Friday, November 17, 2006
παράνοια
Παρασκευή απόγευμα ... Στο γραφείο για πρώτη ίσως φορά σήμερα χωρίς να τρέχω ή να ξέρω τι έχω να κάνω σε 10 λεπτά ... ΚΑΦΕΣ ΝΟΥΜΕΡΟ 4 (ταπ;;;;)
Νομιζα ότι όλα (ή σχεδόν όλα ;-) ) ήταν under control μετά τον πανικό του προηγούμενου Σαββατοκύριακου ... και βέβαια
πάλι έκανα λάθος ... (έχω βαρεθεί να κάνω λάθος, ειλικρινά!).
Ένα καινούριο, ανανεωμένο κύμα γραφειοκρατικής παράνοιας εισέβαλλε -κυριολεκτικά- στο γραφείο μου τις τελευταίες 2-3 μέρες ... Και όταν λέω ότι εισέβαλε κυριολέκτικά εννοώ ότι οι όγκοι χαρτιού τριγύρω μου είναι πλέον αδύνατο να αγνοηθούν. Τo top this, η καινούρια φουρνιά "κατεπειγόντων" ήρθε
σε οικογενειακή συσκευασία ΚΑΙ είναι non- delegatable (καινούριος όρος) : είναι η πριν το τέλος του χρόνου παράνοια ... [να κάνω εδώ μία μικρή πρόβλεψη;;; Μέχρι τον Μάρτη θα έχουμε την παράνοια της καινούριας χρονιάς, ημερολογιακά that is, γιατί ακαδημαϊκά την έχουμε Φεβρουάριο και Ιούλιο ΚΑΙ Σεπτέμβριο ... ήμαρτον!]
Ουφ ... ναι .. λοιπόν, εγώ κλείνω την πόρτα (προσεκτικά εδώ που έχουμε φτάσει) και εξαφανίζομαι ... Η νέα μου θεωρία λέει ότι :

"Ο ογκος χαρτιού που θα βρεις μπροστά σου κάθε μέρα,
είναι ακέραιο ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΟ του όγκου του χαρτιού που κατάφερες να διεκπεραιώσεις την προηγούμενη ..."

Εγώ λοιπόν λέω να διεκπεραιώσω 0 (μηδέν) καταρχήν γιατί βαρέθηκα και δεύτερον γιατί αύριο το πρωΐ φεύγω για το διήμερο !!! (επίσης γιατί έχω μουλαρώσει, αλλά αυτό ας μην το κάνουμε θέμα!)
Καλησπέρες
[αγωνιστικότατη με βρίσκω,
... είναι η ημέρα!]


Update :
Σχεδόν τα κατάφερα να φύγω αναίμακτα... σχεδόν αισθανόμουν περήφανη στην είσοδο όπου (ε, ναι υπάρχει όπου ... ταπ) και με πέτυχε το καναρίνι!
Καναρίνι : Φεύγεις; Νωρίς φεύγεις σήμερα! {ΣτΨ το καναρίνι δουλεύει part time, μόνο τα απογεύματα και όχι όλα τα απογεύματα. Επίσης αρρωσταίνει πάντα Παρασκευή ή Δευτέρα κατά προτίμηση δίπλα σε αργίες, κάθε χρόνο, εποχιακό θα είναι...}. Σε χρειάζομαι για κάτι επείγον.
KV : {ελαφρύ πράσινο χρώμα} Δεν μπορεί να περιμένει μέχρι την Δευτέρα;
Καναρίνι : Όχι έχουμε ήδη καθυστερήσει.
KV : {Το ξέρω ότι θα με τσαντίσεις αλλά } ΟΚ, πες μου
Καναρίνι : Πρέπει να πάμε στο γραφείο μου, εκεί έχω τα χαρτιά.
{2 ορόφους πάνω, ο Θανάσης έχει αρχίσει να με βαραίνει και ας είναι ελαφρύτερος από πούπουλο}
Καναρίνι : {Ψάχνει στην δική της στίβα} Εδώ τα έχω ... εδώ τα έχω ...
KV : {ταπ ταπ ταπταπ ταπ ταπ χαμογελαστά και ας ξέρω ότι θα με τσαντίσεις}

