Monday, February 13, 2006
Είχα σκοπό ...
... να σας γράψω για την νεώτερη -επετειακή-έμπνευση των κατοίκων δίπλα στην λίμνη προς τιμή της ροζ μέρας, επίσης πως πέρασα την μέρα μου, γιατί δεν πρόλαβα να πάω στο gym, πως καταφέραμε και μετακομίζαμε πάλι έπιπλα όλη μέρα, πόσο βαρετές είναι οι προφορικές εξετάσεις, τι ΔΕΝ θέλω για αύριο που -φυσικά- δεν μ'ακουμπάει η μέρα, πόσο έχω αργήσει να ξεκινήσω την αντίστροφη μέτρηση για τα επόμενα deadlines ... όλα αυτά.
.
Ευτυχώς πέρασα από τα συνηθισμένα στέκια μου πριν ...
Δεν έχει πολυλογία σήμερα.
Διαβάστε "33 φεγγάρια πριν ...", ένα υπέροχο, δυνατό, άμεσο κείμενο που εμένα τουλάχιστον με ακούμπησε πολύ.
Ελπίζω να απολαύσετε την φεγγαράδα (εγώ κατευθύνομαι ήδη προς την βεράντα παρέα με το πάπλωμα και ένα ποτηράκι κόκκινο κρασί).
-
Καληνύχτα
-
[750/1=750]
posted by KV @ 11:12 pm  
11 Comments:
  • At 2/14/2006 07:21:00 am, Blogger Markos said…

    Καλημέρα !!!
    Χρόνια Πολλά !!!!! :-)
    Χτες βράδυ, το σύστημα δεν άφηνε να μπουν σχόλια εδώ.
    Ίσως για να μη διαταραχθεί ο ρεμβασμός.
    Να έχεις μια όμορφη ημέρα.

     
  • At 2/14/2006 08:00:00 am, Blogger KV said…

    Καλημέρα !!!
    Δεν εορτάζω (πρόσεξες επισημότητα;;;) προσωπικά (or at least this IS the decision I will stick to .. taling about big X's).

    Nα πάρω όμως τα "Χρόνια Πολλά" σου πάραυτα και να τα δώσω στην αδελφή μου που έχει τα γενέθλιά της σήμερα ;;;;; ;-)

    Και να ανταποδώσω τις ευχές;;; Ελπίζω να γιορτάζεις!!!!! :-)

    H φεγγαράδα με την ξαστεριά άξιζαν το κρύο !!! Αλλά Βlogger becomes "smart"??? Bad blogger, θα τον τιμωρίσω!

    Καλημέρα, Καλημέρα !!!!!!

     
  • At 2/14/2006 09:42:00 am, Blogger Unknown said…

    Καλημέρα, καλημέρα.
    Και γιατί δεν γιορτάζεις;
    Δεν είσαι ερωτευμένη με την ζωή;
    Α θα σε μαλώσω.
    Καλή η φεγγαράδα;

     
  • At 2/14/2006 11:36:00 am, Blogger KV said…

    ;-)

    Τέλεια η φεγγαράδα ... πολύ κρύο όμως ακόμα και αν ήσουν εξοπλισμένος !!!!

     
  • At 2/14/2006 01:55:00 pm, Blogger vasvoe said…

    η πανσέληνος χτες ήταν θαύμα!

     
  • At 2/14/2006 03:37:00 pm, Blogger KV said…

    ξαστεριά και εκεί;;;

     
  • At 2/14/2006 04:05:00 pm, Blogger alombar42 said…

    750/1=14

    Αντε πάλι γκρίνια με τα deadlines!
    Εχεις σκεφθεί ΓΙΑΤΙ;

     
  • At 2/14/2006 06:01:00 pm, Blogger Unknown said…

    Άμα συνεχίσεις έτσι θα ξεχάσουμε όλοι τα μαθηματικά που ξέρουμε....

