Friday, October 06, 2006
Highlights
Ώρα pretend 00:48 ... η μέρα ξεκίνησε στις 5:30, τελείωσε πριν λίγο. Καφές νούμερο 3 (σοβαρολογώ ... ταπ) .

Οι συνεδροκαλεσμένοι μας πιθανά κοιμούνται μακάρια. Δεν μας ξέφυγε κανείς (ώστε να παίζει την ψυχή στα αεροδρόμια Darth), πετάξαν στα σύννεφα, είδαν από κοντά την αριστοκρατία μας, βόλταραν στον πήδακα, έφαγαν ένα σκασμό γαλλονοστιμιές και ήπιαν γαλλοχυμούς πρώτης διαλογής ... Οταν τους αφήσαμε στο παραλιακό ξενοδοχείο τους, έτριβαν τα στομαχάκια με ευχαρίστηση!
Οι πιο μόνιμοι πελάτες του Ιδρύματος εξετάστηκαν στα μαθηματάκια τους, τα αλεπουδάκια έμαθαν τι σημαίνει να τα έχει αναλάβει όόόλα το αφεντικό τους, ο πονοκέφαλος παρκαρισμένος ...

Φυσικά δεν έλειψαν οι πανικοί της τελευταίας στιγμής (ευγενικό της ανοργανωσιάς), η αδρεναλίνη έπιασε νέα ρεκόρ, το τηλέφωνο έγινε φυσική προέκταση του αυτιού μου, αλλά ... το google να είναι καλά, το delegation και το ηρωικό Twingo! (ηρωικό και πένθιμο, έχει μαζέψει ένα κάρο σκόνη. Μα κάθε 2 χρόνια ... πρέπει να τα πλένουμε;;;). Όλοι ευχαριστημένοι στο τέλος της μέρας.

[Seriously άσχετο : Highlight της δικής μου ημέρας, τα 30 λεπτά στο κομμωτήριο ... H καλύτερη απόφαση της εβδομάδας ... 30 λεπτά girly διάλλειμα και σοβαρότατη ενασχόληση με τρίχες είναι ό,τι χρειάζεται για να τα βγάλεις πέρα με μια μέρα σαν και αυτή. Ειδικά με την δική μου κομμώτρια, που είχε έτοιμο martinάκι όταν έφτασα!!! ;-)))) Ξέφυγα ... ]

Τέλος λοιπόν με το social μέρος της συνάντησης. Αύριο (σήμερα), πιάνουμε αληθινή δουλειά ! Έχω στριμώξει 11 ομιλίες μεταξύ 9 και 12 (!!!), μεσημεριανό φαγητό με έντονες τις Ιταλικές επιδράσεις, 15λεπτο καφεδάκι (γμτ θυμάμαι το πρόγραμμα απ'έξω), 5 ομιλίες το απόγευμα, 3 συναντήσεις μετά, ποτάκι στην pretend και 4 course δείπνο (ε, ναι με τους ίδιους χυμούς). Όλα σε μια μέρα ... Επίσης έχω αναλάβει να οργανώσω τις μεταφορές ... Ε, ναι, και εγώ ακόμα την βλέπω την καταστροφή να πλησιάζει. Γοργά ... και μην ξεχνάμε, εγώ είμαι η αισιόδοξη της παρέας!!!
night night !!!
[αύριο δεν χρειαζόμαστε βροχή,
it was enough!]

posted by KV @ 12:46 am  
22 Comments:
  • At 10/06/2006 09:19:00 am, Blogger Unknown said…

    Κετερινγκ...
    Ναι... Κέτερινγκ πρέπει να κάνεις...

    [Δεν σκέφτεσαι, δεν σκέφτεσαι... Τον πονοκέφαλο δεν τον παρκάρεις τέτοιες μέρες, τον παίρνεις μαζί σου και ξεχνάς αυτόν στο terminal :p]

     
  • At 10/06/2006 10:25:00 am, Blogger Orelia said…

    αν ειναι δυνατον!!!!

    * μαρτινακι; θα διαμαρτυρυθω στον κ. Πανο! ο δικος μου ..στυλιστας!

    * τοσες ομιλιες μεσα σε τρεις ωρες;;;; και τοοοσες υποχρεωσεις μεσα σε ενα 7ωρο, ας πουμε;
    τοκ τοκ!
    οπου τοκ τοκ: εισαι καλα;;;;
    :)))
    καποτε σηκωσαμε μια καταληψη Πανεπιστημιων εναντια στην εντατικοποιηση κι εσυ το ματαιωνεις; τσκς τσκς!
    (μην μασησεις! εχει ματαιωθει εδω και χρονια πριν απο σενα
    καποτε ειχε νο 815, μετα του δωσανε αλλον αυξοντα 1000κατι νομιζω, και τ' αφησανε ελευθερο να τρωει τις ψυχες μας..)

