Sunday, November 27, 2005
καλό Feng Shui
Πριν από μερικές μέρες έκανα μια λίστα με τα σπίτια που με φιλοξένησαν (διαίσθηση;)... Κάθε σπίτι, διαφορετικό κομμάτι της ζωής μου. Στα περισσότερα με συνόδεψαν οι ίδιοι φίλοι (άλλοτε κοντά -δίπλα, άλλες φορές πολύ μακρυά –και πάλι όμως δίπλα), οι ίδιες βαλίτσες (συν 2-3 κάθε φορά για τα extras), τα ίδια κιβώτια [last known number 47(!!!) πολλά παραμένουν κλειστά μέχρι την επόμενη μετακόμιση ή εξαφανίζονται!], η ίδια διάθεση να κάνω το επόμενο σπίτι ... "home". Και βέβαια, σε όλο αυτό το οδοιπορικό αγοράστηκαν/ πουλήθηκαν/ χαρίστηκαν/ διακτινίστηκαν-στο-υπόγειο-του-μπαμπά/ ξανααγοράστηκαν 4-5 κρεββάτια, 4 ντουλάπες (ΙΚΕΑ από τις βαριές, I never learn), 4 πλυντήρια (!), 2-3 τηλεοράσεις, βιβλιοθήκες κλπ κλπ (τα κουζινικά ταξιδεύουν μαζί μου ... έχουμε και hobbies, απλά ... αυξάνονται). 11 σπίτια;(νομίζω δεν θα ξαναμετρήσω), 4 διαφορετικές χώρες, ανυπολόγιστα ποσά στις μεταφορικές εταιρείες, απίστευτος ενθουσιασμός που η μέση μου αντέχει ακόμα και καλή διάθεση... μέχρι τώρα τουλάχιστον... Έλπιζα ότι η επόμενη μετακόμισή μου θα είναι για Ελλάδα από το Feng Shui… Μάλλον όχι... Η σκέψη και μόνο μιας ακόμα μετακόμισης αυτή την στιγμή με τρομάζει... και σαν να μην φτάνει αυτό αισθάνομαι και τύψεις από πάνω. Αυτή τη στιγμή, δεν θα έπρεπε καν να το σκέφτομαι.
Να εξηγήσω: Το Feng Shui πάει πακέτο με την Rach’. Η συγκάτοικος φοβερή, δεθήκαμε πολύ σε αυτό το μικρό διάστημα (Ιούνιο μετακόμισα)... στο ίδιο μικρό διάστημα γνώρισε τον επίσης φοβερό-yet-too-young-to-be-an-adult-καλό της ... Σύντομη σχέση που φαινόταν να σβήνει μέχρι που προχτές ανακάλυψε ότι είναι έγκυος. Ξέρω, καταπληκτικά νέα. Η ίδια είναι μπερδεμένη αλλά χαρούμενη, ο very-young-πατέρας-to-be είναι ecstatic (plus δεν το ξέρουν ακόμα είναι οι γονείς του και δεν είναι grounded!!!) και εγώ... πέρασα από τον ενθουσιασμό, στα ερωτηματικά και τις τύψεις. Ενθουσιασμό γιατί ξέρω πως το βλέπει η συγκάτοικός μου το θέμα, την νοιώθω και είμαι χαρούμενη για αυτήν. Θα μπορούσα άνετα να μπω στην θέση της και να κάνω ακριβώς την ίδια επιλογή (theoretically speaking θεωρώ ότι οφείλεις σε ένα παιδί να το έχεις επιλέξει, practically speaking ένα παιδί και για μένα είναι ελαφρά σημαντικότερη εναλλακτική από το επόμενο deadline μου –και δεν είναι εύκολο να το παραδέχεσαι- απλά δεν έτυχε)... Ξέφυγα... Ενθουσιάστηκα με τα νέα είναι αλήθεια. Προσπάθησα να περάσω τον δικό μου ενθουσιασμό και στην Rach’ που είναι ακόμα μουδιασμένη! Περάσαμε την βραδυά συζητώντας και βέβαια, ήταν αδύνατο κάποια στιγμή να μην σκεφτώ και το πρακτικό κομμάτι της ιστορίας που αφορά εμένα. Μετακόμιση ;;; Εγώ ή εκείνη(οι);;; Και μόνο η ιδέα με τρομάζει... Υπάρχουν κιβώτια που δεν έχω ανοίξει, poster που δεν βρήκαν την Feng Shui θέση τους, μαγαζιά στην περιοχή που δεν επισκέφτηκα, μόλις τελείωσα με τα γραφειοκρατικά... Δεν αντέχω –σωματικά και οικονομικά- μια ακόμα μετακόμιση ... [Άσε που μετά το σπίτι στην Ελλάδα θα είναι το νούμερο 13;;; είναι απίστευτες οι χαζομάρες που σκέφτεται κανείς όταν πανικοβάλλεται ...].
Δεν συζητήσαμε καν για το Feng Shui μας ... Δεν θεώρησα ότι ήταν η στιγμή. Σημαντικότερο μάλλον να βρει που/αν θα ταιριάξει τον μικρό-πατέρα στην ζωή της (nowdays πατέρας/παιδί δεν είναι σακάκι/πατελόνι) και τα deadline της με το μωρό !!! Δεν ανησυχώ για την συζήτηση, είμαι σίγουρη ότι όταν γίνει, θα βρούμε την πιο καλή λύση και για τις δύο. Απλά πανικοβλήθηκα κάποια στιγμή και ας μην το έδειξα (επιτέλους απέδωσαν, χρόνια εκπαίδευσης στη δουλειά)... Και μετά εκνευρίστηκα με τον εαυτό μου που πανικοβλήθηκα. Πολύ πεζές σκέψεις για να συνοδέψουν ένα τόσο σημαντικό γεγονός. Μάλλον για αυτό με τρώνε οι τύψεις σήμερα το πρωΐ (καφές νούμερο 4, ήδη). Θα ήθελα να νοιώσω μόνο τον ενθουσιασμό της ιστορίας... Μερικά πράγματα έχουν ιδαίτερη σημασία...
Ένα καινούριο μωρούλι... Και μάλιστα ένα μωρό με απίστευτες ρίζες:
Ελβετο-Αμερικανο-Ολλανδο-Γερμανο-Αργεντινάκι!!!
OK, τώρα που το έγραψα ("αμαρτία ομολογημένη ..." έλεγε η γιαγιά μου), αισθάνομαι καλύτερα ... Θα δούμε τι θα γίνει με τις αλλαγές στη ζωή μας, plus ένα μωρό είναι πάντα καλό Feng Shui (λέει η Rach’) _ _ :-)
_
_
Καλή Κυριακή !!!
posted by KV @ 11:57 am  
8 Comments:
  • At 11/27/2005 02:16:00 pm, Blogger vasvoe said…

