Saturday, February 18, 2006
Γκρίνιες
Το σχέδιο ήταν (αόριστος) απλό :
wake up early, καφές, Ίδρυμα (όπου και βρίσκονται τα περισσότερα από τα δεδομένα μου ΚΑΙ τα running πειράματα), δουλειά μέχρι το μεσημέρι, lunch-ξέσκασμα-κουτσομπολιό-επιβράβευση-all-in-one το μεσημέρι στο κέντρο (ναι, σε πολυκατάστημα, να μη δω και τις βιτρίνες;;;), βουτιά, επιστροφή, δουλειά, δουλειά, δουλειά, Fenxs και μία από τα ίδια ... Βαρύ πρόγραμμα, ανάλογο των περιστάσεων με ... πινελιές απόδρασης.
Τώρα αυτό που του έτυχε του προγράμματος είναι η soon-to-be-ex-συγκάτοικός μου. Κατάρρευση in a moments notice (κυριολεκτικά). Ξέρω, είπα, είμαι adult εγώ : Αποσύρρομαι, αδιαφορώ και προσπαθώ να συγκεντρώνομαι in what counts και να μην χαλάω την ζαχαρένια μου. ΑΛΛΆ, στις 8 το πρωΐ, και μάλιστα στις 8 το πρωΐ του Σαββάτου, ΧΩΡΙΣ την απαραίτητη ακόμα ποσότητα καφεΐνης ... αποδείχτηκε αδύνατο να χειριστώ σωστά την κατάσταση. That is, κρατήθηκα μεν και δεν της έβγαλα το φρεσκοβαμμένο μαλλί τρίχα-τρίχα ΑΛΛΑ συμπεριφέρθηκα σαν γνήσιο τετράχρονο στον εαυτό μου, χαμογελόντας ευγενικά καθώς κατέστρεφα όόόόόλο το καλά στημένο μου σχέδιο ...

No ίδρυμα, no lunch/steam release, no βουτιά ... Η KV σε κατ’οίκο περιορισμό στο Fenxs σήμερα θα περιμένει τους επίδοξους ενοικιαστές για να μην δώσει την χαρά στην @$!#@^$ ότι κέρδισε (εγώ τώρα γιατί αισθάνομαι ότι έτσι κέρδισε πιο πολύ;;; Ας το αγνοήσω, εγώ κέρδισα, δεν θα γίνει όπως οργάνωσε ΧΩΡΙΣ να με ρωτήσει ... ταπ ταπ ταπ ταπ). Δουλεύοντας μεν αλλά building up the steam at the same time
ΟΚ, θα μου περάσει σε λίγο (ελπίζω) αλλά είπα να το γράψω ώστε να μην το διαγράψω από το μυαλό μου μέχρι το βράδυ. Σκέφτομαι ότι το βράδυ ίσως είναι καιρός να της εξηγήσω ότι η απόσυρση ΔΕΝ σημαίνει αποδοχή. Σημαίνει ανοχή ... και η ανοχή, έχει όρια !
-
Καλημέρα
[γκρίνια και συννεφιά
με υποψία ήλιου στον ορίζοντα]
posted by KV @ 10:52 am  
36 Comments:
  • At 2/18/2006 12:02:00 pm, Blogger Xνούδι said…

    σας στέλνουμε λίγο από τον Αττικό μας ήλιο έτσι να υπάρχει κι εκει. Βάλε δυνατά μουσική, φτιάξε μια super al dente μακαρονάδα. χαμογέλασε σε όοολους τους ενοικιαστές που θα έρθουν και το βράδυ, κάνε την επεξηγηματική συζήτηση με την συγκάτοικο. Αυριο όλα θα είναι καλύτερα. Στα σίγουρα.

    Καλημέρα :-)

     
  • At 2/18/2006 02:13:00 pm, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    και μετα λες την "γιαγια" γκρινιαρα?
    απαπαπαπα...
    τι ν' τουτο καλε????
    (μην μασας και 'γω τα ιδια θα 'κανα, και χειροτερα να σε 'πω!!!)
    σπασε χαμογελο ομως και προχωρα...
    το "deadline" ρολοι τρεχει.....
    και οσο για το gym, σε πιο στενο στριβω καλε? εχασα τον δρομο....

     
  • At 2/18/2006 02:48:00 pm, Blogger vasvoe said…

    Καλημέεερααα!!

    Κρίμα κρίμα που χάλασες το πρόγραμμά σου, αλλά τουλάχιστον θα ξεφορτωθείτε το σπίτι. Αν και δεν βλέπω γιατί πρέπει να είσαι εσύ εκεί, ένα άτομο φτάνει να τους δείξει το σπίτι.

