Tuesday, June 27, 2006
more than fine
Η είσοδος στην ομιλία μου σήμερα ήταν ελεύθερη και ήταν η πρώτη επίσημη ερευνητική ομιλία που έδινα στο Ίδρυμα uber alles.

Θέμα : "Τι έκανες KV 2 χρόνια παρά κάτι μήνες δίπλα στη pretend ;; ε ;;;".

Καλεσμένο το σύμπαν και δεδομένη η avant-garde της χώρας που πάντα τιμά το συγκεκριμένο meeting ... Στον χώρο μας μία τέτοια ομιλία είναι σοβαρότατη υπόθεση. Αναμένεται να αποδόσεις τα μέγιστα ... Την αντιμετώπισα με την συνέπεια που με διακρίνει τέτοιες στιγμές ... ταπ ταπ ταπ...
Δεν θα γράψω για το ΠΩΣ πέρασα το βράδυ χτες με το βλέμμα να διαπερνά την οθόνη του Θανάση μου και να προσγειώνεται στον αγώνα της εθνικής "μας" στο χαζοκούτι (και χωρίς κανένα απολύτως άγχος). Ούτε για την ομιλία που πήρε στην τελική μορφή της στις 08:20 ενώ μιλούσα στις 9:00 (νομίζω το περιμένετε). Ούτε για το τί ώρα ήπια τον καφέ νούμερο 1 (ο κόκκορας -και όχι η κότα των Γάλλων- δεν είχε προλάβει να κοιμηθεί ακόμα ... α, και by the way, μόλις έγινε το 0-1 ;-) ). Επίσης δεν θα γράψω πως με παίδεψε ο Θανάσης στο παρά πέντε (και καλά μου έκανε γιατί του έβαλα δύσκολα). Όόόόόόχι, αυτά είναι τα αναμενομενα, τα έχουμε εμπεδώσει όλοι! Στις 9 παρά πέντε ήμουν στην αίθουσα και ήμουν έτοιμη (ανησυχητικά έτοιμη)!
Η είσοδος στο Γαλλώδι όμως είχε απαγορευτεί -αυστηρά (στις Κάννες θέλω να ξαναγυρίσω μέσω Λάρισας -όποιος διαβάσει μέχρι το τέλος του σεντονιού λουκουμάκι)! Του είχα μάλιστα βρει και δουλειά για την συγκεκριμένη ώρα ... Παράξενο, μπορώ να μιλάω μπροστά σε 200-300 άγνωστους αλλά όταν ξέρω ότι υπάρχει ένας που με νοιάζει η άποψή του ... έχω διαφορετικό άγχος. Έχω μάλλον άγχος. Η λογική του παραλόγου: Οι "ξένοι" δεν περιμένουν κάτι από εμένα, οι "δικοί" μου ;;; (ναι, ξέρω, αυτοί είναι που δεν θα έπρεπε να περιμένουν αλλά δεν το σκέφτομαι έτσι εκείνη την ώρα ...).

Κυρίως θέμα (ξεκινάει άσχετα αλλά έχω σχέδιο, μην ανησυχείτε):
Την προηγούμενη εβδομάδα (εβδομάδα Κάννες) είχα βάλει το Γαλλώδι σε ένα ανάλογο "παιχνίδι". Τον ανάγκασα να παρουσιάσει την δουλειά του μέχρι τώρα. Όλη, παρουσία επιτροπής και κοινού ... Θα σας πω ότι το έκανα για το καλό του (κατά το τραγούδι) και δεν θα με πιστέψετε αλλά ... για αυτό τό έκανα!!! Το Γαλλώδι μου, είναι αστεράκι (παρόλο που δεν του το λέω συχνά) αλλά είναι και λίγο KV. Δεν πίστευα ποτέ ότι θα μπορούσα να έχω δίπλα μου κάποιον που μπορεί να δημιουργήσει μεγαλύτερη εντροπία ΚΑΙ από εμένα. Ε λοιπόν, έκανα λάθος (πάλι). Μήνες τώρα βλέπω ότι είναι στον γνωστό λαβύρινθο της εντροπίας που το μόνο που μπορεί να φέρει είναι ακόμα μεγαλύτερη εντροπία και δεν ξέρω πως να αντιδράσω, πως να βοηθήσω. Κάθε μέρα ξεκινάει και κάτι άσχετο -το προηγούμενο δεν τον ενδιαφέρει πλεόν τόσο- και κάθε μέρα μπλεκεται πιο πολύ. Παρουσίαση λοιπόν και μάλιστα την εβδομάδα των Καννών (όπως λέμε την εβδομάδα των Παθών).
Παραπονέθηκε (με τον γνωστό ευγενικό Γαλλώδικο τρόπο), αγχώθηκε (πολύ), ίδρωσε /ξε-ίδρωσε, το ξέχασε (εντελώς όμως, έλπιζε ότι θα το ξεχάσω και εγώ), δημιούργησε ακόμα περισσότερη εντροπία, του έφαγε η γάτα τον υπολογιστή, τον κανακέψαμε, του δώσαμε θάρρος κλπ κλπ. Μισή πριν την ώρα της "κρίσης", μου έφερε καφέ (τελευταία με συναγωνίζεται ΚΑΙ στον καφέ): "Ήθελα να σου πω ευχαριστώ, ανεξάρτητα με το πως θα πάει σήμερα, τώρα ξέρω τι πρέπει να κάνω" Το μόνο που κατάφερα να πω είναι "don't worry, I am sure it will all go fine" ... εξακολουθεί να με εκπλήσει κάθε φορά. Λίγο αργότερα, το Γαλλώδι μου που έτρεμε κάθε τι δημόσιο, έτρεμε τα Αγγλικά στις παρουσιάσεις, δεν είχε καμμία συνοχή στην σκέψη και τον λόγο, αντιπαθούσε φρικτά όλα τα μέλη της επιτροπής του, με έκανε να νοιώσω πολύ πολύ περήφανη. Κάτι πρέπει να έκανα σωστά αυτή την φορά ... Η παρουσίαση ήταν άψογη και ο ίδιος επαγγελματίας -πλέον. Φαίνεται όντως να έχει σαφές σχέδιο στο μυαλό του (για κανένα -δυο μήνες τουλάχιστον, μετά ... ξέρω πλεόν τι να κάνω ! ;-) )

