Friday, March 17, 2006
best ski we
Καλημέρες από την αγγουροξυπνημένη pretend (6:46 pm ανάποδη ώρα), με την ελαφριά ομίχλη (που ετοιμάζεται να δώσει την θέση της στον ήλιο αλλά αργε...), την pre-weekend ατμόσφαιρα και το χαρτομάνι. Καφές νούμερο 3 (the long one).

Δουλειά γραφείου σήμερα και προσπάθεια να τελειώσω (first time ever) ένα από τα 3 deadlines μέχρι την Δευτέρα (10 days ahead of time, MUST be a world record). Δύσκολο (έχω να καθαρίσω και το Fenxs ...) αλλά ... για να δούμε! Είναι και το ραδιόφωνο που δεν σ'αφήνει να αγιάσεις ... best ski weekend of the year (μετά όλα γίνονται λίγο σούπα), πως να αντισταθώ τώρα που είμαι πλέον και πεπειραμένη skier;;; ε;;;

Καλημέρες!
[weekend just few coffees away
or should I say just a few grogs away ???
Happy St. Patrick's day!]

Blogger still asking for verification ... acinfdje ταπ ταπ ταπ
posted by KV @ 9:18 am  
28 Comments:
  • At 3/17/2006 09:45:00 am, Blogger vasvoe said…

    Καλημέρααα!! Ωραία τα σχέδια για σκι!!

    Η ζωγραφιά τέλεια! Μου θυμίζει εμένα και τον χάμπι...

     
  • At 3/17/2006 10:12:00 am, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    καλημερα πεπειραμενη skier!
    παντως με 'κανες και γελασα πρωι πρωι...
    να 'σαι καλα...
    ;P

     
  • At 3/17/2006 11:01:00 am, Blogger Unknown said…

    Καλημέρα!
    Να χαρώ εγώ δουλειά...
    Μόνο deadlines έχεις; Έρευνα κάνεις ποτέ ή μόνο στα διαλείματα ανάμεσα στα deadlines;

     
  • At 3/17/2006 12:41:00 pm, Blogger KV said…

    Καλημέρα, Καλημέρα. Ο ήλιος έκανε την εμφάνισή του καθυστερημένα και εγώ στον βωμό του proposal!

    @ Vas μου, το θέλω το σκι ΣΚ όσο δεν φαντάζεσαι αλλά ... δεν το βλέπω... (Ναι, και εμένα μου αρέσει το συγκεκριμένο)

    @ Vasiliki, at your service. Δεν μου απάντησες......

    @ Darth, απ'όλα έχουμε: γράψιμο, teaching, deadlines, παρουσιάσεις ΚΑΙ research. Active research ... για αυτό τρέχω και δεν προλαβαίνω ... ταπ ταπ ταπ

     
  • At 3/17/2006 12:56:00 pm, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    σε τι βρε παλαβο δεν σ' απαντησα?...

     
  • At 3/17/2006 01:00:00 pm, Blogger KV said…

    γιααααα κοίτα τα comments σε προηγούμενο πόστ ΠΟΥ ΜΟΥ ΦΩΝΑΖΕΣ ...
    http://kv-yet-another-blog.blogspot.com/2006/03/7503.html

     
  • At 3/17/2006 01:07:00 pm, Blogger Unknown said…

    Τρέξε τρέξε μικρούλα....

     
  • At 3/17/2006 01:11:00 pm, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    εισαι τερατακι τελικα! ναι εχεις δικιο.... δεν απαντησα η γαιδουρα! αλλα τι να πω καλε? αφου εχω να παω σε gym πριν τον πολεμο?....
    και για να παω τωρα? ουι ουι παιδακι μου...δεν βασταν τα ερημα!
    (σε επεισα? αν οχι πες για να κλαφτω παραπανω...)
    ;P

     
  • At 3/17/2006 01:57:00 pm, Blogger Unknown said…

    Γιατί να το ρισκάρεις...
    Κλάψου αρκετά ακόμα μπας και μας πείσεις όλους :ppp

     
  • At 3/17/2006 02:04:00 pm, Blogger KV said…

    Γιαγιάκα άκου τον Καμηλιέρη μας. Η ηλικία σου και τα κλάματα δεν με έπεισαν ... και δεν φτάνει που δεν πας στο gym αλλά να μου φωνάζεις και από πάνω. Ντροπή!

