Friday, August 05, 2005
τριπόδαρος βάτραχος κλπ

Είναι φοβερό πως δύο άνθρωποι, άγνωστοι μέχρι χτες, με εντελώς διαφορετικές εμπειρίες και πραγματικότητες μπορεί να ταιριάξουν ή να θέλουν να ταιράξουν τόσο... Μετά από 9 μήνες στην Γενεύη και ένα απελπιστικά ψυχοφθόρο 3μηνο για να βρω διαμέρισμα, αποφάσισα ότι θα ήταν ίσως καλό να σκεφτώ και την συγκατοίκηση. Δεν το αποφάσισα εγώ ακριβώς... το αποφάσισε η Rachel που είδε την αγγελία μου ! Πηγαίνοντας στο σπίτι για πρώτη φορά για να δω τον χώρο και να την γνωρίσω θυμάμαι να σκέφτομαι ότι αποκλείεται να μετακομίσω τόσο μακρυά. Υπέγραψα το συμβόλαιο αμέσως και ... ξαναείδα διαμέρισμα και συγκάτοικο ένα μήνα μετά την μέρα που μετακόμιζα.

Από την πρώτη κιόλας μέρα ένοιωσα ότι είμαι στο σπίτι μου! Όλα είναι απλά, αβίαστα, υπερβολικά φιλικά ... Το γεγονός ότι το σπίτι είναι καταπληκτικό (“We live in f@#@#ng Melrose place”) βοηθάει σίγουρα, αλλά είναι πολύ παραπάνω από αυτό ... 3 μήνες μετά έχουμε περάσει το στάδιο της ευγένειας και της αμηχανίας (που δεν νομίζω άλλωστε ότι κράτησε πάνω από μερικά femptosecond) και έχουμε και οι δύο σίγουρα καταλήξει στο συμπέρασμα ότι εκτός από την απίστευτη υπερκινητικότητα που χαρακτηρίζει και τις δυό, και την απόλυτη έλλειψη επικοινωνίας με τον έξω κόσμο πριν τον πρώτο καφέ, δεν έχουμε άλλα κοινά, ούτε καν κοινά ενδιαφέροντα. Διαβάζω λογοτεχνία, διαβάζει νουμερολογία, ακούω Pink Martini (σιγά), ακούει Kyo (δυνατά), είναι fashionista, είμαι κλασσική, λατρεύω τα μοντέρνα έπιπλα, είναι retro και δεν θα μιλήσω για τέχνη!!! Παρόλα αυτά τα βράδυα μας είναι σχεδόν πάντα κοινά, αν δεν βγούμε το σπίτι θα είναι γεμάτο από κόσμο ή το βράδυ αφιερωμένο σε vegging out (oldies στο video) ή ... margaritas και κουτσομπολιό !!! Το παράξενο είναι ότι φυσικά υπάρχουν εκείνες οι λεπτομέρειες που ενοχλούν (είμαι σίγουρη και τις δυό μας) ... εκείνες οι χαζές λεπτομέρεις που σε άλλες συνθήκες θα μπορούσαν ίσως να είναι σημαντικές/καθοριστικές [πχ. θα ήθελα ΠΟΛΥ να αποφύγουμε την έλλειψη γάλακτος (ή ΚΑΙ καφέ, μπππρρρ) τα πρωινά... γιατί καλή μου ο καλός σου δεν μπορεί να πίνει το δικό σου γάλα στα δικά σου φλιτζάνια;;; πειράζει που θέλω το φλιτζάνι μου το πρωί;;;]. Δεν βλέπω καμμιά μας να δίνει σημασία όμως... Γιατί τα γράφω όλα αυτά; Γιατί εντυπωσιάζομαι από το γεγονός ότι μέσα σε όλο τον πανικό και το τρέξιμο της καθημερινής μου ρουτίνας βρίσκω τον εαυτό μου να ασχολείται με πράγματα που για μένα μεν είναι ξένα, για εκείνη όμως σημαντικά!!! Δεν νομίζω ότι το έκανα αυτό όταν συγκατοικούσα με την αδελφή μου, ή αργότερα με άλλους συγκάτοικους ή συντρόφους. Ίσως να είναι αλήθεια ότι μαλακώνουμε μεγαλώνοντας ... ή μαθαίνουμε τι είναι σημαντικό ... Σήμερα πχ σημαντικό είναι να βρούμε μια αποδεκτή από το Feng Shui θέση για το ενυδρείο ... Feng Shui ... μμμμμμμ ... Ελπίζω κανείς από τους φίλους μου να μην δει το post !!! :-)

PS. Σύμφωνα με το ... νουμερολόγιό μου έχω Personal Day= 3: Sing, dance, make people laugh! Wear yellow or orange. Today you radiate and warm like the sun. Smile and bless us all! Λέω να αποφύγω το κίτρινο βραδυάτικα !

posted by KV @ 6:57 pm  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 

Ο καιρός σήμερα :

Bobby McFerrin Robbin Williams - Something stupid



"'Οσο είσαι στην διαδικασία επιλογής τα πάντα είναι πολυχρωματικά. Αλλά δεν χρειάζεται να έχεις 1,7 εκατομύρια χρώματα (overanalyzing) και τα 7 της ίριδας αρκούν! Μόλις όμως πάρεις την απόφαση τα πάντα γίνονται άσπρο-μαύρο. Άσπρο η απόφασή σου, μαύρο όλα τ' άλλα ... ."

Darthiir the Abban

"... σαν να ειναι το παραπονο καϊμάκι απο μια πατριδα."

Orelia

"Life... is like a grapefruit. It's orange and squishy, and has a few pips in it, and some folks have half a one for breakfast."

Douglas Adams

"All that we see or seem

is but a dream within a dream"

Edgar Allen Poe

"Was it love, or was it the idea of being in love?"

Pink Floyd

"Experience is the name every one gives to their mistakes."

Oscar Wilde

"Science, my lad, is made up of mistakes, but they are mistakes which it is useful to make, because they lead little by little to the truth.

"Journey to the Center of the Earth, Jules Verne

 
Cooked enough to be firm but not soft ...
About Me

Name: KV
Home:
About Me:
See my complete profile
Shoutbox

Να θυμάμαι ...
... να ελέγχω το hotmail μου...
Take a look
Μα ΤΙ σκεφτόμουν ;;;
Archives
Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Locations of visitors to this page



www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from kv_aldente. Make your own badge here.