Sunday, September 17, 2006
2 days to go
Καφές νούμερο 5, βροχή, δουλίτσα και η ησυχία της Κυριακής -απολαυστική.

Η μέρα μου ξεκίνησε αργά, παρακοιμήθηκα (κοιμήθηκα είναι η σωστή έκφραση;), ξύπνησα με μια μπερδεμένη αίσθηση πανικού και αδιαφορίας, πέταξα (η καλή νοικοκυρά) τα ρούχα στο πλυντήριο όσο εγώ έπινα τον καφέ νούμερο 1, ανακάλυψα λίγο αργότερα ότι το είχα στους 90 οC (το βραδάκι θα μαζέψω την καινούρια collection AlDente από πολύχρωμα παιδικά ... ταπ), μάζεψα το χαρτομάνι μου και ... στο Ίδρυμα.

Απογευματάκι πια και μόλις -επιτέλους;;;- αποφάσισα ότι δεν προλαβαίνω τα πάντα. Ακόμα και αν μπορέσω να τελειώσω κάποια, η περίφημη λίστα είναι πλέον μεγαλύτερη από τον Χρυσό Οδηγό (all my fault, δεν είναι παράπονο) ... Κάποιοι θα απογοητευτούν, κάποιοι θα εκνευριστούν, κάποιοι θα φωνάξουν, κάποιοι θα παιδευτούν και κάποιοι θα έχουν απόλυτο -απόλυτο- δίκιο (και εγώ στην θέση τους θα με σκότωνα) ... OK, εγώ λοιπόν θα πάρω το αεροπλανάκι μου (ή μάλλον θα προσπαθήσω να καταφέρω να φτάσω στο μπλε με έναν φοβερό συνδυασμό αεροπλάνων που σιγά μην δουλέψει) και οι απογοητευμένοι "πελάτες" μου λένε όόόόλα τους τα παράπονα όταν επιστρέψω (γιατί σιγά μην ανοίξω τα mail τους αυτό το δεκαήμερο). Είμαι σίγουρη ότι θα είμαι πολύ πιο ανοικτή σε παράπονα και υποδείξεις μετά από 10 μέρες ... αυτή την στιγμή λειτουργώ με την εφεδρική μπαταρία και μάλλον κάποιος ξέχασε να την φορτίσει καλά ... ταπ

Καλησπέρες !
[2 days to go,
να φέρω αντηλιακό μαζί μου;
σχόλια με την απάντηση ΟΧΙ διαγράφονται αυτόματα]
posted by KV @ 4:02 pm  
15 Comments:
  • At 9/17/2006 05:09:00 pm, Blogger Markos said…

    Μήπως, λέω μια ιδέα τώρα, μήπως να λειτουργούσες με την εφεδρική μισοάδεια μπαταρία πιο συχνά;

    Καλό απόγευμα

    (και δοκίμασε το ctrl+F5 :) )
    Φιλια

     
  • At 9/17/2006 05:22:00 pm, Blogger Кроткая said…

    Εμένα μια χαρά μου ακούγονται όλα αυτά! Να πάρεις αντηλιακό φυσικά!
    Τι συνδυασμός αεροπλάνων; Μεσω Λονδίνου πετάς;;; :ΡΡ

    Τα καινούρια παιδικά να τα πας δωρακι στον ανηψιό! :)

     
  • At 9/17/2006 05:34:00 pm, Blogger ΠΡΕΖΑ TV said…

    Καλο υπολοιπο Κυριακης να εχουμε...

     
  • At 9/17/2006 06:55:00 pm, Blogger KV said…

    Mάρκο μου, καλύτερα όχι ... η υπολειτουργία στην περίπτωσή μου είναι σαφώς χειρότερη από την αργία! (και δημιουργεί υποχρεώσεις αντί να τις σβήνει!) Αλλά ένα Control+F5 δεν βλάπτει ποτέ!
    φιλιά-καλό σου βράδυ!