     
  • At 3/17/2006 02:16:00 pm, Blogger vasvoe said…

    Η γιαγιάκα δεν επιτρέπεται να κάνει γυμναστική, στην ηλικία της υπάρχει αυξημένος κίνδυνος καρδιακού επεισοδίου!!

     
  • At 3/17/2006 03:14:00 pm, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    σκληρη καρδια (darth ου ου!!) και συ τεκνον βρουτε (kv!)...
    αφου σας λεω η καψερη δεν με βασταν τα ποδια μου, τα χερια μου τρεμουν, τα ματια μου (τι να πω καλε βοηθηστε..!) μπλααα μπλαα!
    (κι αλλο να κλαφτω?... ελεος...) να 'ναι καλα αυτο το γλυκο ζωακι (δεν καταλαβα τι ειναι απλα οτι λιγο ασπρουλιζει...!!) που ειπε καλο λογο...ή δεν ειπε?...
    ;PPP

     
  • At 3/17/2006 03:23:00 pm, Blogger Marina said…

    KV, ένα απο τα πράγματα που μου αρέσει να διαβάζω στα post σου είναι the power of controversy ή πιό απλά "απορώ τι να διαλέξω" τη δουλειά που σε πιάνει απο το λαιμό, το καθάρισμα του Fenxs ή/και το σκί που σε τραβάει απο το μπατζάκι...
    και όλα λύνονται με πολλούς καλούς καφέδες..

     
  • At 3/17/2006 03:53:00 pm, Blogger snikolas said…

    Άργησα και πάλι για καλημέρα… Καλησπέρα λοιπόν σε σένα και στην όμορφη Γενεύη. Πάω να πιω καφέ και να προσποιηθώ πως είμαι σε κάποιο καφέ δίπλα στην αγαπημένη μου λίμνη. :)

     
  • At 3/17/2006 04:44:00 pm, Blogger Unknown said…

    Πέτρα όμως ένα πράμα γιαγιάκα...
    Πέτρα εντελώς αυτή η καρδιά....

     
  • At 3/17/2006 04:47:00 pm, Blogger Depsorama said…

    :-)) Αυτό που λέει η Μαρίνα. Εμένα μου αρέσει επίσης που δεν παραπονιέσαι, δεν κλαυθμυρίζεις ποτέ. Ούτε γράφεις κάτι βαριά και ασήκωτα ποστ του στιλ "η σελήνη μάτωσε τη χαραγμή της θύμησης σου στο δέρμα μου, ανέλπιστος πόνος η παρουσία σου νυχιά στην καρδιά μου κλπ τρέχα γύρευε". Σου έχω πει πόσο με εκνευρίζουν τέτοιου είδους ποστ; (ειδικά αν τα γράφω εγώ!!).
    Anyway, αυτός ο μονόλογος για να σου πω πόσο μου φτιάχνεις την διάθεση όταν σε διαβάζω!
    Πολλά φιλιά, και slainte!

     
  • At 3/17/2006 05:52:00 pm, Blogger Unknown said…

    Αυτό με την σελήνη...
    Ναι ναι...

    Και αυτό με τα νύχια που σκίζουν τις σάρκες μου όπως τα λόγια σου την ψυχή μου...

    Αυτό... αυτό δέσποινά μου...

    [Είδες KVούλα; Υπάρχουν κι άλλοι τρόποι να πάρω εργολαβία το blog σου εκτός του να κερδίσω έναν διαγωνισμό :ppp]

     
  • At 3/17/2006 06:18:00 pm, Blogger KV said…

    @ Vas, η γιαγιά μπορεί να κάνει πιο ελαφρά σπορ...

    @ Vasiliki μου, ψάχνεις για συμπαράσταση σε Blog που έχει καταληφθεί από αδίστακτους, άκαρδους Καμηλιέρηδες!

