Saturday, March 04, 2006
Sounds like a plan
12 και ... Καφές νούμερο 3, οι προηγούμενοι δύο στο κρεββάτι ;-) με τα μάτια μισόκλειστα (ή μισάνοιχτα), το πάπλωμα αγκαλιά και τους ήχους της χιονοβροχής να με νανουρίζουν. Φυσικά ξύπνησα αξημέρωτα αλλά ... αντιστάθηκα ! Ο pretend ύπνος κάτω από το φασαριόζικο παράθυρο που καλύπτει όλο τον τοίχο της σκεπής στο δωμάτιό μου, μάλλον η μεγαλύτερη απόλαυση της εβδομάδας. Σάββατο χωρίς άμεσο deadline και με υποψία γρίπης (yeeee η δικαιολογία της ημέρας!), η αμαξοστοιχία των 11:00 έφυγε (=> το Fenxs θα είναι ήρεμο για τις επόμενες ώρες) και όλα τα σχέδια αναβάλλονται/ακυρώνονται. Θα μείνω μέσα, θα πιω σοκολάτες και καφέδες, θα διαβάσω εφημερίδες και περιοδικά, θα δω DVD και θα βγάλω την εργαστηριίλα από πάνω μου!!!! Sounds like a new plan to me !
Καλημέρες !!! ....... :-)
[έχετε προσέξει ότι η γεύση του καφέ
τα ΣΚ είναι διαφορετική;;;]
posted by KV @ 12:22 pm  
36 Comments:
  • At 3/04/2006 02:46:00 pm, Blogger Lost Found Forgiven said…

    Good morning from London - Sounds like your plan is well deserved! Enjoy the 'weekend' coffee taste
    :-)

     
  • At 3/04/2006 05:32:00 pm, Blogger Unknown said…

    E ναι...
    Λίγη αποτοξίνωση χρειάζεται που και που....

    Όμως αν αυτό ισχύει για το εργαστήριο, ισχύει και για τους καφέδες :ppp

     
  • At 3/04/2006 06:39:00 pm, Blogger vasvoe said…

    ώστε υπάρχει και εργαστηριίλα... μάλιστα, μάλιστα...

    μου θύμισες μια φίλη μου που τρελαινόταν να της αφήνω ρούχα μου γιατί μύριζαν "βασίλα" λολ

     
  • At 3/04/2006 07:27:00 pm, Blogger Markos said…

    Απογευματάκι πια, ελπίζω να απολαμβάνεις τις ώρες και να χαλαρώνεις.
    Αλήθεια ποιος είναι ο μέσος χρόνος απομάκρυνσης της εργαστηριίλας; :-)
    Και μια απορία.
    Εκείνη η ΠΣ (Παγκόσμια Σταθερά) γιατί έπαψε να εμφανίζεται :-)

    Καλησπέρα

     
  • At 3/04/2006 08:01:00 pm, Blogger Unknown said…

    Κακέ κακέ Μάρκο...
    Μην της θυμίζεις ότι έχει διαγράψει το γυμναστήριο (και τα χρήματα που έδωσε προκαταβολικά) από την μνήμη της....

     
  • At 3/04/2006 09:03:00 pm, Blogger ViSta said…

    Περαστικα, σε κολλησα;
    Πως; Διαδικτιακως; Sorry :-(
    Και εγω σημερα δεν εχω διαθεση για τιποτε!!!!

    Ξεκουρασου, και αυριο καινουργια μερα ειναι.
    Oσο για τα γυμναστηρια...
    Εγω παντως επαιξα σημερα το μπασκετακι μου ;-)

     
  • At 3/04/2006 09:42:00 pm, Blogger Unknown said…

    Αν υποψιαστώ ότι είσαι ακόμα στο κρεβάτι....

    Θα πεθάνω στρατηγέ μου......

    [μη ρωτάς....]

