Friday, July 28, 2006
Jack & Jill
Καφές νούμερο 2 στο Ίδρυμα, not a good sign ! Την Κυριακή πετάμε για το νησί, και φυσικά έχουν μείνει ατελείωτα ... well, σχεδόν όλα. Ομιλίες, poster, paper, τα data με τα οποία θέλουμε να εντυπωσιάσουμε τους συνεργάτες μας (ΚΑΙ το σιδέρωμα). Όλα μισά, όλα σχεδόν τελειωμένα αλλά και πάλι όχι ... ταπ ταπ ταπ ... μένουν 48 ώρες ή λίγο παραπάνω ... ;-) .

Συνάντηση έκτακτης ανάγκης (πότε δεν είναι;;;) στο γραφείο μου. Πρωϊνή, με τον καφέ νούμερο 2 να με ξυπνάει, το Γαλλώδι ανυπόμονο και croisan, ευγενική παροχή του καταστήματος ειδικά για τέτοιες ώρες! Έφερε και την ... λίστα του ;-) χαχαχα!!! Την κοιτάζω με ενδιαφέρον ... Ακόμα δεν ξέρει ότι θα τα καταφέρουμε, είναι πιεσμένος. Χρειάζεται μόνο να συγχρονίσουμε τις ανοργανωσιές μας και όλα θα πάνε μια χαρά! Πάντα πάνε ...

Η συννεφιά και η ψιλοβροχή έξω, δροσερή βοήθεια -και το κέφι. Επιτέλους!
Καλημέρες !!!
[Καφές νούμερο 3 & time to run,
of course Jill is the white one]

posted by KV @ 9:12 am  
11 Comments:
  • At 7/28/2006 10:41:00 am, Blogger Eleni said…

    Παραγγελιές! Χε!
    Κι εδώ όμορφη συννεφιά και ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ δροσιά με βροχούλα (λογ. της ημέρ. καθαρά και μόνο... είναι πασιφανές)
    λαλαλα
    +σμους προς Γαλλώδι!

     
  • At 7/28/2006 11:24:00 am, Blogger Unknown said…

    ΩΧ!!!

    Του κόλλησες το χούι της λίστας;;;

    Ναι όντως... τώρα πρέπει να είναι αγχωμένος αν θα τα καταφέρει... για όλη την υπόλοιπη ζωή του...

     
  • At 7/28/2006 12:37:00 pm, Blogger Кроткая said…

    Κμαηλιέρη, δουλειές χωρίς λίστα είναι μισές δουλειές! Επίσης στην Ελβετία δεν γίνετια να ζεις χωρίς λίστες και ατζέντες, δεν είναι ζωή!!

    Καλά κανετε, Κνούλα, κι όλα καλά θα πάνε αγαπητή! Τέλεια, πόσες μέρες θα μείνετε στ Γηραιά Αβιόνα;;

    Εφαγα κι εγώ κρουασανάκι σήμερις! :)

    Με τα μπλουζάκια τι θα γίνει; Την επόμενη φορά που θα βρεθούμε ΚΑΙ με τον Καμηιέρη, θα φοράμε όλες μπλουζάκια καμηλο-λουκουμίσια, σωστά;

     
  • At 7/28/2006 02:18:00 pm, Blogger Orelia said…

    8 ωρες ΜΚ και μετα απο 2 καλημερες δικες σου και θερμοτατες καλησπερες και Ω! δεν το πιστευω!!! -0- ταπ..!!! :))), δεησα να απαντησω...

    καλως σας βρηκα εδω..
    δεν ειναι η πρωτη φορα που σας επισκεπτομαι αγαπητη KV!
    ομως, περα απο την ελλειψη σημειου αναφορας προσωπικης, σε καθε "ταπ" σας, αναπηδαγα σαν παιδισκη που παιζει "σκοινακι"... ταπ!!! ενθυμεισθε;;;
    :))
    πραγμα που με ιδρωνε πριν προλαβω να συντονιστω με το εκκρεμες σας.. κι ετσι εφευγα για ντους!

    αγαπητε: "μιλα μας και συ κι ας μην μας αγαπας"... εγω πεταξα το ρολοι μου επειδη ακριβως μετραγε ωρες κι οχι κατι αλλο κι ας ηταν και καφεδες.. ενδεχομενως δε και κεφτεδες...
    :)

    "κεφτες... και δε φταις..."
    ονομα τυροπιταδικου
    Σολωνος
    πολυ γελασα
    πολυ μου αρεσε
    :)

    κατα το συνηθειο μου οτι θυμαμαι χαιρομαι...:)

    καλες διακοπες, αν καταλαβα καλα..

     
  • At 7/28/2006 05:26:00 pm, Blogger Depsorama said…

    Εγώ φέυγω, εσύ πηγαίνεις; Μα, το timing μας θέλει δουλειά!
    Μια χαρά θα τα προλάβεις όλα, με πολύ καφέ, βεβαίως βεβαίως!
    Πολλά πολλά μάκια!

     
  • At 7/28/2006 07:49:00 pm, Blogger KV said…

    # Ελένη ναι παραγγελιές! Το Γαλλώδι θα σε φιλούσε και αυτό σταυρωτά αν δεν ήταν τόσο αγχωμένο σήμερα ! Ευτυχώς δρόσισε ελαφρά. Παραγγελιά για την άλλη Παρασκευή: λιακάδα ήπια!! μάκια

    # Καμηλιέρη μου, έχει κολλήσει ΠΟΛΛΑ αυτό ... 'Εχει χάζι, είναι σαν να βλέπεις τις κινήσεις σου από άλλον. Καλά είναι για τώρα, αλλά πρέπει να του τα ξεκολλήσω κιόλας κάποια στιγμή!