    Υπέροχα τα νέα!!

    Πού να μετακομίζεις τώρα ρε συ και να αφήνεις έγκυο γυναίκα μόνη της!!

     
  • At 11/27/2005 06:16:00 pm, Blogger Markos said…

    Υπάρχει πάντα η λύση βέβαια το 12ο σπίτι να είναι στην Ελλάδα ε;

     
  • At 11/27/2005 08:11:00 pm, Blogger KV said…

    @vasvoe, όντως υπέροχα τα νέα (γι'αυτό και οι τύψεις για τις πεζές σκέψεις μου εκ των υστέρων).
    Δεν τίθεται θέμα προσωπικής επιλογής (μια χαρά περνάμε όπως είμαστε, πέντε χαρές θα περνάμε με ένα μωρό), αλλά πρακτικής επιλογής ... σνιφ ...

    @Μάρκο, μόνο αν μπορούσαμε ήδη να ... τηλεμεταφερόμαστε!!! Και να ήθελα, δεν θα μπορούσα (ηθικά) να εγκαταλείψω τα πάντα χωρίς προειδοποίηση και να φύγω. Άσε που, για κάποιο μυστήριο λόγο, νομίζω ότι έχω ακόμα πολλά να κάνω εδώ! :-)

     
  • At 11/27/2005 10:54:00 pm, Blogger Markos said…

    Ένα Νομπελ ίσως ;
    (Το εύχομαι...)
    Όσο για το θέμα που έγινε η αφορμή για τούτο το ποστ, μετέφερε αν θέλεις τις πιο θερμές μου ευχές στη μέλλουσα μαμά ...

