Thursday, September 07, 2006
χμφφτ
Συννεφιασμένη αργία, best way to do some work : Ησυχία, ηρεμία και το Ίδρυμα σχεδόν δικό μου.

Ξεκίνησα αργά, ευχαριστήθηκα τα καφεδάκια μου στο σπίτι, σταμάτησα για croissant στο δρόμο, ετοίμασα καινούριο καφεδάκι (το νούμερο 4), έβαλα μουσικούλα χαμηλά και δουλειά, χαλαρά και ήρεμα ...
Μέχρι που πληροφορήθηκα ότι πρέπει να είμαι στο γραφείο μου στις 1:00 γιατί θέλει να μου μιλήσει η κυρία Κούλα ... ταπ... Πρέπει;;;; χχχχμμφφφφττ. Τίποτα δεν ΠΡΕΠΕΙ
... Ααααχ, ας μην είχα την περιέργεια και θα ήμουν ήδη στην pretend.
Αναμένω στο ακουστικό μου λοιπόν και προληπτικά

γράφω την
Καλημέρα μου
ΠΡΙΝ !!!

[Καμηλιέρη, μην νομίζεις ότι δεν σε έχω καταλάβει... Ή με μάτιασες ή εσύ την έβαλες την Κούλα για να έχεις τους βαρβάρους σου ...]

____________________________________________
{update 08/09: Κομμάτι από χτεσινό υποψήφιο post που δεν θέλησα να ανεβάσω}

Ο λόγος που δεν γράφω μερικά πράγματα, είναι απλός. Τα φοβάμαι. Η κυρία Κούλα είναι ένα μικρό παράδειγμα (φοβάμαι ακόμα και να κάνω την λίστα με τα υπόλοιπα). Ο χτεσινός μας διάλογος θα μπορούσε ίσως να μεταφερθεί με απολαυστικό κυνισμό αλλά ότι φοβάμαι το εξαφανίζω: Tο χώνω κάτω από το χαλί (τα χαλιά δε τα κρατάω χειμώνα καλοκαίρι) ή το αγνοώ.

Η Κούλα αντιπροσωπεύει για εμένα είναι ό,τι μικρότερο μπορώ να σκεφτώ στον χώρο μας. Ένας άνθρωπος που είχε την ευκαιρία να δει και να κάνει πολλά αλλά που μάλλον δεν τα άφησε κάτι από όόόλα αυτά να τον ακουμπήσει. Δεν κράτησε τίποτα θετικό. Σαν να κάνεις βόλτα στο ΜΟΜΑ ένα πράγμα και να φεύγοντας να θυμάσαι μόνο την τιμή του εισητηρίου.
Η ευθύνη επομένως είναι όλη δική μου. Δεν έπρεπε από την αρχή να δεχτώ μία συνεργασία όταν ήξερα, όταν το ένστικτό μου με είχε προειδοποιήσει...

Σαν update λοιπόν, συμφωνήσαμε απόλυτα με την Κούλα. Δέχτηκα την ευθύνη που -ευγενικά- μου απέδωσε (για τους δικούς της απίστευτους λόγους) και σταμάτησα την συζήτηση όσο γρηγορότερα μπορούσα. Δεν της χρωστάω κάτι, πολύ περισσότερο θλιψη και φόβο (είναι δυνατόν να ξεχνάμε;; αυτή είναι η εικόνα που θα αντιμετωπίσω;;; υπάρχουν και άλλοι τέτοιοι;;; μπρρρρρρρ).

