Monday, February 27, 2006
5 days to we!






Καλημέρα,
Καλή Εβδομάδα !!!
[it IS just another manic Monday!]
-
./ 16:17
Houston, Houston do you read me ??? We need one more day here ...
./ 21:32
Houston, thanks for the information. Half a day does NOT help (at this point I wonder if half a month would actually help). Any other bright ideas?
./ 23:51
Houston, I copy, no extension. I think YOU have a problem.
/. 02:43
Houston, στείλε τσίχλες τουλάχιστον, νυστάζω!
/. 11:00
Houston, can I now please go home???
Καλημέρα !
/. 22:32 Houston, γιατί έχω την εντύπωση ότι στις 4 ώρες που κοιμήθηκα, άλλαξα επίπεδο στο παιχνίδι;;; Αυτή η πίστα έχει και χιονοθύελλα, ταπ ταπ ταπ ...
./02:51 Houston, η φόρμα με τα administrative data που μου έστειλε η κίτρινη (γραμματέας), είναι bonus round ??? Κερδίζω extra ώρες ύπνου αν καταλάβω ΤΙ ήθελε να πει ο ποιητής;
[μην μου δίνετε καμμία σημασία λίγο πριν το τέλος ξεφεύγω εντελώς!]
./06:16 Game over ! :-)
posted by KV @ 9:25 am  
56 Comments:
  • At 2/27/2006 09:57:00 am, Blogger Unknown said…

    Μέραααα...

    (Μήπως ήθελες να πείς panic monday;;;)

     
  • At 2/27/2006 09:58:00 am, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    bonjour! (ωπα η γιαγιακα...)
    τι φτιανς?
    εγω χτυπιεμαι στα πατωματα, και οπως συνηθως ΓΚΡΙΝΙΑΖΩ....
    πειραζει? ;)

     
  • At 2/27/2006 10:22:00 am, Blogger Markos said…

    Καλημεραααα
    ηλιόλουστη !!!!

     
  • At 2/27/2006 11:12:00 am, Blogger vasvoe said…

    ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑ!!

    Εξαιρετικά ηλιόλουστη αυτή η Δευτέρα στη Ζυρίχη, λέω να βγω με αντιηλιακό και γυαλιά ηλίου -γιατί αντανακλάει ο ήλιος στο χιόνι που έχει μείνει από το ΣΚ!


    2 μέρες to deadline -YOU CAN DO IT!!

    :~°)

     
  • At 2/27/2006 12:55:00 pm, Blogger Xνούδι said…

    καλημέρα :-))))))))


    Kαλό κουράγιο (να στείλω ταχυδρομικώς tavorακι? )


    Ηλιόλουστα χαμόγελα.

     
  • At 2/27/2006 01:32:00 pm, Blogger Markos said…

    Με τόσα χαμόγελα και ήλιο που της στείλαμε, τι να τα κάνει τα ταβοράκια; :)

     
  • At 2/27/2006 01:51:00 pm, Blogger Unknown said…

    Τί να τα κάνει;;;
    Να μην γκρινιάζει ότι προσπαθούμε να τη βγάλουμε τσάμπα με χαμόγελα ας πούμε;;;....

     
  • At 2/27/2006 02:04:00 pm, Blogger KV said…

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για τα χαμόγελα και τις ευχές, δεν χρειάζομαι (ακόμα) Ταβοράκια (θα χρειαστώ για να πάω στο Fenxs όμως) ... Λιακάδα και εδώ (είπαμε ΑΝΟΙΞΗ) και working HARD!!!!!!!


    [Darth ... ντροπή εγώ ποτέ δεν γκρινιάζω]

     
  • At 2/27/2006 02:35:00 pm, Blogger Unknown said…

    Κοκκίνισα τώρα...

     
  • At 2/27/2006 07:15:00 pm, Blogger Unknown said…

    This is Houston... do you copy?
    You ask too much....

     
  • At 2/27/2006 07:40:00 pm, Blogger alombar42 said…

    Τι να σου κάνει η μια μέρα; Εχεις καλομάθει στο παρά πέντε!

    Μπου!

     
  • At 2/27/2006 08:41:00 pm, Blogger snikolas said…

    καλησπέρα, Καλή Εβδομάδα.

     
  • At 2/27/2006 09:40:00 pm, Blogger KV said…

    Καλησπέρα Νικόλα, Καλή εβδομάδα. Η πόλη σου θα γίνει άσπρη όπου να'ναι!

