Thursday, August 11, 2005
been there, done that, bought the T-shirt ...

Είναι παράξενο πόσο διαφορετικά συναισθήματα ξυπνάνε οι ίδιες πράξεις, λέξεις, κινήσεις μόνο και μόνο γιατί προέρχονται από διαφορετικούς ανθρώπους. Κάποιες φορές με βρίσκω απόλυτα αδικαιολόγητη στις αντιδράσεις μου ... Σήμερα για παράδειγμα, μετά από 2 εβδομάδες πραγματικού μαραθώνιου και κούρασης, στην μέση του πανικού και του άγχους της δουλειάς συνέβησαν τα εξής:

Τηλέφωνο από την συγκάτοικο μου (Just making sure you are OK and if you need anything you will ask),
τηλέφωνο από τον κολητό μου (ibid, πως να με βοηθήσεις καλέ μου, δεν έχουμε καν την ίδια ώρα!),
sms από την αδελφή μου (ibid ... μμμμμμμμμμ)
Emergency δέμα από τη μαμά (φοβερή η μαμά, απίστευτα τρυφερή! Όσα χρόνια και αν περάσουν ξέρει πάντα πότε πρέπει να επέμβει και πως, πρέπει να γράψω για τα δέματα της μαμάς. Περιεχόμενο: όλα τα άχρηστα περιοδικά ποθ δεν θα αγόραζα ποτέ και ΙΟΝ!) …

Robotάκι εγώ ... δουλειά ... μέχρι και ενοχλητική μπορεί να βρήκα όλη αυτή τη φοβερή συμπαράσταση ...

sms από τον ex-: “Having a great time, already suntanned, just ordered a mochito, thinking of u, r u also on vacation? xx”
sms2 από τον ex-: “Wish u were here”

Διάλλειμα ... Γκρρρ .. Πάντα τέλειο timing... Γιατί ΤΩΡΑ το παιχνίδι με τα sms;; . Γιατί τα διάβασα από 10 φορές ενώ της αδελφής μου (που με σκέφτηκε και εχτές) μόνο μία, στα πεταχτά;;; Γιατί τα διάβασα καν;;; Ξέρω το θέμα του παιχνιδιού: “κρατάμε τους άλλους σε εγρήγορση ... που ξέρεις!” Ξέρω: Βeen there, done that, bought the T-shirt! Έχουμε τελειώσει χρόνια τώρα και δεν μείναμε καν φίλοι (στους φίλους/φίλους είμαι επιλεκτική!), δεν ξέρεις πως είμαι, τι κάνω, ποια είμαι και -συνήθως- δεν προσπαθώ να μαθαίνω τι κάνεις ...

ΓΙΑΤΙ κάποιες φορές με ακουμπάνε τόσο αυτά που έχω αφήσει πίσω;;;

posted by KV @ 12:08 am  
2 Comments:
Post a Comment
<< Home
 

Ο καιρός σήμερα :

Bobby McFerrin Robbin Williams - Something stupid



"'Οσο είσαι στην διαδικασία επιλογής τα πάντα είναι πολυχρωματικά. Αλλά δεν χρειάζεται να έχεις 1,7 εκατομύρια χρώματα (overanalyzing) και τα 7 της ίριδας αρκούν! Μόλις όμως πάρεις την απόφαση τα πάντα γίνονται άσπρο-μαύρο. Άσπρο η απόφασή σου, μαύρο όλα τ' άλλα ... ."

Darthiir the Abban

"... σαν να ειναι το παραπονο καϊμάκι απο μια πατριδα."

Orelia

"Life... is like a grapefruit. It's orange and squishy, and has a few pips in it, and some folks have half a one for breakfast."

Douglas Adams

"All that we see or seem

is but a dream within a dream"

Edgar Allen Poe

"Was it love, or was it the idea of being in love?"

Pink Floyd

"Experience is the name every one gives to their mistakes."

Oscar Wilde

"Science, my lad, is made up of mistakes, but they are mistakes which it is useful to make, because they lead little by little to the truth.

"Journey to the Center of the Earth, Jules Verne

 
Cooked enough to be firm but not soft ...
About Me

Name: KV
Home:
About Me:
See my complete profile
Shoutbox

Να θυμάμαι ...
... να ελέγχω το hotmail μου...
Take a look
Μα ΤΙ σκεφτόμουν ;;;
Archives
Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Locations of visitors to this page



www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from kv_aldente. Make your own badge here.