Monday, November 07, 2005
οικειοθελώς ...
Από την Παρασκευή δεν παραπονέθηκα καθόλου, παραπονέθηκα;;; Το ταξίδι μου ήταν γενικά καλό, η ταλαιπωρία με την Ολυμπιακή κρατήθηκε στα απολύτως απαραίτητα επίπεδα, αγνόησα παραδειγματικά την έντονη ανάγκη μου να γράψω δυό (-τρεις χιλιάδες) λόγια για το "Ελ.Βενιζέλος" και αφέθηκα να με οδηγήσει μια ιδιαίτερα καλή διάθεση ...
Το Σαββατοκύριακο κύλησε όμορφα, οικογενειακά, σχεδόν καλοκαιρινά. Οι μπαταρίες γέμισαν λιγάκι, τα κενά ενημέρωσης καλύφθηκαν και μετά από δύο συνεχόμενα βράδυα οκτάωρου ύπνου (νέο προσωπικό ρεκόρ) πήρα θάρρος. Αποφάσισα ότι ήρθε επιτέλους η στιγμή να αντιμετωπίσω τις φοβίες, τους φόβους μου ΚΑΙ το Ελληνικό Δημόσιο. Αυτό το τελευταίο (ότι δηλαδή "αποφάσισα") είναι ένα μικρό ψέμα ... αν ήταν στο χέρι μου δεν θα αποφάσιζα ποτέ να αντιμετωπίσω το Ελληνικό Δημόσιο... Ούτε τα "όνειρα" που έγιναν φοβίες ... Διάολε (δεν ξέρω γιατί μου ήρθε αυτό το "Διάολε" τώρα, μόνο από τον Μπλέκ και τον Γιάγκο Δράκο πρέπει να το έχω ξανακούσει! Αγνοήστε το ...)
Όπως και να έχει, το πρωΐ έπεισα τον εαυτό μου ότι το κάνω οικειοθελώς ("γιατί έτσι ονειρευόμουν πάντα να περάσω κάποιες διακοπές μου") και ξεκίνησα. Στόχος ένα "Πιστοποιητικό Υγείας και Αρτιμέλειας". [Για ευνόητους λόγους αποφεύγω να σχολιάσω την αναδρομικότητα, την αντισυνταγματικότητα, τον ρατσισμό, την ασοβαρότητα του όρου "αρτιμέλειας" που έχει παραμείνει στον τίτλο του πιστοποιητικού από τον μεσαίωνα. Όπως αρνούμαι να πιστέψω ότι έχουμε μεσαίωνα και θα παραπονιέμαι με κάθε ευκαιρία για τον όρο.]
Το πιστοποιητικό χορηγείται μόνο από Πρωτοβάθμια Επιτροπή Υγείας (σύμφωνα με την πλειοψηφία των πληροφοριών, οι γνώμες διίστανται...). Μου πήρε όλο το πρωΐ, μέσα σ'ένα αγροτικό νοσοκομείο της κακιάς ώρας για να ανακαλύψω ότι, παρόλο που ο Ιρανός παθολόγος ήθελε να μου δώσει το πιστοποιητικό χωρίς να με εξετάσει καν, η ασυμπάθιστη Ρωσσίδα καρδιολόγος είχε δίκιο: Θα ήταν άκυρο, στο -κατά τα άλλα- πανέμορφο νησί "μας", ΔΕΝ υπάρχει πρωτοβάθμια επιτροπή υγείας. Λογικό, εδώ δεν υπάρχει παιδίατρος (ταπ ταπ ταπ;;;)... Στις Κυκλάδες του 2005, Πρωτοβάθμια Επιτροπή Υγείας υπάρχει μόνο στην Σύρο !!! Και, η επικοινωνία με την Σύρο ... δύσκολη ... χα χα χαααααααα για ένα άτομο σαν και εμένα, υπερυποχονδριακό όσον αφορά τον φόβο της αρρώστιας και τα αποτελέσματα οποιασδήποτε ιατρικής, παραϊατρικής ή ψευτοϊατρικής εξέτασης, αυτή ήταν η καλύτερη αντιμετώπιση: Δεν αγχώθηκα καθόλου για τις εξετάσεις που έκανα σήμερα ... δεν πρόλαβα να αγχωθώ!!! Έβγαλα την ακτινογραφία και αντί να περιμένω πίσω από την πόρτα άσπρη από το άγχος ... έτρεξα ΑΜΕΣΩΣ για εισητήρια ... Guess what I am doing tomorrow ...
posted by KV @ 3:07 pm  
5 Comments:
  • At 11/07/2005 05:50:00 pm, Blogger Depsorama said…

    Πας στην Σύρο;
    Τι κερδίζω; Παρακαλώ την χαλβαδόπιτα να την στείλεις εξπρές!
    Χαίρομαι τόσο πολύ που είσαι και περνάς καλά, παρακάμπτω το γεγονός ότι έχω πρασινίσει απ’ τη ζήλια μου, και απαιτώ να γράψεις για το Ελ Βενιζέλος (πως λέμε Ελ Σιντ ένα πράγμα), γιατί πως θα γελάσει η Δέσποινα στο παγωμένο Τορόντο;
    Μια ηλιόλουστη Καλημέρα!

