Monday, November 20, 2006
talking about fun ...
Το πρόβλημα με την Όλγα δεν είναι ότι δεν την καταλαβαίνω ή ότι δεν έχω ασχοληθεί (δεν έχω ασχοληθεί, αλλά πότε με σταμάτησε αυτό;). Tο πρόβλημα με την Όλγα είναι ότι είναι πολύ δραματική για μένα μερικές φορές. (Ναι, το ξέρω, για αυτό τον λέμε ρόλο, αν μου δίνανε να παίξω την KV, ίσως και να τα ψιλοκατάφερνα ... αν και μετά την σημερινή πρόβα, αμφιβάλω ... ταπ)

Λοιπόν, η Όλγα είναι μάλλον μελαγχολική, φανερά απογοητευμένη/καταπιεσμένη και "αλλού" (σε έναν κόσμο όπως θα ήθελε ή τον είχε συνηθίσει να είναι, ή μάλλον σε έναν κόσμο όπως τον ονειρεύτηκε). Καλά ως εδώ. Επίσης, η Όλγα έχει τον άντρα και τον εραστή (καλά ΚΑΙ μέχρι εδώ) ΑΛΛΑ έχει ΚΑΙ την σκηνή του @#!&#-καυγά όπου πρέπει να βάλει υστερικές φωνές ... Ο άντρας ανθρωπάκι (στο έργο), ο εραστής μαγκάκι (στο έργο), στην πραγματικότητα (ταπ ταπ ταπ ταπταπ) άντρας και εραστής ... μμμμ ... ΚΑΙ μέχρι εδώ καλά... Έλα που ο σκηνοθέτης την έχει ονειρευτεί ΚΑΙ δυναμική και πολύ εκδηλωτική την Όλγα. Μέχρι υστερίας εκδηλωτική ... {Και εγώ καρντιά μου, δεν εκδηλώνομαι έτσι, όχι πια αυτόβουλα και όχι αν δεν αισθανθώ ασφάλεια. Είναι δυνατόν να μου βγει υπό πίεση;;; Ξέφυγα...}

Λοιπόν, το αποτέλεσμα ήταν μια πρόβα με τον σκηνοθέτη να φωνάζει έξαλλα μέσα στο αυτί μου "Χτύπα τον, χτύπα τον" μπας και μου βγουν οι κραυγές, τον "άντρα" να με ζουμπάει μέχρι μελανιάς μπας και μας βγει ο καυγάς αληθινός (Aoutch) και τον "εραστή" να κινείται σαν υστερικό yorkshire terrier μάλλον για να μου δείξει που είναι το virtual κοινό στην virtual ακηνή μας και που θα έπρεπε να κοιτάω για να μην εξαγριώσω κι'άλλο τον σκηνοθέτη (που μην ξεχνάμε, εξακολουθεί να ουρλιάζει υστερικά "Χτύπα τον, χτύπα τον") ...

Ουφ ... Και όλα αυτά μετά από μια μέρα που έπαιζα το ολόγραμμά μου στο γραφείο για να μην με ενοχλεί κανείς ... οικειοθελώς ... αν μάθαινα ας πούμε να ράβω;;;

Spokoinoi nochi ???
[πάντως εγώ εξακολουθώ να πιστεύω ότι υπάρχουν λύσεις:
1. αλλάζουμε Όλγα ή

2. γυρίζουμε ταινία τις πρόβες ...]
posted by KV @ 11:59 pm  
9 Comments:
  • At 11/21/2006 03:28:00 pm, Blogger Alepouditsa said…

    Μμμμ...τώρα κοίταξε...αν η όλγα είναι καταπιεσμένη, απογοητευμένη και "αλλού" μαζί με δυναμική και εκδηλωτική.....(κάπου ο συνδυασμός δεν μου πολυβγαίνει...αλλά έστω.)πρέπει να είναι αρκετά νηφάλια με εξάρσεις αγριμιού. πολύ ήσυχη και ξαφνικά να βάζει κάτι φωνές, μα κάτι φωνές άλλο πράγμα....

    μεταξύ όλγας και ραψίματος, καμία σχέση ένα πράγμα!

    δεν προγραμματίζεις λέω εγώ καλύτερα τις διακοπούλες με τις γειτόνισσες;;;; ε;; καλύτερο δεν ακούγεται;;;

    Φιλιααααααααααααααααα !!! :-)

     
  • At 11/21/2006 05:06:00 pm, Blogger KV said…

    Εγώ φωνές ΔΕΝ βάζω όταν πρέπει να βάλω!!!! Αχ και να μου δίνανε τον ρόλο μερικά χρόνια πριν!!!!
    Ράψιμο, ταπετσαρίες ή ξυλογλυπτική και διακοπούλες αν επιτρέψουν οι agenda's !!!

    μάκια μάκια!