    Κρίμα που μπήκαν οι ορμόνες στη μέση και φθείρεται η καλή σας σχέση έτσι. Ίσως το βράδυ να καταλάβει αν της εξηγήσεις την θέση σου με πολύ κατανόηση για την κατάστασή της, ξέρεις εσύ.

     
  • At 2/18/2006 04:20:00 pm, Blogger Markos said…

    Ε, ωραία !!!
    Τα προγράμματα γι αυτό τα φτιάχνουμε. Για να τα χαλάμε μόνοι μας!!!

    Ήδη το καινούργιο σου πρόγραμμα πάει μια χαρά!!!
    Καλό απόγευμα.

     
  • At 2/18/2006 04:32:00 pm, Blogger Unknown said…

    Τί τσι φτιάχνεις τσι λίστες;
    Αφού δεν τα πάτε καλά.....
    Δεν δοκιμάζεις καμιά φορά να δουλέψεις λίγο χωρίς πρόγραμμα μπας και κάνεις περισσότερα πράματα;;;

     
  • At 2/18/2006 04:40:00 pm, Blogger KV said…

    Αύριο θα είναι όντως όλα καλύτερα (θα εξαφανιστώ) σήμερα όμως με εκνεύρισα. Γενικά προσπαθώ να μην αφήνω ανούσιες, αναίτιες και ανάξιες λύσης καταστάσεις να με εκνευρίζουν... Περιμένω όμως και ένα minimum συνενόησης. Ειδικά στο σπίτι μου. Τον περισσότερο καιρό καταφέρνω μετά από έναν αρχικό εκνευρισμό/εκπληξη να αγνοώ την κατάσταση. Σήμερα δεν τα κατάφερα και γι'αυτό εκνευρίστηκα ακόμα περισσότερο με τον εαυτό μου!

    Χνούδι, χαμογέλασα σε όλους τους ενοικιαστές ! Ήταν άλλωστε ωραίο να βλέπεις τα βλέματά τους μπαίνοντας στο Feng Shui! Χαμογελούσαν όπως και εγώ όταν είδα την θεόρατη επικλινή σκεπή και έναν ατελείωτο χώρο όλο παράθυρα και φως! Η μία οικογένεια είχε ένα μωράκι, θα ήταν ωραία να μεγαλώσει εδώ!


    Vasiliki όντως το χρονόμετρο δουλεύει ακόμα, σε βάρος μου αλλά ... η πίεση εξακολουθεί να είναι υψηλή. Κοιτάζω τα χαρτιά ... αυτό... Όσο για το gym, να σου στείλω εκεί τα χαρτιά να ξεκινήσεις από κάπου; Μπροστά μου είναι!

    Vas μου, η σχέση είχε πάψει να είναι καλή από καιρό. Τουλάχιστον για μένα. Και όσο πιο πολύ εκφυλιζόταν τόσο πιο πολύ έπαυε να με αφορά. Απλά ανεχόμουν την εκφυλισμένη κατάσταση γιατί δεν ήθελα να δημουργώ ανούσια δράματα. Και γιατί σεβάστηκα -υπερ του δέοντος- ένα πανικό και ένα άγχος που στην ουσία δεν υπήρξε ποτέ. Κάποια στιγμή όμως περίμενα να συνειδητοποιήσει ότι ο κόσμος δεν σταμάτησε να γυρίζει επειδή είναι έγκυος και ότι εγώ δεν σταμάτησα να πληρώνω ενοίκιο ... Too bad για μένα, περίμενα πολλά φαίνεται. Και ... ναι ένας πρέπει να είναι για να δείξει το σπίτι, guess who! Δεν ξέρω τι θα πούμε αν εμφανιστεί κάποια στιγμή αλλά σίγουρα αυτή την φορά δεν θα λάβω υπόψη την "κατάστασή" της. Εγκυος είναι, όχι άρρωστη. Αν κάποια από τις δύο μας έχει morning sickness, αυτή είμαι εγώ!!! Every morning and evening lately.

    Θένκς για το moral support !!!

     
  • At 2/18/2006 04:48:00 pm, Blogger KV said…

    Μάρκο, σαφώς και τα προγράμματα φτιάχνονται για να καταπατούνται ... Από εμάς τους ίδιους και όχι τους άλλους. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα ήταν ιδιαίτερα σημαντικό για μένα, αλλά περισσότερο με ενόχλησε η καταπάτηση της διάθεσής μου.
    Όσο για το τωρινό πρόγραμμα ... χρειάζομαι καινούρια απορρυπαντικά!

