Wednesday, November 30, 2005
Κοπάνα

Σκοτεινιά, το χιόνι λειώνει σιγά-σιγά (έτσι συμφωνήσαμε;;;), μελαγχολική διάθεση.


Πέρασα τις τελευταίες μέρες προσπαθώντας να συνοψίσω αποτελέσματα, συμπεράσματα και ιδέες ενός πολύ μικρού, πολύ συγκεκριμένου κομματιού της έρευνας στον τομέα μας.
[Ναι
deadline και μάλιστα μετά από παράταση-δώρο(;) γιατί μου-έφαγε-το-review-ένας-πολύ-ύπουλος-,-κακεντρεχής-και- κακομαθημένος-ιός-(και-όχι-υιός)-λίγο-πριν-σας-το-στείλω -και- δεν-είχα-hard-copy-η-Μάρθα-Βούρτση (aka δεν έχω γράψει λέξη)].

Ένα "πολύ μικρό, πολύ συγκεκριμένο κομμάτι έρευνας" είναι απόλυτα ικανό να προκαλέσει πανικό : Χαρτομάνι, χιλιάδες παράθυρα, λίτρα καφέ (ε, καλά εδώ δεν φταίει μονο το review), διάβασμα, ψάξιμο ... Γράφω ασταμάτητα, ξαναδιαβάζω αυτά που έγραψα, σβήνω, σβήνω, σβήνω ... Χάος. Βαρέθηκα και έπληξα απίστευτα αυτές τις μέρες και ακόμα δεν έχω τελειώσει ... Καμμία -απολύτως καμμία- έμπνευση. Αντιγράφω δεδομένα και μόνο. Ψυχρά-χωρίς χρώμα. Τους αλλάζω σειρά, τους αλλάζω την σύνδεση ... ξανασβήνω ... Για να δώσεις σε ένα κείμενο -ακόμα και επιστημονκό- τόνο και χαρακτήρα, πρέπει κάτι να σου λέει ... Και το κείμενο που έχω μπροστά μου, ειλικρινά δεν μου λέει τίποτα!

Μόνη λύση η κοπάνα (;-)). Δικαιολογημένη κοπάνα, για να αδειάσω λίγο το μυαλό μου από τις –άχρηστες- πληροφορίες πριν ξαναδοκιμάσω ... Ώρα για χριστουγεννιάτικες βιτρίνες;;;

posted by KV @ 3:26 pm  
18 Comments:
  • At 11/30/2005 04:13:00 pm, Blogger Depsorama said…

    Ναιιιιιι! ΚΟΠΑΝΑ!!
    Και Χριστουγενιάτικες βιτρίνες, έτσι, μας έχουν πιει το αίμα!!!
    (άλλη μια απόδειξη ότι η πολύ δουλειά τρώει τον αφέντη!)

     
  • At 11/30/2005 09:33:00 pm, Blogger KV said…

    Pόδα, τσάντα, κοπάνα & mall!!! Το είπα και το έκανα : Φώτα, πολυκοσμία, γυαλιστερά πράγματα (που όλα τα χρειάζομαι, Ο-Λ-Α) ... Aγόρασα κεράκια, χριστουγεννιάτικα στολίδια, μέχρι που βρήκα Χριστουγεννιάτικες κάρτες (σιχαμερή διαδικασία normally).

    Αλλαγή ατμόσφαιρας μακρυά από την οθόνη μου, την χρειαζόμουν ... τώρα όμως ... γιατί νυστάζω ;-)
    (γιοφύρι της Άρτας το revieeeew).

    Καλησπέρα σου!!!

     
  • At 11/30/2005 09:35:00 pm, Blogger KV said…

    ΥΓ όπως λέει και ένας κολλητός μου "Η δουλειά δεν είναι συμβατή με το είδος μας. Απόδειξη: μας κουράζει!"

     
  • At 12/01/2005 05:54:00 am, Blogger Depsorama said…

    Πες το ψέματα... Εγώ είμαι αλλεργική πλέον, βγάζω σπυράκια (literally) απ' τη δουλειά!
    Ζήλεψα! Θα πάω και εγώ για χριστουγενιάτικες κάρτες-αύριο!
    Καληνύχτα!

