Wednesday, March 15, 2006
750/3


250
χαμογελαστές,
ηλιόλουστες Καλημέρες !!!





______________________________________________

From the beginning of February the Promenade de la Treille – home to the world’s longest bench – becomes the centre of some attention. This is where the sautier (Geneva’s official guardian of the land) hunts daily for the first leaf to unfurl from the “official chestnut tree” (marked with a plaque). Once the leaf has been duly noted the government of Geneva will officially declare spring to have sprung!

Το πρώτο φύλλο βγήκε χτες! Και officially λοιπόν, Spring time is here !!! (να δούμε πως θα την αντέξουμε και φέτος!)
posted by KV @ 9:31 am  
23 Comments:
  • At 3/15/2006 10:08:00 am, Blogger Markos said…

    Τσ τσ τσ ... Τι κάνει τελικά η γυμναστική ε; :-)))
    Καλημέρααααα

     
  • At 3/15/2006 10:31:00 am, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    τι βλεπουν τα ματακια μου?..
    τι καταλαβαινει το μυαλο μου?
    τι υπολογισμοι ειναι καλε αυτοι?
    δεν μπορει κατι τρεχει.....
    γυμναστηκε το καλο μου?...
    αχ! μωρε και εγω το μαλωσα....
    ;)

     
  • At 3/15/2006 11:07:00 am, Blogger vasvoe said…

    ΑΧ ΜΠΡΆΒΟ!!! πήγες εσύ σήμερα που δεν πήγα εγώ :))

     
  • At 3/15/2006 11:37:00 am, Blogger KV said…

    Καλημέρα !!!
    Χτες το βράδυ πήγα τελικά. Ήταν το goal της ημέρας !!!

    μάκια!

     
  • At 3/15/2006 12:04:00 pm, Blogger Unknown said…

    E ναι.... είπε να καταρίψει την προηγούμενη μελέτη με νέα και να βελτιώσει την τιμή της σταθεράς KV.....

    Μέρεεεεες

     
  • At 3/15/2006 12:17:00 pm, Blogger Xνούδι said…

    αφού ακούστηκε απο επίσημα χείλη έρχεται!!!!

    Και μπράβο kv παιδί μου. Το καλοκαίρι που θα έρθεις (;) θα σε δούμε ανανεωμένη.

    Σε φιλώ με χαμόγελα :-)

     
  • At 3/15/2006 02:02:00 pm, Blogger vasvoe said…

    Φοβερό το έθιμό σας!

    Νταρθ, σταμάτα τις σπόντες, θα πηγαίνει τακτικά από δω και πέρα!!

     
  • At 3/15/2006 02:14:00 pm, Blogger KV said…

    Darthουλίνι μας καλό ... Ευτυχώς που έχουμε και εσένα να μας κρατάς σε τάξη!!! Πήγα τρεχάλα στο Gym μετά τα σχόλιά σου.
    Τόσες μέρες φώναζε η Vasiliki τίποτα [μην ακούς τι λέω καλή μου εσύ με έπεισες (χαχαχα)].
    Μάρκο, Μάρκο ... τι κάνει τελικά η γυμναστική;;;;;;;;
    Χνούδι μου, ειπα ότι πήγα στο gym, δεν είπα ότι σκοτώθηκα κιόλας... την πεπατημένη: μισή ώρα μηχανήματα του διαβόλου, 1 ώρα πισίνα και σάουνα! Θα σας έρθω αρχές Ιουνίου ανανεωμένη όντως (that is πρέπει να μου κάνετε παρέα το Πάσχα)!
    Γειτόνισσα, δεν πιάνουν οι σπόντες και το reverse psychology του Darthoύλι σε μένα... ίσα ίσα που με κάνουν να χαμογελάω! Είπες κάτι για κάθε μέρα που με φόβησε όμως ....
    Το έθιμο και εγώ το βρήκα γλυκήτατο!

    μάκια (λιακάδες=> κεφάκια!)

     
  • At 3/15/2006 04:30:00 pm, Blogger Depsorama said…

    Αχ τι καλά, it's official! Μπράβο παιδιά μου, αξιολάτρευτο έθιμο! Να σου πω μόνο, μήπως να στείλετε μια αντιπροσωπία εδώ για να τους θυμίσετε ότι ήρθε η άνοιξη;
    Γιατί μάλλον το έχουν ξεχάσει εδώ!

     
  • At 3/15/2006 08:26:00 pm, Blogger vasvoe said…

    τί είπα για κάθε μέρα; "τακτικά" είπα μόνο...

     
  • At 3/15/2006 11:12:00 pm, Blogger Xνούδι said…

    ανν θα σου κάνουμε λέει...

    Ασε τους άλλους να τρώνε τα δόλια τα αρνάκια. Εμείς με γιαουρτάκι, μηλαράκι και όλα τα συναφή.

    Καλησπέρες και καληνύχτες. Διαλέγεται και πέρνετε.

    Φιλιά.

    (γεια σου vas, γεια σου darth):-)

     
  • At 3/16/2006 09:37:00 am, Blogger Unknown said…

    Καλάααααααααα........

