Monday, March 20, 2006
Toffees & συμβόλαια
Πρωϊνή πάχνη, απ'αυτές όμως που ξέρεις πλέον ότι εξατμίζονται σε 2-3 ώρες. Δευτέρα πρωΐ, στο Ίδρυμα, καφές νούμερο 3 και η εβδομάδα ξεκινά εν αναμονή του ήλιου (αργεί ακόμα να ξυπνήσει αυτές τις πρώτες ανοιξιάτικες μέρες).

Στις 10:00 θα πάω να υπογράψω το συμβόλαιο για το καινούριο σπίτι (yeeeeeee) και να τους εξηγήσω πόσο busy, busy, busy είμαι και ότι πρέπει να μου δώσουν τα κλειδιά ΤΩΡΑ. Η αλήθεια είναι ότι αφού έχω το Fenxs και για ολόκληρο τον Απρίλιο, ε, δεν καίγομαι κιόλας ... Αλλά όσο πλησιάζει ο καιρός, τόσο μεγαλώνει και η ανυπομονεσία. Θέλω να αρχίσω να μεταφέρω πράγματα, θέλω να το φτιάξω σιγά σιγά (ναι, ΤΟΣΟ βαριά είναι η ατμόσφαιρα στο Fenxs), θέλω να πετάγομαι για τον απογευματινό καφέ μου εκεί και θέλω να μετρήσω επιτέλους αν χωράνε τα έπιπλα μέσα (η αντίθετη περίπτωση θα ήταν ... rather unfortunate). Για να δούμε ... ξέροντας τα regies, φαίνεται απίθανο να τους πείσω αλλά -όπως και σε όλα τα άλλα σε αυτή την ζωή- αν δεν προσπαθήσεις το απίθανο, γίνεται αδύνατο!

Καλημέρες !
[γυαλιά ηλίου απαραίτητα
έστω και μόνο για ψυχολογικούς λόγους!!!!]



# Το συνταρακτικό (χαχα) νέο της ημέρας για την πόλη δίπλα στην λίμνη (το οποίο αναγκάστηκα να ακούσω πρωΐ-πρωΐ από τον αντιπαθητικό Pitt ενώ ο άσπλαχνος Mark σίγουρα πίνει Bloody Mary δίπλα στην πισίνα), είναι ότι Ελληνικός Όμιλος επιχειρήσεων ανοίγει υποκατάστημα M&S στο κέντρο της πόλης ... ΧΩΡΙΣ το food section... Νow, now, now κύριε Μαρ/λε, νομίζεις ότι θα ερχόμαστε αν δεν έχει crisps ΚΑΙ puddings ΚΑΙ Toffees ;;; Γιατίίίίί ;;; Για την εξαίρετη Βρεττανική μόδα;;; (χαχα ξανά). Καλά κάνω εγώ και υποστηρίζω τον αντίπαλο!
posted by KV @ 7:40 am  
36 Comments:
  • At 3/20/2006 09:47:00 am, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    τσουπ! να'μαι! καλημερουδιαααα
    Toffees?.... και 'γω θελω!...
    μιαμ...μιαμ...
    ;P

     
  • At 3/20/2006 10:04:00 am, Blogger Unknown said…

    Καλημέρα...
    Μου κάνει εντύπωση που στις 8 είσαι στον 3το.. μα την παναϊα...

    Άντε ανυπόμονη... ξεκίνα..!

     
  • At 3/20/2006 11:52:00 am, Blogger Lost Found Forgiven said…

    M&S χωρίς το food section??? Έγκλημα!! Καλά θα κλείσει σύντομα..
    Καλημέρες κι απο 'δω - συννεφιασμένα, χωρίς γυαλιά...
    ααα, και well done 4 meeting the deadline!

     
  • At 3/20/2006 11:53:00 am, Blogger jojo said…

    τελικά όσο και αν αντιπαθώ τις μετακομίσεις,
    αν μπεις στο τρυπάκι,
    θες να τα τακτοποιήσεις μια ωρα αρχίτερα και να τελειώνεις...