    καλο ξεμπερδεμα με ολα αυτα σου ευχομαι
    και..
    κατα βαθος τα ζηλευω...!
    ολα κι οχι μονο το μαρτινακι..!
    :))
    φιλιά

     
  • At 10/06/2006 12:15:00 pm, Blogger Alepouditsa said…

    εγώ να λωτησωωω κατιιιιιι, που εχω καιρο να περάσω απο την pretend???

    ποια είναι τα αλεπουδάκια;;;

    συγγενείς μου μήπως;

    Γειαααααθουουου!!
    Μάααακιααααα....:-)))))))

     
  • At 10/06/2006 09:14:00 pm, Blogger Markos said…

    Παρασκευή βράδυ πια.
    Για να δούμε τον απολογισμό σε λίγο ...

    Φιλιά

     
  • At 10/06/2006 10:16:00 pm, Blogger Кроткая said…

    ΜΑΡΤΙΝΑΚΙ??? Κι εμένα ο Olivier με ξεπετάει μ'ένα καφεδάκι? αίσχος!

    κρασάκι ωραίο valaisan δε θα τους φιλέψετε?

    α, η ατζεντα λέει από Γεννάρη. Καταφέραμε ΠΑΛΙ να κλείσουμε όλα τα π-σ-κ ως τα Χριστούγεννα!! ταπ!

     
  • At 10/06/2006 11:37:00 pm, Blogger KV said…

    Καλησπέρα Καλησπέρα !
    απάντήσεις αύριο ... τώρα γράφω 3 φορές την λέξη μέχρι να την πετύχω!

     
  • At 10/07/2006 09:39:00 am, Blogger Unknown said…

    Μα το καλησπέρα μόνο 2 το έγραψες :s

     
  • At 10/07/2006 09:31:00 pm, Blogger KV said…

    # Darth
    1. Καταπληκτική ιδέα, νομίζω ότι πραγματικά θα μου ταίριαζε σαν δουλειά και δεν αστειεύομαι.
    [σιγά μην τον αφήσω στο terminal... Ξέρεις ΠΟΙΟΣ θα τον ξαναβρει αν τον αφήσω στο terminal????]
    2. μμμμμμμ


    # Ωρελία μου,
    * martinάκι, martinάκι ... σκέφτηκα να της τραβήξω το αυτί γιατί χρειαζόμουν τζινάκι αλλά τόσο κόπο έκανε να στήσει μίνι μπαρ στο κομμωτήριο για να με συνεφέρει!!!
    * Καλά είμαι ! ;-)))) Μια χαρά ... αυτοί που έδιναν τις ομιλίες και ήξεραν ότι περίμενα με το μαστίγιο από κάτω αν δεν τελείωναν σε 12 λεπτά ζορίστηκαν! Αναλυτικά σε λίγο!!!
    Δεν ήταν εντατικοποίηση πάντως, ένα συνέδριο με πολά φλας ήταν και έπρεπε να πάει καλά. Και δεν μάσησα, το διασκέδασα!!! ;-))))) φιλιά!

    # Ελεπουδίτσα, σόρυ αλλά τα αλεπουδάκια είναι συνοπτικά Γαλλώδι+Ινδένιος+τεχνικός (ο πονοκέφαλος μόνο με αρουραίο μπορεί να προσομοιαστεί) ... για συγγένειες δεν ξέρω!!! για ψάξε το ;-))))))))
    μάκια

    # Μάρκο μου, ούτε να γράψω δεν μπορούσα χτες ... Καλός ο απολογισμός πάντως ;-) φιλιά

    # Κροτένια, συνήθως καφέ έχουμε και εμείς (εμ... καμμιά φορά και κρουασάν και πορτοκαλάδα!). Κατάλαβε όμως από το τηλέφωνο ότι ήταν κατάσταση έκτακτης ανάγκης !!! Και όχι μόνο έκανε το σαλόν σαλούν αλλά και όλα τα extra's: μασαζάκι στο λούσιμο, χτενισματάκι πολύ προχωρημένο και μακιγιάζ ανάλογο της περίστασης (ξέρεις: αυτό που πρέπει να περάσεις ώώώώρες στον καθρέφτη για να φαίνεται natural!!!) ΑΑααααααααχ και να μετακόμιζε σπίτι μου!
    Κρασάκι γαλλικό (δεν μου πολυαρέσει το τοπικό)
    Αντζέντα κακιά, σουλούπωσέ την λίγο βρε γειτόνισσα !!!

