Thursday, February 16, 2006
old dog, new tricks?
12 μέρες, 11 σε λίγο, για να τελειώσω δουλειά που θέλει εβδομάδες (αρκετές εβδομάδες)... Τώρα το ότι φταίω, δεν έχει νόημα να το γράψω καν (ακόμα και αν δεν το είχα αναφέρει ... ήταν δεδομένο). Μερικές φορές (τις περισσότερες actually) μου είναι αδύνατο να οργανωθώ παρόλες τις λίστες μου. Βλέπω της ημερομηνίες να αλλάζουν και συνεχίζω να βάζω προτεραιότητες στα "επείγοντα" της στιγμής, να αναλλώνομαι στο να ξαναφτιάξω πχ διαλέξεις που έχω ήδη έτοιμες, να ξεκινήσω κάτι καινούριο, να διαβάσω, να κάνω τα γραφειοκρατικά, να, να, να ... 'Ολα εκτός από αυτό που επείγει όταν ακόμα δεν "καίει", όταν ακόμα μπορώ να πω ότι θα το κάνω χωρίς αγχος ... Ποτέ δεν έχω χάσει deadline είναι αλήθεια, αλλά και ποτέ δεν έχω καταθέσει πρόταση νωρίς, έστω την προηγούμενη μέρα.
Όταν έγραφα το διδακτορικό μου, είχα το πιο καθαρό σπίτι του πλανήτη και αυτό το λέω χωρίς καμμία διάθεση υπερβολής. Ξεκινούσα να γράψω και στις 2 γραμμές, έβρισκα εξαιρετικά επείγον να καθαρίσω την κουζίνα, μετά το μπάνιο, άλλες δύο γραμμές και επίθεση στο μπαλκόνι, σβήσιμο γιατί οι γραμμές δεν είχαν συνοχή και μπάνιο από την αρχή ... Καθόμουν στο γραφείο το πρωΐ και οι πρώτες φράσεις που είχαν μία κάποια σχέση με το θέμα μου, δεν ερχόντουσαν πριν από τα μεσάνυκτα... 2 ατελείωτοι μήνες καθαρίσματος!!! Στα πρώτα μου proposal –τότε που ακόμα τα καταθέταμε ταχυδρομικά- η κατάθεση συνοδευόταν και από ταξίδι. Εδώ βέβαια δεν έφταιγα εγώ αλλά οι courrier (!), καμμία εταιρία δεν μπορούσε να μου εξασφαλίσει χρόνο για διορθώσεις ΚΑΙ κατά την μεταφορά. Τελευταία, η ηλεκτρονική κατάθεση με αναγκάζει να στέλνω τις προτάσεις στις 23:55 (Merfy predicts that at 59 past, nothing works & I do not care to check if he is right!).
11 μέρες πριν και ξεκινάω ... ξανά ... καθυστερημένη αλλά ετοιμοπόλεμη!!!
... μμμ ...
Να πω ότι Fenxs και εργαστήριο αστράφτουν από καθαριότητα ή είναι υπερβολή;;;
-
Καληνύχτες
[όποιος πάτησε το κουμπί σήμερα,
να μην το ξεχάσει και αύριο παρακαλώ!
375.-]
posted by KV @ 10:59 pm  
15 Comments:
  • At 2/16/2006 11:34:00 pm, Blogger Markos said…

    Πάντως καλό θα είναι να έχεις το ψυγείο ΜΟΝΙΜΑ άδειο αυτές τις 11 ημέρες.
    Γιατί αφού το σπίτι είναι πεντακάθαρο, ξέρεις πόσες επισκέψεις πρέπει να κάνεις μετά στο γυμναστήριο, αν "χρειαστεί" να καθαρίζεις το ψυγείο επί 11 ημέρες; :)
    Την Καλησπέρα μου :)

     
  • At 2/16/2006 11:37:00 pm, Blogger KV said…

    ;-))))) Το έχω προβλέψει!
    Καλησπέρα σου !

     
  • At 2/17/2006 12:45:00 am, Blogger ViSta said…

    Kαλα ολες οι γυναικες ιδιες ειμαστε; Οχι τοσο με το καθαρισμα, αλλα με το να βρισκουμε ακριβως οταν εχουμε βαλει σκοπο να κανουμε κατι συγκεκριμμενο, τρεις χιλιαδες αλλα καλυτερα για αντιπερισπασμό.

    Πως ειπαμε πως σ΄αρεσει; Κυβελη;
    Καληνυχτα Κυβελη και αυριο κουραγιο, τα καταφερες μεχρι τωρα, θα τα καταφερεις και στις επομενες 11 μερες να τελειωσεις την δουλεια σου.
    Φιλακια :-)

     
  • At 2/17/2006 09:06:00 am, Blogger KV said…

    Καλημέρα Vistάκι!!!
    νομίζω όλοι οι "μεσογειακοί" έχουμε το γονίδιο της αναβλητικότητας !!! Όχι μόνο οι γυναίκες. ένας φίλος μου, έγραψε στον υπολογιστή τα περιεχόμενα των ντουλαπιών με τα τρόφιμα και τα κατάταξε με ημερομηνία λήξης!!!!!

    φιλιάάάάά (το Κυβέλη όντως μου άρεσε πιο πολύ!!!)

     
  • At 2/17/2006 12:21:00 pm, Blogger vasvoe said…

    χα χααααα αυτό με τα τρόφιμα... άπαιχτο!

     
  • At 2/17/2006 10:14:00 pm, Blogger alombar42 said…

    Μην αναβάλλεις για αύριο αυτό που μπορείς να κάνεις σήμερα: μην αναβάλλεις την ξεκούραση!

