Monday, February 20, 2006
ανατινάξεις ...
Πρωϊνό ξύπνημα (06), άρνηση να αφήσω την αγάπη μου (πάπλωμα), μισάωρο χουζούρι (καλά 45 λεπτο) και άλλη μισή ωρίτσα χουζούρι στο αμάξι (με καφέ (extra double) και τα νέα ... κάτι σημαντικό έγινε στην pretend αλλά το ξεχνάω τώρα), συνάντηση 1 στις 9:30, πανικός (ένα από τα μηχανήματα δεν συνεργάζεται) στις 10:00 και ήλιος !!! Ένας λαμπερός, φωτεινός, ανοιξιάτικος ήλιος που δεν δείχνει να έχει καμμία διάθεση να φύγει!!!

Καλή Εβδομάδα
[it's just another Monday,
try to avoid thinking about it!]


YΓ. Τώρα θυμήθηκα τα νέα. Κάποιος δυστυχής -και σίγουρα όσο κοιμισμένος ήμουν εγώ στην πρώτη μου συνάντηση- ξέχασε την τσάντα του στην είσοδο της pretend ET (ο καντονικός ραδιοτηλεοπτικός σταθμός). Mistake, big BIG mistake. Ήρθε η αντιτρομοκρατική και την ανατίναξε επιτόπου ... Όσο φαντάζομαι ότι θα μπορούσε να είναι η ωραιότατη τσαντούλα μου και να περιέχει το ωραιότατο (λέμε τώρα) proposal μου ... μπρρρρρ ...
posted by KV @ 12:15 pm  
21 Comments:
  • At 2/20/2006 12:38:00 pm, Blogger northaura said…

    καλή βδομάδα. τελικά κουβαλάει κι άλλος κόσμος διπλά εσπρέσσο στο αυτικίνητο ε;; :-)

     
  • At 2/20/2006 01:05:00 pm, Blogger Unknown said…

    Έ ρε βάρος το πάπλωμα...
    Καλημέρα...
    Καλη βδομάδα....

     
  • At 2/20/2006 01:38:00 pm, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    με τον τιτλο ανησυχησα...!!! αλλα μετα ηρεμησα....
    και μετα αγαπητη μου....λετε εμενα γκρινιαρα????
    καλημερουδια.....;-))))

     
  • At 2/20/2006 02:07:00 pm, Blogger vasvoe said…

    Καλησπέρες πλέον!

    Ετοιμάζομαι να βγω να απολαύσω τη λιακάδα!

     
  • At 2/20/2006 02:13:00 pm, Blogger jojo said…

    καλημέρα,
    καλή εβδομάδα!

    (μύρισε η άνοιξη παντού ε?)

    :)

     
  • At 2/20/2006 02:26:00 pm, Blogger KV said…

    Καλημέρα (τον χαβά μου εγώ!)

    @Norhtaura, Kαλώς ήρθες στην γειτονιά! Διπλά τριπλά espresso καθημερινά!!! Στο αμάξι ειδικά το απολαμβάνω απίστευτα! Το μόνο που με πειράζει είναι ότι οι ποσότητες είναι σχεδιασμένες να με φτάνουν μέχρι την πόρτα του γραφείου μου και αν έχει κίνηση ... την πατάω!

    @Darth βάρος και έρωτας!
    Μεγάλος και ακαταμάχητος!

    @Vasiliki, εμένα λες γκρινιάρα ;-ρ ;;;;; χα χα , πως πάει το Σάββατο;;;

    @Vas , επιτέλους, ήρθε και σε σας;;;; Σκέτος κούκλος δεν είναι αυτός ο ήλιος;;;

    @jojo Καλή εβδομάδα καλή μου. Εμένα μου μυρίζει άνοιξη από την προηγούμενη εβδομάδα... Ο καιρός βέβαια δεν ακολουθεί πάντα! Αλλά ... που θα πάει, ΑΝΟΙΞΗ και μετάάάάά να δεις γκρίνιες!!! ;-)))

     
  • At 2/20/2006 02:41:00 pm, Blogger Unknown said…

    Χαίρομαι που δεν έχω φτάσει σε τέτοια επίπεδα ακόμα...