    Darth, I only ask because I am worth it! (you asked for it)

    B'day boy, να τα εκατοστήσεις, όντως έχω κακομάθει... αλλά τώρα είναι αργά για να αλλάξω. Μόνη λύση να συνενοηθούν όλοι οι οργανισμοί και να μου λένε ότι το deadline είναι μία εβδομάδα πριν από την πραγματική ημερομηνία.
    χαχα Darth , έλεγες ότι ζητάω πολλά;;;;

     
  • At 2/27/2006 10:16:00 pm, Blogger vasvoe said…

    δεν ξέρω πώς να σε βοηθήσω... μήπως μπορώ να γράψω κι εγώ καμιά σελιδούλα να σε ξαλαφρώσω;;

    τις ευχαριστίες, ας πούμε :Ρ

     
  • At 2/27/2006 10:20:00 pm, Blogger Depsorama said…

    Darling, you're worth the sun, the moon and the stars, αλλά μια και είναι γκαγκα οι άλλοι και δεν το καταλαβαίνουν, να σου δώσουν τον χρόνο που χρειάζεσαι, γράφτους, και κάτσε κάτω και σχίστο! Υου can do it!
    Και μια που επανήλθα δριμμύτατη, το επόμενο ποστ είναι αυτό που σου έχω ταγμένο τόσο καιρό!
    Όλοι μαζί: GO KELLY GO! GO KELLY GO! GO KELLY GO! (τζουμ-τζουμ-ταρατατζούμ-τζουμ!)

    Χιονισμένα φιλιά από δω!

     
  • At 2/27/2006 10:58:00 pm, Blogger Unknown said…

    Όχι καμάρι μου. Δεν ζητάς πολλά. Ζητάς τα αδύνατα....

     
  • At 2/27/2006 11:16:00 pm, Blogger KV said…

    @ Aχ βρε Vas δεν έχει ευχαριστίες καλή μου ! Όταν με φωνάξουν όμως στην Στοκχόλμη σου υπόσχομαι να επιμεληθείς εσύ τις ευχαριστίες. "Ευχαριστώ την μαμά μου, τον μπαμπά μου, όλη μου την οικογένεια, την Vas που με έμαθε να φτιάχνω κήπους στην κουζίνα μου, το Twingo, τον ψηλό ξανθό κούκλο που φοράει Armani και κάθεται στην πρώτη σειρά (thanks honey) και την ΠΡΩΗΝ συγκάτοικό μου γιατί με ανάγκασε να περνάω τόσες ώρες στο εργαστήριο! Ευχαριστώ επίσης τον πήδακα της πόλης δίπλα στην pretend γιατί αλλιώς θα χανόμουν συνέχεια !" [Μαζέψτε με, έχω ξεφύγει]

    @ Δέσποινα yeeeeeee !!! χτες είδα ότι επανήλθες καλή μου και είδα ότι ήταν ΚΑΙ δριμύτερη!!!! ;-) Περιμένω το ποστ πως και πως. Δήμου θα στα κάνω τα comments!!! έέέέχω μαζέψει ... ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για το mental support. Έχω κολλήσει στο γραφείο μου και γράφω, σβήνω, γράφω !!!! Δεν θα τους περάσει, έχεις δίκιο ;-)
    Enjoy the snow, hope that you like it as much as I do!!! Το περιμένουμε και εδώ ;-)
    Ματς!

    @Nothing is impossible Darth, μόνο του σπανού τα γένια και αυτό... παίζεται πλέον...

     
  • At 2/27/2006 11:27:00 pm, Blogger Depsorama said…

    GO KELLY GO,GO KELLY GO, GO KELLY GO!

     
  • At 2/27/2006 11:36:00 pm, Blogger vasvoe said…

    Βρε παιδί κι εσύ, γράψε τώρα όσο πρέπει να γράψεις για να παραδώσεις έναν αξιοπρεπή αριθμό σελίδων και μετά αν σου μείνουν λίγες ώρες κάνεις και τις διορθώσεις!! Κοίτα να δεις δλδ με έχει πιάσει κι εμένα άγχος, αν θα προλάβεις την προθεσμία!

    Καληνύχτααα!! Ή τελοσπάντων καλό ξενύχτι, ανάλογα. Έλα, σε 2 μέρες θα είσαι πάλι ελεύθερη κι ωραία και θα πας να λιώσεις στη σάουνα!