    [και όπως βλέπεις εγώ δεν βάζω στοιχήματα :ppp]

     
  • At 3/04/2006 09:56:00 pm, Blogger Xνούδι said…

    καλησπέρες :-)
    Για να μην έχεις απαντήσει ακόμα, ή δεν πιάσαν οι καφέδες ή οι εφημερίδες είχαν ενδιαφέροντα νέα, ή εφόσον λείπει η συγκάτοικος, άλλη παρέα υπάρχει σπίτι. :-)

    Oτι κι αν είναι, να έχεις μια υπέροχη Κυριακή kv μου.

     
  • At 3/04/2006 10:02:00 pm, Blogger KV said…

    Καλησπέρες!!!

    @ Dr. Me, thanks!!! It was a long overdue plan ... ;-)

    @ Vas μου, όπως το λέει η φίλη σου είναι και με την δουλειά. Και δεν εννοούσα chemical smells (αααα όλα και όλα στο εργαστήριό μου είμαστε as safe as it can be). Ξέρεις, μυρίζει κανείς... δουλειά και εκτός δουλειάς αν δεν προσέξει και εγώ το παρακάνω πότε πότε!

    @ Μάρκο, ούτε καν ξέρω πως πέρασαν τόσες ώρες χωρίς να κάνω τίποτα σημαντικό !!! Όντως χαλάρωσα, βοήθησε και που το τραίνο δεν είναι στο σταθμό!!! Αν και δεν μυρίζω καθόλου την εργαστηριίλα αυτή τη στιγμή, δεν ξέρω αν έχει εξαληφθεί ακόμα!! Ρώτησες κάτι άλλο;;;

    @ Vistάκι μάλλον αυτογενής είναι η γριπούλα !!! Γρίπη/δικαιολογία για να μην κάνω τίποτα σημαντικό (body reaction)! Λίγο μπουκωμένη μύτη, ένας ψιλοπυρετός ... ε, και τα κοκκαλάκια πονούσαν λίγο το πρωΐ ... Με τέτοια γρίπΑΡΑ που να πάω στο γυμναστήριο;;; Χαρά στο κουράγιο σου πάντως με το μπάσκετ! ;-)

    @ Καμηλιίερη μου, η αλήθεια είναι ότι αν ήξερα ότι δεν θα με πιάσει πονοκέφαλος, θα έκανα ΚΑΙ σιέστα trick (first time vere! ποτέ δεν κοιμάμαι το μεσημέρι, εδώ το βράδυ και παίζει). Το παράκανα έχεις δίκιο στρατηγέ μου, αλλά πότε πότε πρέπει να γεμίζουμε τις μπαταρίες! Εσύ;;;;

    φιλιά!

     
  • At 3/04/2006 10:09:00 pm, Blogger KV said…

    @ Χνούδι μου, είμαστε σε απόλυτο συγχρονισμό πάλι !!! Ο Θανάσης (υπολογιστής) μύριζε λίγο εργαστηριίλα και έτσι τον απέφυγα λίγο σήμερα ! Αλλά ακόμα και χωρίς παρέα, με το χουζούρι, τις εφημερίδες, το βιβλίο και το καθαρό μυαλό, μια χαρά ήταν το Σάββατο, αυτό ακριβώς που χρειαζόμουν: ήρεμο ... Οooops, ακούω το τραίνο να μπαίνει ... ... φιλιά, Καλό Σαββατόβραδο!

     
  • At 3/04/2006 10:43:00 pm, Blogger Unknown said…

    E τί εγώ;
    Δεν έχεις πληροφορηθεί όπως αρμόζει;
    Εγώ είμαι ικανός να κουτουλάω όλη μέρα από την κούραση και μόλις πέσει το βράδυ το μάτι... γαρίδα...
    Το'χω ρίξει στο ουίσκυ αλλά και πάλι....
    Μου φαίνεται θα την κάνω να πάω έξω και ότι θέλει προκύψει... βαρέθηκα...

