Αγαπητές αεροπορικές εταιρείες, Μέσα στις απεγνωσμένες προσπάθειές σας να αποφύγετε την χρεωκοπία, βρίσκω απίθανο να σας ενδιαφέρει και η γνώμη και οι απορίες ενός πραγματικού frequent flyer… Θα τις γράψω όμως πάραυτα! - Είστε γενικά αγενείς και καθόλου, μα καθόλου, εξυπηρετικοί. Τι έγινε το "ο πελάτης έχει πάντα δίκιο";;; Λίγος επαγγελματισμός και μια στοιχειώδης ευγένεια δεν κοστίζει σε κανέναν. Δεν μας μεταφέρετε δωρεάν (όταν αποφασίσετε να μας μεταφέρετε that is) ... Μερικές από εσάς (Swiss, σε εσένα αναφέρομαι), μας χρεώνετε μονοπωλιακά.
- Βρίσκετε απαραίτητο να έχετε στους πίνακες ενημέρωσης την ώρα που ίσως να γινόταν η πτήση ΑΝ δεν είχατε ΠΑΛΙ καθυστέρηση και να μην δίνετε καμμία άλλη πληροφορία;; Θα ήταν πιθανά χρήσιμο να ξέρουμε ΑΝ και πότε προβλέπεται ότι μπορει και να πετάξουμε ... (+,- μερικές έστω ώρες δεν ζητάω πολλά). Ένας επίδοξος επιβάτης μπορεί και να έχει άλλες υποχρεώσεις μετά την πτήση (λέμε τώρα ... όχι ότι δεν χαιρόμαστε να αντιμετωπίζουμε κάθε πτήση σαν μία ακόμα περιπέτεια).
- Γιατί ΠΑΝΤΑ φταίει ο καιρός και το αεροδρόμιο;;;
- Δεν καταλαβαίνω πως μπορείτε να κάνετε overbooking 200 θέσεων σε μια πλήρη πτήση με 200 επιβάτες, ιδιαίτερα όταν έχετε μία και μόνο μία πτήση την ημέρα για αυτό τον προορισμό;;; Όταν εμείς αργήσουμε 5 λεπτά η πολύτιμη -ΠΡΟπληρωμένη- θεσούλα μας κάνει αμέσως φτερά!
- Πως επιλέγετε ποιος όντως θα ταξιδέψει και ποιος θα περάσει το βράδυ του στο μίζερο ξενοδοχείο που είναι ήδη prebooked από καιρό (πάνω κάτω τον ίδιο καιρό που έχουμε και εμείς αγοράσει το εισητήριο ) ...
- Ναι, να περιμένουμε στην σειρά για να επιβιβαστούμε αλλά είναι απόλυτη ανάγκη να περιμένουμε όρθιοι σε ένα περιορισμένο χώρο όταν το αεροπλάνο δεν έχει ακόμα τελειώσει με την προηγούμενη πτήση και δεν έχετε καμμία -μα καμμία- πρόθεση να μας βάλετε μέσα την επόμενη ώρα;;;
- Είπα ότι είστε γενικά αγενείς και καθόλου μα καθόλου εξυπηρετικοί;;;
- Εκτιμώ πολύ την προσπάθειά σας να μας περιποιηθείτε κατά την διάρκεια της πτήσης. Σκέφτομαι όμως μήπως αυτό θα γινόταν ευκολότερα αν αντί για έναν αγνώστου ταυτότητας χλιαρό καφέ και ένα υπερχρεωμένο, μπαγιάτικο sandwich (με τυρί ή ζαμπόν ποτέ και τα δύο, KLM ξέρεις τι εννοώ) χαμογελούσατε όταν σας ζητήσουμε ένα ποτήρι νερό μετά 5 ώρες αναμονής και ταλαιπωρίας;;;
- Μπορείτε να φέρνετε και τις βαλίτσες μας με την ίδια –καθυστερημένη- πτήση ;;; (Alitalia, ειδικά εσύ) Ή έστω πριν από την επιστροφή μας;;;
Είμαι σίγουρη ότι οι συνθήκες πτήσης δεν θα αλλάζουν σύντομα ... Μπορεί μάλιστα να έχετε και δίκιο! Ο τρόπος που μας αντιμετωπίζετε μπορεί να είναι απόλυτα ... εκπαιδευτικός: Μια μοναδική ευκαιρία να μάθουμε τα όρια της υπομονής και ανοχής μας. Αλλά, για όσους από εμάς έμαθαν τα όρια και το αεροδρόμιο είναι δεύτερο σπίτι νομίζω ότι έχω μια καλή πρόταση: Μήπως αν δίναμε πίσω ΟΛΑ τα airmiles μας, θα μπορούσατε να μας δίνατε μια κάρτα μειωμένης ταλαιπωρίας;;;; υπομονετικά Κ. ΥΓ. Εξαιρετικα αφιερωμένο : Αγαπητή Ολυμπιακή, ο μόνος λόγος που ακόμα πετάμε μαζί σου είναι ότι από καιρό σε καιρό υπάρχουν Ελληνικές εφημερίδες στο αεροπλάνο ΚΑΙ έχεις ακόμα τα πιο ευρύχωρα αεροπλάνα. Αν καταφέρεις να πείσεις τους Έλληνες υπαλλήλους σου να μας μιλάνε Ελληνικά (ή να μας μιλάνε...) εγώ υπόσχομαι να παίρνω όσα πιο πολλά μαθήματα υπομονής μπορώ από εσένα !
|