    Καλησπέρες!!!

     
  • At 10/08/2006 12:38:00 pm, Blogger Alepouditsa said…

    φτου!! τους αποκληρώνω εδώ και τώρα! ντροπιάζουν το σόι :-ppp

    δηλώνω επισήμως ότι από εδώ και στο εξής εγώ ΔΕΝ ΤΑ ΞΕΡΩ αυτά τα αλεπουδάκια....

    μόνο καμήλες ξέρω και μενίρ...
    αίσχος!

    Μάκιααααααααααααααααααααααααα

     
  • At 10/08/2006 01:03:00 pm, Blogger Unknown said…

    Έλα λοιπόν και ξεκινάμε...

    [Ποιός;;;; Η ψυχή δεν νομίζω να φτάσει εκεί...]

     
  • At 10/08/2006 01:13:00 pm, Blogger KV said…

    @Αλεπουδίτσα δεν με κατάλαβες ... τα αλεπουδάκια είναι καλά, τα καλυτερότερα -δεν τα αποκληρώνουμε καθόλου!!! Εγώ τουλάχιτον! Απλά δεν είστε συγγενείς!!! το όνομά τους προέκυψε συνειρμικά από το γνωστό αλεπού 100/αλεπουδάκια 101!!! Μήπως να το έβλεπες ότι διαφέρετε στην γούνα;;;

    @Καμηλιέρη μου, σοβαρά μιλάω, είναι καταπληκτική ιδέα!!!
    [όχι βρε, εγώ πάλι θα σκουντούφλαγα πάνω του , στο επόμενο ταξίδι ... και θα έπρεπε να του αγοράσω και μπύρα... ταπ;]

    Καλημέρες!!!!!!

     
  • At 10/09/2006 09:16:00 am, Blogger Alepouditsa said…

    γντουπ...
    εγώ νόμιζα ότι το Γαλλώδι μας έσπαγε τα νεύρα...μμμ....(για τους άλλους 2 ντεν ξέρω τίποτις... εγκο ντεν ειμαι απο ντω)

    στη γούνα ε; μμμ....καλή ίδέα...

    :-)) καλημέρες! καλή δουλίτσα!

     
  • At 10/09/2006 11:22:00 am, Blogger Unknown said…

    Εεεε δεν συνεννοούμαστε...
    Κι εγώ παιδί μου σοβαρά στο είπα...
    [Στάααανταρ...]

     
  • At 10/09/2006 12:31:00 pm, Blogger KV said…

    Αλεπουδίτσα,
    το Γαλλόδι μας έσπαγε τα νέα, το Γαλλώδι το αγαπάμε! Και οι άλλοι δύο καλοί είναι!
    Αποφάσισε τι γούνα θέλεις και βάζω στους δικούς μου άλλη πάντως για να μην μπερδευόμαστε!
    Καλημέρες!!!

    Darth, θα συνεννοούμαστε λες αμα ανοίξουμε το catering μαζί;;;

    [μια και θα πας εσύ, σου στέλνω 2 ευράκια και το αναλαμβάνεις σαν συνέταιρος!!!!]

     
  • At 10/09/2006 02:15:00 pm, Blogger Unknown said…

    Χαλαρά...
    Εσύ θα κάνεις την οργάνωση και εγώ θα χρησιμοποιώ το μαστίγιο (delegation) ;p

    [Μα γιατί το κάνεις θέμα αναρωτιέμαι... πιθανότατα την επόμενη φορά που θα τον συναντήσουμε, πάλι καφέ μαζί θα πίνουμε...]

     
  • At 10/09/2006 04:12:00 pm, Blogger KV said…

    Τώρα έμαθα από delegation (KΑΙ μαστίγιο) να μην την χαλάσουμε την συνταγή. Άλλωστε άκουσα ότι είσαι καταπληκτικός μάγειρας συνέταιρε!

    [μμππρρρρρρ ... δεν θέλω να τον ξαναδώ, δεν θέλω να τον ξαναδώ! Επόμενη φορά soon πάντως ]

    {Δεν μου λες, έπεσε κανένα φύλλο στην γειτονιά σας;;;;; ε;;;;; καιρός για κόκκινο!}

     
  • At 10/09/2006 04:20:00 pm, Blogger Unknown said…

    Μπα; Θες όλο τα φαν δικό σου;;;; Μοναχοφάγα;;;;

    [Αν τα πράματα είναι όπως πέρσι, Τετάρτες και Παρασκευές θα είναι κακές μέρες....]

