Tuesday, November 15, 2005
εκ-FengShui-σμός
Αλλαγή εποχής ... ημερολογιακής και μη ... Με υποδέχτηκαν γκρίζες μέρες, μουντή υγρή ατμόσφαιρα, η πρώτη ενοχλητική παγωνιά, μια agenda γεμάτη και η λίστα ατελείωτη (ναι, η γνωστή ttd list που αγνόησα επιδεικτικά στο πρόσφατο pretend καλοκαιρινό μου διάλειμα) ...
Έπεσα με τα μούτρα στην δουλειά αυτές τις δύο μέρες (οι χαλβαδόπιτες και το μελλοντικό παστίτσιο (!) παραμένουν στη βαλίτσα). Όχι λόγω υπερβολικού ζήλου ή τύψεων (ένα μικρό διάλλειμα μέχρι και σε εμένα το δικαιολογώ), μάλλον προσπαθούσα ασυναίσθητα να αποφύγω τις ... αναπόφευκτες (!!!) σκέψεις που έπονται κάθε σημαντικής απόφασης. Μιας απόφασης που λήφθηκε από εμένα, για εμένα, μάλλον χωρίς εμένα !
Πριν από το ... Feng Shui και την τυροχώρα, στόχος μου ήταν να γυρίσω στην Ελλάδα ... Χωρίς καν να το έχω σκεφτεί σοβαρά. Μια ρομαντική ιδέα που περισσότερο βασίστηκε στην εικόνα ενός γαλάζιου ουρανού και μιας φουρτουνιασμένης θάλασσας παρά σε οποιαδήποτε ορθολογιστική σκέψη που αφορούσε την προσωπική μου ζωη ή την δουλειά. Η αλήθεια είναι ότι το προσπάθησα ("για μια ιδέα ρε γαμ@τ@" δεν είναι το σύνθημά μας;;;) και δεν τα κατάφερα. Τώρα η "ευκαιρία" να επιστρέψω μου προσφέρεται. Χωρίς να προσπαθήσω. Έτσι απλά. Πάνω που «έστησα» μία κάποια καινούρια ζωή εδώ, μετά από δύο ακόμα μετακομίσεις, πριν αρχίσω να απολαμβάνω τα –πολυπόθητα- αποτελέσματα ενός χρόνου (πολύ σκληρής) δουλειάς, χωρίς καν να έχω ακόμα εκ-FengShui-στεί πλήρως ... Μέσα στο καλοκαίρι έπρεπε να πάρω μία ακόμα απόφαση. Απέφυγα να το κάνω, ίσως γιατί μου είναι αδύνατο να αξιολογήσω τα υπερ και τα κατά ... ή ακριβώς επειδή μπορούσα να τα αξιολογήσω πλέον. Αρνήθηκα να το συζητήσω ακόμα και με τον εαυτό μου. Μουλάρωσα (πάγια δοκιμασμένη τεχνική στρουθοκαμηλισμού). Τέλος του καλοκαιριού και η επιστροφή στον τόπο του εγκήματος συνοδεύτηκε από την αίσθηση ότι τα βήματά μου με οδηγούν ξανά από μόνα τους ... Μπορεί να αρνούμαι να αναλάβω την ευθύνη του να το πω δυνατά, κάνω όμως αργά και σταθερά βήματα με πολύ συγκεκριμένη κατεύθυνση ... Αλλαγή εποχής;;; Ναι (γράφεται ευκολότερα απ'όσο λέγεται), καιρός να αρχίσω την αντίστροφη μέτρηση, να αρχίσω να αξιολογώ μόνο τα υπερ, να παλεύω τα κατά (όσο παλεύονται), να μαζεύω ενέργεια :-) και αναμνήσεις από ένα ακόμα "σπίτι" .

Nighty, night!

Don't let the bugs bite ...

posted by KV @ 10:37 pm  
22 Comments:
  • At 11/16/2005 12:08:00 am, Blogger Markos said…

    Η ζωή έτσι και αλλιώς έχει "περάσματα"
    Ευτυχής αυτός που τα ζει και δεν τα προσπερνάει απλώς.
    Την Καλημέρα μου

     
  • At 11/16/2005 12:30:00 am, Blogger KV said…

    Πολύ καλή σου μέρα !!!