Επίλογος και ηθικό δίδαγμα:
Πρώτο τραπέζι πίστα τον βρήκα στην ομιλία! Χαμογελαστό και με τον καφέ στο χέρι! Διέσχισα την αίθουσα, τον πλησίασα και τον ρώτησα γιατί είναι εκεί,
"Δεν έχεις δουλειά, είπαμε;;;;;;;;"

"Delegation αφεντικό, κάνει ο Ινδένιος αυτό που ζήτησες" (νέο πρόσωπο, σεντόνι μόλις τον μάθω λίγο), "Μην ανησυχείς, I am sure it will all go fine. Ήρθα απλά να δω αν θα πεις σωστά τα δικά μου!"

101 ;-) ;-) ;-) Πάλι δεν κατάφερα να απαντήσω ...
Καληνύχτες !!!
[it felt fine ...
στείλτε διεύθυνση για το λουκουμάκι]
posted by KV @ 9:14 pm  
13 Comments:
  • At 6/27/2006 11:31:00 pm, Blogger Unknown said…

    ΜΠΟΥΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
    LOL....
    ιχιχιχιχιχιχιχιχι
    χμπφφφφφφφφ

    ΟΚ...
    ΤΕλικά τους δούλεψες αξιοπρεπώς ή σε καταλάβανε;

     
  • At 6/28/2006 01:23:00 am, Blogger Markos said…

    Και τελικά;;;;;
    Καλά ότι θα ήταν εκεί το περιμέναμε (για το γαλλώδι λέω) η ομιλία;
    Αλλά τι ρωτάω;
    Αν και στο ελάχιστον κάτι δεν αισθανόσουν καλά, η γκρίνια θα πήγαινε... :-)))))
    Καλημέρα

     
  • At 6/28/2006 07:53:00 am, Blogger KV said…

    @ Darth μου, ποτέ δεν τους δουλεύω !!! Αλήθεια ! Την αλήθεια τους λέω και μάλιστα απλοποιημένη στο έπακρο!

    @Μάρκο μου, νομίζω ότι πήγε καλά! ;-) Άσε που ένοιωσα λίγο σαν το Γαλλώδι, συγκεντρώθηκα και είδα που είμαστε ( και δεν είμαστε και πολύ άσχημα). Πρώτη φορά έχω την αίσθηση ότι όλα πάνε καλά (στο εργαστήριο τουλάχιστον)!


    # Τα λουκουμάκια δεν σας αρέσουν, έτσι;;;; Τι να σας στείλω, τι να σας στείλω;;;; Καλημέρες!!!!

     
  • At 6/28/2006 09:09:00 am, Blogger Unknown said…

    Ναι βρε... Εσύ και ο Μώλντερ...

    Θα μας τρελάνεις;;; Θες να σου στείλω την διεύθυνσή μου;;;;; Αφού την έχεις....

     
  • At 6/28/2006 09:12:00 am, Blogger KV said…

    εγώ και ο Μώλντερ ΤΙ;;;;;;
    Έχω την διεύτηυνσή σου ;;;;;; δεν την έχω !