Καναρίνι : Α ! να΄τα !!! {χαμόγελο μέχρι το αυτί} Λοιπόν, επειδή καθυστέρησες και εφέτος να κανονίσεις το Xmas dinner του group, πήρα την πρωτοβουλία να τηλεφωνήσω στο εστιατόριο που είχα κλείσει και πέρυσι. Δεν είχαν τραπέζι όμως για τις 15. Μου πήρε όλο το απόγευμα αλλά τους έπεισα για τουλάχιστον για τις 22. Πρέπει να δεις το menu και να υπογράψεις εδώ...
{ΣτΜ : Η ημερομηνία είναι 17/11. Με ξαναρώτησε στις αρχές Σεπτέμβρη, στα μέσα Σεπτέμβρη, όόόόόόλο τον Οκτώβριο ΚΑΙ την προηγούμενη εβδομάδα. Κάθε φορά που την είδα δηλαδή... Προσπάθησα να της εξηγήσω ευγενικά ότι κανένας μας δεν μπορεί να σκεφτεί
πότε, που και πως θα θέλει να εορτάσει από τώρα και ότι, όπως και αν είχε το θέμα, ΔΕΝ θα πηγαίναμε στο εστιατόριο που την πήγαινε το πρώην αφεντικό της γιατί δεν μας άρεσε ούτε πέρυσι ούτε την προηγούμενη φορά ... Άσχετο: στις 22/12 η δική μου η agenda λέει κουμπάρο, κουμπάρα, βαφτιστήρι και βόλτα στην Χριστουγεννιάτικη pretend...}
KV : {βαθύ πράσινο, χαμογελαστό όμως} ... ... ...
Καναρίνι : Αν δεν σου αρέσει το menu που διάλεξα {ΣτΜ: Η ημερομηνία εξακολουθεί να είναι 17/11} μπορούμε να δούμε μαζί και τα υπόλοιπα.
KV : {ταπ ...είμαι σίγουρη ότι διάλεξες το ακριβότερο, δεν χρειάζεται να δούμε τα άλλα...} Το φάκελλο με το report το έστειλες;
Kαναρίνι: Εδώ είναι, θα το στείλω μετά. {Παρασκευή βράδυ...} Υπογράφεις το fax για το εστιατόριο;;; Θα την χάσουμε και αυτή την ημερομηνία.
KV : {χιχιχι} Λυπάμαι αλλά έχω δώσει εξουσιοδότηση στο Γαλλώδι να οργανώσει το Xmas dinner εφέτος. Αυτός κανονίζει. Καταλαβαίνω πόσο απόλυτα σημαντικό είναι να το κανονίσουμε ΤΩΡΑ (17/11), αλλά δεν μπορώ να βοηθήσω. Σίγουρα θα έχει κανονίσει κάτι
ήδη {σιγά μην θυμάται καν το στοίχημα!}... Θες να σου δώσω το κινητό του;;;

{Ηθικό Δίδαγμα : Όταν βάζεις στοίχημα με το λιοντάρι, καλό είναι να ρωτάς από πρίν το αντίτιμο!}
posted by KV @ 6:18 pm  
5 Comments:
  • At 11/17/2006 06:43:00 pm, Blogger Unknown said…

    [Εύγε]

    Βρε πουλί μου αφού το βλέπεις πως δεν σε πάει το σπορ, γιατί δεν κάνεις την υπέρβαση προς την λεβεντογέννα μια ώρ' αρχίτερα να τελειώνουμε, να μην ταλαιπωρήσαι κι εσύ, να θάψεις και την ατζέντα μέσα στα σύνεργα του ψαρέματος;

     
  • At 11/17/2006 08:23:00 pm, Blogger Markos said…

    Χμμμ
    0 Χ Ν = 0.
    Καλή η ιδέα σου.
    Να έχεις όμορφο βράδυ
    Φιλιά

     
  • At 11/17/2006 09:11:00 pm, Blogger KV said…

    @ Darth μου,
    [ε, καλά τώρα. Διάβασε και το update και μετά μου λες!]
    Υπερβαση θα ήταν NONE of the above. Στην Λεβεντογέννα θα με θάψουν στην γραφειοκρατία και τα διάφορα ... εκεί χρειάζεσαι beeper που να λέει "βγες από το Α και μπες στο Β γιατί περιμένει και το Γ".... ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ... ταπ

    @ Μάρκο μου,
    Ελπίζω μόνο να ισχύει έστω και λίγο η θεωρία! Καλό σου βράδυ, πολλά φιλιά!

     
  • At 11/18/2006 12:33:00 am, Blogger Unknown said…

    [Αν και μου χάλασες την αρχή, μια χαρά σε βρήκα και στο update, αλλά βρε πουλάκι μου βλέπεις τα κακά της ατζέντας; Μα από 17/11 ξες τί θα κάνεις 22/12;;; ΕΛΕΟΣ]
    Μην αγχώνεσαι.. αυτό είναι επιφανειακό... η πράξη είναι άλλη....

     
  • At 11/18/2006 11:50:00 am, Blogger KV said…

    [όταν τα εισητήρια δεν τα αναλαμβάνει το γνωστό πρακτορίο, τις ημερομηνίες τις ξέρουμε από νωρίς! Δεν έρχεστε να μας κάνετε παρέα;;; Δίπλα στο μενιρ θα σας στρώσω!]

    .... άλλη;;;;;;;;;;;;;;;
    μάκια

     
Post a Comment
<< Home
 

Ο καιρός σήμερα :

Bobby McFerrin Robbin Williams - Something stupid



"'Οσο είσαι στην διαδικασία επιλογής τα πάντα είναι πολυχρωματικά. Αλλά δεν χρειάζεται να έχεις 1,7 εκατομύρια χρώματα (overanalyzing) και τα 7 της ίριδας αρκούν! Μόλις όμως πάρεις την απόφαση τα πάντα γίνονται άσπρο-μαύρο. Άσπρο η απόφασή σου, μαύρο όλα τ' άλλα ... ."

Darthiir the Abban

"... σαν να ειναι το παραπονο καϊμάκι απο μια πατριδα."

Orelia

"Life... is like a grapefruit. It's orange and squishy, and has a few pips in it, and some folks have half a one for breakfast."

Douglas Adams

"All that we see or seem

is but a dream within a dream"

Edgar Allen Poe

"Was it love, or was it the idea of being in love?"

Pink Floyd

"Experience is the name every one gives to their mistakes."

Oscar Wilde

"Science, my lad, is made up of mistakes, but they are mistakes which it is useful to make, because they lead little by little to the truth.

"Journey to the Center of the Earth, Jules Verne

 
Cooked enough to be firm but not soft ...
About Me

Name: KV
Home:
About Me:
See my complete profile
Shoutbox

Να θυμάμαι ...
... να ελέγχω το hotmail μου...
Take a look
Μα ΤΙ σκεφτόμουν ;;;
Archives
Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Locations of visitors to this page



www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from kv_aldente. Make your own badge here.