Monday, September 18, 2006
motivation

Up from the crack of dawn (χμμ, νωρίτερα), o καφές νούμερο 2 μπροστά μου. Χαμόγελο, it all seems possible again!
... μα ΠΩΣ το είχα ξεχάσει;;; Την καλύτερή μου δουλειά την έκανα
πάντα τις μικρές μικρές ώρες!

Ένας τεράστιος σωρός χαρτομάνι μπροστά μου πλήρως αρχειοθετημένος
πλέον και έτοιμος να μπει σε mailbox, συρτάρια, θυρίδες, αρχεία ή την υψηλή επίβλεψη άλλων. Η δική μου συνεισφορά σήμερα θα πρέπει να είναι εντελώς εστιασμένη στο να οργανώσω τους άλλους (και να βρω δώρα!). Delegation the name of the game -και αυτό το είχα ξεχάσει! Και motivation ... η βαλίτσα μερικά γεμάτη πάνω στο τραπέζι του καφέ ήταν φαίνεται motivation enough!!!
24 ώρες και αρχίζει ο ταξιδομαραθώνιος (me against Alitalia & Αερογραμμές) ... Καλύτερος μου φαίνεται αυτός ο μαραθώνιος, πιο λογικός!
Καλημέρες !!!
[ξυπνήστε επιτέλους!
περιμένω weather reports για να τελειώσω την βαλίτσα.
Tα βασικά είναι μέσα ...
αντηλιακό, μαγιο και γυαλιά ηλίου !]
posted by KV @ 6:10 am  
8 Comments:
  • At 9/18/2006 08:21:00 am, Blogger ekto said…

    Τελικά είναι αλήθεια. Οι τουρίστες επιπέδου μας έρχονται τον Σεπτεμβριο!

     
  • At 9/18/2006 08:29:00 am, Blogger snikolas said…

    Against Alitalia? Σου εύχομαι καλή τύχη. καλημέρα.

     
  • At 9/18/2006 08:59:00 am, Blogger Unknown said…

    ΧΜΠΦΦΦ...

    Με τί έρχεσαι είπες;;;;

    Άσε τις βαλίτσες εκεί (το ίδιο θα είναι πίστεψέ με) και ταξίδεψε μόνο με χειραποσκευές....

    Ε το πολύ πολύ βάλε τον πονοκέφαλο να στις φέρει Ελλάδα με τα χέρια...

    Αλήθεια, αυτός τί θα κάνει στο delegation;

     
  • At 9/18/2006 12:35:00 pm, Blogger KV said…

    Έτσι έχω ακούσει και εγώ Ονούφριε, είδες που δεν πρέπει να πιστεύεις ότι ακούς;;; ;-) Ελπίζω ο καιρός στο μπλε να μην είναι ανάλογος του επιπέδου! Καλημέρα!!!

    Against Alitalia Νικόλα μου, είδες θάρρος ... Και μάλιστα μόλις είδα ότι τα θυμόμουνα ανάποδα ... χιχιχι Από Malpenza έρχομαι αύριο, να μην ξεχάσω να ζητήσω στην αδελφή μου να σιδερώσει ρούχα ... Στην περίπτωση που όντως φτάσω αύριο! Καλημέρα σου!

    Καμηλιέρη μου, θα την (μία) πάρω την βαλίτσα γιατί όσο και αν αργήσουν ... καλοκαιρινά δεν θα χρειαστώ σίγουρα επιστρέφοντας... ταπ!
    Σιγά μην εμπιστευτώ στον Πονοκέφαλο να ακουμπήσει την επιπέδου βαλίτσα μου!
    Στο delegation αυτού του έτυχε παράλληλο παρκάρισμα με το γραφείο ΚΑΙ ασκήσεις σιωπής (πρέπει κάπως ευγενικά να του απαγορεύσω να ενοχλεί τους άλλους επειδή βαριέται και θέλει να μάθει για τον Μ. Αλέξανδρο).

     
  • At 9/18/2006 10:48:00 pm, Blogger Markos said…

    Το αντηλιακό μη ξεχάσεις (κι ας βρέχει σήμερα) :-)))
    Καλό βράδυ...
    Φιλιά

     
  • At 9/18/2006 11:39:00 pm, Blogger KV said…

    Μόνο του πήδησε στη βαλίτσα!
    Καλό σου βράδυ Μάρκο μου

     
  • At 9/19/2006 12:31:00 am, Blogger Кроткая said…

    βρέχει κι έχει παλιόκαιρο! Πού πας και φεύγεις από την Pretend???
    Καλό ταξειδάκι και φτου σκόρδα για την αλιτάλια!!!

     
  • At 9/19/2006 06:36:00 am, Blogger KV said…

    και εδώ ... Που νομίζεις όμως έχω μεγαλύτερη πιθανότητα να χρησιμοποιήσω αντηλιακό τις επόμενες μέρες;;;;;;;;;
    ;-)
    Ευχαριστώ! μάκια

     
Post a Comment
<< Home
 

Ο καιρός σήμερα :

Bobby McFerrin Robbin Williams - Something stupid



"'Οσο είσαι στην διαδικασία επιλογής τα πάντα είναι πολυχρωματικά. Αλλά δεν χρειάζεται να έχεις 1,7 εκατομύρια χρώματα (overanalyzing) και τα 7 της ίριδας αρκούν! Μόλις όμως πάρεις την απόφαση τα πάντα γίνονται άσπρο-μαύρο. Άσπρο η απόφασή σου, μαύρο όλα τ' άλλα ... ."

Darthiir the Abban

"... σαν να ειναι το παραπονο καϊμάκι απο μια πατριδα."

Orelia

"Life... is like a grapefruit. It's orange and squishy, and has a few pips in it, and some folks have half a one for breakfast."

Douglas Adams

"All that we see or seem

is but a dream within a dream"

Edgar Allen Poe

"Was it love, or was it the idea of being in love?"

Pink Floyd

"Experience is the name every one gives to their mistakes."

Oscar Wilde

"Science, my lad, is made up of mistakes, but they are mistakes which it is useful to make, because they lead little by little to the truth.

"Journey to the Center of the Earth, Jules Verne

 
Cooked enough to be firm but not soft ...
About Me

Name: KV
Home:
About Me:
See my complete profile
Shoutbox

Να θυμάμαι ...
... να ελέγχω το hotmail μου...
Take a look
Μα ΤΙ σκεφτόμουν ;;;
Archives
Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Locations of visitors to this page



www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from kv_aldente. Make your own badge here.