    και γω όταν είχα κλείσει το σπίτι πριν ένα χρόνο περίπου,
    δεν έβλεπα την ώρα να αρχίσω τις μεταφορές!
    καλό κουράγιο πάντως,
    θα σου χρειαστεί αρκετό!
    :)))

     
  • At 3/20/2006 12:34:00 pm, Blogger Xνούδι said…

    Tα toffees στέλνονται ταχυδρομικώς;;;;

    Κατάλαβα...

    Εχουμε dead line (θα προκύψει άλλο μέχρι τότε, είμαι απολύτως σίγουρη) ΜΑΖΙ με μετακόμιση.
    Κάτσε να ετοιμάσω ένα πολύχρωμο κοκτέιλ από μικρά χαπάκια να αντέξει το στομάχι :-)))

    Καλή εβδομάδα να έχεις kv μου.

    Φιλιά.

     
  • At 3/20/2006 12:37:00 pm, Blogger vasvoe said…

    χάλια βρε παιδί να πληρώνεις διπλό ενοίκιο!!

    Ελπίζω όμως να σε ανταμείψει το καινούριο διαμέρισμα και η "μοναξιά" του.

    Αν είναι ελεύθερο το διαμέρισμα και κυρίως, αν έχεις αρχίσει να το πληρώνεις γιατί να μην στο δώσουν;; ΠΡΕΠΕΙ να στο δώσουν!

    Λοιπόν άντε καλορίζικο το καινούριο... πώς το είπε η Μαρίνα; Κimono retreat!

    --Μα καλά δλδ ούτε να το μετρήσεις δεν σε αφήσανε;; Έλεος, τί νόμους έχετε εκεί πέρα!!!--


    Άλλο θέμα.

    Τώρα που θα ανοίξει Μαρκς σε σας θα έρθω οπωσδήποτε για shopping. (Αλλά να πιάσει πρώτα η δίαιτα λίγο για να βρω και κάτι που να μου κάνει, μπουα χααα χαα)

    Καλημέρες ηλιόλουστες πάω να μαζέψω ήλιο, φεύγω!!

     
  • At 3/20/2006 02:00:00 pm, Blogger apousia said…

    Tα έπιπλα ξέρεις,κάποτε,όχι πάντα,έχουν τα δαχτυλικά αποτυπώματα των ονείρων μας.
    Κι επειδή τα όνειρά μας,χωράνε παντού,μην ανησυχείς.
    Θα τα''πάρει'' το διαμέρισμα τα έπιπλά σου,ΟΛΑ!
    Καλό απόγευμα!

     
  • At 3/20/2006 02:09:00 pm, Blogger snikolas said…

    Τις σιχαίνομαι τις μετακομίσεις… πολύ φασαρία ρε παιδί μου… καλησπέρα kv.

     
  • At 3/20/2006 02:21:00 pm, Blogger KV said…

    Καλημέρες !!!
    Λιακάδα στην pretend, πανέμορφος καιρός και το συμβόλαιο στο χέρι! Χωρις τα κλειδιά (μπουάάάάά) ... Δεν χαρίζουνε λεπτό εδω....

    @ Vasiliki, κεφάτη σε βλέπω καλή μου Δευτεριάτικα ! Μπράβο, γράφτηκες στο γυμναστήριο;;;;;
    Toffees δυστυχώς δεν μας φέρνουν .... Αντε πάλι ταξίδια!

    @ Darth, ξύπνησα πρωΐ για να προλαβω τον Αυστραλό εταίρο μου στο τηλέφωνο ! Επομένως και πάλυ καλά που ήταν μόνο 3!

    @ Γιατρέ Εσύ, Έγκλημα το βρήκα και εγώ .. ρούχα έχουμε! (άσε που δεν έχουμε και λεφτά με την μετακόμιση), toffees όμως;;;;;;; Ήλιος εδώ, μην ανησυχείς, όπου να'ναι θα περάσει και το κανάλι!

    @ jojo, έτσι είναι, τρυπάκι... αλλά δεν παίζει το μεσιτικό γραφείο και μου χαλάει το παιχνίδι... Καλημέρα σου.

