Wednesday, October 04, 2006
πόκα
Καφές 2 ή 3, ναι... Δεν είναι ο 2 (ή 3) που έφτιαξα ... είναι ο 2 ή 3 που προλαβαίνω να πιω. Η μέρα γεμάτη (πολύ), βροχερή, αλλά όμορφη. Το μεγαλύτερο κομμάτι της τουλάχιστον... Με ένα σωρό καινούρια να οργανώσω.
Μέχρι τώρα ήμουν απαλλαγμένη από "εξω-εργαστηριακές" υποχρεώσεις. Ο μήνας του μέλιτος όμως φαίνεται να πέρασε στην pretend
(ανεπιστρεπτί;). Όλα τα "καινούρια" (καινούρια για εμένα, βαρετά ίσως για τους "παλιούς") καταλήγουν μαγικά στο γραφείο μου ... Και είναι πολλά ... Και όχι, δεν πτοούμαι! Μου αρέσουν αυτά τα καινούρια, είναι πιο πολύ παιχνίδι απ'ότι δουλειά (από επαγγελματική υποχρέωση βέβαια παραπονιέμαι μόλις προσγειωθούν στο γραφείο μου, λίγο όμως -μην το μετανοιώσουν ;-) ) ... Παιχνίδι ισορροπίας και στρατηγικής ... Πρέπει να βρεις τον τρόπο να κάνεις κάτι εντελώς καινούριο για σένα γρήγορα και καλά, χωρίς λάθη (δεν έχει extra ζωές) ... Πόκα περισσότερο από μπιρίμπα kind-of-game! Ένα τέτοιο "παιχνίδι", αρχίζει αύριο, με πολλούς καλεσμένους ... Προσπαθώ ακόμα να ελαχιστοποιήσω την πιθανότητα να (μου) ξεμείνει κανένας τους σε κάποιο αεροδρόμιο ή σταθμό ... (παλεύω δηλαδή με την έμφυτη ανοργανωσιά μου). Το μόνο που ξέρω σίγουρα, είναι ότι όσοι φτάσουν, θα θυμούνται την συνάντηση για καιρό. Ελπίζω ο λόγος να είναι ότι αύριο θα πιούνε καφέ πάνω από τα σύννεφα !(event δεν θέλατε; fasten your sea belts!) ;-)

Καληνύχτα!
[ο καιρός δεν κανονίζεται,
έτσι;]

Το σύννεφο ήρθε το βραδάκι με την μορφή του θα-σου-πω-κάτι-που -δεν-πρέπει-να-ξέρεις -αλλά-θα-στο-πω-για-να -το-βγάλω-από-πάνω-μου-και-μην -το-πεις-πουθενά ... ουφ... Γιατί; Μην μου εμπιστεύεστε πράγματα που με βάζουν σε δύσκολη θέση ... Όταν ξέρεις κάτι-που-δεν-θα-έπρεπε-να-ξέρεις-και-δεν-μπορείς-να-μεταφέρεις και όταν αυτό αφορά κάποιον-που-δεν -αξίζει-ότι-πρόκειται-να-του-συμβεί, τι κάνεις;;; ε-μα. Δεν θα ήταν καλύτερο να θυμώσω σε λίγο καιρό παρά να με παιδεύει μέχρι να γίνει;;;; Μην μου δίνετε σημασία, παραμιλάω... η έλλειψη καφέ.
posted by KV @ 9:48 pm  
5 Comments:
  • At 10/05/2006 12:30:00 am, Blogger Unknown said…

    Aκολούθα την τακτική του follow the queen...

     
  • At 10/05/2006 12:59:00 am, Blogger Markos said…

    Ευχές να πάνε όλα καλά.
    Και να μείνουν όλα αξέχαστα..
    Και φυσικά, το παιχνίδι να είναι πάντα συναρπαστικό.

    Καλή σου νύχτα
    Φιλιά

     
  • At 10/05/2006 09:58:00 am, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    οντως η ελλειψη του καφε, προκαλει παραμιλητο!!!!
    φιλακια...
    και μενα μου 'λειψες...

     
  • At 10/05/2006 11:52:00 pm, Blogger Кроткая said…

    ψιλοζόρικα όλα τούτα. καλά ξεμπερδέματα.
    αλήθεια από το γεννάρη θα είσαι στην πατρίδα; ε, πρέπει να βρεθούμε τότε πριναπό τότε!! ;)

     
  • At 10/06/2006 12:28:00 am, Blogger KV said…

    Darth who will play the queen ???? :-p

    Μάρκο μου, μέχρι τώρα όλα καλά ! Και η αδρεναλίνη φυσικά σε επικίνδυνα επίπεδα με τις μικρές αναποδιές που -ευτυχώς- δεν φάνηκαν. φιλιά !!!!!!!!!

    Βασιλική μου ;-)) Και σήμετα μειωμένοι οι καφέδες .... μάκια

    Κροτένια, ζόρικα αλλά και ψιλοπαιχνιδιάρικα ;-))
    Δεν θα είμαι από τον Γενάρη στην πατρίδα βέβαια (τρελλή είμαι), θα ταξιδεύω όμως συχνά το άλλο εξάμηνο! Για τον Φεβρουάριο μιλούσα και την που θα παίζω τον Ταζ εκεί ανάποδα !!! ;-))))))
    Αλλά να βρεθούμε !!!!!!!!!! Κοίτα ατζέντα!

     
Post a Comment
<< Home
 

Ο καιρός σήμερα :

Bobby McFerrin Robbin Williams - Something stupid



"'Οσο είσαι στην διαδικασία επιλογής τα πάντα είναι πολυχρωματικά. Αλλά δεν χρειάζεται να έχεις 1,7 εκατομύρια χρώματα (overanalyzing) και τα 7 της ίριδας αρκούν! Μόλις όμως πάρεις την απόφαση τα πάντα γίνονται άσπρο-μαύρο. Άσπρο η απόφασή σου, μαύρο όλα τ' άλλα ... ."

Darthiir the Abban

"... σαν να ειναι το παραπονο καϊμάκι απο μια πατριδα."

Orelia

"Life... is like a grapefruit. It's orange and squishy, and has a few pips in it, and some folks have half a one for breakfast."

Douglas Adams

"All that we see or seem

is but a dream within a dream"

Edgar Allen Poe

"Was it love, or was it the idea of being in love?"

Pink Floyd

"Experience is the name every one gives to their mistakes."

Oscar Wilde

"Science, my lad, is made up of mistakes, but they are mistakes which it is useful to make, because they lead little by little to the truth.

"Journey to the Center of the Earth, Jules Verne

 
Cooked enough to be firm but not soft ...
About Me

Name: KV
Home:
About Me:
See my complete profile
Shoutbox

Να θυμάμαι ...
... να ελέγχω το hotmail μου...
Take a look
Μα ΤΙ σκεφτόμουν ;;;
Archives
Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Locations of visitors to this page



www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from kv_aldente. Make your own badge here.