     
  • At 12/01/2005 10:05:00 am, Blogger Unknown said…

    ΜΜΜμμμ ναι.. χριστουγεννιάτικη βολτίτσα.. δεν είν' κακό, αν και το χριστουγεννιάτικο κλίμα εδώ στο ελαδιστάν θα αρχίσει λίγο αργότερα...

    Ευτυχώς τουλάχιστον που υπάρχουν ορισμένοι που κάνουν ακόμα έρευνα... :(

    Κατά τα άλλα, σε αντίστοιχη περίπτωση που θα ξέρουν ότι είχες hardcopy και δεν θα μπορείς να χρησιμοποιήσεις την δικαιολογία, πές τους ότι το έφαγε ο σκύλος! :p

    (άκου τί σκέφτηκε.....)

     
  • At 12/01/2005 10:05:00 am, Blogger Unknown said…

    Μα ιός....;;;;;

    Τσκ τσκ τσκ....

     
  • At 12/01/2005 10:53:00 am, Blogger KV said…

    δεν είναι καλή δικαιολογία;;;; Τι έπρεπε να πω γιατρέ μου;

     
  • At 12/01/2005 11:15:00 am, Blogger Unknown said…

    Ξέρω 'γω ρε παιδί μου;
    Πές ότι σου κάηκε ο σκληρός από πτώση τάσης.
    Πές ότι χάλασε το flashάκι, ή το έχασες..

    Όχι ιός... να σε λένε και ανίδεη...

    Άσε που ποτέ από ιούς δεν έχω χάσει τίποτε, παρότι έχω κολήσει από τους πιό βαρβάτους...

     
  • At 12/01/2005 11:16:00 am, Blogger Melina's Art said…

    Να έλεγες οτι φταίει ο μπογιαντζής! Αυτό πάντα πιάνει :p
    Διότι ενώ έβαφε το διπλανό δωμάτιο του πέφτει το κουτί με τη μπογιά απο το χέρι, η μπογιά εκτοξεύεται απο το κουτί, καθώς αυτό βρίσκει δάπεδο, βουλώνει τη μπρίζα, πέφτει το ρεύμα, κλείνει το pc, "χτυπάει" ο δίσκος και πάπαλα! :D
    Και μη γελάτε γιατι αυτό μου έχει συμβεί (το να πετύχει η μπογιά τη μπρίζα δλδ, και να πέσει το ρεύμα και μετά την καθάριζα με μπατονέτα...)!

     
  • At 12/01/2005 11:19:00 am, Blogger Unknown said…

    Έπαιξες λόττο εκείνη την ημέρα;;;

     
  • At 12/01/2005 11:33:00 am, Blogger KV said…

    χα χα χα... ο μπογιατζής, ε ;;;

    Το ξέρω, ο ιος ήταν lame excuse ΑΛΛΑ ξέραμε και οι δύο τι έλεγα ... το θέμα είναι να μην χρειαστώ και δεύτερη δικαιολογία ... Καλού κακού να αρχίσουμε να το σκεφτόμαστε αυτό όμως ;;;;

    Αν τα συνδύαζα και τα 2 που είπατε και έλεγα ότι :

    "Μου έφαγε ο μπογιατζής το ΜΟΝΟ printout του review από τα νεύρα του που με την μπογία μου κατάστρεψε τον σκληρό" ;;;

    Καλό δεν ακούγεται;

     
  • At 12/01/2005 11:35:00 am, Blogger KV said…

    Καμηλιέρη τίποτα δεν πιάσαμε στο Lotto ... Δεν αλλάζουμε αριθμούς;;; Εσύ έπαιξες;

     
  • At 12/01/2005 12:53:00 pm, Blogger Melina's Art said…

    Σύμφωνα με το feng-shui πάντως, ούτε το ΛΟΤΤΟ πιάνω! Αφου, το γραφείο μου - το οποίο στεγάζεται στο σπίτι, βρίσκετε σε χώρο όπου, χμ, δεν θα έπρεπε να είναι ...and I quote: "Unproductive Career, Poor Finances, and Robbery"! Στο robbery δε φτάσαμε ακόμα, αλλά έχω βάλει στο μάτι μια μικρή τράπεζα χωρίς security!