    @ Χνούδι, δεν χρειαζόμαστε χαπάκο-κοκτεϊλ!!! Και με τις margarites μια χαρά την βγάζουμε!!!
    Τα Toffees ταξιδεύουν με όλα τα μέσα !
    Καλή εβδομάδα καλή μου!

    @ Γειτονισσούλα, πρέπει να ανοίξει M&S για να δεις την pretend??? Να παραγγείλω τον κατάλογο να έρθεις νωρίτερα;;;;
    Ευχαριστώ για τις ευχές, το κλειδί δεν μου το έδωσαν (είναι busy, busy, busy οι εργάτες!), τι να κάνω, θα περιμένω μερικές μέρες ακόμα αλλά μου χαλάνε το παιχνίδι (μία τσάντα, στόλισμα, καφέ, χάζεμα από το παράθυρο,άλλη μια τσάντα, πίσω στο fenxs για να μου λείψει και ξανά!!!!) Kimono retreat λοιπόν θα το λέμε;;; ΟΚ, έπιασε ! Περιμένω ιδέες!
    μάκια

    @Απουσία , όμορφες σκέψεις πάλι, σ'ευχαριστώ! Ναι, τα όνειρά μας μετακομίζουμε συνήθως. Και τις ελπίδες και την διάθεση. Για αυτή την μετακόμιση είμαι έτοιμη.
    Τα όνειρα όμως χωράνε παντού και ίσως είναι ήση εκεί, θα ήθελα όμως να χωρέσουν και τα έπιπλα που θα τα στεγάσουν! Σκέφτεσαι να πω σε αυτούς που θα βοηθήσουν στην μεταφορά να τα ξαναβγάλουν έξω;;; Ή ακόμα καλύτερα, σκέφτεσαι να μην χωράει ο 3θέσιος καναπές στο ανσανσέρ;;;;;; .... το καινούριο διαμέρισμα είναι στον 6ο!


    Καλημέρες ξανά, ελπίζω να έχετε την ίδια φωτεινή λιακάδα!

     
  • At 3/20/2006 02:24:00 pm, Blogger KV said…

    Καλησπέρα/Καλημέρα Νικόλα!!! Τις μετακομίσεις και εγώ συνήθως τις σιχαίνομαι. Τώρα όμως, το μόνο που σιχαίνομαι είναι το διαδικαστικό! Ελπίζω όμως, τα πράγματά μου να έχουν μάθει κάτι μετά από τόόόόσες μετακομίσεις και να πηδήξουν από μόνα τους στις κούτες (ή καλύτερα το Twingo)

     
  • At 3/20/2006 02:49:00 pm, Blogger Unknown said…

    Πόσο πρωί;;;;

     
  • At 3/20/2006 04:21:00 pm, Blogger KV said…

    5:30

     
  • At 3/20/2006 06:25:00 pm, Blogger Marina said…

    Ο καλύτερος πρωϊνός καφές είναι στο νέο σου σπίτι, καθιστή σε χαρτοκούτα να απολαμβάνεις το καφεδάκι σου και τη θέα απο το παράθυρο..
    Ο M&S χωρίς food section δεν αξίζει φράγκο. Πακέτα με έτοιμες meringues (που τις γεμίζεις εσύ με φράουλες κλπ) βρίσκεις?

     
  • At 3/20/2006 10:30:00 pm, Blogger Melina's Art said…

    hello :)
    Είπες να "μετρήσω αν χωράνε τα έπιπλα" και θυμήθηκα.. Στις μόνο 2 μετακομίσεις που έχουμε κάνει ως τώρα, έχω πάρει ακριβή μέτρα για όλα τα δωμάτια, χωλ, τα πάντα και έχω φτιάξει την κάτοψη του διαμερίσματος στο pc και απο'κει κάνουμε τις ..πρώτες διαρυθμίσεις των επίπλων! Εννοείται και αυτά μετρημένα! Χωράει εκεί ο καναπές, δε χωράει κτλ.. Βγάζω και το feng shui διάφορα και όταν πια μπούμε στο σπίτι ξέρουμε που θα παει το κάθε τι :p
    Είναι ποιο πολύ θέμα βίτσιου και απόλαυσης βέβαια, να κάθομαι με τις ώρες να ασχολούμαι - απο τη στιγμή που δε μπορώ ακόμα να μπω στο σπίτι που θα μετακομίσουμε! :)
    Άντε καλή αρχή!