     
  • At 2/14/2006 09:08:00 pm, Blogger KV said…

    Alombar, 14;;;;;;;
    Η γκρίνια με τα deadlines είναι γιατί ξέρω ότι it's all my fault/making και δεν μπορώ να παραπονεθώ σε/για κανέναν άλλο ... ... but I am sure you have a theory !!!!!!!!

    Darth μην ανησυχείς και λάθος να κάνεις θα σου το τονίσουν οι μαθητές σου!

     
  • At 2/14/2006 10:11:00 pm, Blogger alombar42 said…

    Ντάρθ, νομίζω οτι δεν πήρες χαμπάρι;


    KV, όλα τα καλά και τα κακά είναι δική μας επιλογή. Σε αυτόν τον κόσμο τουλάχιστον. Η τύχη παίζει ίσως το ρόλο της, αλλά κομπάρσος κι αυτή.
    Μου αρέσει όμως μερικές φορές να ρωτάω "γιατί δουλεύω;" ή "τι κάνω με το χρόνο που σήμερα έχω κι αύριο όχι;" και να παίζω με τις απαντήσεις - κάνε μια δοκιμή :)

     
  • At 2/15/2006 02:02:00 pm, Blogger KV said…

    Αλόμπαρ, στο ερώτημα γιατί δουλεύω, ή μάλλον γιατί δουλεύω εδώ και όχι πίσω από ένα γραφείο 9 to 5, έχω πολύ συγκεκριμένη απάντηση: Γιατί μου αρέσει ΠΟΛΥ αυτό που κάνω, τόσο ώστε να το παρακάνω και μετά να παραπονιέμαι. Όσο για τον χρόνο μου, είμαι στο στάδιο που δεν το καθορίζω πάντα προσωπικά. Δεν είναι πάντα δικός μου. Καθορίζεται από υποχρεώσεις. Ο δικός μου χρόνος, οι μικρές αποδράσεις είναι πάντα "time out, computer of, enjoy as much as you can" ... Το θέμα όμως, όπως ξέρεις και εσύ, είναι ότι το momentum της δουλειάς κάνει αυτά τα διαστήματα να φαίνονται μηδαμινα και μάλλον χρειάζεται να κάνω περισσότερες KVστικες παρεμβάσεις στο πρόγραμμα που μου επιβάλλεται!

     
Post a Comment
<< Home
 

Ο καιρός σήμερα :

Bobby McFerrin Robbin Williams - Something stupid



"'Οσο είσαι στην διαδικασία επιλογής τα πάντα είναι πολυχρωματικά. Αλλά δεν χρειάζεται να έχεις 1,7 εκατομύρια χρώματα (overanalyzing) και τα 7 της ίριδας αρκούν! Μόλις όμως πάρεις την απόφαση τα πάντα γίνονται άσπρο-μαύρο. Άσπρο η απόφασή σου, μαύρο όλα τ' άλλα ... ."

Darthiir the Abban

"... σαν να ειναι το παραπονο καϊμάκι απο μια πατριδα."

Orelia

"Life... is like a grapefruit. It's orange and squishy, and has a few pips in it, and some folks have half a one for breakfast."

Douglas Adams

"All that we see or seem

is but a dream within a dream"

Edgar Allen Poe

"Was it love, or was it the idea of being in love?"

Pink Floyd

"Experience is the name every one gives to their mistakes."

Oscar Wilde

"Science, my lad, is made up of mistakes, but they are mistakes which it is useful to make, because they lead little by little to the truth.

"Journey to the Center of the Earth, Jules Verne

 
Cooked enough to be firm but not soft ...
About Me

Name: KV
Home:
About Me:
See my complete profile
Shoutbox

Να θυμάμαι ...
... να ελέγχω το hotmail μου...
Take a look
Μα ΤΙ σκεφτόμουν ;;;
Archives
Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Locations of visitors to this page



www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from kv_aldente. Make your own badge here.