Thursday, November 17, 2005
Ίον Αμυγδάλου
Έγραφα προχτές ότι πρέπει να αρχίσω να μαζεύω αναμνήσεις από ένα ακόμα σπίτι και μου ήρθαν στο μυαλό τα σπίτια που με φιλοξένησαν τα τελευταία χρόνια ... Άλλα όμορφα [αυτά που βρήκα μόνη μου!], άλλα όχι τόσο. Όλα δεμένα με πολύ διαφορετικά κομμάτια της ζωής μου, όλα κομμάτι από το παρελθόν, δεμένα με αναμνήσεις, αποστασιοποιημένα από οτιδήποτε ενοχλητικό πλέον ... Κάτι σαν Ίον Αμυγδάλου ... Δεν είναι η καλύτερη (σόλλυ αλλά ζω στη χώρα της σοκολάτας) αλλά είναι πάντα γλυκιά!

Flash back και κατάλογος (λες και θα ξεχάσω):

  • Το every-student's-dream σπίτι. Το πρώτο μου φοιτητικό σπίτι ... κουκλίστικο, σχεδόν too much, στη μέση του πουθενά όμως (εγώ και οι λύκοι, κυριολεκτικά). Αν έβγαινες το βράδυ (και έβγαινες ... κάθε βράδυ), καλό ήταν να μην γυρίσεις πριν ξημερώσει (και δεν γύριζες). Το σπίτι αν ήθελες -δεν ήθελα- συνοδευόταν από περίστροφο που ευγενικά σου πρόσφερε ο σπιτονοικοκύρης την πρώτη μέρα, just in case! (ταπ ταπ ταπ)
  • Το I-should-have played-Lotto σπίτι. Με θέα την θάλασσα (the real thing) και απίστευτους χώρους που έμεναν ακατοίκητοι μόλις καλοκαίριαζε, that is Απρίλη με Δεκέμβρη μέναμε κυριολεκτικά στην 5x12 βεράντα του!!! Μeeting point για πολλά, πολλάάά χρόνια, πάντα γεμάτο, πάντα φασαριόζικο, χαμογελαστό :-) ...
  • Το γίαπικο-slash-κοπελιά-πορτοκάλι-θές-;;; σπίτι. Ευήλιο, ευάερο, αλλά μικρό, πολύ μικρό μετά το I-should-have played-Lotto. Γεμάτο πάραυτα -εκεί εμπεδωσα την αρχή της σαρδέλλας- και πολύ, πολύ γουστόζικο για την εποχή.
  • Το-όταν-ήμουν-φοιτήτρια-είχα-καλύτερο-σπίτι-και-δεν-μοιραζόμουν-το μπάνιο-με-κανέναν σπίτι. Δεν κράτησε πολύ, 6 ατελείωτους, βρωμερούς μήνες ... Εκεί εμπέδωσα ότι αν δεν βγάλω εγώ τα σκουπίδια έξω, μόνο αν γίνει θαύμα δεν θα πεθάναουμε από σαλμονέλα... Μετά από 6 μήνες, έφυγα περήφανη που έπεισα μία από τις 3 να ξεπλένει τα πιάτα από το σαπούνι ... ταπ ταπ ταπ ...
  • Το ό,τι-μπορεί-να-είναι-καφέ-ΕΙΝΑΙ-guest σπίτι. Πανεπιστημιακό guest house κατασκευασμένο μάλλον την δεκαετία του '70. Όλα καφέ: μοκέττα καφέ, κουρτίνες καφέ, έπιπλα, πόρτες, πόμολα ακόμα και ηλεκτρικές συσκευές καφέ ... Μόνο οι τοίχοι δεν ήταν καφέ ... ήταν άβαφτα τούβλα ... (ταπ ταπ) Το design σε όλο του το μεγαλείο ... Και μία (01) πρίζα ... (ταπ) International όμως και high light ο γείτονας chef ... μμμμμ... από dinner σε dinner τον καλούσαμε για να συνεισφέρει ... Ακόμα θυμάμαι την creme brulee με άρωμα λεβάντας (ναι λεβάντας) !
  • To σπίτι της ομογένειας. 3 Έλληνες μαζί στην ξενιτειά (!!! γουάου με συγκίνησα) είναι είτε πολύ καλά νέα, ή πολύ πολύ κακά ... Το μεγαλύτερο διάστημα ήταν απόλαυση !!! Καφέδες, τάβλι και κουτσομπολιό σε όλο του το μεγαλείο! Ασταμάτητα ... Πάνω από τα πιο in cafe της "πόλης" που τιμούσαμε ανελλιπώς τα Κυριακάτικα πρωϊνά αγκαλιά με το τάβλι μας! Άλλο ένα σπίτι-meeting point!
  • Το Βελγόσπιτο. 6 μήνες ξενιτειά στην ξενιτειά (!) ... παράξενα ζεστό και φιλικό.
  • Το σπίτι-παράθυρο. Σπίτι κουκλίστικο, trendy και να μην έχω κάτσει ΠΟΤΕ στον καναπέ;;; Πλήρως εγκλιματισμένη, όποτε τύχαινε να βρεθώ σπίτι (εκείνες τις μέρες δεν ήταν και πολύ σύνηθες), περνούσα την ώρα μου στο παράθυρο. Ένα πόδι μέσα, ένα πόδι έξω, το τηλέφωνο στο αυτί ... (ταπ ταπ)
  • Το Αγγλόσπιτο ... ζεστό ... hommie ...
  • Το η-γούνα-μου-τα-χάπια-μου-&-ένα-ταξί-να-φύγω σπίτι. 3 εβδομάδες έλιωσα παπούτσια και παπούτσια μέχρι να αποφασίσω ότι ή θα μείνω κάτω από την γέφυρα, ή θα συμβιβαστώ ... Δίπλα στην pretend θάλασσα αδύνατο να βρεις σπίτι και με τον χρόνο να πιέζει (πολύ όμως) μου φάνηκε καλός ο συμβιβασμός ... μπρρρρρ ... σκοτεινό, παλιό, μουντό ... I could not wait to leave ...
... και νά'μαι στο Feng Shuuuuui! Δεν ξέρω τι θα είναι το highlight εδώ, μάλλον η αίσθηση ότι είμαι στο σπίτι μου και μια ακατανόητη τάση να κρύβω τις γωνίες με γλαστρες!!!
Καλό βράδυ!!!
posted by KV @ 11:26 pm  
6 Comments:
  • At 11/18/2005 11:59:00 am, Blogger Unknown said…