     
  • At 11/27/2005 11:46:00 pm, Blogger vasvoe said…

    ναι βρε παιδί, κάτσε δω να έχω κι εγώ μια γειτόνισσα!

     
  • At 11/28/2005 08:15:00 am, Blogger KV said…

    @ Μάρκο, κακώς δεν το σκέφτηκα ... να το πούμε και στην επιτροπή όμως, ε;;;
    Μέλλουσα μαμά θενκς γιου βερυ ματσ!

    @vasvoe δεν παω πουθενά προς το παρον γειτόνισσά μου! Να χάσω τόσο χιόνι;;;

    Καλημέρα !!!

     
  • At 11/28/2005 10:06:00 pm, Blogger Dimitra said…

    Sorry κιόλα, αλλά είμαι η μόνη που βασικά θα φρίκαρα με την προοπτική να έχω ένα παιδί??? Εντάξει, καταλαβαίνω τον θετικό ενθουσιασμό, αλλά ένα παιδί δεν είναι αστείο πράγμα και ένα μη προγραμματισμένο παιδί με έναν πατέρα που είναι και ο ίδιος - όπως λες - ψιλοπαιδί, δεν ξέρω...

    Όσο για τις ανησυχίες σου, επειδή σε νιώθω ΑΠΟΛΥΤΑ στο θέμα (τσιγκανο)(διαρκους)μετακόμισης, νομίζω you can allow yourself to be concerned... EΣΤΩ και εν μέσω του επερχόμενου βρέφους :)

    Good luck (και καλά κουράγια) και στις δυο σας, αχρείαστα να είναι αλλά νομίζω ίσως να φανούν χρήσιμα!

     
  • At 11/28/2005 10:36:00 pm, Blogger KV said…

    Ευχαριστούμε (μπρρρρρρ ούτε να το σκεφτώ δεν θέλω... έχω κούτες που δεν άνοιξα ... μπρρρρρ). Ακόμα και να το σκεφτώ δεν μπορώ ...

    Όσο για το θέμα μωρό ... όντως δεν είναι καθόλου αστείο θέμα, ΑΛΛΑ καταλαβαίνω απόλυτα την άποψη της συγκατοίκου μου. Δεν το σχεδίασε σε αυτή την φάση της ζωης της και της σχέσης της ... έτυχε ΑΛΛΑ αφού η ίδια μπορεί και να ανταπεξέλθει στις ευθύνες (και μάλιστα καλά και με πολύ support) και να το χαρεί ... why not?

     
Post a Comment
<< Home
 

Ο καιρός σήμερα :

Bobby McFerrin Robbin Williams - Something stupid



"'Οσο είσαι στην διαδικασία επιλογής τα πάντα είναι πολυχρωματικά. Αλλά δεν χρειάζεται να έχεις 1,7 εκατομύρια χρώματα (overanalyzing) και τα 7 της ίριδας αρκούν! Μόλις όμως πάρεις την απόφαση τα πάντα γίνονται άσπρο-μαύρο. Άσπρο η απόφασή σου, μαύρο όλα τ' άλλα ... ."

Darthiir the Abban

"... σαν να ειναι το παραπονο καϊμάκι απο μια πατριδα."

Orelia

"Life... is like a grapefruit. It's orange and squishy, and has a few pips in it, and some folks have half a one for breakfast."

Douglas Adams

"All that we see or seem

is but a dream within a dream"

Edgar Allen Poe

"Was it love, or was it the idea of being in love?"

Pink Floyd

"Experience is the name every one gives to their mistakes."

Oscar Wilde

"Science, my lad, is made up of mistakes, but they are mistakes which it is useful to make, because they lead little by little to the truth.

"Journey to the Center of the Earth, Jules Verne

 
Cooked enough to be firm but not soft ...
About Me

Name: KV
Home:
About Me:
See my complete profile
Shoutbox

Να θυμάμαι ...
... να ελέγχω το hotmail μου...
Take a look
Μα ΤΙ σκεφτόμουν ;;;
Archives
Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Locations of visitors to this page



www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from kv_aldente. Make your own badge here.