Wednesday, June 21, 2006
λεπτομέρειες
Η εβδομάδα Κάννες-μαραθώνιος στην καλύτερή της στιγμή ... Οι ταινίες μέχρι τώρα δεν ακολούθησαν όλες το πρόγραμμα. Σε άλλες ο σκηνοθέτης αρρώστησε και δεν έκανε τα final cuts (βλ. Γαλλώδι), σε άλλες η πρωταγωνίστρια δεν έβρισκε παπούτσια ασορτί με το φόρεμα και ανέβαλλε την πρεμιέρα (Ψυχώ και κουρτίνα νούμερο 1 - αύριο). Σε αυτό εδώ το θέατρο τελικά μόνο στους θεατές ζητάμε να είναι ακριβείς και στην ώρα τους ... Καμμιά φορά ξεχνάμε σχεδόν ότι και εμείς είμασταν θεατές κάποτε.

Σήμερα ;-) είναι η σειρά της γραμματέως (ελπίζω όχι με τα κίτρινα... μακάρι να είναι green day) και του Γαλλωδιού (ξανά ... μέχρι να το καταφέρουμε το πράγμα ... υπομονή ... βαθιές ανάσες ... ακόμα και αν ξεχάσει να φέρει το πανέμορφο μυαλουδάκι του, θα το καλέσουμε για video conference, λεπτομέρειες) ...
Μέρα γεμάτη (ή τουλάχιστον έτσι λέει η agenda μου), ξεκίνησε ζεστή και καλοκαιρινή, ξεκίνησε νωρίς (πολύ). Καφές νούμερο 3 στο χέρι και ... στην μεγάλη αίθουσα υποθέτω ήδη οι θεατές περιμένουν !!!

Καλημέρες !!!
[ακόμα Τετάρτη είναι;;;]

#*#
Επειδή το συζητάμε μέέέέέρες ...

Όποιος έχει πρόβλημα* με την -ωραιότατη- μουσική του Al Dente,
(βλ. "ο καιρός σήμερα")
μπορεί να σηκώσει το χέρι του παρακαλώ ; ; ;
* ... needless to say οι μουσικές επιλογές είναι εκτός συζήτησης ...
posted by KV @ 7:41 am  
14 Comments:
  • At 6/21/2006 09:31:00 am, Blogger Unknown said…

    Σιγά και μην δεν έβγαινες εσύ εκτός προγράμματος ;)

    Λοιπόν συνοπτικά: εγώ είχα, αλλά απεγκατέστησα το plugin του QΤ και τώρα δεν έχω. Η αλεπουδίτσα έχει γιατί δεν της επιτρέπει ο proxy της την εντολή embed ενώ με την εντολή bgsound δεν έχει πρόβλημα.

    Μέραααααααα.....

     
  • At 6/21/2006 09:36:00 am, Blogger Alepouditsa said…

    με πρόλαβε! με πρόλαβε!
    ήμουν έτοιμη να γράψω...
    τα μεγάλα πνεύματα...

    Φιλιάαααααα :-)
    Καλημερούδια!

     
  • At 6/21/2006 04:52:00 pm, Blogger Кроткая said…

    γιατι να μην το ακουω το τραγουδακι που ειναι και απο τα αγαπημενα μου? σνιφφφφφ!!!

     
  • At 6/21/2006 08:24:00 pm, Blogger KV said…

    @ Darth ... θα σε απογοητεύσω! Δεν βγήκα εγώ εκτός προγράμματος ! Για πρώτη φορά εγώ ήμουν σε όλα εκεί και στην ώρα μου. Οι πρωταγωνιστές βγήκαν!!
    Στο "σπίτι"¨σου όμως εξακολουθώ να μην ακούω μουσική! Σπέέέέρα

    @ Αλεπουδένια μου, ούτε συνενοημένοι να είσασταν ! Καλησπέρες!

    @ Krot, πάτησες το play????
    Πάτα να δούμε γιατί έχω σκοπό να σας βάλω όλο το CD !!!

