Wednesday, October 11, 2006
Βόρειος Πόλος
Ο Τουρτούρις είναι ένας γλυκήτατος -αφελής (;) - χιονάνθρωπος που ξεκινά το ταξίδι του για τον Βόρειο Πόλο (μέσω Παταραγωνίας, είχα ξεχάσει το παιχνίδι του Τριβιζά με τις λέξεις ;-) ) καθώς φεύγει ο χειμώνας και κινδυνεύει να λιώσει. Έχει υποσχεθεί στο κορίτσι να μην λειώσει...

«Ο Χιονάνθρωπος και το κορίτσι» το παιδικό του Ευγένιου Τριβιζά θα παιχτεί στην γλώσσα του και στις γλώσσες που μιλά η pretend : Ελληνικά /Γαλλικά /Ιταλικά /Αγγλικά. Μία παράσταση, 4 γλώσσες, η επιλογή της γλώσσας θα γίνεια ανάλογα με τη σκηνή και πρέπει να ομολογήσω ότι μου φάνηκε ΠΟΛΥ ταιριαστό.

Δεν ξέρω πως ακριβώς θα μπορέσω να συμμετάσχω (όπως όλοι μας πιστεύω ακράδαντα ότι έχω μία Καρέζη μέσα μου... ;-) βαθιά ... ταπ), ενδιαφέρομαι περισσότερο νομίζω για τους "δευτερεύοντες" ρόλους, τους "εικαστικούς", της λεπτομέρειας, αυτούς που δεν απαιτούν να σταθείς απέναντι από ένα ακόμα κοινό ... Σίγουρα όμως ότι θα κάνω καλή παρέα με τον Τουρτούρι ακριβώς επειδή είναι αντιδραστικός τύπος και δεν πιστεύει τους Κίτρινους ανθρώπους και τους Ψωνιστούς ανθρώπους (χαχαχα εκεί σίγουρα μου ταιριάζει ένας ρόλος) που του λένε ότι ο Βόρειος Πόλος δεν υπάρχει ...

Καληνύχτα
[ξαστεριά]

* Με "ι", παράξενο μου φάνηκε και εμένα ! Είναι όμως ό Τουρούρις ή ο Τουρτούρι;;; χχχμμμφφτ

posted by KV @ 11:40 pm  
9 Comments:
  • At 10/12/2006 01:12:00 am, Blogger Markos said…

    Καρέζη;
    Μήπως και κάτι σε Λαμπέτη; :)

    καλή επιτυχία

    Φιλιά

     
  • At 10/12/2006 08:40:00 am, Blogger Orelia said…

    αφησες τον Πονοκεφαλο να σου ξεφυγει KV και ηρθε και με βρηκε αξημερωτα γμτ..!
    οχι πως αν ειχε ξημερωσει θαταν καλυτερα...
    παρ' ολα αυτα ταπ ταπ καραμελενια!!! :)

     
  • At 10/12/2006 09:17:00 am, Blogger vasvoe said…

    τέλεια! μπράβο!!!

     
  • At 10/12/2006 11:41:00 am, Blogger Unknown said…

    Να κατέβαινες τώρα σιγά σιγά;

     
  • At 10/12/2006 04:34:00 pm, Blogger Alepouditsa said…

    ο τουρτούρις ακούγεται πολύ γλύκας πιο πολύ γιατί "παλεύει" να μην λιώσει μόνο για το κορίτσι...

    το έργο θα είναι πολύ όμορφο και μακάρι να μπορέσεις να συμμετάσχεις με οποιοδήποτε τρόπο!

    Φιλακια!

     
  • At 10/12/2006 08:21:00 pm, Blogger KV said…

    Μάρκο μου, εσύ δηλαδή πιστεύεις ότι δεν έχεις ταλέντο;;; ;-)))
    φιλιά!

    Orelia μου Ελπίζω ο πονοκέφαλος να εξατμίστηκε γρήγορα ! Φιλιά -περαστικά -πατ πατ!!!

    Αχ βρε γειτόνισσα να και κάποιος που είπε μια καλή κουβέντα!!!! Για τον απο κάτω σου λέω!!!

    Καμηλιέρη όχι, γιατί;

    Αλεπουδίτσα πες τα να τα ακουνε οι υπεράνω! φιλιά!

    Καλησπέρα!!!

     
  • At 10/12/2006 11:18:00 pm, Blogger Markos said…

    Kv μου, είμαι σίγουρος.
    Ότι δεν έχω κανένα ταλέντο!!!
    Καλησπέρα
    Φιλιά

     
  • At 10/12/2006 11:33:00 pm, Blogger Кроткая said…

    τέλειο, τέλειο! καλή επιτυχία και άμα πάρεις το όσκαρ να με αναφέρεις κι εμένα, ναι;

     
  • At 10/15/2006 05:05:00 pm, Blogger KV said…

    Μάρκο μου ... υπερβάλλεις!

    Κροτ, αποκλείεται, εχω υποσχεθει σε άλλον την αποκλειστική μνεια σε Οσκαρ, Νομπελ κλπ κλπ ;-))))

     
Post a Comment
<< Home
 

Ο καιρός σήμερα :

Bobby McFerrin Robbin Williams - Something stupid



"'Οσο είσαι στην διαδικασία επιλογής τα πάντα είναι πολυχρωματικά. Αλλά δεν χρειάζεται να έχεις 1,7 εκατομύρια χρώματα (overanalyzing) και τα 7 της ίριδας αρκούν! Μόλις όμως πάρεις την απόφαση τα πάντα γίνονται άσπρο-μαύρο. Άσπρο η απόφασή σου, μαύρο όλα τ' άλλα ... ."

Darthiir the Abban

"... σαν να ειναι το παραπονο καϊμάκι απο μια πατριδα."

Orelia

"Life... is like a grapefruit. It's orange and squishy, and has a few pips in it, and some folks have half a one for breakfast."

Douglas Adams

"All that we see or seem

is but a dream within a dream"

Edgar Allen Poe

"Was it love, or was it the idea of being in love?"

Pink Floyd

"Experience is the name every one gives to their mistakes."

Oscar Wilde

"Science, my lad, is made up of mistakes, but they are mistakes which it is useful to make, because they lead little by little to the truth.

"Journey to the Center of the Earth, Jules Verne

 
Cooked enough to be firm but not soft ...
About Me

Name: KV
Home:
About Me:
See my complete profile
Shoutbox

Να θυμάμαι ...
... να ελέγχω το hotmail μου...
Take a look
Μα ΤΙ σκεφτόμουν ;;;
Archives
Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Locations of visitors to this page



www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from kv_aldente. Make your own badge here.