     
  • At 3/20/2006 10:51:00 pm, Blogger Unknown said…

    Είσαι τρελή;;;
    Αυτό αγάπη μου δεν είναι πρωί... Είναι χτες βράδυ :p

     
  • At 3/21/2006 10:36:00 am, Blogger vasvoe said…

    εργάτες, άρα θα είναι και φρεσκο-ανακαινισμένο το απαρτμάν, τυχερή!

     
  • At 3/21/2006 11:26:00 am, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    καλημερουδιαααα! που 'σαι καλε?...
    ντρινννν ντρινννν...
    ;P

     
  • At 3/21/2006 06:16:00 pm, Blogger Depsorama said…

    Χωρίς food section??? Μα είναι τρελοί!!
    Τουλάχιστον, θα έχει εσώρουχα; :-ΡΡ

    Καλημέρα! Happy about the new Fenxs!

     
  • At 3/21/2006 08:04:00 pm, Blogger Unknown said…

    Άμα δεν έχει φαϊ, δεν έχει και γυναικεία εσώρουχα, τότε τί θα έχει;;; Τα 2 καλύτερα πράματα στην ζωή θα λείπουν.... :ppp

     
  • At 3/21/2006 08:55:00 pm, Blogger KV said…

    Καλησπέρα ανοιξιάτικα ζουζούνια (η έκφραση ζουζούνια του ανηψιού μου "είμαι ζουζούνι", την δανείζομαι επετειακά)!!!


    @ Μαρίνα μου, με αυτό το όνειρο ζω!!!! Του πρώτου καφέ (απογευματάκι τον θέλω) πάνω στο χαρτόκουτο! Έχεις απόλυτο δίκιο!!!
    Μαρέγκες βρίσκουμε και εδώ ... Έχω όμως μία καταραμένη αλλεργία στις φράουλες! ταπ ταπ...

    @ Καλησπέρα Κουρκουμπίνι! Ξέρω τι εννοείς και εγώ για αυτό τον λόγο ήθελα να ξαναπάω στο σπίτι, για να αρχίσω να το επιπλώνω virtually. Να μετακινώ τα έπιπλα μέχρι να τα "δω" virtually στον χώρο. Building up the excitment νομίζω!!! μμμμ... το Feng Shui μόνο δεν ξέρω πως να κάνω, να σου στείλω σχέδια;;; ;-)

    @ Vas μου, ναι τυχερή. Πλήρης ανακαίνηση, καινούριο πάτωμα, βάψιμο, ηλεκτρικά ακόμα και είδη μπάνιου ... όταν το είδα ήταν κυριολεκτικά άδειο!!! Φαντάσου πόσα χρόνια θα είχαν να κάναουν ανακαίνιση όμως για να τα κάνουν όλα αυτά!

    @ Vasiliki μου, Καλησπέρα -πλέον. Εδώ είμαι, πέρασα ένα ξαφνικό μικρό-αγχος-πανικό αλλά του έδωσα και κατάλαβε ποιος είναι το αφεντικό!

    @ Δέσποινα, άν δεν έχει και εσώρουχα, επαναλαμβάνω, στην αξεπέραστη Βρεττανική μόδα ελπίζουν;;;;;;;; Happy about the new apartment too ... μόνο να μου δώσουν τα κλειδιά γιατί έχω αρχίσει να υποτροπιάζω. Θέλω να πιω τον καφέ μου μέσα όπως λέει και η Μαρίνα, γίνεται;;;;
    Sorry, το είπα και ξέσκασα ;-)
    Έφτασε καθόλου άνοιξη από τα μέρη σας;;; Καλησπέρα σου!

    @ Darth, τις βραδυνές τουαλέτες τις ξέχασες!!! Μην ανησυχείς έέέέέχει εδώ μαγαζιά με εσώρουχα, σαν τρελλή θα ψωνίζει η αλεπουδίτσα !