    Κρητικέ Καμηλιέρη , με τις λίστες κανείς δεν τα πάει καλά. ΑΛΛΑ αν στην χάλαγε εσένα άλλος την λίστα, τι θα έλεγες;;;; ε;;;;

     
  • At 2/18/2006 04:52:00 pm, Blogger KV said…

    Αλομπαρ, ξέρω τι θα πεις!!!
    ;-)

     
  • At 2/18/2006 06:29:00 pm, Blogger vasvoe said…

    επειδή έχεις πολύυ όρεξη για καθάρισμα τελευταία, δεν περνάς κι από την κουζίνα μου;;απορρυπαντικά έχω, αφού έχω καιρό να τα χρησμοποιήσω! (προχτές μάζεψα το σπίτι αλλά... επιφανειακά, χωρίς νερά και σαπουνάδες)

    θα σου έλεγα να κάτσεις και για καφέ μετά, αλλά ως γνωστόν, δεν έχω...

     
  • At 2/18/2006 06:36:00 pm, Blogger KV said…

    Ευχαρίστως (ψάχνω χώρους μη απολυμασμένους αυτή τη στιγμή) !
    Να φέρω και τον καφέ μου ... ;-(

     
  • At 2/19/2006 11:04:00 am, Blogger snikolas said…

    Κυριακή σήμερα. Είσαι καλύτερα;

     
  • At 2/19/2006 11:58:00 am, Blogger KV said…

    σε ευχαριστώ Νικόλα !!! Καλύτερα !

     
  • At 2/19/2006 04:01:00 pm, Blogger alombar42 said…

    Δεν ξέρεις τι θα πω.

    Πάρε τρεις μέρες άδεια και φύγε - χωρίς προορισμό και οπωσδήποτε χωρίς πρόγραμμα. Κάνε βόλτες τριγύρω, χάζεψε τις Αλπεις, πέρνα λίγο Γαλλία-Ιταλία, μείνε σε χωριό ή στην Τοσκάνη και ξαναγύρνα.

    Να δεις που όλα μετά φαίνονται διαφορετικά :)

     
  • At 2/19/2006 06:00:00 pm, Blogger KV said…

    Not really possible right now ... Μετά όόόόόμως ....
    Τι νόμιζα ότι θα πεις;;;;

     
  • At 2/20/2006 09:27:00 am, Blogger alombar42 said…

    Νόμιζες οτι θα πω "χαλάρωσε"!

    Ολα είναι possible - εμείς βάζουμε τις ετικέτες "possible" και "impossible", μια σύμβαση είναι κι αυτές.
    Πώς το λέγαμε κάποτε... αντιμετωπίστε το αδύνατο για να μη βρεθείτε αντιμέτωποι με το αδιανόητο ;)

     
  • At 2/20/2006 10:26:00 am, Blogger Unknown said…

    Είδες πόσα πράγματα αποφεύγω με το να μην φτιάχνω λίστες;;; ;)

     
  • At 2/20/2006 11:54:00 am, Blogger KV said…

    @ alombar, νόμιζα ότι θα έλεγες να βρω ένα καλό παιδί πάλι να μου λύσει όλα τα προβλήματα εύρεσης διαμερίσματος κλπ κλπ! Δυστυχώς δεν είναι όλα possible...

    Darth, εσύ είπαμε καλέ μου, Χαλάς την πιάτσα !

     
  • At 2/20/2006 01:08:00 pm, Blogger Unknown said…

    ΕΓΩ φταίω πάλι έτσι;;;
    Έτσι όπως πας θα μου φορτώσεις και το προπατορικό...

     
  • At 2/20/2006 02:05:00 pm, Blogger alombar42 said…

    Προπατορικό δεν ήταν αυτό με την καμήλα που έδωσε το μήλο στην Κουβου της εποχής;

    Οσο για το τι είναι possible και τι όχι, επιμένω: βλέπεις το δέντρο και χάνεις το δάσος!

     
  • At 2/20/2006 02:32:00 pm, Blogger KV said…

    ναι, ναι, ναι και για να εξιλεωθεί ο καμηλιέρης πρέπει να αρχίσει να γράφει.
    Αλομπαρ καλέ μου, επιμένω: επαγγελματικά αν δεν προλάβω να κάνω την πρόταση σωστά χάνω το δέντρο, το δάσος ΚΑΙ τον κυνηγό!

     
  • At 2/20/2006 02:52:00 pm, Blogger Unknown said…

    Σου μένει το λιοντάρι....