     
  • At 2/28/2006 01:35:00 am, Blogger alombar42 said…

    GO GO GIRL :))))))))

     
  • At 2/28/2006 01:58:00 am, Blogger KV said…

    @ Deps ;-)

    @Vas ευχαριστώ!!! Μην αγχώνεσαι δεν το κουνάω από εδώ αν δεν τελειώσω (ετοίμασε λόγο για Στοκχόλμη)... Αλλά στην σάουνα επίσης δεν πάω αν δεν ... ξενυστάξω!!!

    @Alobar thanks! Δεν γράφεις proposal, το party θα τελείωσε, κοίτα το mail σου πριν κοιμηθείς!
    [By the way, δεν είμαι καθόλου κατά φαντασία ασθενής, το αντίθετο αρρωστοφοβική! ΑΛΛΑ η εμπειρία του να μην σου δίνουν ένα τόσο δα μικρό αντιβιωτικάκι στο φαρμακείο δεν μου άρεσε ! ]

    night night
    (για εσάς, εδώ έχει δουλειάάάά ακόμα :-( )

     
  • At 2/28/2006 03:52:00 am, Blogger vasvoe said…

    Καλημέερααα!!!

    Ναι, όντως στη σάουνα καλό είναι να μην πηγαίνει κανείς νυσταγμένος, έτσι κι αποκοιμηθείς εκεί μέσα την έβαψες!!

     
  • At 2/28/2006 04:16:00 am, Blogger KV said…

    ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΕΤΟΙΑ ΩΡΑ ΞΥΠΝΙΑ ΚΑΛΗ ΜΟΥ;;;;;; Εγώ, καλά έχω το ρημάδι αλλά εσύ;;;;
    νανακια γρήήήήήγορα !!!

    Καλή σου νύχτα !

     
  • At 2/28/2006 09:36:00 am, Blogger Unknown said…

    Έχω δεν έχω εγώ πρόβλημα, εσύ θα μείνεις εκεί πάνω αν χάσεις το "παράθυρο"...

    Για τσίχλες πάντως θα δώ τί μπορώ να κάνω... στο Fenx ή στο Ίδρυμα τις θες;

    [Καλημέρα, καλό κουράγιο...]

     
  • At 2/28/2006 11:06:00 am, Blogger KV said…

    Καλημέρα Καμηλιέρη, θενκς ... Στο ίδρυμα είμαι ακόμα (το προλαβαίνω δεν το προλαβαίνω το παράθυρο και αυτό μετά από εκπτώσεις!)... Τώρα όμως δεν θέλω πια τσίχλες ... ΤΟ ΠΑΠΛΩΜΑ ΜΟΥ ΘΕΛΩ!!!

     
  • At 2/28/2006 01:24:00 pm, Blogger Unknown said…

    Το πάπλωμα έχει μεγάλο όγκο. Θα δώ τί μπορώ να κάνω αλλά δεν μπορώ να υποσχεθώ κάτι (μπορεί να μην χωράει από το παράθυρο και δεν θέλουμε να σου το κλείσουμε...)

    Μήπως να κοιμηθείς λιγουλάκι όμως;;;

     
  • At 2/28/2006 01:24:00 pm, Blogger Unknown said…

    ΥΓ: Να τολμήσω να ρωτήσω πόσους καφέδες έχεις πιεί από το πρωί;;;

     
  • At 2/28/2006 01:31:00 pm, Blogger Xνούδι said…

    Kαλημέρα, καλημέρα. Συμπάσχουμε όλοι εδώ μαζί σου. Ναι!!!!

    Μετά, ύπνος 12ωρος τουλάχιστον!!!!!

    Με άγχωσες και μένα βρε παιδί.
    Τι να πω.
    Αναμένουμε την μετά deadline εποχή σου :-)))))))) Kουράγιο

     
  • At 2/28/2006 01:44:00 pm, Blogger KV said…

    Darth από ΕΧΤΕΣ το πρωΐ εννοείς;;;

    Χνούδι μου ευχαριστώ ... Η μετά εποχή είναι που περιμένω και εγώ.

    Μόλισ πήρα ... μισή μέρα παράταση ... Γ@μ@τ@, τώώώώώρα;;;;; Λίγο πτιν τον φάκελλο ,,, ΑΧ

     
  • At 2/28/2006 01:52:00 pm, Blogger Unknown said…

    Από σήμερα το πρωί εννοώ.... Δηλαδή να πώ το τελευταίο 8ωρο ας πούμε....

    Μην μπερδεύεσαι με παρατάσεις.... το παράθυρο κλείνει... μπλόφα είναι...