     
  • At 2/20/2006 02:46:00 pm, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    εισαι και νονα,εεεε???
    thanks ρε ψυχη....
    αλλα πηγε....
    ασε τωρα τι να λεμε????
    δεν το διακινδυνευω...γιατι θα χαρακτηριστω "γκρινιαρα".....!!!!
    ;-)))

     
  • At 2/20/2006 02:59:00 pm, Blogger Unknown said…

    Κορίτσια μην μαλώνετε για τον τίτλο...
    Μπορούμε να τον αποδώσουμε εξ' ίσου και στις δύο :ppp

     
  • At 2/21/2006 12:14:00 pm, Blogger KV said…

    Άσε σύντεκνε, είναι πιασμένος!

     
  • At 2/21/2006 04:01:00 pm, Blogger Unknown said…

    Ναι, το ξέρω, αλλά δεν θα σε πειράξει να μοιραστείς ένα μέρος του με την Βασιλική.... Μην τον θες όλον δικό σου πιά....

     
  • At 2/21/2006 05:17:00 pm, Blogger KV said…

    άσε τις υπεκφυγές ...

     
  • At 2/22/2006 10:02:00 am, Blogger Unknown said…

    Νομίζω ότι ποτέ μου δεν υπεκφεύγω...
    Τα λέω όλα με το Ν και με το Σ...

     
  • At 2/22/2006 06:47:00 pm, Blogger KV said…

    Νομίζεις ή είσαι σίγουρος;;;

     
  • At 2/23/2006 10:59:00 am, Blogger Unknown said…

    Προσπαθείς να ξεφύγεις;

     
  • At 2/23/2006 11:09:00 pm, Blogger KV said…

    όχι, εσύ;;;

     
  • At 2/24/2006 10:33:00 am, Blogger Unknown said…

    Θες να κάνουμε μια καταμέτρηση των post που εμφανίζουν γκρίνια σύμφωνα πάντα με τον ορισμό του Τεγόπουλου;

     
  • At 2/25/2006 11:47:00 am, Blogger KV said…

    Να δω πρώτα τον ορισμό του Τεγόπουλου ....

     
  • At 2/25/2006 08:14:00 pm, Blogger Unknown said…

    Ε ναι...
    Να τον δείς μπας και μάθεις τίποτε...

     
  • At 2/26/2006 11:43:00 am, Blogger KV said…

    βάλε τον στην λίστα!

     
  • At 2/26/2006 11:28:00 pm, Blogger Unknown said…

    Την δική μου;;;;
    Μήπως να τον βάλω σε αεροπλάνο να στον στείλω;;;;

     
Post a Comment
<< Home
 

Ο καιρός σήμερα :

Bobby McFerrin Robbin Williams - Something stupid



"'Οσο είσαι στην διαδικασία επιλογής τα πάντα είναι πολυχρωματικά. Αλλά δεν χρειάζεται να έχεις 1,7 εκατομύρια χρώματα (overanalyzing) και τα 7 της ίριδας αρκούν! Μόλις όμως πάρεις την απόφαση τα πάντα γίνονται άσπρο-μαύρο. Άσπρο η απόφασή σου, μαύρο όλα τ' άλλα ... ."

Darthiir the Abban

"... σαν να ειναι το παραπονο καϊμάκι απο μια πατριδα."

Orelia

"Life... is like a grapefruit. It's orange and squishy, and has a few pips in it, and some folks have half a one for breakfast."

Douglas Adams

"All that we see or seem

is but a dream within a dream"

Edgar Allen Poe

"Was it love, or was it the idea of being in love?"

Pink Floyd

"Experience is the name every one gives to their mistakes."

Oscar Wilde

"Science, my lad, is made up of mistakes, but they are mistakes which it is useful to make, because they lead little by little to the truth.

"Journey to the Center of the Earth, Jules Verne

 
Cooked enough to be firm but not soft ...
About Me

Name: KV
Home:
About Me:
See my complete profile
Shoutbox

Να θυμάμαι ...
... να ελέγχω το hotmail μου...
Take a look
Μα ΤΙ σκεφτόμουν ;;;
Archives
Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Locations of visitors to this page



www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from kv_aldente. Make your own badge here.