    Δεν προσπερνώ, θέλω όμως να επιλέγω και ταυτόχρονα το φοβάμαι ...

     
  • At 11/16/2005 12:38:00 am, Blogger Dimitra said…

    Τώρα μάλλον πρέπει να πω εγώ welcome to my life, αν και ακόμα γυρισμό δε βλέπω.
    Περίεργα γυρίσματα έχουν αυτά τα χρόνια...
    Να μας λες πως περνάς, να μας γράφεις, να μας κρατάς συντροφιά
    ;-)

    Night nighties

     
  • At 11/16/2005 12:49:00 am, Blogger KV said…

    ;-) Σε ευχαριστώ καλή μου ! Νομίζω ότι ο "γυρισμός" είναι μια πονεμένη ιστορία slash ελπίδα και ταυτόχρονα φόβος για όλους "μας". Να σου ευχηθώ το καλύτερο και να περιμένω και εγώ τις μικρές, καθημερινές, απίστευτα οικείες ιστορίες σου.
    Καλό σου βράδυ

     
  • At 11/16/2005 04:13:00 am, Blogger Depsorama said…

    Θα γυρίσεις τελικά;

    Ναι για όλους εμάς τους εκτοπισμένους η επιστροφή είναι ευχή και καταρά.
    Αλλά ειλικρινά πιστεύω ότι ανεξάρτητα απ' τον δρόμο που θα διαλέξεις, θα καταλήξεις εκεί που σου είναι γραφτό να καταλήξεις... Μην φοβάσαι λοιπόν...

    Νighty night για μένα, και μια ζεστή ΚΑΛΗΜΕΡΑ για σένα!

     
  • At 11/16/2005 10:14:00 am, Blogger Unknown said…

    Ζύγισε, αποφάσισε, δική σόυ η ζωή, δική σου η απόφαση. Απλά θυμήσου ότι όταν παίρνουμε μία απόφαση, το επόμενο δευτερόλεπτο τίποτε δεν είναι ίδιο. Ο δρόμος της ζωής μας έχει κάνει την στροφή και ότι και αν συνέβαινε αν κρατούσαμε την ευθεία, τώρα ακόμα και να πισωγυρίσουμε δεν θα είναι ίδιο. Αν αλλάξεις την ευθεία και μπείς σε μία άλλη, η πρώτη χάνει την σημασία της. Δεν μπορείς πλέον να κρίνεις ξανά τίποτε βάσει αυτής.

     
  • At 11/16/2005 11:50:00 am, Blogger KV said…

    @Δέσποινα, έτσι μου φαίνεται! τι να σου πω... Το κοιτάζω έτσι, το κοιτάζω αλλιώς, κάτι δεν μου πάει καλά στην πρόσθεση (καθόλου καλά) ΑΛΛΑ ταυτόχρονα κάνω -σχεδόν ασυναίσθητα- για κάποιο λόγο και όλα τα βήματα για να γυρίσω (μέχρι και ακτινογραφία θώρακα). ΑΝ κάτι δεν πάει πολύ στραβά, θα γυρίσω μάλλον... όχι τώρα, στο deadline (!!!) σε 1 με 1.5 χρόνο ακόμα, at least :-)

    Μια ζεστή Καλημέρα και σε σένα !!!

    @Καμηλιέρη μου, όσο και να τα ζυγίσω καταλήγω πάντα στην απόφαση που μάλλον δεν μου αρέσει και για αυτό δεν την παραδέχομαι... ότι δεν θα έπρεπε λογικά να κάνω αυτό που ασυναίσθητα κάνω ... Όντως ο δρόμος δεν θα είναι ποτέ ο ίδιος ΑΛΛΑ μάλλον, όπως πάντα, θα ακούσω την καρδιά (και μετά θα σας παραπονιέμαι!)