    [ταπ ταπ ταπ ταπ ταπ ταπ και θέλω να προσθέσω και με ένταση: ΤΑΠ]
    [Είπες κάτι;]

     
  • At 3/04/2006 10:59:00 pm, Blogger KV said…

    εξ από ανέκαθεν το είχες αυτό (γιατί εγώ πχ στα κανονικά μου παλιά κοιμόμουν 3-4 ώρες) ή τώρα το απέκτησες;;;;;

     
  • At 3/04/2006 11:09:00 pm, Blogger Unknown said…

    Κοίτα, γενικά όπως ξαναείπαμε και παλιότερα δεν είμαι του ύπνου... (αν δεν τον χρειαζόμουν δεν θα κοιμόμουν ποτέ...)

    Αλλά τον τελευταίο καιρό (περίπου 2-3 χρόνια να πώ...) τα πράματα έχουν αγριέψει...

    Ε τον πολύ τελευταίο καιρό... τύφλα να 'χει ο πρωταγωνιστής του ομώνυμου βιβλίου του Στίβεν Κίνγκ

     
  • At 3/04/2006 11:19:00 pm, Blogger KV said…

    Και εγώ της ίδιας θεωρίας είμαι μέχρι που τελευταία ανακάλυψα ότι "νηστικό αρκούδι δεν χορεύει".

     
  • At 3/04/2006 11:26:00 pm, Blogger Unknown said…

    Κι εγώ το έχω ανακαλύψει αυτό... Αλλά δυστυχώς η θεωρία απέχει απο΄την πράξη και δεν έχω καταφέρει να βελτιστοποιήσω την διεργασία....

    Τί τα θες.... τόσες ανακαλύψεις έχουν μείνει ανεφάρμοστες...

     
  • At 3/04/2006 11:35:00 pm, Blogger KV said…

    μμμμμ .... Darth, βγες έξω, χαλάρωσε και η εξάνληση θα κάνει τα υπόλοιπα!
    Good luck!

     
  • At 3/04/2006 11:49:00 pm, Blogger vasvoe said…

    καλησπέρα ή μάλλον τέτοια ώρα καληνύχτα!!

     
  • At 3/05/2006 12:00:00 am, Blogger KV said…

    Καληνύχτα!!! (όσο πιο πολύ χαλαρώσεις τελικά, τόσο πιο εύκολα νυστάζεις ... κουτουλάω ήδη!!!) Καλό σου βράδυ γειτόνισσα!

     
  • At 3/05/2006 09:12:00 am, Blogger Unknown said…

    Πάλι κοιμάσαι μεσημεριάτικα;;
    :ppp

     
  • At 3/05/2006 09:42:00 am, Blogger KV said…

    Καλημέρα Καμηλιέρη μου!!!! Καφές νούμερο 2!

     
  • At 3/05/2006 10:14:00 am, Blogger Unknown said…

    A OK.... Καλημέρα τότε...

    (Μη χαλάσεις κι εσύ...)

     
  • At 3/05/2006 10:24:00 am, Blogger KV said…

    no way (χρόόόόόνια τώρα πριν τον κόκκορα). Απλά απολαμβάνω καφέ αγελαδοκαπουτσινιέρας!!! Κοιμήθηκες εσύ;

     
  • At 3/05/2006 10:33:00 am, Blogger Unknown said…

    Ανενημέρωτη σε κόβω πάλι... :ppp

    Ε κοιμήθκα....

    Α τί ήθελα να σου πώ...
    Έχω ένα deadline για την Παρασκευή...

    Μάντεψε...
    Είμαι έτοιμος.....

    Βέβαια περιμένω να μου κάνουν κάποιοι κάποιες διορθώσεις αλλά... ακόμα και αν δεν τις κάνουν, εγώ το στέλνω όπως έχει και... το πολύ πολύ να γκιριάζουν για τον προϋπολογισμό μετά....

    :ppp

     
  • At 3/05/2006 12:03:00 pm, Blogger KV said…

    Ρε συ, ανησυχώ για σένα. Μήπως να το κοιτάξεις αυτό;;;;;;;;;;;;

     
  • At 3/05/2006 05:32:00 pm, Blogger Unknown said…

    Και άρρωστος να είμαι... με συμφέρει... :ppp

    Αλίμονο στους υγιείς.....