     
  • At 11/07/2005 06:14:00 pm, Blogger Markos said…

    Αγροτικό Ιατρείο σε νησί των Κυκλάδων με Ιρανό παθολόγο και Ρωσσίδα Καρδιολόγο (πάλι καλά που υπάρχει και αυτή, συνήθως έχουν Πούμα(!!!) ελικόπτερα εννοώ), χμμμ
    δίνεις το στίγμα σου ε; :-))))
    Α, και πού είσαι.
    Μια χαρά το βρίσκω το ελληνικό δημόσιο.
    Για σκέψου θετικά.
    Θα έτρεχες να βγάλεις εισιτήρια για το ταξιδάκι, αν ήταν όλα στη θέση τους;

     
  • At 11/07/2005 09:18:00 pm, Blogger KV said…

    Καλησπέρα, Καλησπέρα !!!

    @ Δέσποινα κερδίζεις χαλβαδόπιτα [για τις λεπτομέρειες επικοινωνήστε με το mail μας εκτός αέρα (ωχ, είχα ξεχάσει ανοικτή την τηλεόραση) Στείλε διεύθυνση Αλήθεια !!!].
    Για τον Ελ. Βενιζέλο φοβάμαι και εγώ δεν θα αντισταθώ ... απλά πρέπει να βρω καιρό για να γράψω ...

    @ Μάρκο και πούμα έχουμε στην Σαντορίνη, απλά η ... κατάστασή μου δεν κρίθηκε τόόόσο δραματική :-))))
    Όσο για το Δημόσιο και τα πιστοποιητικά του ... νομίζεις ότι μετά από τόόόόσα ταξίδια, το όνειρό μου όντως ήταν να κάνω άλλο ένα ΤΡΙΗΜΕΡΟ ταξίδι εν μέσω των διακοπων μου και με μόνο highlight ιατρικές εξετάσεις ;;;;;; ΕΥΤΥΧΩΣ που υπάρχουν οι χαλβαδόπιτες ...

     
  • At 11/07/2005 09:50:00 pm, Blogger Unknown said…

    ΔΕΝ ΖΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΜΕΣΑΙΩΝΑ;;;;;;

    Ε;;;;;
    Ωχ.....

     
  • At 11/08/2005 08:09:00 am, Blogger KV said…

    καμμιά φορά δεν είμαι σίγουρη ... ταπ ταπ ταπ

     
Post a Comment
<< Home
 

Ο καιρός σήμερα :

Bobby McFerrin Robbin Williams - Something stupid



"'Οσο είσαι στην διαδικασία επιλογής τα πάντα είναι πολυχρωματικά. Αλλά δεν χρειάζεται να έχεις 1,7 εκατομύρια χρώματα (overanalyzing) και τα 7 της ίριδας αρκούν! Μόλις όμως πάρεις την απόφαση τα πάντα γίνονται άσπρο-μαύρο. Άσπρο η απόφασή σου, μαύρο όλα τ' άλλα ... ."

Darthiir the Abban

"... σαν να ειναι το παραπονο καϊμάκι απο μια πατριδα."

Orelia

"Life... is like a grapefruit. It's orange and squishy, and has a few pips in it, and some folks have half a one for breakfast."

Douglas Adams

"All that we see or seem

is but a dream within a dream"

Edgar Allen Poe

"Was it love, or was it the idea of being in love?"

Pink Floyd

"Experience is the name every one gives to their mistakes."

Oscar Wilde

"Science, my lad, is made up of mistakes, but they are mistakes which it is useful to make, because they lead little by little to the truth.

"Journey to the Center of the Earth, Jules Verne

 
Cooked enough to be firm but not soft ...
About Me

Name: KV
Home:
About Me:
See my complete profile
Shoutbox

Να θυμάμαι ...
... να ελέγχω το hotmail μου...
Take a look
Μα ΤΙ σκεφτόμουν ;;;
Archives
Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Locations of visitors to this page



www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from kv_aldente. Make your own badge here.