Ο τελευταίος λόγος ήταν -φυσικά- της Κούλας (εγώ είχα αποσυρθεί από ώρα),. Απάντηση στην τελευταία μου ερώτηση, αν ήθελε να μάθει κάτι συγκεκριμένο ο Πονοκέφαλός (της) εδώ για να μην χάσει και τους 3 μήνες άδικα:

"ΚVούλα μου, όταν έρθεις και εσύ εδώ θα δεις. Δεν μπορείς να τους μάθεις τίποτα. Το σύστημα. Δεν μπορείς να έχεις απαίτηση να κάνει κάτι ο Πονοκέφαλος λοιπόν. Δεν μπορείς να τον βάλεις να κοιτάει τι κάνουν οι άλλοι;;;"

"Ναι" {και θα βάλω το Γαλλώδι να απλώνει τραχανά στο εργαστήριο από αύριο. This should keep it simple enough for both of you.}
posted by KV @ 10:31 am  
20 Comments:
  • At 9/07/2006 12:26:00 pm, Blogger vasvoe said…

    μόνο να πεθάνουμε πρέπει γειτόνισσα!!!

     
  • At 9/07/2006 12:37:00 pm, Blogger Unknown said…

    A) Τί δουλειά έχεις μέρα αργίας στο γραφείο;;;;;

    Β) Περιμένω με αγωνία......

     
  • At 9/07/2006 01:27:00 pm, Blogger vasvoe said…

    νταρθ, δεν το ξέρεις ότι όταν είναι άδειο τότε μπορείς να δουλέψεις καλύτερα γιατί δεν έχεις τους υπόλοιπους να σε ζαλίζουν;;

     
  • At 9/07/2006 04:10:00 pm, Blogger Markos said…

    Ελπίζω να μη σου χάλασε την απόλαυση των κρουασάν.
    :-))))
    Καλό απόγευμα
    Φιλιά

     
  • At 9/07/2006 05:00:00 pm, Blogger KV said…

    Vasένια, σιγά μην πρέπει να πεθάνουμε!!!

    Καμηλιέρη στο Α) σου απάντησε ωραιότατα η Vas, είχα μέρες να δουλέψω έτσι άνετα.
    Στο Β) να παίξουμε το παιχνίδι με τις ερωτήσεις;;;;;;

    Μάρκο μου, ΤΟ κρουασάν είχε γίνει καπνός από ώρα... όσο για την διάθεση, περίμενα να μου χαλάσει περισσότερο !!! Πως λέμε "μόνο όταν αναπνέω πονάω", ε, μόνο όταν την σκέφτομαι κοκκινίζω!!!!

    Καλησπέρα!!!!!

     
  • At 9/07/2006 07:18:00 pm, Blogger Кроткая said…

    Κάνεις και νηστεία;
    Εμείς γιατί δεν έχουμε τέτοια αργία καλέ; Θα διαμαρτυρηθώ!

    Ε, άντε, πες μας τι ήθελε! μας έσκασες!

     
  • At 9/07/2006 08:41:00 pm, Blogger vasvoe said…

    εμείς έχουμε αργία την δευτέρα. επισήμως είναι ημιαργία κι όλος ο καλός ο κόμσος έχει ελεύθερο το απόγευμα.... ο χαμπίμπ έχει όλη την ημέρα (οι υπερωρίες έχουν φτάσει τις δυο βδομάδες... ταπ)

    γειτονισσούλα μόνο να πεθάνουμε πρέπει, όλα τα άλλα είναι στην ευγενική μας ευχέρεια!!

     
  • At 9/07/2006 11:18:00 pm, Blogger KV said…

    Κροτ Nηστεία;;;;; ;;;; χα! Μην παραπονιέσαι όλο τον Οκτώβρη θα γυρνάς πάλι!!!!
    Η κυρία Κούλα ουσιαστικά ήθελε να νίψει τα χεράκια της και να αποδώσει ευθύνες. Την άφησα μεγαλόψυχα και ε, αυτό! Δεν είχε γενικά κανένα νόημα -ή επίπεδο- η συζήτηση... νο μπιγκ μίστερι..... !!!

    Vas μου δεν πρέπει να πεθανουμε, αναγκαζόμαστε!!! Μισή αργία;;; ΑΑΑΑαααααχ δεν έχουν τέτοια οι Γαλλόφωνοι καλή μου, εμείς τις κάνουμε όλες ολόκληρες!!! Πάλι καλά που φρόντισε ο χάμπι, Ετοιμάσου για ΣΚΔ!!!!

