Friday, February 17, 2006
Καφέ please
Θυμάστε εκείνη την Ελληνική ταινία (από αυτές που βλέπαμε τα Κυριακάτικα μεσημέρια ... ) με το κατατρεγμένο αγοράκι που το λέγανε Αλέξη και μας έκανε να κλαίμε μεσημεριάτικα;;; Και ένα κοριτσάκι που έψαχνε τον ωραιότατο μικρό Αλέξη και έκλαιγε και αυτό σε όλη την ταινία φωνάζοντας "Αγιέέέέέέέέέκκκκσσσηηηηηη" !!! Δεν κόβω το κεφάλι μου, αλλά τον μικρό, κλαψιάρη Αλέξη τον έπαιζε ο Κακαβάς νεαρός.
[χαχα έψαξα τον θείο Γκούγκλη να σας βρω την φωτογραφία του κλαμμένου Αλέξη και τα δεδομένα που έβαλα στο σύστημα ήταν αυτά που έδωσα και σε σας : άσχετα! Μόνο αν είδατε την ταινία χτες, ή σημάδεψε τα παιδικά σας χρόνια (γιατί ήταν και ωραίος ο Αγιέξης) καταλάβατε τι λέω ... Ο Γκούγκλης προς τιμή του, μου μου έδωσε μιά λίστα μέ Έλληνες ηθοποιούς (Γκούγκλη μου, σ'αγαπάω, να μου πεις μετά τι να γράψω και στο proposal μου, εντάξει;;;)! Μπράβο σε όποιον έβαλε τους Έλληνες ηθοποιούς στην Βίκυ αλφαβητικά ... Αλφαβητικά, με βάση το μικρό τους όνομα ... ... ξέφυγα;].
Ξύπνησα νωρίς και το φοβερό μου ημερολόγιο μου έδειξε Grand Canyon και Saint Alexis για σήμερα ... είναι από αυτά με τις απίστευτες εικόνες around the world. Πως από τα υπέροχα φαράγγια και τον Καθολικό Άγιο εμένα μου ξύπνησε η εικόνα του μικρού κλαψιάρη των παιδικών μου χρόνων ... Α β υ σ σ ο ς ...
Καλημέρες
[τον διακόπτη υπενθυμίζω,
κατακλυσμός!]
-
¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬
update 14:55 Ευχαριστώ για τον ήλιο, κάτω δεξιά έχει το κουμπάκι του αέρα, το κλείνεις σε παρακαλώ ;;;;
posted by KV @ 7:06 am  
17 Comments:
  • At 2/17/2006 09:48:00 am, Blogger jojo said…

    πω πω!!!!
    φοβερό!

    δεν θυμάμαι ούτε εικόνα, ούτε φάτσες, ούτε τίτλους,
    αλλά διαβάζοντας το κείμενό σου,
    μουρθε στο μυαλό μια παιδική φωνούλα που έλεγε:

    "αγιέξη.... σ'αγαπάω αγιέξη...."

    άβυσσος!!!!!

    :)))

    Καλημέρα και καλό σ-κ!

     
  • At 2/17/2006 09:55:00 am, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    την καλημερα μου απο την ηλιολουστη θεσ/νικη....
    καλα μιλαμε μολις διαβασα το post σου η "αρχαια" πηγα πισω....πολυ πισω...θυμηθηκα πολλα....και τι μυστηριο!!! πολλα και καλα...
    καθε περσι και καλυτερα, λοιπον!!!!
    ακομη 375?
    ;-)

     
  • At 2/17/2006 11:07:00 am, Blogger KV said…

    χα χα τον θυμάστε δηλαδή τον Αγιέξη!!!! Καλημέρα !!! ;-)

    Jojo μου (διόρθωσα και το ορθογραφικό πριν ... προλάβουν να το δουν και άάάλλοι!), η φωνή είναι στο μυαλό μου, δυό αμυγδαλωτά κλαμμένα μάτια και το "Αγιέξη, σ'αγαπάω Αγιέξη"!!! ΑΒΥΣΣΟΣ όντως!!! Ιδέα δεν έχω πως το σκέφτηκα αξημέρωτα !!!