     
  • At 6/21/2006 11:36:00 pm, Blogger Markos said…

    Καλησπέρα σας
    Ωραία περνάτε στας.. εξοχάς ε;
    Μέχρι που σκηνοθετείτε και τον κόσμο !!!
    :-)))))))

     
  • At 6/22/2006 06:30:00 am, Blogger KV said…

    Mάρκο μου ... θεατής και ... ολίγον από κριτικός κιν/φου εγώ!
    Καλημέρα!!!

    * Ακους την μουσική εσύ;;;;

     
  • At 6/22/2006 10:48:00 am, Blogger Unknown said…

    Στο σπίτι μου δεν θα ακούς μουσική γιατί ο firefox που χρησιμοποιείς υποστηρίζει ΜΟΝΟ μία από τις 2 εντολές ήχου που υπάρχουν και τυγχάνει να είναι αυτή που σημιουργεί προβλήματα σε proxys υψηλής ασφάλειας.....

    Τα παράπονά σου στους κωδικοποιητές του ffox που δεν υποστηρίζουν την εντολή bgsound....

    Και για να μην μπλεχτούμε σε ατ΄ρεμονες συζητήσεις, ο ΙΕ δέχεται και τις δύο και συνεπώς είναι γενικότερος, τουλάχιστον στο συγκεκριμένο θέμα....

     
  • At 6/22/2006 03:08:00 pm, Blogger KV said…

    χμμμμμφφφφφφφφφφφφφφφφ

     
  • At 6/22/2006 03:50:00 pm, Blogger Unknown said…

    Ανάσα τώρα...

     
  • At 6/22/2006 04:07:00 pm, Blogger KV said…

    φφφφφφιου

     
  • At 6/22/2006 05:58:00 pm, Blogger Depsorama said…

    Kούκλα ούτε εγώ την ακούω τη μουσική!!
    :-((

     
  • At 6/22/2006 06:52:00 pm, Blogger Unknown said…

    Καλέ Δεσποινάκι, μην μου την συγχίζεις και θα σκάσει....

     
  • At 6/23/2006 08:25:00 am, Blogger KV said…

    @ Δέσποινα πάτησες το play καλή μου;;;;
    ;-)

     
  • At 6/23/2006 08:25:00 am, Blogger KV said…

    @ Καμηλιέρη, καμηλιέρη ....

     
Post a Comment
<< Home
 

Ο καιρός σήμερα :

Bobby McFerrin Robbin Williams - Something stupid



"'Οσο είσαι στην διαδικασία επιλογής τα πάντα είναι πολυχρωματικά. Αλλά δεν χρειάζεται να έχεις 1,7 εκατομύρια χρώματα (overanalyzing) και τα 7 της ίριδας αρκούν! Μόλις όμως πάρεις την απόφαση τα πάντα γίνονται άσπρο-μαύρο. Άσπρο η απόφασή σου, μαύρο όλα τ' άλλα ... ."

Darthiir the Abban

"... σαν να ειναι το παραπονο καϊμάκι απο μια πατριδα."

Orelia

"Life... is like a grapefruit. It's orange and squishy, and has a few pips in it, and some folks have half a one for breakfast."

Douglas Adams

"All that we see or seem

is but a dream within a dream"

Edgar Allen Poe

"Was it love, or was it the idea of being in love?"

Pink Floyd

"Experience is the name every one gives to their mistakes."

Oscar Wilde

"Science, my lad, is made up of mistakes, but they are mistakes which it is useful to make, because they lead little by little to the truth.

"Journey to the Center of the Earth, Jules Verne

 
Cooked enough to be firm but not soft ...
About Me

Name: KV
Home:
About Me:
See my complete profile
Shoutbox

Να θυμάμαι ...
... να ελέγχω το hotmail μου...
Take a look
Μα ΤΙ σκεφτόμουν ;;;
Archives
Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Locations of visitors to this page



www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from kv_aldente. Make your own badge here.