     
  • At 11/16/2005 12:38:00 pm, Blogger Unknown said…

    Ναι, αλλά η καρδιά σου θα είναι γεμάτη....

     
  • At 11/16/2005 03:03:00 pm, Blogger KV said…

    και το στομάχι άδειο ...

     
  • At 11/16/2005 07:08:00 pm, Blogger Unknown said…

    εντελώς;;;;
    Δεν νομίζω, τότε δεν θα είχες το δήλημα. Αφού το έχεις, μάλλον καλύτερα η καρδιά γεμάτη... Εγώ εκεί κατέληξα. Ίσως κάποτε μετανοιώσω, αλλά για την ώρα είμαι απολύως ευτυχής με την επιλογή μου.

     
  • At 11/16/2005 07:43:00 pm, Blogger KV said…

    εντελώς άδειο ... (1500 δεν είναι;)

    Καλύτερα η καρδιά γεμάτη ΝΑΙ , αλλά για πόσο μένει γεμάτη όταν αναγκάζεται να κάνει υποχωρήσεις και να ταλαιπωρείται;;;

    Σκέψου τους υπόλοιπους που δεν επέλεξαν τον ίδιο τρόπο ζωής ... Μόλις πέρασαν στην ανώτερη μισθολογική κλίμακα ΚΑΙ ξεπλήρωσαν το δάνειο για το σπίτι ... Μετά σκέψου μία ακόμα international μετακόμιση, οικονομική ταλαιπωρία, ξεκίνημα από την αρχή, σε ένα μέρος αλλαγμένο από τα χρόνια ΚΑΙ επαγγελματική ταλαιπωρία ... Πόσο της δίνεις της καρδιάς;;;

    Από την άλλη το αντίβαρο είναι ένα μέρος όπου δεν ταλαιπωρείται κανείς επαγγελματικά ή οικονομικά αλλά είναι μακρυά ... από όλους και όλα όσα "ξέρει" ...

    Δύσκολοι καιροί για πρίγκηπες, αυτό έχω να πω!

     
  • At 11/16/2005 07:44:00 pm, Blogger KV said…

    Α ναι, μακρυά ΑΛΛΆ και ταυτόχρονα κοντά σε όλα τα άλλα που δεν ξέρει ......... γκρρ

     
  • At 11/16/2005 08:33:00 pm, Blogger Unknown said…

    This comment has been removed by a blog administrator.

     
  • At 11/16/2005 08:35:00 pm, Blogger Unknown said…

    Νομίζω ότι στο τέλος προτιμάμε να βρισκόμαστε κοντά στην αρχή μας. Και αυτό με κάνει να πιστεύω ότι πάντα θα ισορροπεί το υπέρ με το κατά. Κανείς δεν μπορεί να σου δώσει λύση. Εγώ αυτό διάλεξα και έμεινα με τα 1500 και αν κάτσει, ενώ συμφοιτητής μου - συνδιδακτορικός μου είναι στο 4000. Δεν ξέρω όμως να θα ευχαριστιόμουν τα παραπάνω 2500 του...

     
  • At 11/16/2005 11:37:00 pm, Blogger KV said…

    Δεν ξέρεις αν θα ευχαριστιόσουν +2500 ευρώ ;;;;;;; Να σου πω εγώ: θα τα ευχαριστιόσουν και πολύ μάλιστα ...

    Δεν είναι θέμα μισθού (αυτό είναι απλά το απτό παράδειγμα), είναι πολλά. Είναι μια μη-επιτρεπτή μετάβαση (για να μιλήσω στην γλώσσα μας!) που την κάνει κανείς μόνο από καρδιάς παρόλο που ξέρει ότι συνολικά χάνει. Χάνει σε ηρεμία και ποιότητα ζωής γιατί πρέπει να ξαναρχίσει σε μία άλλη πραγματικότητα που συχνά έχει ξεχάσει ή δεν ξέρει. Δεν τίθεται θέμα αρχής, σε αυτή την περίπτωση για εμένα η απόφαση θα ήταν εύκολη. [Αν τιθόταν θέμα αρχής όμως θα ήταν υπέρ της επιτρεπτής μετάβασης ... υπέρ του να μην διαπραγματευτείς όσα με κόπο κέρδισες σε ποιότητα ζωής.] Ένα τέτοιο "πέρασμα" το κάνεις για συναισθηματικούς λόγους και πάντα αναρρωτιέσαι αν η απόφαση είναι σωστή. Ακόμα και αν το κάνεις κάτω από τις καλύτερες συνθήκες όπως το έκανα εγώ περυσι...
    ουφ, όντως κανείς δεν θα μου δώσει λύση, δεν υπάρχει άλλωστε σωστή απάντηση ... Να μην παραπονεθώ όμως;;;; ;-)