    @ Μαρινάκι, το power of controversy όπως το λες είναι μάλλον αυτό που μας κάνει όλους μας να συνεχίζουμε. Δεν είμαι πάντα αισιόδοξη όπως θα φαντάζεσαι, αλλά ;-) Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Σου χρωστάω καφεδάκι! μάκια

    @ Νικόλα, ότι και να σου πω για καιρό και pretend σήμερα θα σε πληγώσω ... (άνοιξη) Καλησπέρα σου!

    @ Δεσποινα, παραπονιέμαι "υπογείως" αλλά η αλήθεια είναι ότι το έχω πάρει απόφαση: θα περάσει το δικό μου, that is χαμόγελα !
    Slainte και σε σένα, ανοιξιάτικο slainte ( => λευκή μπύρα με slice από λεμονάκι)

    [ Αφιέρωση:
    Η σελήνη μάτωσε τη χαραγμή της θύμησης σου,
    ανέκφραστος ο πόνος για τον χαμό σου,
    νυχιά στην καρδιά μου,
    σε έχασα άδικα
    ...
    Αν δούλευε σωστά το antivirus
    δεν θα έπρεπε να σε ξαναγράψω από την αρχή.

    Από την ποιητική συλλογή "Ωδή στο αδικοχαμένη έκδοση νούμερο ένα του PhD μου", Λεβεντογέννα, years ago ]


    @ Darth, αυτό δεν λέγεται εργολαβία καλέ μου ! θα τρομοκρατήσεις τους φίλους μου ... Την Vasiliki δεν την λυπάσαι (και καλά κάνεις), πειράζεις την Δέσποινα, την Μαρίνα και τον Νικόλα ξέχασες (την Vas φαντάζομαι την πείραξες ήδη στο μπλογκ της)


    μάκια

     
  • At 3/17/2006 06:50:00 pm, Blogger Depsorama said…

    :-)) αχαχαχαχχαχα!

     
  • At 3/17/2006 07:41:00 pm, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    ωστε ετσι, ε?...
    καλααααα!!!
    ;PP

     
  • At 3/17/2006 08:10:00 pm, Blogger Markos said…

    Άργησα;
    Μπα.. δεν νομίζω ε; :-)
    Καλησπέρα σας.

     
  • At 3/17/2006 10:09:00 pm, Blogger KV said…

    @ Μάρκο, είδα είχες καλή δικαιολογία ;-)
    Καλησπέρα

    @ Vasiliki ούτε το reverse phychology πιάνει!

     
  • At 3/17/2006 10:26:00 pm, Blogger vasvoe said…

    Πω πω σοβαρά μιλάς ότι έχασες το διδακτορικό;; (!!!)

    Καληνύχτα και μάκια (μου το κόλλησες κι αυτό)!!

     
  • At 3/17/2006 10:38:00 pm, Blogger KV said…

    @Vas μου, το πρώτο deadline για να το τυπώσω έχασα, ευτυχώς είχα μερικά παλαιότερα backups και τα τελευταία printouts και με μερικά ξεγυρισμένα ξενυχτια το ΞΑΝΑτελειώσα μία εβδομάδα μετά !!!!(αυτή η κολώνια κρατάει χρόόόόνια)!
    [Σημείωση προς υπεράσπισή μου: το έγραψα όμως αρχικά σε χρόνο ρεκορ ΚΑΙ δουλεύοντας παράλληλα]

    Μάκια !!

     
  • At 3/18/2006 12:09:00 am, Blogger Unknown said…

    Πήρα και τον τίτλο του τρομοκράτη λοιπόν. Άργησα... Πίστευα ότι με την αλφατάχ και πάνω στην καμήλα τον είχα κονομημένο εκ των προτέρων :p

    Τώρα όμως τί να πώ;
    Να δουλέψω τον Νικόλα που αντί να σου συμπαρασταθεί στα τόσα deadlines που έχουν φάει την ζωή σου πάει για καφέ; Ή την Μαρίνα που δεν ξέρει τί να διαλέξει πιά στις τόσες επιλογές που επιτρέπουν τα posts σου; Ή τον Μάρκο που πέρασε αλλά λείπαμε;

    Έτσι, για να μην κατηγορηθώ δηλαδή ότι μεροληπτώ! Ή τρομοκρατούμε τους πάντες ή κανέναν εδώ πέρα....