     
  • At 9/07/2006 11:22:00 pm, Blogger Unknown said…

    A) H αργία θεσπίσθηκε για να μην δουλεύεις. Άσε που δεν θα κάνεις δουλειά έτσι...

    Β) Όχι, θέλω λεπτομερή μεστή αναφορά.. ξες τι κουτσομπόλης είμαι τώρα... :ppp

     
  • At 9/08/2006 01:03:00 pm, Blogger KV said…

    Α) Η αργία θεσπίστηκε για να μην δουλεύεις σωστά, αλλά καμμιά φορά είναι ο μόνος τρόπος να είσαι αποδοτικός. Εγώ πολύ σοβαρά το σκεφτομαι να ανταλλάξω την Κυριακή με την Παρασκευή πχ.
    "Άσε που δεν θα κάνεις δουλειά έτσι..." ;;;; γουάϊ;;;

    Β) Μα δεν έχει νόημα. Είπαμε ότι φταίω λέμε και τελείωσε. Η κάθε μία είχε άλλο φταίω στο μυαλό της αλλά δεν έκρινα ότι έπρεπε να μπω σε επιπλέον επίπονες συζητήσεις. Αυτό που πρέπει να κρατήσεις εσύ είναι ότι φταίω γιατί δεν το πρόσεξα το παιδί και αυτό έγινε επειδή έχω άγχος γιατί μετακομίζω ... Τζίσους....

     
  • At 9/08/2006 02:03:00 pm, Blogger Unknown said…

    A) ΑΜΑ και μόνο ΑΜΑ ανταλλάξεις την αργία με εργάσιμη, να το δεχθώ.... Αλλά όντως δεν θα κάνεις δουλειά έτσι, μιας και δεν πετυχαίνεις ούτως ή άλλως καμιά σοβαρή ψυχή στο parking τις εργάσημες, σκέψου τις αργίες....

    B) Το ξέρεις ότι δεν φροντίζεις καθόλου για την διασκέδασή μας;

     
  • At 9/08/2006 03:06:00 pm, Blogger vasvoe said…

    όχι, όχι!! δεν το πρόσεξες το παιδί (έλεος...) επειδή δεν έχεις μητρικό έστικτο βρε παιδί μου, πολύ λυπάσαι αλλά δε σου βγαίνει. έτσι δεν θα μπορέσει να σε τιμήσει με άλλους πατριώτες και στο μέλλον. η μετακόμιση και το άγχος της είναι προσωρινή κατάσταση

     
  • At 9/08/2006 03:26:00 pm, Blogger KV said…

    Μα ΤΙ λέτε ;;;;;;;;;;;;;;; Να κόψω τις φλέβες μου τώρα;;;;; (με τα δόντια);;;

    Εγώ δεν το φρόντισα το παιδί;;;; says η αφεντικίνα του που μόλις ΞΑΝΑγύρισε από διακοπές;;;;

    και ... Με βλέπετε να μετακομίζω;;;;; Για που;;;; Να ξέρω και εγώ να το γράψω στα κουτιά! Δεν είπαμε αδύνατο να αποφασίσω;;;;

    Μητρικό ένστικτο φοβερό. Για ηλικίες μικρότερες, άντε και ίσες των 6!!!! Ο Πονοκέφαλος ηλικιακά τα πέρασε! Πνευματικά, μόνο αν δεν βρεθεί άλλη μαμά μπροστά του έχει μία αμυδρή ελπίδα ...

     
  • At 9/08/2006 03:31:00 pm, Blogger vasvoe said…

    Εγώ δεν το φρόντισα το παιδί;;;; says η αφεντικίνα του που μόλις ΞΑΝΑγύρισε από διακοπές;;;;

    εμ εδώ είναι το μυστικό.... τη ζηλεύεις κι από πάνω!! γι ΑΥΤΟ δεν της το φρόντισες το παιδί...