    Άλλοι κάνουν συλλογή από γραμματόσημα... ε εσύ κάνεις συλλογή από σπίτια μου φαίνεται... :p

     
  • At 11/18/2005 04:42:00 pm, Blogger Depsorama said…

    Χα!! Λοιπόν, πόλυ μου άρεσε αυτό το ποστ Κέλλυ, θα γράψω και εγώ για τα 9 (ναι, εννέα) διαφορετικά σπίτια που έχω κατοικήσει (ένα για κάθε χρόνο ξενιτιάς σχεδόν)!
    Εύχομαι το Feng Shui σπίτι να είναι το καλύτερο όλων (...μέχρι το επόμενο!)

     
  • At 11/18/2005 06:16:00 pm, Blogger Unknown said…

    Ήμαρτον πιά με αυτές τις συλλογές...

     
  • At 11/18/2005 07:35:00 pm, Blogger KV said…

    Καλησπέρα, Καλησπέρα! Μόλις επέστρεψα (ναι meeting)

    @ Avanti σε ευχαριστώ καλή μου!

    @ Καμηλιέρη πίστεψέ με, δεν τα κάνω συλλογή συνειδητά ...

    @Δέσποινα, ευχαριστώ για τις ευχές! Νομίζω μέτρησα 11 ... Καλό το Feng Shui αλλά ελπίζω το επόμενο να είναι το δέκα το καλό! Περιμένω να διαβάσω το ποστ σου ! (Το Αγγλόσπιτο ήταν σ'ενα από τα αγαπημένα σου μέρη νομίζω, Brighton)

     
  • At 11/21/2005 12:28:00 am, Blogger Dimitra said…

    Xα! Για πες όμως και locations, για 'μας που ψαχνόμαστε! Αυτά με τις θάλασσες, πού ήταν?
    Όσο για Αγγλόσπιτα... τί να λέμε!
    Έχω βέβαια πολύ μεγαλύτερη εμπειρία από Σκωτόσπιτα, αλλά το κοινό σημείο cult είναι νομίζω η μοκέττα στο μπάνιο... Παντού... Αφού να φανταστείς, όταν βρήκα εδώ διαμέρισμα με πλακάκι (!!!) και μάλιστα μπεζ (!!!) ΚΑΙ στο μπάνιο ΚΑΙ στην κουζίνα, μόνο που δεν έπεσα στα γόνατα με κλάμματα συγκίνησης :)

     
  • At 11/22/2005 07:28:00 pm, Blogger KV said…

    Μοκέττα στο μπάνιο, τι μου θύμισες ... Και εγώ θα το έριχνα ένα κλάμα !!!

    locations: Κρήτη (αυτόνομο κράτος), Ολλανδία, Βέλγιο, λίγο από την "πατρίδα" σου, Ελβετία ... Θάλασσα στην Κρήτη και στο Αγγλόσπιτο (μακρυά όμως εκεί, στην Κρήτη σχεδόν βούταγες από το παράθυρο!), pretend θάλασσα στη Γενεύη!

     
Post a Comment
<< Home
 

Ο καιρός σήμερα :

Bobby McFerrin Robbin Williams - Something stupid



"'Οσο είσαι στην διαδικασία επιλογής τα πάντα είναι πολυχρωματικά. Αλλά δεν χρειάζεται να έχεις 1,7 εκατομύρια χρώματα (overanalyzing) και τα 7 της ίριδας αρκούν! Μόλις όμως πάρεις την απόφαση τα πάντα γίνονται άσπρο-μαύρο. Άσπρο η απόφασή σου, μαύρο όλα τ' άλλα ... ."

Darthiir the Abban

"... σαν να ειναι το παραπονο καϊμάκι απο μια πατριδα."

Orelia

"Life... is like a grapefruit. It's orange and squishy, and has a few pips in it, and some folks have half a one for breakfast."

Douglas Adams

"All that we see or seem

is but a dream within a dream"

Edgar Allen Poe

"Was it love, or was it the idea of being in love?"

Pink Floyd

"Experience is the name every one gives to their mistakes."

Oscar Wilde

"Science, my lad, is made up of mistakes, but they are mistakes which it is useful to make, because they lead little by little to the truth.

"Journey to the Center of the Earth, Jules Verne

 
Cooked enough to be firm but not soft ...
About Me

Name: KV
Home:
About Me:
See my complete profile
Shoutbox

Να θυμάμαι ...
... να ελέγχω το hotmail μου...
Take a look
Μα ΤΙ σκεφτόμουν ;;;
Archives
Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Locations of visitors to this page



www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from kv_aldente. Make your own badge here.