Saturday, September 02, 2006
Εξαιρετικά αφιερωμένο

Πανέμορφο ξημέρωμα. Ροζ (όπως λέμε "ένα τσαντουλίνι να βάλω την ΊΟΝ Αμυγδάλου μου, παρακαλώ") και θαλασσί (σαν να μπερδεύουμε το 1 με το 78 και να το διασκεδάζουμε κιόλας ένα επικίνδυνο πράγμα!!!). {ΜΗΝ δίνετε σημασία οι υπόλοιποι, ξέέέέέρουν αυτοί!!! ;-)}

Ήλιος ζεστός, η pretend Σαββατιάτικα ήσυχη, καιρός για χουζούρι! ταπ ταπ;; Για ξυπνήστε, έχουμε και δουλειές να κάνουμε !!!

Καλημερουλίνια
σε όσους ξύπνησαν στο 7ο προβατάκι
[ΑΑΑααχ... πάει το επίπεδο του σοβαρότατου αυτού χώρου]

Καλημέρες
& σε εμάς τους υπόλοιπους !!!
[με γυαλιά ηλίου στην δουλειά σήμερα]



Rene Francois Ghislain Magritte once described his paintings in stating: "My paintings are visible images which conceal nothing; they evoke mystery and, indeed, when one sees one of my pictures, one asks oneself this simple question, 'What does that mean?'. It does not mean anything, because mystery means nothing either, it is unknowable."
posted by KV @ 8:06 am  
14 Comments:
  • At 9/02/2006 10:17:00 am, Blogger Markos said…

    Καλημερούδια σου Kvουλίνι :-)
    Φιλούμπες !!!


    (εμμ τι να χαλάσω το κλίμα; :)

     
  • At 9/02/2006 10:30:00 am, Blogger ΠΡΕΖΑ TV said…

    Καλημερα και καλο Σαββατοκυριακο να εχουμε!!!

     
  • At 9/02/2006 10:49:00 am, Blogger Xνούδι said…

    Καλημέρα κοριτσάκι μου΄. Καλό Σκ γεμάτο με αυτά που εσύ θες.

    Φιλάκι :)

     
  • At 9/02/2006 11:08:00 am, Blogger KV said…

    # Μαρκουλινουλάκι μου, Καλημερούδια και σε σένα καλέ μου. (Σιγά μην χάλαγα εγώ το κλίμα τώρα). Κανένα ροζ προβατάκι πάνω από την pretend. Ξύπνημα στον πλανήτη γη αλλά, όμορφο ξύπνημα (πως λέμε "με λένε KVουλινι και είμαι καλά";;;) με καφεδάκι και λακάδα.
    μάκια μάκια μάκια! Καλό ΣΚ!

    # Πρέζα tv Καλώς ήρθες και ευχές για το ΣΚ και σε σένα!

    # Χνουδένια μου, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ καλή μου και σε σένα !!! μάκια μάκια

     
  • At 9/02/2006 03:03:00 pm, Blogger Кроткая said…

    πωπω! τι ροζ πονπον ατμόσφαιρα είναι τούτη! έφτιαξε λοιπόν η διάθεση ε;
    πσκ χωρίς πονοκεφάλους εύχομαι!!!

     
  • At 9/02/2006 05:11:00 pm, Blogger Eleni said…

    :) Ψυχαγωγία, όχι αστεία!
    btw: α. "Τσαντουλίτσα" είπε, όχι "τσαντουλίνι", εκεί πράγματι χειρότερη η φρίκη. :))
    β. Μα ΠΩΣ να μπερδέψει κανείς το 1.78; Δηλαδή, είναι αδύνατο! :)))
    Kisses!

     
  • At 9/02/2006 05:13:00 pm, Blogger Eleni said…

    Also,

    γ. ευχαριστώ για το i. δημόσιο ευχετήριο
    ii. την ξεφτίλα του πράγματος.

    (iii. θα στην έχω φυλαγμένη, Κελλουλίτσα μου.)