    μάκια!

     
  • At 3/21/2006 09:42:00 pm, Blogger Markos said…

    Καλησπέρα..
    Χαμένος στον κόσμο μου, έχασα επεισόδια εδώ :-))
    Ελπίζω ο καφές να έχει σερβιριστεί στο νέο διαμέρισμα. Έστω και σε πλαστικό κυπελάκι, ακουμπισμένος πάνω στα κουτιά με τις μπογιές.
    Η Άνοιξη; Έφτασε κι εκει;

     
  • At 3/21/2006 10:33:00 pm, Blogger Xνούδι said…

    και ήμουνα έτοιμη να φωνάξω την Νικολούλη.

    Ευτυχώς. Καλησπέρες.

    Τα Toffees τι είναι;;;; (χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα). Φαντάστηκα πάντως πως κάτι καλό θα είναι για να κάνετε έτσι.

     
  • At 3/21/2006 11:21:00 pm, Blogger KV said…

    Μάρκο Καλησπέρα, η άνοιξη είναι εδώ από μέρες, τον καφέ στο χαρτόκουτο δεν βλέπω όμως να πίνω πριν τις 31 (σνιφ)

    εεεε, όχι και την Νικολούλη Χνούδι μου, εδώ είμαι απλά ... κάνω ησυχία ;-)
    Τα toffees είναι σχέση ζωής, καλύτερα να μην τα ξέρει κανείς!!!!

    Καλό βράδυ!

     
  • At 3/21/2006 11:22:00 pm, Blogger KV said…

    Νικόλα, Vasiliki, Jojo (thanks!) βάλτε μου παρακαλώ 10 με τόνο!

     
  • At 3/21/2006 11:24:00 pm, Blogger Unknown said…

    Δεν ξέχασα τις βραδυνές τουαλέτες...
    Αλλά αυτές δεν είναι αξεσουάρ του ενός από τα δύο... (σε τρώει να τ' ακούσεις)

     
  • At 3/21/2006 11:36:00 pm, Blogger vasvoe said…

    Πω πω ζήλεψα, καημό τό χω να μπω σε σπίτι φρέσκο-φρέσκο!!

     
  • At 3/21/2006 11:39:00 pm, Blogger Depsorama said…

    Ναι η αλήθεια το Marks & Sparks δεν είναι για να πάρεις ρούχα...
    Το Topshop όμως είναι! Το λατρεύω αυτό το μαγαζί! :-))

     
  • At 3/22/2006 07:35:00 am, Blogger vasvoe said…

    εμένα πάλι μου αρέσει πολύ το μαρκς και μου λείπει που δεν έχει εδώ :8

     
  • At 3/22/2006 11:54:00 am, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    καλημερα καλη μου! ερχομαι φορτσατη απο του κου darth για να διαδοσω "κοινωνικο σχολιο"...
    ΓΚΡΙΝΙΑΖΕΙ!!!! τρεχα, τρεχα σε λεω!!!
    (οχι τιποτα αλλο για να μην μας την λεει....καταλαβες δηλαδη!....)
    ;)))))

     
  • At 3/22/2006 12:32:00 pm, Blogger Unknown said…

    Όντως έχετε πολύ διεστραμένη άποψη για την γκρίνια....

     
  • At 3/22/2006 03:41:00 pm, Blogger KV said…

    @A, σε αυτό Vas μου, είμαι τυχερή ! Όλα καινούρια θα είναι ;-) Αφού σου αρέσει το M&S ευκαιρία για επισκέψεις ! Δυο pretend πιο κάτω είμαστε και θα σε κερνάω και τραγάκι του βουνού!

    @ Δέσποινα, και εμένα μου αρέσει το topshop και η αλήθεια είναι ότι και στο M&S μπορείς να βρείς διάφορα ... Αλλά toffees ??? Τι θα γίνει με τα toffees???

    @ Vasiliki, τα νέα είναι όταν ο Καμηλιέρης ΔΕΝ γκρινιάζει, τα υπόλοιπα είναι αναμένόμενα!!! Θενκς πάντως για την ενημέρωση και το mail!

