Tuesday, March 07, 2006
Μάρτης
Δεν ξέρω αν το έχετε εμπεδώσει ακόμα, να το ξαναπώ : I am a huge sucker for snow!!! Μου φτιάχνει το κέφι, μου αλλάζει την διάθεση, με κάνει να νοιώθω ότι είναι Χριστούγεννα!!! Και ο Μάρτης φαίνεται αποφάσισε να μου κάνει το χατήρι! Χιονίζει συνεχώς από χτες το βράδυ, τα τοπία είναι κατάλευκα και φωτεινά (δεν είναι απίστευτο πως αλλάζουν όψη;;;), το Twingo πρέπει να μάθει να σφυράει για να το βρίσκω (πρέπει επίσης να μάθει πατινάζ αλλά αυτό είναι άλλο θέμα) και ο πρωϊνός καφές ξανάγινε απόλαυση: Δίπλα σε ένα από τα γιγαντο-παράθυρα του Fenxs η θέα και μόνο είναι αποζημίωση (που εγκατέλειψα το πάπλωμα).

Στο Ίδρυμα από νωρίς, μία διάλεξη παραδόθηκε, one more to go και χιονίζει συνεχώς ;-)))))


Καλημέρες ! !!
[όταν ο ήλιος δεν είναι λαμπερός,
THIS is the next best option
]
----
update 15:20
Να γιατί αγαπάω τόσο τις χιονοθύελλες ... Ακολουθεί ανοιξιάτικος ήλιος και λαμπερή ατμόσφαιρα !!!

posted by KV @ 10:23 am  
20 Comments:
  • At 3/07/2006 11:08:00 am, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    καλημεριζω!!
    βλεπω μου 'σαι κεφατο!!
    ετσι...ετσι...
    και ασε τα κορδελακια και τα "δεν ειδα, δεν ξερω, να μωρε χιονιζει..." και κοιτα να πας κανα gym....
    375 stilllll????......
    :)))))

     
  • At 3/07/2006 12:16:00 pm, Blogger ViSta said…

    Να ευχεσαι καλητερα το τwingo να μην μαθει πατιναζ, μου εχει συμβει με το punto παμπολες φορες ήδη παρολο οτι το εχω απο τον Ιουλιο, και ευτυχως ειχα αγγελο! Τι λέω... και τον Γαβριλη και τον Μιχαλακη χρειαστηκα...:-)
    Σε σκεφτομουνα γιατι παρολους τους καφεδες ακομα δεν νοιωθω ξυπνια. Το κακο ειναι οτι τωρα που εφτασε μεσημερακι, ηρθε στην κουραση και η πεινα...
    Χαιρομαι που σου αρεσουν τα χιονια, εγω παλι τα βαρεθηκα, θα προτιμουσα μια στεγνη ηλιολουστη ανοιξιατικη και σχετικα ζεστη ημερα. Ποτε αρχιζουν να κελαηδουν τα πουλακια ειπαμε; Απο ποια θερμοκρασια και επειτα;
    φιλια Κυβελη μας :-)

     
  • At 3/07/2006 12:32:00 pm, Blogger vasvoe said…

    γιατί βρε βίστα;; μια χαρά θερμοκρασίες δεν έχουμε για γενάρη μήνα;; πώς είπες; μπήκε μάρτης; σοβαρά μιλάς;;

    χε χε, κι εγώ όμως πολύ το χαίρομαι το χιόνι, σα παιδάκι. δεν με χαλάει καθόλου. ειδικά όταν βγάζει ήλιο... ΜΜΜ θέλω να βγω και να μαζέψω ήλιο σα γάτα!

     
  • At 3/07/2006 01:59:00 pm, Blogger Unknown said…

    θα καλοκαιριάσει σε λίγο και ο δεν θα το πάρετε πρέφα....

     
  • At 3/07/2006 03:16:00 pm, Blogger KV said…

    @ Vasiliki, δίκιο έχεις καλή μου. Και κεφάτη είμαι και το 375, 375 ... (κοκκίνισα, θα προσπαθήσω...)

    @ Vistάκι, κουράγιο, 3 μέρες και ΣΚ, ξέρω τι εννοείς! Τα πουλάκια εδώ έκαναν την εμφάνισή τους ήδη και ο ήλιος είναι λαμπερός μετά την χιονοθύελλα!!!! Αυτό που δεν θέλω εγώ είναι η βροχή και όσο ακόμα δεν είναι καλοκαίρι, το μόνο ενάντια στην βροχή και το γκρίζο είναι το χιόνι! φιλιά κούκλα και κουράγιο!

    @ Vas μου, εσύ και εγώ μείναμε να ευχαριστιόμαστε το χιόνι σαν τα τετράχρονα !!! Ελπίζω εσύ να το εκμεταλεύτηκες γιατί εγώ ήμουν μέσα!

    @ Καμηλιέρη, μόλις ανέβει η θερμοκρασία να δεις χαρές !!!! όσο είναι κοντα στο μηδέν καλύτερο το χιόνι!

     
  • At 3/07/2006 03:23:00 pm, Blogger Unknown said…

    Και πως θ' αντέξεις εσύ τόσους μήνες χωρίς άσπρα;

     
  • At 3/07/2006 03:25:00 pm, Blogger KV said…

    Μα δεν μου αρέσουν μόνο τα άσπρα ... Να δεις τι sucker είμαι για μπλε!

     
  • At 3/07/2006 03:55:00 pm, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    α! εγω δεν το 'πα για να σε αγχωσω..
    μεταξυ μας γκρινιες δε λεει!... κανε οτι γουσταρς...
    kvουλινι ...οκ??
    :))

     
  • At 3/07/2006 03:57:00 pm, Blogger KV said…

    Ο-τσέϋ!!!