    :))) xxxxx

     
  • At 9/02/2006 09:45:00 pm, Blogger Unknown said…

    Κάτι πρέπει να σε έχει πειράξει εσένα σήμερα...
    Δεν εξηγείται αλλιώς...
    Θερμόμετρο έβαλες;;;;

     
  • At 9/03/2006 11:43:00 am, Blogger KV said…

    ~ Κροτένια μου, ροζ και πονπον αλλού καλή μου! ;-) [ :-(( ]

    ~ Ελενιλουλίτσα σορυ για την ανακρίβεια, αλλά όχι σορυ για το ποστ... σιγά την ξεφτίλα, άλλωστε ΜΟΝΗ σου καρφώθηκες!!!! (μα ΓΙΑΤΙ καρφώθηκες;;; βαράτε με να κλαίω;;;; χιχιχι)
    Το ξέρω καλή μου ότι μου το φυλάς ... Προς το παρόν δεν σε φοβάμαι όμως... τόσο μέλι και πονπον => οι αντιδράσεις είναι αργές ;-)))))))))))))) μακουλινουλάκια!

    ~ Καμηλιέρη εγώ μια χαρά είμαι ... και το θερμομετρουλινουλάκι δεν δείχνει κάτι ανησυχητικό. Δεν αναφερόμουν βέβαια σε εμένα. Είναι δυνατόν να μπερδέψω ποτέ το 1 με το 78 ;;;;;;;;

     
  • At 9/03/2006 12:19:00 pm, Blogger Unknown said…

    Αν το 78 είναι ο πυρετός...

     
  • At 9/03/2006 01:41:00 pm, Blogger Eleni said…

    Μου κάνω blitzkrieg στην παράνοια, μήπως και:
    α. συνέλθω (-ουμε)
    β. βρεθεί κανένας φίλος/γνωστός/παλιός καθηγητής που να τον/την ακούω (*μέχρι τη μαμά θα ρίξω να με χτυπήσει) και με/μας επαναφέρει στην τάξη
    γ. να δώσω μια ευκαιρία στον Darth, "το μωρό μας" (btw: το οποίο παραληρεί μπερδεμένο με τα νουμεράκια)(λείπει και ο Στέφανος) να χαρεί.

    (δ. οι αντιδράσεις είναι πάντα γρήγορες. Ποντάρω και σ'αυτό. :)))

    Μάκιαααααααα! :( :))

     
  • At 9/03/2006 05:09:00 pm, Blogger Unknown said…

    Μα γιατί κολλάτε στα νουμεράκια;;;
    See the big picture :p

     
  • At 9/03/2006 07:23:00 pm, Blogger KV said…

    ταπ ταπ ταπταπ!

     
  • At 9/04/2006 12:05:00 am, Blogger Unknown said…

    Ε αυτό....

     
Post a Comment
<< Home
 

Ο καιρός σήμερα :

Bobby McFerrin Robbin Williams - Something stupid



"'Οσο είσαι στην διαδικασία επιλογής τα πάντα είναι πολυχρωματικά. Αλλά δεν χρειάζεται να έχεις 1,7 εκατομύρια χρώματα (overanalyzing) και τα 7 της ίριδας αρκούν! Μόλις όμως πάρεις την απόφαση τα πάντα γίνονται άσπρο-μαύρο. Άσπρο η απόφασή σου, μαύρο όλα τ' άλλα ... ."

Darthiir the Abban

"... σαν να ειναι το παραπονο καϊμάκι απο μια πατριδα."

Orelia

"Life... is like a grapefruit. It's orange and squishy, and has a few pips in it, and some folks have half a one for breakfast."

Douglas Adams

"All that we see or seem

is but a dream within a dream"

Edgar Allen Poe

"Was it love, or was it the idea of being in love?"

Pink Floyd

"Experience is the name every one gives to their mistakes."

Oscar Wilde

"Science, my lad, is made up of mistakes, but they are mistakes which it is useful to make, because they lead little by little to the truth.

"Journey to the Center of the Earth, Jules Verne

 
Cooked enough to be firm but not soft ...
About Me

Name: KV
Home:
About Me:
See my complete profile
Shoutbox

Να θυμάμαι ...
... να ελέγχω το hotmail μου...
Take a look
Μα ΤΙ σκεφτόμουν ;;;
Archives
Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Locations of visitors to this page



www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from kv_aldente. Make your own badge here.