    @ Darth έχεις δίκιο καλέ μου!

    Καλησπέρα σε όλους. Ανοιξιάτικη ατμόσφαιρα στην pretend, ήλιος, πεταλουδίτσες, ζουζουνάκια και μυαλά στο διάστημα!!

    μάκια

     
  • At 3/22/2006 04:42:00 pm, Blogger Depsorama said…

    Εδώ είσαι μόνη σου, τα toffees δεν μου άρεσαν ποτέ.
    Η toffee sauce είναι το κάτι άλλο όμως.
    Να μην μιλήσω για την sticky toffee pudding... ΗΔΟΝΗ!!

     
  • At 3/22/2006 04:49:00 pm, Blogger Melina's Art said…

    Στείλε σχέδια και κάτι θα βγάλουμε για feng shui! Ένα να έχεις υπόψην, πολύ σημαντικό. Να πηγαίνεις με τη διαίσθηση και να φτιάξεις το σπίτι όπως αρμόζει καλύτερα σε σένα. Αυτό κανένα feng shui δε θα σου το πει. Πρέπει να μπαίνεις στο σπίτι σου και να το νιώθεις μέρος του εαυτού σου. Να σε ηρεμεί ή να σε τονώνει όταν χρειάζετε. :)

     
  • At 3/22/2006 08:55:00 pm, Blogger Unknown said…

    Φάε κι εσύ μια μαργαρίτα, μπορείς! :ppp

    [Θ' αφήσω ασχολίαστα τα υπόλοιπα...]

     
  • At 3/22/2006 10:12:00 pm, Blogger vasvoe said…

    εγώ πάλι δεν ξέρω τα topshop :/

    ναι, θα έρθω σίγουρα το καλοκαίρι. αλλά πολύ καλοκαίρι όμως.

    άσχετο, όταν αρχίσει προπώληση για το παλεό ρίξε ένα ενημερωτικό ποστ, εσύ που είσαι μέσα στρα πράγματα!

     
  • At 3/23/2006 10:51:00 am, Blogger KV said…

    Καλημέρα, Καλημέρα !

    @ Δέσποινα .... μμμμ ....

    @ Κουρκουμπίνι μου και εγώ έτσι το εννοώ το feng Shui ! Θα σου στείλω τα σχέδια όμως ;-)

    @ Καμηλιέρη φάε μαργαρίτα;;;;

    @ Γειτόνισσα θα σε ειδοποιήσω για το Paleo, το ψάχνω και εγώ!

    μάκια

     
Post a Comment
<< Home
 

Ο καιρός σήμερα :

Bobby McFerrin Robbin Williams - Something stupid



"'Οσο είσαι στην διαδικασία επιλογής τα πάντα είναι πολυχρωματικά. Αλλά δεν χρειάζεται να έχεις 1,7 εκατομύρια χρώματα (overanalyzing) και τα 7 της ίριδας αρκούν! Μόλις όμως πάρεις την απόφαση τα πάντα γίνονται άσπρο-μαύρο. Άσπρο η απόφασή σου, μαύρο όλα τ' άλλα ... ."

Darthiir the Abban

"... σαν να ειναι το παραπονο καϊμάκι απο μια πατριδα."

Orelia

"Life... is like a grapefruit. It's orange and squishy, and has a few pips in it, and some folks have half a one for breakfast."

Douglas Adams

"All that we see or seem

is but a dream within a dream"

Edgar Allen Poe

"Was it love, or was it the idea of being in love?"

Pink Floyd

"Experience is the name every one gives to their mistakes."

Oscar Wilde

"Science, my lad, is made up of mistakes, but they are mistakes which it is useful to make, because they lead little by little to the truth.

"Journey to the Center of the Earth, Jules Verne

 
Cooked enough to be firm but not soft ...
About Me

Name: KV
Home:
About Me:
See my complete profile
Shoutbox

Να θυμάμαι ...
... να ελέγχω το hotmail μου...
Take a look
Μα ΤΙ σκεφτόμουν ;;;
Archives
Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Locations of visitors to this page



www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from kv_aldente. Make your own badge here.