    Μην με ξεσυνερίζεσαι καλή μου. Μιλάει το κρασί που κατέβασα πριν μισή ώρα! Βλέπεις μπορεί να με εκπλήσουν οι φίλοι μου που με επιβεβαιώνουν ορισμένες φορές ενώ δεν το περίμενα από μέρους τους, αλλά εγώ για κάποιο περίεργο λόγο μένω μόνο στις ιδέες...
    Η ειρωνία της ζωής....

    Μάκια και όνειρα γλυκά!

    [όταν έχεις κάτι τόσο σημαντικό όσο ένα PhD, φρόντισε να κρατάς καθημερινά 2 αντίγραφα....]

     
  • At 3/18/2006 08:51:00 am, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    αχα! και reverse phychology? εγω? απο που κι ως που? μια γιαγιακα ειμαι after all!... ασχετο! αλλα να ξερετε η τρομοκρατια δεν θα περασει!!!...
    μπουχαχα!
    καλε καλημερα ειπα?....
    ;P

     
  • At 3/18/2006 09:17:00 am, Blogger Unknown said…

    Μα η τρομοκρατία δεν θέλει να είναι περαστική.. Να μείνει και να εδραιωθεί θέλει :p

    Μέρααααα

     
  • At 3/18/2006 10:21:00 am, Blogger KV said…

    @ Καμηλιέρη μου καλέ, η βραδυνή σου "τρομοκρατία" ήταν γλυκήτερη ακόμα και των πρωϊνών και ας είσαι άγριος και αδίστακτος τύπος! Καλά σου κάναν οι φίλοι σου με το κρασάκι και τις εκπλήξεις! [άσε που για κάποιο περίεργο λόγο είμαι σίγουρη ότι δεν μένεις μόνο στις ιδέες]. Καλημέρες !

    [τότε, UoC yeeeears ago, σώζαμε σε zip drives. Υπήρχαν 5 αντίτυπα, δεν ίδρωσα αρχικά ... μέχρι που ανακάλυψα ότι από τα πολλά updates ... ήταν όλα infected!]

    @ Vasiliki, Καλημέρα σου καλή μου. Ένα έχω να πω: ΒΟΥΡ στο γυμναστήριο! ΑΜΕΣΩΣ ...

     
Post a Comment
<< Home
 

Ο καιρός σήμερα :

Bobby McFerrin Robbin Williams - Something stupid



"'Οσο είσαι στην διαδικασία επιλογής τα πάντα είναι πολυχρωματικά. Αλλά δεν χρειάζεται να έχεις 1,7 εκατομύρια χρώματα (overanalyzing) και τα 7 της ίριδας αρκούν! Μόλις όμως πάρεις την απόφαση τα πάντα γίνονται άσπρο-μαύρο. Άσπρο η απόφασή σου, μαύρο όλα τ' άλλα ... ."

Darthiir the Abban

"... σαν να ειναι το παραπονο καϊμάκι απο μια πατριδα."

Orelia

"Life... is like a grapefruit. It's orange and squishy, and has a few pips in it, and some folks have half a one for breakfast."

Douglas Adams

"All that we see or seem

is but a dream within a dream"

Edgar Allen Poe

"Was it love, or was it the idea of being in love?"

Pink Floyd

"Experience is the name every one gives to their mistakes."

Oscar Wilde

"Science, my lad, is made up of mistakes, but they are mistakes which it is useful to make, because they lead little by little to the truth.

"Journey to the Center of the Earth, Jules Verne

 
Cooked enough to be firm but not soft ...
About Me

Name: KV
Home:
About Me:
See my complete profile
Shoutbox

Να θυμάμαι ...
... να ελέγχω το hotmail μου...
Take a look
Μα ΤΙ σκεφτόμουν ;;;
Archives
Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Locations of visitors to this page



www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from kv_aldente. Make your own badge here.