     
  • At 3/16/2006 11:23:00 am, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    ελα βρε, καλημεραααα!
    μ΄ακους λαχανιασμενη?
    α! δεν ειναι τιποτα ειναι που κανω "διαδρομo" και σου μιλαω...
    θα ελεγα αν αποφασιζα να παω gym!!!!!
    ;PP

     
  • At 3/16/2006 11:52:00 am, Blogger KV said…

    Καλημέρες, KV σε επαγγελματικο μαραθώνιο λόγω ανοργανωσιάς σήμερα και ήλιος λαμπερότατος!!!
    @ Δέσποινα και εγώ το βρήκα αξιολάτρευτο. Δεν το βρήκαν όμως αρκετές φορές στο παρελθόν έξυπνο, όταν το πρώτο φύλλο-άνοιξη βγήκε τον Γενάρη!!!
    @ Vas μου, define "τακτικά" !!!
    ;-)

    @ Χνούδι δεν θα είμαι το Πάσχα στην Ελλάδα αλλά ... να μην φάω και αρνάκι;;;;; μπουάάάάάάααα

    @ Darth, συμφώνησες με κάτι ή μου φάνηκε;;;; ;-)

    @ Vasiliki, ΔΕΝ ΠΑΣ GYM ΚΑΙ ΦΩΝΑΖΕΙΣ ΣΕ ΕΜΕΝΑ;;; ντλοπή!

     
  • At 3/16/2006 12:26:00 pm, Blogger Unknown said…

    Μακρόσυρτο "καλάαααα" ως απάντησε σε όσα διάβασα....

     
  • At 3/16/2006 01:38:00 pm, Blogger Μαύρος Γάτος said…

    Καλημέρα στην Ανοιξιάτικη Γενεύη.

    Πολύ μού άρεσε αυτό με την "Ανακήρυξη της Άνοιξης!"

    Σαν να διάβαζα ένα παραμύθι των Αδελφών Γκρίμμ...

    Σ;)))))

     
  • At 3/16/2006 02:19:00 pm, Blogger vasvoe said…

    ε, τακτικά είναι ας πούμε όταν πας τουλάχιστον δυο φορές την βδομάδα... κάθε βδομάδα.

     
  • At 3/16/2006 03:49:00 pm, Blogger KV said…

    @ Darthούλι, τι έφαγες το πρωΐ καλέ μου και σε έχει πιάσει τόση πολυλογία;;;;

    @Καλημέέέέρα Μαύρε Γάτε, και εμένα σαν γλυκήτατο παραμύθι μου φάνηκε και σας το έγραψα. Ανοιξιάτικα ΚΑΙ σήμερα !

    @ Vas μου, είδες άμα βιάζεσαι;;; αντί να γράψεις μήνα, έγραψες εβδομάδα !

    μάκια

     
  • At 3/16/2006 09:20:00 pm, Blogger Unknown said…

    Και που να με δείς την υπόλοιπη ημέρα....

    Τα λυσακά μου....

     
  • At 3/16/2006 09:44:00 pm, Blogger KV said…

    To πήρες αυτό που σου έστειλα;;;;

     
  • At 3/17/2006 09:51:00 am, Blogger vasvoe said…

    Εγώ το αποφάσισα: Η άνοιξη θα έρθει μόλις βγάλει κεφαλάκι η πρώτη τουλίπα μας! Ε, 40 κομμάτια φύτεψα, δεν μπορεί!!

     
  • At 3/17/2006 11:05:00 am, Blogger Unknown said…

    ΤΙ μου έστειλες;;;;

    :ooo

     
  • At 3/17/2006 12:44:00 pm, Blogger KV said…

    @ Vas, θα βγουν, μην ανησυχείς!

    @ Καμηλιέρη, δωράκι/πρόσκληση!

     
Post a Comment
<< Home
 

Ο καιρός σήμερα :

Bobby McFerrin Robbin Williams - Something stupid



"'Οσο είσαι στην διαδικασία επιλογής τα πάντα είναι πολυχρωματικά. Αλλά δεν χρειάζεται να έχεις 1,7 εκατομύρια χρώματα (overanalyzing) και τα 7 της ίριδας αρκούν! Μόλις όμως πάρεις την απόφαση τα πάντα γίνονται άσπρο-μαύρο. Άσπρο η απόφασή σου, μαύρο όλα τ' άλλα ... ."

Darthiir the Abban

"... σαν να ειναι το παραπονο καϊμάκι απο μια πατριδα."

Orelia

"Life... is like a grapefruit. It's orange and squishy, and has a few pips in it, and some folks have half a one for breakfast."

Douglas Adams

"All that we see or seem

is but a dream within a dream"

Edgar Allen Poe

"Was it love, or was it the idea of being in love?"

Pink Floyd

"Experience is the name every one gives to their mistakes."

Oscar Wilde

"Science, my lad, is made up of mistakes, but they are mistakes which it is useful to make, because they lead little by little to the truth.

"Journey to the Center of the Earth, Jules Verne

 
Cooked enough to be firm but not soft ...
About Me

Name: KV
Home:
About Me:
See my complete profile
Shoutbox

Να θυμάμαι ...
... να ελέγχω το hotmail μου...
Take a look
Μα ΤΙ σκεφτόμουν ;;;
Archives
Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Locations of visitors to this page



www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from kv_aldente. Make your own badge here.