    Κροτ μου, μέσω Ρώμης πετάω (και μην ξεχνάμε Ρώμη =σαλμονελα) και ΕλΒεν. Στον γυρισμό μέσω Λεβεντογέννας και Μιλάνο (εκεί που ΠΑΝΤΑ οι βαλίτσες έρχονται μετά τον ταξιδιώτη; αυτό) ... Όσο για τα παιδικά, έχεις ανηψιό;;;;;; ;-)
    μάκια μάκια

    Πρέζα tv καλό υπόλοιπο Κυριακής και σε εσένα! ;-)

     
  • At 9/17/2006 09:40:00 pm, Blogger Кроткая said…

    εγώ όχι ακόμα; εσύ;
    μια φορα που πέταξα από Μιλάνο δεν είχα ατήχυμα! Αλιτάλια μου μυρίζει πάντως!!
    Απευθειας Λεβεντογεννα παμε ή παμε κι αλλού;; χιχιχι! ζουλεύω!

     
  • At 9/17/2006 09:54:00 pm, Blogger KV said…

    Δύο από την αδελφή μου, αμέτρητα από ξαδέλφια ... πίστεψέ με, ούτε που να τα φτύσουν τα παιδικά δικής μου παραγωγής!!!
    Από Μιλάνο πέταγα συχνά όταν ήμουν στην Ποδηλατοχώρα... 95% επιτυχία στο να ξεχνάνε τις βαλίτσες. 'Ενα 50% να τις πάρεις πριν τις ξαναχάσουν στον γυρισμό.... Η αδελφή μου έλεγε το κλασσικό "τι να σου σιδερώσω σήμερα που έρχεσαι;;"
    Πάω Λεβεντογέννα και Νησί (Σαντορίνη). Δυστυχώς δεν προλαβαίνω τίποτα άλλο ... σνιφ...

     
  • At 9/17/2006 10:16:00 pm, Blogger Кроткая said…

    ε, δεν ειν'κι άσχημα!
    τέλεια θα περάσεις, τέλεια!

    και, λοιπόν; τι θα σου σιδερώσει τώρα που κατεβαίνεις;;;;

     
  • At 9/17/2006 10:19:00 pm, Blogger Eleni said…

    Δεν ξεχνάγαν τίποτα. Legendary η Malpensa στον εξαφανισμό.
    :))

    Δεν έχω διαβιβάσει το μήνυμά σου, αλλά κατάφερα να σχολιάσω.

    Θα τα πούμε κάτω. Έρχομαι next S/K.

    XXXX

     
  • At 9/17/2006 10:38:00 pm, Blogger KV said…

    Κροτ μου, ναι, δεν είναι και άσχημα!!! ;-)) Η Αθήνα μόνο δεν χωράει -ΑΚΟΜΑ- στο πρόγραμμα και με πείραξε λίγο... το προσπαθώ όμως!
    Ακόμα να πω στην αδελφή μου να σιδερώσει ... της το κρατάω για έκπληξη!!! Στο ένα χέρι την μπέμπα, στο άλλο το σίδερο, είναι να μην χαρεί που έρχεται η ξενιτεμένη της;;;;

    Ελένη εμένα δεν χάθηκαν ποτέ βαλίτσες, απλά έκαναν λίγα παραπάνω χλμ., πάντα.
    Διάβασε το mail σου (αν και δεν με κόβω να σου έγραψα τίποτα σημαντικό!!!). Και θύμισέ μου αύριο να σου στείλω το Ελληνοκουνητό, δεν ξέρω αν θα τα καταφέρουμε να τα πούμε με το παλιοπρόγραμμά μου, το ελπίζω !!!! xxxxxx

    μάκια μάκια

     
  • At 9/18/2006 08:51:00 am, Blogger Unknown said…

    Αφήνεις τον πονοκέφαλο αντικαταστάτη...

    Έτσι εσύ δεν ακούς τίποτε όταν επιστρέψεις (τα έχουν πει και έχουν ξεθυμάνει), ο πονοκέφαλος θα είναι σε νιρβάνα απ' όσα έχει ακούσει, οι υπόλοιποι που έβριζαν, αναρωτιούνται τί έχουν χάσει σε αυτή τη ζωή και μερικοί από αυτούς είναι στο Δαφνί....