    Όσο για το printout.. φαντάζομαι το να σου τελειώσει το μελάνι του εκτυπωτή επ'αόριστον, δε παίζει ε; Οτι το έβαλες στο φούρνο αντί για λαδόκολα; οτι η συγκάτοικος το χρησιμοποίησε να καθαρίσει το κουτί της γάτας; ..δύσκολα τα πράγματα...

     
  • At 12/01/2005 02:32:00 pm, Blogger Unknown said…

    Αν και η ερώτηση για το λόττο πήγαινε στο κουρκουμπίνι και την ημέρα που του συνέβησαν τα ευτράπελα, όχι δεν πιάσαμε. Λες να αλλάξουμε ή να ξαναβάλουμε τα ιδια μπας και ήταν η μέρα;

     
  • At 12/01/2005 07:25:00 pm, Blogger KV said…

    Kourkoubini, άτιμο πράμα το Feng Shui λέει η συγκάτοικος (εγώ μεσάνυκτα, υπακούω για να την ευχαριστήσω ) ... Λεφτά δεν είδαμε ακόμα ...

    Καμηλιέρη δεν ξαναβάζουμε τα ίδια;

     
  • At 12/01/2005 11:01:00 pm, Blogger vasvoe said…

    Τουλάχιστον πήρες κάρτες από τη γιούνισεφ;;

    Εγώ συμβουλές πώς να αναβάλλεις το deadline δεν έχω δυστυχώς να σου δώσω, γιατί γενικώς είμαι μια τεμπέλα και δεν ξέρω πώς είανι να δουλεύεις, αλλά τώρα που πήρες τον αέρα σου πάρε βαθειές αναπνοές και συγκεντρώσου!!! Θα περάσει κι αυτό, πού θα πάει!

     
  • At 12/01/2005 11:32:00 pm, Blogger KV said…

    Ευχαριστώ vas ! Αυτό πιστεύω, που θα πάει θα περάσει !!! [μεταξύ μας αν περνούσε λίγο πιο γρήγοτα, πολύ θα με βόλευε!)
    Unisef οι κάρτες ... εκτός από μία :-)

     
  • At 12/02/2005 09:54:00 am, Blogger Unknown said…

    ΟΚ.. Πάω το απόγευμα...

     
Post a Comment
<< Home
 

Ο καιρός σήμερα :

Bobby McFerrin Robbin Williams - Something stupid



"'Οσο είσαι στην διαδικασία επιλογής τα πάντα είναι πολυχρωματικά. Αλλά δεν χρειάζεται να έχεις 1,7 εκατομύρια χρώματα (overanalyzing) και τα 7 της ίριδας αρκούν! Μόλις όμως πάρεις την απόφαση τα πάντα γίνονται άσπρο-μαύρο. Άσπρο η απόφασή σου, μαύρο όλα τ' άλλα ... ."

Darthiir the Abban

"... σαν να ειναι το παραπονο καϊμάκι απο μια πατριδα."

Orelia

"Life... is like a grapefruit. It's orange and squishy, and has a few pips in it, and some folks have half a one for breakfast."

Douglas Adams

"All that we see or seem

is but a dream within a dream"

Edgar Allen Poe

"Was it love, or was it the idea of being in love?"

Pink Floyd

"Experience is the name every one gives to their mistakes."

Oscar Wilde

"Science, my lad, is made up of mistakes, but they are mistakes which it is useful to make, because they lead little by little to the truth.

"Journey to the Center of the Earth, Jules Verne

 
Cooked enough to be firm but not soft ...
About Me

Name: KV
Home:
About Me:
See my complete profile
Shoutbox

Να θυμάμαι ...
... να ελέγχω το hotmail μου...
Take a look
Μα ΤΙ σκεφτόμουν ;;;
Archives
Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Locations of visitors to this page



www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from kv_aldente. Make your own badge here.