    (καλάααααααααα)

     
  • At 2/20/2006 02:55:00 pm, Blogger alombar42 said…

    Καλά... εγώ θα έλεγα οτι το μόνο που θα χάσεις είναι η συγκεκριμένη ευκαιρία, η οποία ίσως σε δεσμεύσει σε ένα μέλλον που ίσως να μην διάλεγες αν το γνώριζες από πριν. Από την άλλη χάνοντας την ευκαιρία, θα έχεις την ευκαιρία να αναζητήσεις άλλες ευκαιρίες, σχετικές ή άσχετες με την παρούσα. Φυσικά ίσως να λέω απλώς αρλούμπες :)

     
  • At 2/20/2006 03:01:00 pm, Blogger Unknown said…

    Μην την μπερδεύεις γιατί μετά θα σου ζητάει να της εξηγήσεις και το χρονικό παράδοξο...

     
  • At 2/21/2006 12:18:00 pm, Blogger KV said…

    @Αλόμπαρ, όλα πιθανά είναι, το θέμα είναι να ξέρεις ότι το προσπάθησες γιατί την συγκεκριμένη στιγμή φαινόταν καλή επιλογή!

    @Καμηλιέρη, θα μου το εξηγήσεις εσύ;;;; ;-ρ

     
  • At 2/21/2006 04:04:00 pm, Blogger Unknown said…

    Βεβαίως...
    Είναι αυτό που συμβαίνει από την στιγμή που γεννήθηκες...

     
  • At 2/21/2006 05:15:00 pm, Blogger KV said…

    Παρακαλώ;

     
  • At 2/21/2006 07:51:00 pm, Blogger alombar42 said…

    Χαχαχαχαχαχαχα! Αυτό το σχόλιο του Νταρθ, όλα τα λεφτά :)

     
  • At 2/21/2006 09:23:00 pm, Blogger KV said…

    ;

     
  • At 2/21/2006 09:23:00 pm, Blogger KV said…

    εγώ γιατί δεν γέλασα;

     
  • At 2/22/2006 10:17:00 am, Blogger Unknown said…

    Γιατί γέλασες νωρίτερα και τώρα περιμένεις να δείς ποιός θα γελάσει τελευταίος....

     
  • At 2/22/2006 11:23:00 am, Blogger alombar42 said…

    Ρε κακέ, σταμάτα να τη δουλεύεις, αφού αυτά δεν τα έχει στα todo της :)))

     
  • At 2/22/2006 01:43:00 pm, Blogger Unknown said…

    Άμα είναι να βάλει και το γέλιο στο todo...

     
  • At 2/22/2006 06:45:00 pm, Blogger KV said…

    χαχα χα ... Λείπει η γάτα και ξεσαλώσατε;;;;

    Όντως δεν έχω γέλιο στο todoμου και καλώς γιατί συνήθως ΜΟΝΟ το todoμου δεν κάνω ...
    Πάλι δεν μου εξηγήσατε όμως...

     
  • At 2/23/2006 11:00:00 am, Blogger Unknown said…

    Κάτσε ντε...
    Το έχω βάλει και αυτό στο todo.... ΣΟΥ...!!!!

     
  • At 2/23/2006 11:11:00 pm, Blogger KV said…

    αν είναι στο todoμου, δέσαμε ... περιμένεις να το δώ;;;

     
  • At 2/24/2006 10:34:00 am, Blogger Unknown said…

    Εκεί ήθελα να καταλήξεις....

    >:-)

    (πιασάρικο βγήκε αυτό το post!!!)

     
Post a Comment
<< Home
 

Ο καιρός σήμερα :

Bobby McFerrin Robbin Williams - Something stupid



"'Οσο είσαι στην διαδικασία επιλογής τα πάντα είναι πολυχρωματικά. Αλλά δεν χρειάζεται να έχεις 1,7 εκατομύρια χρώματα (overanalyzing) και τα 7 της ίριδας αρκούν! Μόλις όμως πάρεις την απόφαση τα πάντα γίνονται άσπρο-μαύρο. Άσπρο η απόφασή σου, μαύρο όλα τ' άλλα ... ."

Darthiir the Abban

"... σαν να ειναι το παραπονο καϊμάκι απο μια πατριδα."

Orelia

"Life... is like a grapefruit. It's orange and squishy, and has a few pips in it, and some folks have half a one for breakfast."

Douglas Adams

"All that we see or seem

is but a dream within a dream"

Edgar Allen Poe

"Was it love, or was it the idea of being in love?"

Pink Floyd

"Experience is the name every one gives to their mistakes."

Oscar Wilde

"Science, my lad, is made up of mistakes, but they are mistakes which it is useful to make, because they lead little by little to the truth.

"Journey to the Center of the Earth, Jules Verne

 
Cooked enough to be firm but not soft ...
About Me

Name: KV
Home:
About Me:
See my complete profile
Shoutbox

Να θυμάμαι ...
... να ελέγχω το hotmail μου...
Take a look
Μα ΤΙ σκεφτόμουν ;;;
Archives
Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Locations of visitors to this page



www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from kv_aldente. Make your own badge here.