     
  • At 6/28/2006 09:12:00 am, Blogger KV said…

    διεύθυνση (χρειάζομαι καφέ)

     
  • At 6/28/2006 12:07:00 pm, Blogger Unknown said…

    Δεν την έχεις;;;
    Τόσα mail;;;

     
  • At 6/28/2006 12:09:00 pm, Blogger Unknown said…

    [Εσύ και ο Μώλντερ ασχολείστε με την αλήθεια... οι υπόλοιποι ασχολούμαστε με την υποκειμενική πραγματικότητα :ppp

    Πιές 2-3 τώρα... :ppp]

     
  • At 6/28/2006 01:06:00 pm, Blogger Кроткая said…

    1. ποιος ειναι το γαλλωδι? μπερδευτηκα!

    2. τι εγινε με τον ελεγχο?

    3. τι εγινε με το κρασι?

    4. θα σκαναρεις τον ελεγχο να τον δουμε?

    5. καφες Νο3

    6. συγχαρηκια ρεεεεε!!!

    7. νταρθ, το καλυτερο ειναι το πονσταν, ασυζητητι!!!!

    σας φιλω!

     
  • At 6/28/2006 07:04:00 pm, Blogger KV said…

    £ Darth μου να μου το εξηγήσεις;;;;;;; (δεν περιμένεις να το βρω μόνη μου υποθέτω!)

    £ Κροτένια
    1. Το Γαλλώδι είναι μεγάλη ιστορία σε συνέχειες(σε αυτό εδώ το μπλόγκ τελικά χρειάζεται βιβλιογραφία!) Επειδή δεν την βρίσκω (!!!) το Γαλλώδι είναι ο καλός Γάλλος συνεργάτης μου. Το Γαλλόδι (σκέψου κάτι που να τελειώνει σε -όδι) ΉΤΑΝ και αυτός Γάλλος συνεργάτης μου και ευτυχώς δεν είναι πλέον. Τους ξεχώριζε ένα "ο"/"ω" και ένας κόσμος ολόκληρος!
    2. Καλά είναι ο έλεγχος!
    3. Αύριο θα μάθω μάλλον στο BBQ της ελευθερίας (γιορτάζουμε και εμείς το τέλος των μαθημάτων!),έλειπε ένας!
    4. όχι βέβαια, και εσύ την συμπεριφορά θέλεις να δεις έτσι;;;;;
    5. Σταμάτησα το μέτρημα!!!
    6. Ευχαριστώ!!!! πότε θα τα πούμε και από κοντά, για ξεσήκωσε και την άλλη γειτόνισσα!
    7. άσε τον darth να λέει !!!
    μάκια μάκια!!!

     
  • At 6/29/2006 02:00:00 pm, Blogger Unknown said…

    Ποιό απ' όλα;;;

     
  • At 7/03/2006 01:16:00 pm, Blogger KV said…

    [Εσύ και ο Μώλντερ ασχολείστε με την αλήθεια... οι υπόλοιποι ασχολούμαστε με την υποκειμενική πραγματικότητα :ppp]

     
  • At 7/04/2006 09:21:00 am, Blogger Unknown said…

    Ε αφού κι εσύ μας λες ότι ξες την αλήθεια σαν τον άλλο....

     
Post a Comment
<< Home
 

Ο καιρός σήμερα :

Bobby McFerrin Robbin Williams - Something stupid



"'Οσο είσαι στην διαδικασία επιλογής τα πάντα είναι πολυχρωματικά. Αλλά δεν χρειάζεται να έχεις 1,7 εκατομύρια χρώματα (overanalyzing) και τα 7 της ίριδας αρκούν! Μόλις όμως πάρεις την απόφαση τα πάντα γίνονται άσπρο-μαύρο. Άσπρο η απόφασή σου, μαύρο όλα τ' άλλα ... ."

Darthiir the Abban

"... σαν να ειναι το παραπονο καϊμάκι απο μια πατριδα."

Orelia

"Life... is like a grapefruit. It's orange and squishy, and has a few pips in it, and some folks have half a one for breakfast."

Douglas Adams

"All that we see or seem

is but a dream within a dream"

Edgar Allen Poe

"Was it love, or was it the idea of being in love?"

Pink Floyd

"Experience is the name every one gives to their mistakes."

Oscar Wilde

"Science, my lad, is made up of mistakes, but they are mistakes which it is useful to make, because they lead little by little to the truth.

"Journey to the Center of the Earth, Jules Verne

 
Cooked enough to be firm but not soft ...
About Me

Name: KV
Home:
About Me:
See my complete profile
Shoutbox

Να θυμάμαι ...
... να ελέγχω το hotmail μου...
Take a look
Μα ΤΙ σκεφτόμουν ;;;
Archives
Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Locations of visitors to this page



www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from kv_aldente. Make your own badge here.