     
  • At 9/08/2006 04:03:00 pm, Blogger KV said…

    χα χα χα χαχααααααααα

     
  • At 9/08/2006 06:41:00 pm, Blogger Unknown said…

    Αυτό το κόβειν τις φλέβες με τα δόντια μπορείς σε παρακαλώ να το βιντεοσκοπήσεις και να το δημοσιεύσεις;;;

    Ευχαριστώ....

     
  • At 9/08/2006 08:43:00 pm, Blogger vasvoe said…

    γκαμηλιέρη ορίστε και οι ζουμερές λεπτομέρειες του τηλεφωνήματος! τί άλλο να θες!! ελπίζω η κούλα να μην διαβάζει μπλογκζ μόνο (ή να διαβάζει;; μου χε χε χε)

     
  • At 9/09/2006 10:08:00 am, Blogger KV said…

    Darth, τόσο πολύ;;;;;;;;;;;

    Γειτόνισσα και εγώ δεν ξέρω τι ελπίζω .... να διαβάζει ή να μην διαβάζει ... :-((( Ακούστηκα λίγο ενοχλημένη ε;;;; Εσείς φταίτε !!!! (και φαντάσου να μην είχα κατακρεουργήσει το κείμενο)

     
  • At 9/09/2006 10:59:00 am, Blogger Unknown said…

    Εγώ τίποτε... Μόνο να ευχαριστήσω την καλή μας KVούλα που με ανήγαγε σε συνείδησή της :ppp

    Το παρασοβάρεψες και με χάλασες...

    Τώρα ή θα γράψω σεντόνι, ή θα σωπάσω...

    Προτιμώ το δεύτερο γιατί δενξέρω αν τελικά θα φτάσω να απογοητεύτω και εγώ...

     
  • At 9/09/2006 11:14:00 am, Blogger KV said…

    "Μόνο να ευχαριστήσω την καλή μας KVούλα που με ανήγαγε σε συνείδησή της"
    Παρακαλώ;;;;;;;;;;;;;;;

    Το παρασοβάρεψες και με χάλασες..."
    Προτιμούσες μόνο αυτό με τον τραχανά, ε;;;;;;;;

    ΣΕΝΤΟΝΙ, για να μάθεις!

     
Post a Comment
<< Home
 

Ο καιρός σήμερα :

Bobby McFerrin Robbin Williams - Something stupid



"'Οσο είσαι στην διαδικασία επιλογής τα πάντα είναι πολυχρωματικά. Αλλά δεν χρειάζεται να έχεις 1,7 εκατομύρια χρώματα (overanalyzing) και τα 7 της ίριδας αρκούν! Μόλις όμως πάρεις την απόφαση τα πάντα γίνονται άσπρο-μαύρο. Άσπρο η απόφασή σου, μαύρο όλα τ' άλλα ... ."

Darthiir the Abban

"... σαν να ειναι το παραπονο καϊμάκι απο μια πατριδα."

Orelia

"Life... is like a grapefruit. It's orange and squishy, and has a few pips in it, and some folks have half a one for breakfast."

Douglas Adams

"All that we see or seem

is but a dream within a dream"

Edgar Allen Poe

"Was it love, or was it the idea of being in love?"

Pink Floyd

"Experience is the name every one gives to their mistakes."

Oscar Wilde

"Science, my lad, is made up of mistakes, but they are mistakes which it is useful to make, because they lead little by little to the truth.

"Journey to the Center of the Earth, Jules Verne

 
Cooked enough to be firm but not soft ...
About Me

Name: KV
Home:
About Me:
See my complete profile
Shoutbox

Να θυμάμαι ...
... να ελέγχω το hotmail μου...
Take a look
Μα ΤΙ σκεφτόμουν ;;;
Archives
Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Locations of visitors to this page



www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from kv_aldente. Make your own badge here.