    # Κροτένια, πολύ ορθά, πες του τα για τις λίστες και την ατζέντα.
    Δεν κάνουμε καλά με την τελευταία στιγμή, η αλήθεια είναι αλλά έλα που έχουμε το γονίδιο του "αν-δεν-αγχωθώ-δεν-αποδίδω" που προφανώς λείπει από τον καμηλιέρη!!!
    Όσα για τα μπλουζάκια, αφήστε παραγγελιές και θα τα κανονίσω μετά την επιστροφή μου από το νησί! Σίγουρα είναι ένα must για την συνάντηση! Θέλω μόνο να δω ΤΙ θα επιλέξει ο Καμηλιέρης μας!

    # Καμηλιέρη (ξανά) σου λείπει ένα γονίδιο καλέ μου!

    # Καλώς την Ωρελία !!! Πως να μην θυμάμαι την επίσκεψή σου, μπορεί να είναι εκατομμύρια οι αναγνώστες μου αλλά εσένα σε θυμάμαι ;-)))) Μην προσπαθείς καλή μου να συντονιστείς με τα ταπ μου και το εκκρεμές, θα χάσεις το καλοκαίρι σου στο ντουζ ;-)))
    Διακοπές τον Σεπτέμβρη, στο κοκκινόασπρο νησί πάω για δουλειά και για καφέ με την Ελένη (ακούς Ελένη;;; και την καφετιέρα προχειρη!). Καλό σου απόγευμα!

    # ΑΑααααααααα βρε Δέσποινα και είσαι και επιστήμονας!!! Σαλμονέλα καλή μου, αν δεν είναι η πραγματική που πονάει πολύ, μπορείς να παθαίνεις 10 φορές το χρόνο... ταπ ταπ ταπ ! Θα σε συγχωρήσω αν μου υποσχεθείς άλλο καφέ, κάπου στον πλανήτη μας, σύντομα!!!
    Ελπίζω να περασες καλά και να φόρτισες τις μπαταρίες !!! Καλή επιστροφή, πολλά πολλά μάκια
    {και ναι, με λίίίγο παραπάνω καφέ, όλα πήγαν καλά σήμερα. Αύριο μία από τα ίδια και μετά πετάω!}

     
  • At 7/28/2006 08:01:00 pm, Blogger Unknown said…

    Μπαρδόν;;;;;

     
  • At 7/28/2006 08:11:00 pm, Blogger KV said…

    Το γονίδιο του "αν-δεν-αγχωθώ-δεν-αποδίδω" καλέ μου... Όλο χαλάς την πιάτσα τελειώνοντας ΠΡΙΝ την προθεσμία!

     
  • At 7/28/2006 08:29:00 pm, Blogger Markos said…

    Καλές βόλτες και καλούς καφέδες.
    Α και να πάνε και όλα καλά (που αυτά θα πάνε... )
    Φιλιά.

     
  • At 7/28/2006 09:03:00 pm, Blogger Unknown said…

    Εγώ φταίω που και αποδίδω χωρίς άγχος και πετυχαίνω έτσι να έχω την ηρεμία μου και τον χρόνο μου;;;

     
  • At 7/28/2006 11:34:00 pm, Blogger KV said…

    Μάρκο μοτ, μία μέρα βόλτα και καφέδες και 5 δουλειά ... Καλό είναι και αυτό όμως! Όλα φαίνονται να πηγαίνουν μιά χαρά προς το παρόν. Φαίνεται να αποφύγαμε τις καταστροφές της τελευταίας στιγμής, άλλη μια τέτοια μέρα δουλειάς χρειαζόματε τώρα για να βγούμε και κερδισμένοι ;-))) Φιλιά, Καλή σου νύχτα και καλές βόλτες σε σένα!

    Καμηλιέρη, όχι βέβαια, πολύ καλά κάνεις !!!!! Εμένα δεν μπορώ να στρώσω ΠΡΟ deadline... μάκια

     
Post a Comment
<< Home
 

Ο καιρός σήμερα :

Bobby McFerrin Robbin Williams - Something stupid



"'Οσο είσαι στην διαδικασία επιλογής τα πάντα είναι πολυχρωματικά. Αλλά δεν χρειάζεται να έχεις 1,7 εκατομύρια χρώματα (overanalyzing) και τα 7 της ίριδας αρκούν! Μόλις όμως πάρεις την απόφαση τα πάντα γίνονται άσπρο-μαύρο. Άσπρο η απόφασή σου, μαύρο όλα τ' άλλα ... ."

Darthiir the Abban

"... σαν να ειναι το παραπονο καϊμάκι απο μια πατριδα."

Orelia

"Life... is like a grapefruit. It's orange and squishy, and has a few pips in it, and some folks have half a one for breakfast."

Douglas Adams

"All that we see or seem

is but a dream within a dream"

Edgar Allen Poe

"Was it love, or was it the idea of being in love?"

Pink Floyd

"Experience is the name every one gives to their mistakes."

Oscar Wilde

"Science, my lad, is made up of mistakes, but they are mistakes which it is useful to make, because they lead little by little to the truth.

"Journey to the Center of the Earth, Jules Verne

 
Cooked enough to be firm but not soft ...
About Me

Name: KV
Home:
About Me:
See my complete profile
Shoutbox

Να θυμάμαι ...
... να ελέγχω το hotmail μου...
Take a look
Μα ΤΙ σκεφτόμουν ;;;
Archives
Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Locations of visitors to this page



www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from kv_aldente. Make your own badge here.