Monday, September 11, 2006
τηλέφωνο
Φωνή δυνατή, απαιτητική, σταθερή. Δεν με έχει συνηθίσει στα τηλέφωνα. Αν του το περάσει άλλος και δεν έχει κάτι απείρως πιο ελκυστικό να τον απασχολεί (ένα μυρμήγκι πχ) μου μιλάει -με κέφι είναι αλήθεια. Ελπίζω όντως τα πιτσιρίκια να μην έχουν απόλυτη αίσθηση του χρόνου, αλλιώς ... θα το πάρω κατάκαρδα.

"KVάκι;;; Αύριο ξεκινάει το 'κολείο και εγώ δεν έχω μολύβια" {ΣτΜ. 'κολείο= σχολείο, στην δική του περίπτωση νηπιαγωγείο ... το ξέρει, αλλά το παίζει μεγάλος!}

"Αχ αυτή η μάνα σου" {χιχι}

"Όόόόχι, το ΜVάκι μου πήρε και μολύβια και 'κολικά. Αλλά τα δικά μας μολύβια δεν έχουν 'κυλάκι σαν αυτά που μου φέρνεις εσύ. Είπες ότι θα μου φέρεις πριν πάω 'κολείο, ε;;;" {ΣτΜ. 'κυλάκι = σκυλάκι, και μάλιστα Αγ. Βερνάρδου, αυτά που αν χαθείς στο βουνό σε βρίσκουν και τα πίνετε μαζί.}

"Αρχίσανε νωρίς τα 'κολεία φέτος καλέ μου και δεν πρόλαβα να σου τα φέρω" {ταπ ταπ ταπ ... εντελώς γαϊδούρα, φτου μου. Σιγά μην περίμεναν τα 'κολεία να πάω εγώ διακοπές για να ανοίξουν...}

"Θα τα στείλεις
όμως αύριο πριν φύγω, έτσι;" {ευτυχώς τα παιδιά δεν έχουν και αίσθηση του πως λειτουργούν τα ΕΛΤΑ, τα pretendTA ... και οι γαϊδούρες θείες...}

Α ρε πατέρα, πάλι εσύ την πληρώσες ... Στο βιβλιοπωλείο με την αυγή και κατ'οίκον παράδοση ... άλλο ένα pretend δέμα... (ταπ)... με pretend μολύβια τυλιγμένα με κόκκινο χαρτί. Μολύβια με 'κυλάκια ... Όχι τα ίδια, αλλά για εκείνον είναι. Oύτως ή άλλως το χαρτί του αρέσει... το περιτύλιγμα. {Αν κάποια στιγμή πάντως βρεθεί στην pretend αυτό το παιδί, σίγουρα θα απορήσει που δεν έχουμε πια ΙΟΝ Αμυγδάλου...}

Παράξενο που πας ΄κολείο μικρέ. Χτες ακόμα έβλεπες 'κυλάκι και έλεγες γουφ ...
Καλησπέρες
[ήλιος μετά την καταιγίδα]
posted by KV @ 11:48 am  
11 Comments:
  • At 9/11/2006 05:08:00 pm, Blogger Unknown said…

    Ένα έχω να πώ:

    ΕΥΓΕ

    (αλλά να τελειώνεις με αυτές τις ιστορίες και να έρθεις πιό κοντά στο παιδί.. και να πάρεις στοκ μολύβια με 'κυλάκια για να έχουμε για μερικά χρόνια...)

     
  • At 9/11/2006 05:46:00 pm, Blogger Unknown said…

    Εεεε...

    Εύγε που έτρεξες...

    Όχι εύγε που είσαι ξεχασιάρα γαϊδάρα... Μην μπερδεύεσαι... :p

     
  • At 9/11/2006 05:54:00 pm, Blogger KV said…

    εγώ έτρεξα;;;; ας είναι καλά ο πατέρας μου!
    (εσένα την επόμενη φορά 'κυλάκι θα σου φέρω!)

     
  • At 9/11/2006 07:36:00 pm, Blogger vasvoe said…

    άχου!!! τί ωραία μωλέ να έχεις τόσο καλή θεία :)) ωραίο πράγμα να λαμβάνεις πράγματα με το ταχυδρομείο όμως, έχει φοβερή μαγεία, ας είναι και pretend-πακέτα


    εμένα πάλι μου ήρθαν σήμερα τα βιβλία από την ελλάδα... χάρηκα μεν... μετά όταν άνοιξα και είδα το τιμολόγιο... ΔΕΝ είχαν αφαιρέσει το ΦΠΑ κι είχαν βάλει ΚΑΙ 36 ευρώ έξοδα αποστολής... έλεος... τα έστειλαν με εξπρές και συστημένα :ο

     
  • At 9/11/2006 08:46:00 pm, Blogger Кроткая said…

    να τον χαίρεσαι! και να ΠΑΣ διακοπές ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!

    φτάνει πια με αυτή την αgenda!

