνου -σε κοπο κι ισως ηθος- βολεματος

    παρακαλω, συγχωρεστε τον και παραυτα βασανιστε τον σε αλλεπαληλους σχεδιασμους προσεγγισεις και παρεας με στοχο να τον κρατησετε διπλα σας(λιποθυμησατε;) να γλυτωσουμε οι υπολοιποι...

    υγ. τα μισα ειναι γραμμενα με σοβαροτητα και κατανοηση
    ποια μισα, δυσκολο να ξεχωρισω..!

    καλησπερα!
    (ανεμος ΒΔ δροσιστικος... χαλαρωνουμε..)

     
  • At 8/30/2006 06:15:00 pm, Blogger vasvoe said…

    μα φυσικά!! να τον καλέσεις εις τας ελβετικάς εξοχάς!!

     
  • At 8/30/2006 06:37:00 pm, Blogger vasvoe said…

    ωχ... γρήγορα, γρήγορα, λιποθύμησε!!

     
  • At 8/30/2006 09:08:00 pm, Blogger Marina said…

    Ο τύπος είναι "ντιρλαντα ντά και τέζα όλοι"..
    Μπορεί όμως να συνέλθει, ΚV, έχω ακούσει ότι η θεραπεία με αεροβόλο και σκάγια απο αλάτι είναι άμεση και άκρως αποτελεσματική άμα εφαρμόζεται πρίν τον πρωϊνό καφέ..
    (μετά δεν θα θέλει καφέ, γιατρό θα θέλει)

     
  • At 8/30/2006 10:53:00 pm, Blogger Unknown said…

    Έχεις άλλους 2 μήνες....
    Χαλάρωσε κια απόλαυσέ το!

     
  • At 8/30/2006 11:38:00 pm, Blogger KV said…

    # Vas μου, ναι, ναι, ΝΑΙ καλά μάντεψες, Ο διάλογος σε συνέχειες! Και όόόόχι δεν λιποθύμησα ...καλή ιδέα!!! Να τον καλέσω στο ΣΚ μας για να εκτιμήσει την χώρα ;;;;;;;;; Τι λες;;;; ;-)

    # Orelia ... ;-) και εγώ το σκέφτηκα με το γλυκήτατα.... μου φαίνεται λάθος αλλά ... δεν βρίσκω το σωστό!!!
    Έχεις πολύ δίκιο σε αυτά που λες, δεν έμαθε, αλλά μήπως έπρεπε; όταν είσαι 24, πτυχιούχος, επαγγελματίας έχεις ΚΑΙ προσωπική ευθύνη ... δεν φταίει μόνο η ... κενωνία! Όσο για την προσέγγισή μου, ;-) αντίθετα, θα κάνω τα αδύνατα δυνατά να γυρίσει πίσω νικητής και στην ώρα του! ;-)))
    Καλοκαιράκι και εδώ και -μερικές ώρες αργότερα- όλα αυτά μακρυνά.

    # Μαρινάκι μου, ο τύπος 3 λαλούν και 2 χωρεύουν! Το αλάτι το χοντρόκοκκο όμως εγώ το θέλω για τις μακαρονάδες!!!!!! Σιγά μην με προβληματίσει άλλο η ιστορία!!!

    # Καμηλιέρη μου, 6 εβδομάδες! Εγώ χαλάρωσα ήδη και επίσης αποσύρθηκα ήδη! Οι λοιποί ενδιαφερόμενοι, αγνοώ!!!


    Καληνύχτες!!!!

     
  • At 8/31/2006 12:47:00 pm, Blogger ViSta said…

    Mετά από όλα αυτά που διάβασα αναρωτιέμαι πότε θα έρθει η μανούλα να τον επισκεφτεί. Όχι τίποτε άλλο αλλά για να έχει και το παιδί κάτι να ξαναφορέσει (ξέρει να πλένει τα ρούχα του μόνος του ή αγοράζει καινούργια μόλις λερωθούν;) και να φάει κάτι που έχει χάσει τα αυγά και τα καλάθια χωρίς φίλους και τόοοοοοσο νωρίς που σερβίρουνε το φαγητό...

    Καλή δύναμη, θα την χρειαστείς από ότι φαίνεται και φυσικά καλημέρα :-)

     
  • At 8/31/2006 07:53:00 pm, Blogger KV said…

    Όχι βέβαια! Τίποτα από τα παραπάνω ! Πάλι καλά που δεν μου παραπονέθηκε και για αυτό! Με σκέφτεσαι με ταπεράκι κάθε μέρα στο Ίδρυμα;;; χαχαχα
    Καλησπέρα Vistάκι!!!!!!!!!!!

     
  • At 8/31/2006 11:25:00 pm, Blogger Unknown said…

    Αργεί το vol2;;;

     
  • At 9/01/2006 12:32:00 am, Blogger KV said…

    ready !

     
Post a Comment
<< Home
 

Ο καιρός σήμερα :

Bobby McFerrin Robbin Williams - Something stupid



"'Οσο είσαι στην διαδικασία επιλογής τα πάντα είναι πολυχρωματικά. Αλλά δεν χρειάζεται να έχεις 1,7 εκατομύρια χρώματα (overanalyzing) και τα 7 της ίριδας αρκούν! Μόλις όμως πάρεις την απόφαση τα πάντα γίνονται άσπρο-μαύρο. Άσπρο η απόφασή σου, μαύρο όλα τ' άλλα ... ."

Darthiir the Abban

"... σαν να ειναι το παραπονο καϊμάκι απο μια πατριδα."

Orelia

"Life... is like a grapefruit. It's orange and squishy, and has a few pips in it, and some folks have half a one for breakfast."

Douglas Adams

"All that we see or seem

is but a dream within a dream"

Edgar Allen Poe

"Was it love, or was it the idea of being in love?"

Pink Floyd

"Experience is the name every one gives to their mistakes."

Oscar Wilde

"Science, my lad, is made up of mistakes, but they are mistakes which it is useful to make, because they lead little by little to the truth.

"Journey to the Center of the Earth, Jules Verne

 
Cooked enough to be firm but not soft ...
About Me

Name: KV
Home:
About Me:
See my complete profile
Shoutbox

Να θυμάμαι ...
... να ελέγχω το hotmail μου...
Take a look
Μα ΤΙ σκεφτόμουν ;;;
Archives
Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Locations of visitors to this page



www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from kv_aldente. Make your own badge here.