     
  • At 11/17/2005 12:54:00 am, Blogger vasvoe said…

    xm... wgo prepei na exo exelvetistei teleios pantos, giati den 8a efevga oute me sfaires pleon!

    alla o ka8enas exei afisei alla pragmata piso tou...

     
  • At 11/17/2005 09:29:00 am, Blogger Unknown said…

    Να παραπονεθείς...
    (Δεν πιστεύεις στ' αυτιά σου εεε; Ή μάλλον στα μάτια σου :p)

    Δεν ξέρω αν έχω δίκιο, αλλά προτιμώ να είμαι συναισθηματικά καλά παρά να έχω τα πάντα. Μπορεί να έχω άδικο.. αν έχω άδικο.. την πάτησα άσχημα στην ζωή αυτή....

     
  • At 11/17/2005 11:22:00 pm, Blogger KV said…

    Καλά κάνεις και το πιστεύεις καμηλιέρη μου ... αυτό μας λείπει, να πιστεύουμε και να θέλουμε κάτι ΠΟΛΥ ...

     
  • At 11/18/2005 12:02:00 pm, Blogger Unknown said…

    Μωρέ εγώ και πιστεύω και θέλω και επιδιώκω.... Και μάλιστα κατα γεννική ομολογία μέχρι τελευταίας ρανίδως που λένε...
    Αλλά άμα δεν είναι μόνο στο χέρι σου.. βράσε όριζα...

     
  • At 11/18/2005 07:37:00 pm, Blogger KV said…

    Αυτό θα ήθελα και εγώ, να πιστεύω και να θέλω και να επιδιώκω...

     
  • At 11/19/2005 03:21:00 pm, Blogger Unknown said…

    Φιλικές τιμές...
    Όποτε θες....

     
  • At 11/19/2005 10:07:00 pm, Blogger KV said…

    :-)

     
Post a Comment
<< Home
 

Ο καιρός σήμερα :

Bobby McFerrin Robbin Williams - Something stupid



"'Οσο είσαι στην διαδικασία επιλογής τα πάντα είναι πολυχρωματικά. Αλλά δεν χρειάζεται να έχεις 1,7 εκατομύρια χρώματα (overanalyzing) και τα 7 της ίριδας αρκούν! Μόλις όμως πάρεις την απόφαση τα πάντα γίνονται άσπρο-μαύρο. Άσπρο η απόφασή σου, μαύρο όλα τ' άλλα ... ."

Darthiir the Abban

"... σαν να ειναι το παραπονο καϊμάκι απο μια πατριδα."

Orelia

"Life... is like a grapefruit. It's orange and squishy, and has a few pips in it, and some folks have half a one for breakfast."

Douglas Adams

"All that we see or seem

is but a dream within a dream"

Edgar Allen Poe

"Was it love, or was it the idea of being in love?"

Pink Floyd

"Experience is the name every one gives to their mistakes."

Oscar Wilde

"Science, my lad, is made up of mistakes, but they are mistakes which it is useful to make, because they lead little by little to the truth.

"Journey to the Center of the Earth, Jules Verne

 
Cooked enough to be firm but not soft ...
About Me

Name: KV
Home:
About Me:
See my complete profile
Shoutbox

Να θυμάμαι ...
... να ελέγχω το hotmail μου...
Take a look
Μα ΤΙ σκεφτόμουν ;;;
Archives
Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Locations of visitors to this page



www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from kv_aldente. Make your own badge here.