    Δικηγόρε , Καλως ήρθες. Αν σου πω ότι ξέρω τα εορτολόγια θα σου πω ψέμματα (ρώτα με για την καινούρια collection gadget κάθε είδους!). Το ημερολόγιο πάντως και Άγιο Βαλεντίνο είχε και, το σημαντικότερο, Άγιο Αλέξη!!! Και ο Άγιος Αλέξης όπως βλέπεις δεν τρέφει ανθοπωλεία, αναμνήσεις μόνο τρέφει!

    Vasiliki κάθε ΑΥΡΙΟ και καλύτερα θα έλεγα εγώ! Τρυφερές αναμνήσεις αλλά ... πόνος βρε παιδί μου, και ταλαιπωρία ... α παπα παπα !!!
    375 it is ... ;-(

     
  • At 2/17/2006 12:18:00 pm, Blogger vasvoe said…

    Εγώ θυμάμαι στη Λάμψη που έλεγαν έναν γιο του δράκου αλέξη και ήταν η μικρή καθυστερημένη πλην τίμια νυν βουλευτίνα που έπαιζε την μπάσταρδη αδερφή του; κάτι τέτοιο και σε κάθε ευκαιρία τον έπαιρνε από πίσω και του έλεγε σε αγαπάω αγιέξη.

     
  • At 2/17/2006 12:18:00 pm, Blogger vasvoe said…

    α και μάλιστα αυτήν την είχαν απαγάγει και ερωτεύτηκε τον απαγωγέα! (χμ, κάτι τέτοιο...)

     
  • At 2/17/2006 03:13:00 pm, Blogger KV said…

    Η Σελήνη καλή μου, να δω πότε είναι της αγίας Σελήνης μην την θυμάμαι σε κάθε Πανσέληνο και ανατριχιάζω ... ! Καλησπέρα!

     
  • At 2/17/2006 05:11:00 pm, Blogger vasvoe said…

    από το σεληνιασμένη, έτσι που φώναζε;

    Καλησπέρα και από δω, αλλά είναι συννεφιασμένη τα μάλα!

     
  • At 2/17/2006 05:15:00 pm, Blogger Markos said…

    Καλησπέρα σας.
    Αυτόν τον ...Αγιέξη, μάλλον δεν το έχω ακουστά. Με συγχωρνάτε...
    Αλλά η άβυσσος (χεχε) έχει διαβαθμίσεις και συνακόλουθα και ..ορθογραφία :)

    Θέλετε να ενημερώνεστε για τις γιορτές;
    Βλέπετε εδώ :
    http://www.eortologio.gr/

     
  • At 2/17/2006 05:35:00 pm, Blogger KV said…

    Vas μου, λιακάδα είχαμε το απόγευμα εδώ, μπορείς να ελπίζεις!!!

    Μάρκο, Καλησπέρα. Τελικά ο Αγιέξης ήταν φάτσα μάλλον μόνο για τα ... κοριτσάκια ! [της εποχής...]
    Οι μόνες διαβαθμίσεις εδώ είναι του καιρού, όλα τα υπόλοιπα, όντως άβΥσσος (αν το γράψω πολλές φορές τελικά το θυμάμαι ...)

     
  • At 2/17/2006 06:22:00 pm, Blogger Xνούδι said…

    Το πάτησα!!!! Σταμάτησε να φυσάει ελπίζω. Να έχει μόνο ήλιο εκεί που μένεις (όμορφη πόλη) 1999 την είδα, φτάνωντας οδικώς από Παρίσι μέσα από τις άλπεις. Είχα τρελαθεί.