     
  • At 2/28/2006 01:52:00 pm, Blogger Unknown said…

    ΥΓ: Ναι... χρειάζεσαι ύπνο... ελπίζω να μην γράφεις την πρόταση όπως γράφεις στο blog....

     
  • At 2/28/2006 02:11:00 pm, Blogger KV said…

    παρακαλώ;

     
  • At 2/28/2006 04:05:00 pm, Blogger Unknown said…

    Μόλισ
    πτιν
    ...

    Ελπίζω να μην γράφεις τέτοια εκεί....

     
  • At 2/28/2006 04:57:00 pm, Blogger vasvoe said…

    Μα πόσο πρέπει να είναι πια αυτό το proposal ρε παιδιά;; Τί τραβάτε κι εσείς οι επιστημονές τελικά για να σώσετε τον πλανήτη.

     
  • At 2/28/2006 05:40:00 pm, Blogger Depsorama said…

    Καλημέρα, καλό κουράγιο!
    (GO KELLY GO!)

    Αυτό, για να σε ανεβάσω!

     
  • At 2/28/2006 09:16:00 pm, Blogger Unknown said…

    Δεν μπορείς να φανταστείς vas μου... άστα άστα...
    Και αναγνώριση μόνο μετά θάνατον...

    [Ελπίζω να την έπεισα κορίτσια. Σειρά σας τώρα...]

     
  • At 2/28/2006 09:20:00 pm, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    το deadline...off!!
    καλη επιτυχια...
    ;)

     
  • At 2/28/2006 10:33:00 pm, Blogger KV said…

    Ευχαριστώ !!!! Δέσποινα Bingo ήταν το τραγουδάκι!!! Vas αναγνώώώώώριση, λεφτά, φήμη,καλοπέραση. Άλλο να σου λέω και άλλο να το ζεις (είναι αυτό που λέμε μας κακομαθένετε Πρέσβη μου)
    vasiliki, few more hours and then sleep, sleep, sleep!!!!

     
  • At 2/28/2006 10:33:00 pm, Blogger Unknown said…

    Ακόμα εκεί είσαι;;;
    Δεν κοιμάσαι;;;; :oo
    Εννοείς ότι κοντεύεις 48 ώρες εκεί;;;

     
  • At 2/28/2006 10:39:00 pm, Blogger KV said…

    όχι πήγα σπίτι στις 4, ξύπνησα στις 7, έρριξα το Twingo στην χιονοθύελλα, κατάφερα να μην μας ρίξω σε κανένα χαντάκι και ...
    νααααα 'μαι!!!
    Εσείς τι κάνετε φίλτατε;;;

     
  • At 2/28/2006 10:58:00 pm, Blogger Xνούδι said…

    Δεν το πιστεύω!!!! Μιλάμε χαμός!!!

    ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ?????????????????????????????????????????????????????????????
    ΤΕΛΕΙΩΣΕ?

    Λοιπόν άντε για νανάκια και τα λέμε σε 2-3-5 μέρες ε;

    Καληνύχτα :-)

     
  • At 2/28/2006 11:01:00 pm, Blogger KV said…

    Ένα βράδυ ακόμα και μετά νανάκια και ... back to normal (whatever that means!) φιλιά, όμορφο βράδυ!

     
  • At 2/28/2006 11:15:00 pm, Blogger vasvoe said…

    Καλή δουλειά! Τουλάχιστον έχετε κουζινίτσα, μια καφετιέρα, κάτι εκεί πέρα, ε; Την άλλη φορά θα το ξέρω να έρθω να σου φέρνω καφέδες με το θερμός...

     
  • At 3/01/2006 12:19:00 am, Blogger alombar42 said…

    ΚΑΜΠΑΝΑΚΙ - Η μικρή μας πάει για ύπνο.

    (ευχαριστώ, κάπου το ξανάγραψα νομίζω - δε σου είπα οτι σου χρωστάω δωράκι;)

     
  • At 3/01/2006 02:52:00 am, Blogger KV said…

    Vas μου, έχουμε (όπως θα περίμενες από εμένα) 2 καφετιέρες : μία στο εργαστήριο με τους γνωστούς Nespresso και μία στο γραφείο μου για τα υπόλοιπα είδη ! Κατα τ'άλλα μόνο ξηρά τροφή και αυτή τελείωσε σήμερα ... Την επόμενη φορά θα φέρω και μικροκυμάτων εδώ!!!