    {θα σε στενοχωρήσω αλλά η Φώκα είναι ακόμα καταπράσινη... Ετοίμασε εσύ πάντως την οργάνωση της σελίδας και κάτι θα μαγειρέψω κι εγώ....}

     
  • At 10/09/2006 04:29:00 pm, Blogger Alepouditsa said…

    αααααααα !!!!
    έχω χάσει επεισόδια...!!

    :-))

     
  • At 10/09/2006 07:02:00 pm, Blogger KV said…

    Όχι Καμηλιέρη μου, όταν είναι για πολύ μαστίγιο θα σε φωνάζω !!! Απλά νόμιζα ότι θα ήθελες να επιδεικνύεις τις μαγειρικές σου ικανότητες. Αλλά αν θές 50/50!

    [μμμμμ Δευτέρα, Τρίτη, Πέμπτη λοιπόν και ... ΣΚ ... να πάμε και καμμιά βόλτα από Πάργα ;-p ]

    {Με την Φωκά πάμε;;;; θα ετοιμάσω εγώ αλλά κούνα και κανένα κορμό εσύ περνόντας!}

    *******************

    Αλεπουδίτσα, έχει πολύ βιβλιογραφία αυτό το μπλογκ!!! ;-)

     
  • At 10/10/2006 12:04:00 am, Blogger Unknown said…

    Ε ναι βρε... να ανταλλάσουμε και το menu και να διασκεδάζουμε και οι δύο....

    [Άμα είναι να μείνεις κάτι τοίς παραπάνω δεν το συζητώ...]

    {Εγώ θα κουνήσω, αλλά τα άτιμα δεν φαίνεται να έχουν διάθεση να πέσουν ακόμα... είδωμεν...}

     
  • At 10/10/2006 08:42:00 am, Blogger Alepouditsa said…

    έχω διάβασμααααααα....... ;-)

    αίτημα: την επόμενη φορά, θα με παίξετε στο αεροδρόμιο;
    (και να είναι απόγευμα! τσ..τσ..έχω και όρους η άτιμη :-p)

    Καλημέεεερααα :-))

    Darth + KV: μενιροκέτερινγκ έχετε σκεφτεί;; για διακόσμηση ένα πράγμα... ή ...πιάτα σε σχήμα μενίρ... γίγαντες μενίρ ας πούμε...κοκκινιστό μενίρ...

     
  • At 10/10/2006 02:41:00 pm, Blogger KV said…

    Darth, it's a deal! (οι πελάτες βέβαια θα κρίνουν!!! ;-))) )
    [:-)]
    {Κούνα γιατί τελειώνει ο Οκτώβρης!}

    Αλεπουδίτσα, διάβασμα και μετά θα σε εξετάσουμε!
    Στο αίτημα σου να σε παίξουμε βέβαια ΑΛΛΑ με όρους;;;;; μμμμμ .... θα το σκεφτούμε!

    Όσο για το μενιροκετερινγκ, μπα, τα μενιρ είναι περισσότερο δομικά στοιχεία. Για το catering θα βρούμε άλλη μασκώτ!


    μάκια

     
Post a Comment
<< Home
 

Ο καιρός σήμερα :

Bobby McFerrin Robbin Williams - Something stupid



"'Οσο είσαι στην διαδικασία επιλογής τα πάντα είναι πολυχρωματικά. Αλλά δεν χρειάζεται να έχεις 1,7 εκατομύρια χρώματα (overanalyzing) και τα 7 της ίριδας αρκούν! Μόλις όμως πάρεις την απόφαση τα πάντα γίνονται άσπρο-μαύρο. Άσπρο η απόφασή σου, μαύρο όλα τ' άλλα ... ."

Darthiir the Abban

"... σαν να ειναι το παραπονο καϊμάκι απο μια πατριδα."

Orelia

"Life... is like a grapefruit. It's orange and squishy, and has a few pips in it, and some folks have half a one for breakfast."

Douglas Adams

"All that we see or seem

is but a dream within a dream"

Edgar Allen Poe

"Was it love, or was it the idea of being in love?"

Pink Floyd

"Experience is the name every one gives to their mistakes."

Oscar Wilde

"Science, my lad, is made up of mistakes, but they are mistakes which it is useful to make, because they lead little by little to the truth.

"Journey to the Center of the Earth, Jules Verne

 
Cooked enough to be firm but not soft ...
About Me

Name: KV
Home:
About Me:
See my complete profile
Shoutbox

Να θυμάμαι ...
... να ελέγχω το hotmail μου...
Take a look
Μα ΤΙ σκεφτόμουν ;;;
Archives
Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Locations of visitors to this page



www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from kv_aldente. Make your own badge here.