    Α, και μάθε να προφέρεις σωστά το "ζαμανφού" :)

     
  • At 2/17/2006 11:23:00 pm, Blogger KV said…

    easier to say than do...Σκέψου ότι 10 μέρες θα καθορίσουν ένα χρόνο ... ΚΑΙ θα με βγάλουν από έναν δύσκολο οικονομικό γρίφο.

     
  • At 2/20/2006 09:31:00 am, Blogger alombar42 said…

    Τώρα διάβσα την απάντηση...
    Σιγά μην καθορίσει το μέλλον σου μια μάχη. Το πολύ να καθορίσουν τον τρόπο που μάχεσαι για τις επόμενες 60 ημέρες περίπου.
    Για κάνε μια πιο... ολιστική προσέγγιση στα τεκταινόμενα. Για δες την κατάσταση από (πολύ) ψηλά.

    Ωρα είναι να πεις οτι βρίσκεσαι σε μονόδρομο και τέρμα οι επιλογές!!

     
  • At 2/20/2006 11:56:00 am, Blogger KV said…

    Είμαι 30000 πόδια πάνω και κοιτάω κάτω. Λοιπόν: Περίπου μονόδρομος (επαγγελματικά), επιλογές πάντα υπάρχουν αλλά αν δούλευε θα έκανε την ζωή μου ΠΟΛΥ πιο εύκολη!

     
  • At 2/20/2006 02:02:00 pm, Blogger alombar42 said…

    Ωραία, τώρα βγάλε τις παρωπίδες που λένε "Κυρία σοβαρή κάνει καριέρα", ξανακοίτα και πες μου τι βλέπεις :)

     
  • At 2/20/2006 02:37:00 pm, Blogger KV said…

    Βλέπω έναν περίπου μονόδρομο [επαγγελματικά και όχι προσωπικά (εκεί να δεις)], και παρόλο που βλέπω επιλογές, αν τον κατάφερνα η ζωή μου θα γινόταν ΠΟΛΥ πιο εύκολη! [δατ ιζ δεν θα χρειαζόταν να ξανααγχωθώ για λεφτά στο εργαστήριο μέχρι να εγκαταλείψω το Ίδρυμα. Στην αντίθετη περίπτωση, μόλις προσέλαβα κάποιον που δεν θα έχει μισθό τον Σεπτέμβρη ...]

    Επίσης να σου πω ότι την καρρίερα δεν την κυνήγησα ποτέ, έτυχε και δεν την βάζω πάνω από τίποτα, ή σχεδόν τίποτα ! Άν πχ βαριέμαι να παίξω τάβλι, θα προφασιστώ καρριέρα, αν όμως παίζει μπιρίμπα ... μμμμ ... τσου!

     
  • At 2/20/2006 02:52:00 pm, Blogger alombar42 said…

    Σε καλώ για μπιρίμπα τότε :)

    (δε μου στέλνεις ένα βιογραφικό; ίσως έχω καμμιά καλή ιδέα χε χε)

     
  • At 2/21/2006 12:22:00 pm, Blogger KV said…

    Μπιρίμπα πάντα !!!
    Αν υποσχεθείς να σκεφτείς μία δουλειά που να είναι ευχάριστη, να έχει να κάνει με ανθρώπους, να είναι σε μεσογειακό περιβάλλον και να είναι καλοπληρωμένη, ευχαρίστως.
    {Την Δημαρχία της Αθήνας την σκέφτηκα και εγώ!}

     
  • At 2/22/2006 11:25:00 am, Blogger alombar42 said…

    Υπάρχουν άπειρες δουλειές στο δίκτυο - απλώς δεν θα βλέπεις ανθρώπους στη δουλειά σου αλλά usernames :)

     
  • At 2/22/2006 06:44:00 pm, Blogger KV said…

    Τα usernames λοιπόν μου φαίνεται ότι θα είναι καλύτεροι συνεργάτες!!!

     
Post a Comment
<< Home
 

Ο καιρός σήμερα :

Bobby McFerrin Robbin Williams - Something stupid



"'Οσο είσαι στην διαδικασία επιλογής τα πάντα είναι πολυχρωματικά. Αλλά δεν χρειάζεται να έχεις 1,7 εκατομύρια χρώματα (overanalyzing) και τα 7 της ίριδας αρκούν! Μόλις όμως πάρεις την απόφαση τα πάντα γίνονται άσπρο-μαύρο. Άσπρο η απόφασή σου, μαύρο όλα τ' άλλα ... ."

Darthiir the Abban

"... σαν να ειναι το παραπονο καϊμάκι απο μια πατριδα."

Orelia

"Life... is like a grapefruit. It's orange and squishy, and has a few pips in it, and some folks have half a one for breakfast."

Douglas Adams

"All that we see or seem

is but a dream within a dream"

Edgar Allen Poe

"Was it love, or was it the idea of being in love?"

Pink Floyd

"Experience is the name every one gives to their mistakes."

Oscar Wilde

"Science, my lad, is made up of mistakes, but they are mistakes which it is useful to make, because they lead little by little to the truth.

"Journey to the Center of the Earth, Jules Verne

 
Cooked enough to be firm but not soft ...
About Me

Name: KV
Home:
About Me:
See my complete profile
Shoutbox

Να θυμάμαι ...
... να ελέγχω το hotmail μου...
Take a look
Μα ΤΙ σκεφτόμουν ;;;
Archives
Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Locations of visitors to this page



www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from kv_aldente. Make your own badge here.