    Alombar 4 ώρες ύπνο σε 48 ώρες και έκαναν θαύματα ! Μα γιατί πρέπει να έρθει η τελευταία στιγμή για να αρχίσω να γράφω χωρίς αγχος ;;; (μάλλον αυτό που λέμε, πλέον δεν έχεις να χάσεις τίποτα!)
    Δεν μου χρωστάς δωράκι ... ή μου χρωστάς ;;; Μου χρωστάς μόνο γιατί μου αρέσουν τα δωράκια !!!! ( όσο και ο καφές!)

     
  • At 3/01/2006 12:12:00 pm, Blogger Unknown said…

    Xεχε...

    Σαν να σε βλέπω να πηδάς από πλατφόρμα σε πλατφόρμα και να τρώς τα φρουτάκια!!!

    Τί το θες το γυμναστήριο;;;

     
  • At 3/03/2006 01:49:00 pm, Blogger KV said…

    τίποτα, είπα ότι το θέλω;;; την συνδρομή αγόρασα !
    ;-ρ

     
  • At 3/04/2006 10:49:00 pm, Blogger Unknown said…

    Αααα

    Έτσι μπράβο..
    Τώρα έρχεσαι ατα λόγια μου...
    Πες ότι ήθελες να στηρίξεις την ανακατανομή πλούτου αλλά προτιμούσες να τα δώσεις στο γυμναστήριο αντί να τα κάνεις δωρεά στους άπορους....

     
  • At 3/04/2006 11:08:00 pm, Blogger KV said…

    περίμενε να κάνω την μετακόμιση να δεις ποιος θα είναι άπορος!!!!

     
  • At 3/04/2006 11:24:00 pm, Blogger Unknown said…

    Μπαρδόν;;;;;

    Κοίτα, η συνδρομή δεν επιστρέφεται... δεν ξέρω αν το πρόσεξες στα μικρά γραμματάκια....

     
  • At 3/04/2006 11:40:00 pm, Blogger KV said…

    όόόχι κάνε μου εσύ την μετακόμιση και μην ανησυχείς για τίποτα !

     
  • At 3/05/2006 09:16:00 am, Blogger Unknown said…

    Θα σε γλυτώσει αυτό νομίζεις;

     
  • At 3/05/2006 12:08:00 pm, Blogger KV said…

    Darth, δεν χρειάζεται να με γλιτώσει κάτι !!!! Ούτως ή άλλως θα μου χρωστάς χάρη που σε άφησα να κάνεις PR κλπ κλπ

     
  • At 3/07/2006 10:37:00 am, Blogger Unknown said…

    Γιατί ακριβώς θα σου χρωστάω χάρη;;;;;

     
  • At 3/07/2006 10:55:00 am, Blogger KV said…

    που σε άφησα να βοηθήσεις ... η λίστα είναι μεγάλη!

     
  • At 3/07/2006 02:08:00 pm, Blogger Unknown said…

    Δίνεις άλλη διάσταση στον ορισμό της λέξης "ρουσφέτι"....

     
Post a Comment
<< Home
 

Ο καιρός σήμερα :

Bobby McFerrin Robbin Williams - Something stupid



"'Οσο είσαι στην διαδικασία επιλογής τα πάντα είναι πολυχρωματικά. Αλλά δεν χρειάζεται να έχεις 1,7 εκατομύρια χρώματα (overanalyzing) και τα 7 της ίριδας αρκούν! Μόλις όμως πάρεις την απόφαση τα πάντα γίνονται άσπρο-μαύρο. Άσπρο η απόφασή σου, μαύρο όλα τ' άλλα ... ."

Darthiir the Abban

"... σαν να ειναι το παραπονο καϊμάκι απο μια πατριδα."

Orelia

"Life... is like a grapefruit. It's orange and squishy, and has a few pips in it, and some folks have half a one for breakfast."

Douglas Adams

"All that we see or seem

is but a dream within a dream"

Edgar Allen Poe

"Was it love, or was it the idea of being in love?"

Pink Floyd

"Experience is the name every one gives to their mistakes."

Oscar Wilde

"Science, my lad, is made up of mistakes, but they are mistakes which it is useful to make, because they lead little by little to the truth.

"Journey to the Center of the Earth, Jules Verne

 
Cooked enough to be firm but not soft ...
About Me

Name: KV
Home:
About Me:
See my complete profile
Shoutbox

Να θυμάμαι ...
... να ελέγχω το hotmail μου...
Take a look
Μα ΤΙ σκεφτόμουν ;;;
Archives
Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Locations of visitors to this page



www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from kv_aldente. Make your own badge here.