    Καλό ΣΚ γεμάτο ξεκούραση. :-)

     
  • At 2/17/2006 07:46:00 pm, Blogger KV said…

    Καλώς το χνούδι και ευχαριστώ για τον ήλιο !!!! (ο αέρας ήταν το άάάάλλο κουμπάκι!) Όντως ο καλύτερος τρόπος να δει κανείς την Ελβετία, είναι οδικώς, μέσα από τις Άλπεις (ειδικά αν οδηγάει άλλος, το τραίνο είναι η καλύτερη εναλλακτική). Τα τοπία είναι μαγευτικά!!!

    Καλό ΣΚ και σε σένα! Άν μπορείς να το γεμίσεις με τους ήχους του blog σου, δεν αμφιβάλλω ότι θα είναι!

     
  • At 2/17/2006 08:05:00 pm, Blogger Unknown said…

    ότι θυμάσαι....
    χαίρεσαι....
    (Τα πόοοδια μου.... 8 ώρες επιτήρηση υπάγονται στα επικίνδυνα και ανθυγειηνά;)

     
  • At 2/17/2006 08:16:00 pm, Blogger KV said…

    Βρε βρε βρε καλώς το, και αναρωτιόμουνα!!!

    Εσύ δηλαδή ΔΕΝ τον θυμάσαι τον Αγιέξη;;;;;

    "Τα πόοοδια μου.... 8 ώρες επιτήρηση υπάγονται στα επικίνδυνα και ανθυγειηνά;"

    Εξαρτάται, είχες καφέ μαζί σου;;;; Αν ναι, τότε οφείλεις ΚΑΙ να τους ευχαριστήσεις που σε εμπιστεύτηκαν με τα λολούδια. Αν όχι καταγγελία αμέσως!!!!!

     
  • At 2/17/2006 10:19:00 pm, Blogger alombar42 said…

    Εδώ ο γνωστός St. Valentine και εδώ περισσότεροι άγιοβαλεντίνοι.


    Ο ερευνητής του γκούγκλη σας εύχεται καλό ταξίδι!

     
  • At 2/17/2006 11:31:00 pm, Blogger KV said…

    Α, βρε Γκούγκλη! Να μην πει κανένας κάτι, αμέσως να τον βγάλεις λάθος!!!

    Ερευνητή, δεν ψάχνεις και τι να γράψω στο proposal;;;

     
  • At 2/19/2006 03:54:00 pm, Blogger alombar42 said…

    Το proposal για το διαμέρισμα;

     
  • At 2/19/2006 06:01:00 pm, Blogger KV said…

    To proposal για το εργαστήριο!

     
Post a Comment
<< Home
 

Ο καιρός σήμερα :

Bobby McFerrin Robbin Williams - Something stupid



"'Οσο είσαι στην διαδικασία επιλογής τα πάντα είναι πολυχρωματικά. Αλλά δεν χρειάζεται να έχεις 1,7 εκατομύρια χρώματα (overanalyzing) και τα 7 της ίριδας αρκούν! Μόλις όμως πάρεις την απόφαση τα πάντα γίνονται άσπρο-μαύρο. Άσπρο η απόφασή σου, μαύρο όλα τ' άλλα ... ."

Darthiir the Abban

"... σαν να ειναι το παραπονο καϊμάκι απο μια πατριδα."

Orelia

"Life... is like a grapefruit. It's orange and squishy, and has a few pips in it, and some folks have half a one for breakfast."

Douglas Adams

"All that we see or seem

is but a dream within a dream"

Edgar Allen Poe

"Was it love, or was it the idea of being in love?"

Pink Floyd

"Experience is the name every one gives to their mistakes."

Oscar Wilde

"Science, my lad, is made up of mistakes, but they are mistakes which it is useful to make, because they lead little by little to the truth.

"Journey to the Center of the Earth, Jules Verne

 
Cooked enough to be firm but not soft ...
About Me

Name: KV
Home:
About Me:
See my complete profile
Shoutbox

Να θυμάμαι ...
... να ελέγχω το hotmail μου...
Take a look
Μα ΤΙ σκεφτόμουν ;;;
Archives
Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Locations of visitors to this page



www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from kv_aldente. Make your own badge here.