     
  • At 11/21/2006 06:52:00 pm, Blogger Unknown said…

    Έτσι έτσι, αφού μου θες και άντρα και εραστή και αλλού και όλες τις υπόλοιπες γυναικείες παραξενιές καλά να πάθεις :ppp

    Δεν ξέρω αν σου προέκυψε, αλλά αν θες να αναπτύξεις την καλλιτεχνική φλέβα της ηθοποιίας θα πρέπει να μάθεις να υποδύεσαι, όχι να παίζεις αυτό που είσαι εσύ…

    (Κάτι λένε για μεταξωτά βρακιά λέει ε;;; Πρόσεξέ το αυτό :p)

     
  • At 11/21/2006 07:58:00 pm, Blogger KV said…

    Δεν θέλω εγώ και άντρα και εραστή βρε κουφιοκέφαλο Καμηλιεράκι (χιχιχιχι) ο ρόλος τα θέλει. (Εγώ είπαμε, δεν είπαμε;;;)
    Προσπαθώ ειλικρινά να βγάλω έστω και την παραμικρή υποκριτική ικανότητα αλλά ... μάλλον δεν είναι εκεί my calling!

    {Καμμία διαφωνία, ωραιότατα τα μεταξωτά βρακιά αλλά ... που κολλάνε;;;;}

    [Άσχετο big λιοντάρης ακόμα άφαντος, ετοιμάσου για καφέ ανάμεσα σε καμμιά 10αριά πτήσεις!!! ... χχχμμμμφφτ ]

     
  • At 11/21/2006 10:50:00 pm, Blogger Кроткая said…

    LOLLLL!! Μη μου μαγαρίζεις το Ντοστογέφσκυ καλέ!

    έχει δίκιο η Αλεπουδίτσα! Άσε τα θέατρα κι έλα να κανονίζουμε μήτινγκ!

    ΚΑΙ όχι άλλο καφέ με τον Καμηλιέρη κρυφά από μένα, νταξ?

     
  • At 11/21/2006 11:34:00 pm, Blogger KV said…

    Ποιο Ντοστογιέφσκυ Κροτένια μου;;;; Καμπανέλλη!!!! ;-))))
    (Αλλά κόκκαλα συγγραφέων και σκηνοθετών σίγουρα τρίζουν, τα ακούω με κάθε "Χτύπα τον"!!!)
    Μίτινγκ ευχαρίστως να κανονίσουμε (δώσε 2-3 μέρες να κανονίσω τα της Ελλάδας Κύπρου, σου είπα ότι θα πάω στην Κύπρο;;; ;))))
    Οι καφέδες με τον Καμηλιέρη θα ήταν πιο φανεροί ΜΟΝΟ αν γινόταν στον "Πρωϊνό Καφέ" (υπάρχει αυτό ακόμα;) ημέρα μεγάλης ακροαματικότητας! Μόλις κανονίσουμε, θα σου πω αεροδρόμιο να έρθεις να μας κεράσει καφέ!!!!
    μάκια

     
  • At 11/22/2006 09:04:00 am, Blogger Alepouditsa said…

    Παίδες!
    έχω κάνει και εγώ αίτηση για καφε!!! ε;; μη μου συναντηθείτε κανένα μεσημέρι καθημερινής που θα είμαι γραφείο... θα...θα..θα..θα..έρθω πάνω να υποδυθώ εγώ την Ολγα! ακούςςςςςς;;;;; :-ppp

     
  • At 11/22/2006 10:37:00 am, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    εγω να ερθω να κανω την Σκαρλετ;;;
    θα φερω και την βελανιδια μαζι μου!!!!
    ;pppp

     
  • At 11/22/2006 08:08:00 pm, Blogger KV said…

    Aλεπουδίτσα μου, όλα εξαρτώνται από το λιοντάρι!!!!!! Να σου δώσω τηλέφωνο;;;;

    Βασιλική χαχαΧΑΧΑΧΑ!!!!!! ;-)))) Θα κάνω εγώ την βελανιδιά, είναι ο καλυτερότερος ρόλος!

     
Post a Comment
<< Home
 

Ο καιρός σήμερα :

Bobby McFerrin Robbin Williams - Something stupid



"'Οσο είσαι στην διαδικασία επιλογής τα πάντα είναι πολυχρωματικά. Αλλά δεν χρειάζεται να έχεις 1,7 εκατομύρια χρώματα (overanalyzing) και τα 7 της ίριδας αρκούν! Μόλις όμως πάρεις την απόφαση τα πάντα γίνονται άσπρο-μαύρο. Άσπρο η απόφασή σου, μαύρο όλα τ' άλλα ... ."

Darthiir the Abban

"... σαν να ειναι το παραπονο καϊμάκι απο μια πατριδα."

Orelia

"Life... is like a grapefruit. It's orange and squishy, and has a few pips in it, and some folks have half a one for breakfast."

Douglas Adams

"All that we see or seem

is but a dream within a dream"

Edgar Allen Poe

"Was it love, or was it the idea of being in love?"

Pink Floyd

"Experience is the name every one gives to their mistakes."

Oscar Wilde

"Science, my lad, is made up of mistakes, but they are mistakes which it is useful to make, because they lead little by little to the truth.

"Journey to the Center of the Earth, Jules Verne

 
Cooked enough to be firm but not soft ...
About Me

Name: KV
Home:
About Me:
See my complete profile
Shoutbox

Να θυμάμαι ...
... να ελέγχω το hotmail μου...
Take a look
Μα ΤΙ σκεφτόμουν ;;;
Archives
Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Locations of visitors to this page



www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from kv_aldente. Make your own badge here.