Sunday, December 04, 2005
No alternatives ... ;;; :-)
Βροχή, μια μουντή, δυνατή, συνεχής βροχή ... Συνήθως την σιχαίνομαι -για να είμαι ειλικρινής και σήμερα την σιχαίνομαι- φαίνεται όμως ότι είναι ο καλύτερός μου σύμμαχος. Η βροχή, ο γκρίζος ουρανός και η –ανησυχητική- Κυριακάτικη ηρεμία τριγύρω μου. No alternatives, μπορώ να συνεχίσω την δουλειά. Δουλεύω ήδη από νωρίς, καφές νούμερο 4 (home made capputsino), δύο υπολογιστές και δεκάδες παράθυρα μπροστά μου. Ένα για κάθε άτακτη σκέψη. Και χαρτιά, στίβες τα χαρτιά παντού: βιβλιογραφία, βιβλία, μικρά σημειώματα, printouts, σκισμένα printouts... Και όμως μία απόλυτη τάξη μέσα στην αταξία. Τhe ultimate simulation: pseudocreative mode.


Με το 80% του όγκου του κειμένου που θα έπρεπε να έχω έτοιμο, ήδη μπροστά μου, μπορώ να πω υπεύθυνα ότι έγραψα (τρόπος του λέγειν, αντέγραψα και συνδύασα) το πιο βαρετό και ανούσιο επιστημονικό κείμενο που έχω ποτέ δει. Μπορεί να συνοψίζει όντως αποτελέσματα και εξελίξεις, του όμως λείπει έμπνευση, κριτική, ιδέες, μια σπίθα ελπίδας, κάτι καινούριο... ένα οποιοδήποτε προσωπικό στίγμα ... Ευθυνοφοβία; μμμμ... Στην μέχρι τώρα πορεία μου, έχω γράψει και υπογράψει τολμηρά κείμενα και έχω υποστηρίξει αντιδραστικές (not a surprise, huh?), ριζοσπαστικές ιδέες ... Κείμενα που γράφτηκαν με την δική μου πένα, το δικό μου ύφος, τις δικές μου ιδέες ΑΛΛΆ είχαν πάντα και την άμεση ή έμμεση υποστήριξη άλλων. Ένα δεύτερο μάτι να τα διαβάσει και να τα επιβεβαιώσει (έστω και άτυπα) πριν κατατεθούν ή απλά ένα ηχηρό όνομα δίπλα στο δικό μου, έτσι για το κύρος ... Τώρα που αυτή η σιγουριά λείπει ... κολλάω;;; Όχι. Αρνούμαι να το πιστέψω και συνεχίζω! The day is still young and caffeine will soon kick in!

Καλημέρα !
(ομπρέλλα απαραίτητη σήμερα)
posted by KV @ 12:19 pm  
6 Comments:
  • At 12/04/2005 12:34:00 pm, Blogger Unknown said…

    Δύο υπολογιστές;;;; :o Γιατί δύο;;;;

    ΥΓ: Άμα θες κάποιον να σου κάνει μπάχαλο το κείμενο τώρα και να σε φέρει στο 0% σε 10 λεπτά να σου δώσω το mail του....

     
  • At 12/04/2005 12:50:00 pm, Blogger KV said…

    Στον ένα γράφω και ο δεύτερος είναι σε loop: "Γράφε, γράάάάφε, γράάάφε να τελειώνουμε"
    :-)

    Ο δεύτερος είναι εκεί για να κάνω τα γραφικά (και να μην έχω memory problems και άλλα διάφορα). Τον έβαλα να κάνει 2-3, όπως τα είχα αρχικά στο μυαλό μου (3D κλπ κλπ) αλλά παίρνουν ώρα και time is money σε αυτό το στάδιο! οπότε είναι πλέον διακοσμητικός ... βλέπω το σχηματάκι και ... χαίρομαι.

    Τώρα που το είπες ... μου λείπει ο "ΝΚ" μου αλλά ... no thanks, ξέρω τι εννοείς.
    Καλημέρα!

     
  • At 12/04/2005 12:56:00 pm, Blogger Unknown said…

    Α όλα κι όλα, το καλό κείμενο θέλει τον ΝΚ του...

    Δεν φταίω εγώ αν δεν πάρεις καλές κριτικές μετά έτσι;;;;

    Καλή δουλειά!

     
  • At 12/04/2005 07:01:00 pm, Blogger Markos said…

    Στο 80% λείπει το προσωπικό σου στυλ!!
    Ναι αλλά υπάρχει το 20% ακόμα ε;
    Όσο για τις ομπρέλες, και εμείς τις χρειαζόμαστε σήμερα. Για τον ήλιο...
    (Τι αλεξιβρόχιο, τι αλεξήλιο :))
    Καλό σου απόγευμα.
    Και άσε τις βροχές απέξω...

     
  • At 12/04/2005 09:05:00 pm, Blogger alombar42 said…

    Καλή τύχη - και προσοχή στους μπογιατζήδες ;)

     
  • At 12/04/2005 10:33:00 pm, Blogger KV said…

    @Μάρκο, μετά από τόση ώρα πάνω από την οθόνη, δεν έχω κανένα απολύτως στυλ! Όπου γράφω ομπρέλλα εσύ να παίρνεις αντηλιακό !

    @Αλόμπαρ Ευχαριστώ, αλλά ένας μπογιατζής χρήσιμος θα ήταν just about now .....

     
Post a Comment
<< Home
 

Ο καιρός σήμερα :

Bobby McFerrin Robbin Williams - Something stupid



"'Οσο είσαι στην διαδικασία επιλογής τα πάντα είναι πολυχρωματικά. Αλλά δεν χρειάζεται να έχεις 1,7 εκατομύρια χρώματα (overanalyzing) και τα 7 της ίριδας αρκούν! Μόλις όμως πάρεις την απόφαση τα πάντα γίνονται άσπρο-μαύρο. Άσπρο η απόφασή σου, μαύρο όλα τ' άλλα ... ."

Darthiir the Abban

"... σαν να ειναι το παραπονο καϊμάκι απο μια πατριδα."

Orelia

"Life... is like a grapefruit. It's orange and squishy, and has a few pips in it, and some folks have half a one for breakfast."

Douglas Adams

"All that we see or seem

is but a dream within a dream"

Edgar Allen Poe

"Was it love, or was it the idea of being in love?"

Pink Floyd

"Experience is the name every one gives to their mistakes."

Oscar Wilde

"Science, my lad, is made up of mistakes, but they are mistakes which it is useful to make, because they lead little by little to the truth.

"Journey to the Center of the Earth, Jules Verne

 
Cooked enough to be firm but not soft ...
About Me

Name: KV
Home:
About Me:
See my complete profile
Shoutbox

Να θυμάμαι ...
... να ελέγχω το hotmail μου...
Take a look
Μα ΤΙ σκεφτόμουν ;;;
Archives
Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Locations of visitors to this page



www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from kv_aldente. Make your own badge here.