     
  • At 9/11/2006 11:59:00 pm, Blogger Markos said…

    Προσυπογράφω τις προτροπες της προηγούμενης :)
    Να τον χαίρεστε τον μικρούλη.
    Α και να παρακαλάς, όταν μεγαλώσει λίγο να μη βρει τουτο εδώ το ποστ.
    Θα λατρέψει τον παππού αλλά για τη θεία θα έχει και ντοκουμέντα :)
    καλη σου νυχτα
    φιλια

     
  • At 9/12/2006 09:06:00 am, Blogger Unknown said…

    Φτάνει πιά γενικότερα (με ή χωρίς ατζέντα....) :p

    [Το θέμα είναι ότι τελικά τό'σωσες...]

     
  • At 9/12/2006 09:30:00 am, Blogger Orelia said…

    :))))
    χαμογελο πλατυ, τρυφεροτητα γεματο
    το ποστ σου με εκανε ανω κατω...
    :))

    και να φανταστεις ειχα ανησυχησει το πρωι που μπηκα και δεν ειδα τις συνηθισμενες σου καλημερες με ή χωρις γυαλια...
    κι ειπα: ταπ;;;;

    υγ. Vasvoe, αν σε σας φτασαν τα βιβλια μην καιμπορειτε να τα στειλετε και σε μας που τα εγκρινουμε μεν αλλά δεν τα εχουμε δε;;;;;

    καλημερες ενα ποστ μπροστα..

     
  • At 9/12/2006 03:06:00 pm, Blogger KV said…

    Vas μου, ο δικός μας ο μικρός τελευταία όλο pretend πακέτα παίρνει... έχω αρχίσει να αισθάνομαι τύψεις... Παλαιότερα, τα πακέτα ήταν συχνά-πυκνά και καθόλου pretend.
    Όσο για τα βιβλία, καταλαβαίνω ότι είναι το θέμα της κοροϊδίας περισσότερο, θα έπρεπε ίσως να μην τα είχες παραλάβει ... Καλά γιατί χρεώνουν την πιστωτική σου χωρίς να έχεις δει εσύ το ποσό;;;

    Κροτένια ευχαριστώ! Εισητήρια ΟΚ, φεύγω!

    Μάρκο μου, δίκιο έχεις... αφήνουμε πίσω μας ντοκουμέντα! Αλλά ... ελπίζω να διαβάσει και πίσω από τις γραμμές!

    Τι φτάνει πια Καμηλιέρη μου;;;; [το έσωσα αλλά just... και αισθάνομαι και τύψεις]

    Ωρελία μου, χαμογελα και από εδώ! Μάλλον εσύ ήδη διάβασες πίσω από τις γραμμές... όντως αν δεν έχει παραπονιάρικο ταπ ... κάτι δεν παει καλά!

    φιλιά - Καλησπέρες!

     
  • At 9/12/2006 07:35:00 pm, Blogger Orelia said…

    ψιτ!

    αυτο: (ΣτΜ. 'κολείο= σχολείο, στην δική του περίπτωση νηπιαγωγείο ... το ξέρει, αλλά το παίζει μεγάλος!}), πολυ μου αρεσε, εκτος των -ολων- υπολοιπων... :)))

    καληνυχτα, διοτι εδω, ηδη νυχτωσε!

     
  • At 9/12/2006 10:15:00 pm, Blogger KV said…

    Λέει πολλά ωραία ο συγκεκριμένος τυπάκος. Με εντυπωσιάζει πως μπορεί τόσο γλυκήτατα (μα ΠΩΣ γράφεται;;;) να είναι απόλυτα σαφής για τις θέσεις του!
    Καληνύχτα Ωρελία μου.

     
Post a Comment
<< Home
 

Ο καιρός σήμερα :

Bobby McFerrin Robbin Williams - Something stupid



"'Οσο είσαι στην διαδικασία επιλογής τα πάντα είναι πολυχρωματικά. Αλλά δεν χρειάζεται να έχεις 1,7 εκατομύρια χρώματα (overanalyzing) και τα 7 της ίριδας αρκούν! Μόλις όμως πάρεις την απόφαση τα πάντα γίνονται άσπρο-μαύρο. Άσπρο η απόφασή σου, μαύρο όλα τ' άλλα ... ."

Darthiir the Abban

"... σαν να ειναι το παραπονο καϊμάκι απο μια πατριδα."

Orelia

"Life... is like a grapefruit. It's orange and squishy, and has a few pips in it, and some folks have half a one for breakfast."

Douglas Adams

"All that we see or seem

is but a dream within a dream"

Edgar Allen Poe

"Was it love, or was it the idea of being in love?"

Pink Floyd

"Experience is the name every one gives to their mistakes."

Oscar Wilde

"Science, my lad, is made up of mistakes, but they are mistakes which it is useful to make, because they lead little by little to the truth.

"Journey to the Center of the Earth, Jules Verne

 
Cooked enough to be firm but not soft ...
About Me

Name: KV
Home:
About Me:
See my complete profile
Shoutbox

Να θυμάμαι ...
... να ελέγχω το hotmail μου...
Take a look
Μα ΤΙ σκεφτόμουν ;;;
Archives
Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Locations of visitors to this page



www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from kv_aldente. Make your own badge here.