    ;)

    Ώστε έτσι εεε; μας γράφεις!

    [Έχω χάσει κι εώ το "Ελλαδικό" σου... αυτοί οι συγχρονισμοί του PPC με 2 PC .... :(]

     
  • At 9/18/2006 12:48:00 pm, Blogger KV said…

    μουλωχτό, μου αρέσει!!!!

    Δεν σας γράφω, δεν με παίρνουν οι μέρες γμτ γμτ γμτ γμτ γμτ .... (ασε που αναμίχτηκε μπαμπάς και είναι όόόόλα μαντάρα)

    [read your mail, μόλις το βρω θα στο στείλω ... Αν δεν το βρω θα κάνω το γνωστό κόλπο!!!!!! Ανοργάνωτο σε κόμβ πάντως!!!!!!!!]

     
  • At 9/18/2006 05:04:00 pm, Blogger Unknown said…

    Εγώ σου έχω πεί να μην αφήνεις τον πατέρα σου να παίρνει πρωτοβουλίες...

     
  • At 9/18/2006 06:01:00 pm, Blogger KV said…

    μμμμ ναι αλλά δεν προλάβαινα ... άσε που εδώ η ΟΑ έχει βαρέσει διάλυση λίγο ,,, ποτέ δεν τους βρίσκεις και ποτέ δεν δουλεύει το σύστημα...
    Αν δεν μπλεκόταν ο πατέρας μου, θα έπρεπε να κολυμπήσω ... Τώρα απλά η πιθανότητα είναι λίγο μικρότερη...
    Ασε που τόσο καιρό λέω "θα έρθω, θα έρθω " και ούτε που είπες να κεράσεις ΕΝΑΝ καφέ!

     
  • At 9/18/2006 08:34:00 pm, Blogger Unknown said…

    Μα αυτό είναι δεδομένο...
    Άσε που λέω να ετοιμάζω και το windsurf γιατί με βλέπω να σε πηγαίνω με αυτό στο νησί...

     
  • At 9/18/2006 09:52:00 pm, Blogger KV said…

    Ασφαλέστερο μου ακούγεται αυτό από το να ταξιδέψω με το εισητήριο που έβγαλε ο πατέρας μου!!!! Άνοιξε πανιά!
    (πριν ή μετά το ποτάκι)

     
Post a Comment
<< Home
 

Ο καιρός σήμερα :

Bobby McFerrin Robbin Williams - Something stupid



"'Οσο είσαι στην διαδικασία επιλογής τα πάντα είναι πολυχρωματικά. Αλλά δεν χρειάζεται να έχεις 1,7 εκατομύρια χρώματα (overanalyzing) και τα 7 της ίριδας αρκούν! Μόλις όμως πάρεις την απόφαση τα πάντα γίνονται άσπρο-μαύρο. Άσπρο η απόφασή σου, μαύρο όλα τ' άλλα ... ."

Darthiir the Abban

"... σαν να ειναι το παραπονο καϊμάκι απο μια πατριδα."

Orelia

"Life... is like a grapefruit. It's orange and squishy, and has a few pips in it, and some folks have half a one for breakfast."

Douglas Adams

"All that we see or seem

is but a dream within a dream"

Edgar Allen Poe

"Was it love, or was it the idea of being in love?"

Pink Floyd

"Experience is the name every one gives to their mistakes."

Oscar Wilde

"Science, my lad, is made up of mistakes, but they are mistakes which it is useful to make, because they lead little by little to the truth.

"Journey to the Center of the Earth, Jules Verne

 
Cooked enough to be firm but not soft ...
About Me

Name: KV
Home:
About Me:
See my complete profile
Shoutbox

Να θυμάμαι ...
... να ελέγχω το hotmail μου...
Take a look
Μα ΤΙ σκεφτόμουν ;;;
Archives
Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Locations of visitors to this page



www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from kv_aldente. Make your own badge here.