     
  • At 3/07/2006 07:31:00 pm, Blogger Unknown said…

    Και στα πράσινα;;;

     
  • At 3/07/2006 08:07:00 pm, Blogger Depsorama said…

    perfect weather for a perfect day for a lovely girl!
    και εδώ ανοιξούλα, πιάσαμε τα "συν" στις θερμοκρασίες!

     
  • At 3/07/2006 08:59:00 pm, Blogger snikolas said…

    Χιονίζει και στην Θεσσαλονίκη αλλά για να το στρώσει… δεν το βλέπω.

    Την καλησπέρα μου.

     
  • At 3/07/2006 10:31:00 pm, Blogger Xνούδι said…

    Καλησπέρα καθηστερημένα όπως πάντα.

    Λατρεμένο χιόνι. Να το χαρείς όσο το έχεις ακόμα. Βάλε βρε και καμια φώτο. :-)))

    Εδώ, ότι είδαμε είδαμε. Και έχεις και τον κύριο Σκούρα να μας λέει για τις χιονοπτώσεις της συμπρωτεύουσας. :-ΡΡΡΡΡ


    Tα φιλιά μου σε όλους.

    Καλη ξεκούραση kv :-))))

     
  • At 3/08/2006 12:22:00 am, Blogger alombar42 said…

    Εδώ δείξανε εικόνες από Ελβετία με αποκλεισμούς και τέτοια. Μήπως να αποκλειστείς για καμμιά βδομάδα;

    :)

     
  • At 3/08/2006 04:03:00 am, Blogger Pegasus said…

    Εγώ όταν βλέπω χιόνια τον Μάρτη (όπως και μας έριξε χιονοθύελλα πριν δυο μέρες και φτυαρίσαμε πάλι)με πιάνουν τα νευράκια μου! Μα και πέμπτο μήνα χιόνι στη σειρά; Δεν θέλω τον μισό χρόνο να βλέπω να πέφτουν λευκές νιφάδες από τον ουρανό! :Ρ

    Αφού σε κάνει χαρούμενη χαλάλι σας! :))) Καλά να περνάς!!!

     
  • At 3/08/2006 08:52:00 am, Blogger KV said…

    @ Darth, ναι, εκτός τον ΠΑΟ.

    @ Δέσποινα, συν;;;;; Μπράβο βρε!!! Κοντομάνικα;;;;

    @ Νικόλα, Καλημέρα (πλεον). Στην pretend όλα άσπρα !!! ;-) Μαγεία!

    @Καλημέρα Χνούδι μου, έχεις δίκιο, προσπαθώ με τις φωτό (μανιώδης του είδους) αλλά πέσαμε σε άσχημη περίπτωση: Η μία ... είχε ένα μικρό ατύχημα και στην άλλη δεν βρίσκω το παλιοκαλώδιο!!!!!

    @ Alombar, το σκέφτομαι ΣΟΒΑΡΑ!!!


    @ Pegasus, Καλως ήρθες! Το χιόνι με κάνει χαρούμενη όντως. Άσε που η άλλη εναλλακτική αυτή την εποχή είναι βροχή και σκοτάδι ... και το σκοτάδι με καταπιέζει πολυ!
    Ελπίζω η άνοιξη να χτυπήσει και τα μέρη σου σύντομα!!! Πόσο έμεινε ακόμα;; Hold on!
    Να είσαι καλά!

     
  • At 3/08/2006 10:58:00 am, Blogger Unknown said…

    Στα κιτρινοκαφέ;;;;

     
  • At 3/08/2006 11:13:00 pm, Blogger KV said…

    μμμμ εξαρτάται από τις αποχρώσεις!

     
  • At 3/09/2006 12:49:00 pm, Blogger Unknown said…

    Αυτές του νυμφαίου;;;

     
  • At 3/09/2006 11:46:00 pm, Blogger KV said…

    ;;;

     
Post a Comment
<< Home
 

Ο καιρός σήμερα :

Bobby McFerrin Robbin Williams - Something stupid



"'Οσο είσαι στην διαδικασία επιλογής τα πάντα είναι πολυχρωματικά. Αλλά δεν χρειάζεται να έχεις 1,7 εκατομύρια χρώματα (overanalyzing) και τα 7 της ίριδας αρκούν! Μόλις όμως πάρεις την απόφαση τα πάντα γίνονται άσπρο-μαύρο. Άσπρο η απόφασή σου, μαύρο όλα τ' άλλα ... ."

Darthiir the Abban

"... σαν να ειναι το παραπονο καϊμάκι απο μια πατριδα."

Orelia

"Life... is like a grapefruit. It's orange and squishy, and has a few pips in it, and some folks have half a one for breakfast."

Douglas Adams

"All that we see or seem

is but a dream within a dream"

Edgar Allen Poe

"Was it love, or was it the idea of being in love?"

Pink Floyd

"Experience is the name every one gives to their mistakes."

Oscar Wilde

"Science, my lad, is made up of mistakes, but they are mistakes which it is useful to make, because they lead little by little to the truth.

"Journey to the Center of the Earth, Jules Verne

 
Cooked enough to be firm but not soft ...
About Me

Name: KV
Home:
About Me:
See my complete profile
Shoutbox

Να θυμάμαι ...
... να ελέγχω το hotmail μου...
Take a look
Μα ΤΙ σκεφτόμουν ;;;
Archives
Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Locations of visitors to this page



www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from kv_aldente. Make your own badge here.