     
  • At 3/06/2006 10:52:00 pm, Blogger KV said…

    Κατάλαβες ότι για τα deadline μιλούσα, έτσι;;;;;;

     
  • At 3/07/2006 10:33:00 am, Blogger Unknown said…

    Εγώ το κατάλαβα, εσύ διαφωνείς με την απάντησή μου;

     
  • At 3/07/2006 10:51:00 am, Blogger KV said…

    Εσένα μπορεί να σε συμφέρει ... ΧΑΛΑΣ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΠΙΑΤΣΑ ... Δεν είναι συναδελφική συμπεριφορά αυτή ...

     
  • At 3/07/2006 02:01:00 pm, Blogger Unknown said…

    Μα δεν παρέδωσα...
    Παρέδωσα;;;;;

     
  • At 3/07/2006 03:19:00 pm, Blogger KV said…

    Αυτό έλειπε να παρέδιδες κιόλας (άσε που δεν νομίζω να υπάρχει μηχανισμός παραλαβής προτάσεων πριν το deadline). Για το ηθικό μας λέω ... κουρέλια...

     
  • At 3/07/2006 03:26:00 pm, Blogger Unknown said…

    Βέβαια.. εγώ σας φταίω...
    Για θυμίσου ότι τον Σεπτέμβη "συνέπασχα" μαζί σας...
    Αλλά όταν είναι στο χέρι μου φροντίζω να μην γίνονται τα δικά μου νεύρα κρόσια...

     
  • At 3/07/2006 03:32:00 pm, Blogger KV said…

    Καμηλιέρη μία φορά = καμμία καλέ μου. Είσαι πάντα ahead of the deadline και είπαμε να το προσέξεις. Κάτι τέτοια βλέπει ο ΝΚ και σε τρέχει!

     
  • At 3/07/2006 07:33:00 pm, Blogger Unknown said…

    Στο τέλος ξυρίζουν το γαμπρό...

     
  • At 3/08/2006 08:58:00 am, Blogger KV said…

    Παντρεύεσαι;

     
  • At 3/08/2006 10:59:00 am, Blogger Unknown said…

    Το παιδεύω...

     
  • At 3/08/2006 11:14:00 pm, Blogger KV said…

    παίδεψέ το γιατί έχω καιρό να φάω κουφέτα!

    Ποιος ξυρίζει τον γαμπρό;

     
Post a Comment
<< Home
 

Ο καιρός σήμερα :

Bobby McFerrin Robbin Williams - Something stupid



"'Οσο είσαι στην διαδικασία επιλογής τα πάντα είναι πολυχρωματικά. Αλλά δεν χρειάζεται να έχεις 1,7 εκατομύρια χρώματα (overanalyzing) και τα 7 της ίριδας αρκούν! Μόλις όμως πάρεις την απόφαση τα πάντα γίνονται άσπρο-μαύρο. Άσπρο η απόφασή σου, μαύρο όλα τ' άλλα ... ."

Darthiir the Abban

"... σαν να ειναι το παραπονο καϊμάκι απο μια πατριδα."

Orelia

"Life... is like a grapefruit. It's orange and squishy, and has a few pips in it, and some folks have half a one for breakfast."

Douglas Adams

"All that we see or seem

is but a dream within a dream"

Edgar Allen Poe

"Was it love, or was it the idea of being in love?"

Pink Floyd

"Experience is the name every one gives to their mistakes."

Oscar Wilde

"Science, my lad, is made up of mistakes, but they are mistakes which it is useful to make, because they lead little by little to the truth.

"Journey to the Center of the Earth, Jules Verne

 
Cooked enough to be firm but not soft ...
About Me

Name: KV
Home:
About Me:
See my complete profile
Shoutbox

Να θυμάμαι ...
... να ελέγχω το hotmail μου...
Take a look
Μα ΤΙ σκεφτόμουν ;;;
Archives
Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Locations of visitors to this page



www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from kv_aldente. Make your own badge here.