Thursday, December 01, 2005
απολογισμός ημέρας

· Αργοπορημένο ξύπνημα (πάλι κατάφερα να αγνοήσω 4 [τέσσερα] ξυπνητήρια ΚΑΙ κινητό ... ας μην τα έβαζα στις 5 [πέντε]),
· Πρωϊνός πανικός,
· Καφές στο δρόμο- καμμία όμως κίνηση (όλοι ξεκινάνε νωρίς),
· Πρωϊνά mail, τίποτα κακό-επείγον :-) ,
· Τύπωμα-διάβασμα του χτεσινού μου μόχθου: χρειάζεται πολύ δουλειά, καφέ και μια καινούρια δικαιολογία (πάει το Σαββατοκύριακο;) και καφές (Nespresso, "καινούριο μου καλάθι"),
· Γραφειοκρατικά,
· Ένα γρήγορο κοίταγμα στις σημειώσεις και μάθημα,
· Τοστάκι στα όρθια,
· Λογαριασμοί (έπρεπε να τους είχα κάνει χτες, αλλά χτες ... έσβηνα), πληρωμές, υπολογισμοί (το εργαστήριο επιβιώνει θαυμάσια ... εγώ πάλι ... μμμμ... δεν έχω και μεγάλα περιθώρια για τα Χριστούγεννα), παραγγελείες,
· Ομιλία -παράνομος καφές,
· Λίγη πρακτική δουλειά συνδιασμένη με ... διάβασμα/σβήσιμο,
· Mail – μόνο τα απαραίτητα,
· Early work-dinner (ευκαρία για sushi ... μμμμ),
· Γρήγορο πέρασμα από το εργαστήριο,
· Πίσω στο Feng-Shui,
· Πλυντήριο (ναι, έφτασε πάλι Η μέρα μας) και ...

... στο τέλος της ημέρας αισθάνομαι ότι ... γεμίζω απλά τρύπες, ασχολούμαι με τα επείγοντα/απαραίτητα/ετεροχρονισμένα, δεν προλαβαίνω να "διασκεδάσω" λίγο με την δουλειά μου, να σκεφτώ, δεν περνάει καν από το μυαλό μου πως θα χαλαρώσω αλλά πως θα καλύψω και τα υπόλοιπα κενά ... Και αυτό με κουράζει απίστευτα ... ουφ ... το review τελειώνει και τα pre-Xmas blues πόσο θα κρατήσουν; Μετά σειρά έχουν τα resolutions, που εφέτος προβλέπονται ... ριζοσπαστικά!!! :-)

Καλό βράδυ
posted by KV @ 10:37 pm  
29 Comments:
  • At 12/02/2005 12:19:00 am, Blogger ViSta said…

    Υπαρχουν εποχες με ζορια, και εποχες πιο ανετες.
    Αυτη φαινεται βαρβατη, κουραγιο
    Νοστιμο το sushi? Δε ζηλευω, την Τριτη ξαναεφαγα. Μμμμμ :-) Ποιοι συνδιασμοι σου αρεσουν;
    Εγω προτιμώ γαριδες και τα σουσαμενια maki (ετσι δε λεγονται) με γαριδα και αβοκαντο.
    Μμμμμ, πεινασα, τι θα δω στον υπνο μου;

    Καλη νυχτα, καλη ξεκουραση.

     
  • At 12/02/2005 12:46:00 am, Blogger KV said…

    Θα μπορούσα να τρώω sushi καθημερινά (το έχω δοκιμάσει, δεν είναι σχήμα λόγου!). Γενικά η Ιαπωνική κουζίνα με τρελλαίνει με την πολύπλοκη απλότητά της !!! (εκτός από το japanese breakfast -αν σου τύχει, αγνόησέ το -αν μπορέσεις- και πιες τον ελληνικό σου! trust me on this one!) Όλα τα ψαρένια & vegi maki μου αρέσουν, τα σουσαμένια είναι όντως ξεχωριστά (beef δεν έχω περιέργεια να δοκιμάσω) και τρελλαίνομαι για sashimi!
    ... μμμμμ sashimi, ξαναπείνασα!

    Όσο για την εποχή, δίκιο έχεις, θα περάσει!

    Καλό σου βράδυ ;-)

     
  • At 12/02/2005 09:53:00 am, Blogger Unknown said…

    Άντε, να τελειώνεις με τις δουλειές σου για να μπορείς να έρχεσαι μαζί μας για σκί όταν έρθουμε...

     
  • At 12/02/2005 10:24:00 am, Blogger alombar42 said…

    Το επείγον δεν αφήνει χρόνο για το σημαντικό - ακούγεται λίγο σαν δικαιολογία, αλλά δεν παύει να είναι μια καθημερινότητα για πολλούς :(

    Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς από μια ηλιόλουστη και περίεργα ζεστή Αθήνα ;)

     
  • At 12/02/2005 10:40:00 am, Blogger KV said…

    Αυτό το Σαββατοκύριακο ΥΠΟΣΧΟΜΑΙ θα το τελειώσω το σιχαμερό review και θα σταματήσω τα παράπονα(για πολύ πολύ λίγο). Μετά προτεραιότητα στα ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ! [καμηλιέρη ΣΚΙΙΙιιιι!]

    Αγωνιστικούς χαιρετισμούς από την παγωμένη και σκοτεινή Γενεύη :-)

     
  • At 12/02/2005 12:14:00 pm, Blogger Unknown said…

    Τί ώρα;

     
  • At 12/02/2005 12:49:00 pm, Blogger KV said…

    Τί ώρα τι;;;;

     
  • At 12/02/2005 02:44:00 pm, Blogger Unknown said…

    To ski....

     
  • At 12/02/2005 03:04:00 pm, Blogger KV said…

    όλη μέρα σκι ...

     
  • At 12/02/2005 03:42:00 pm, Blogger Unknown said…

    Αγκκκκ....

    Καλά... Τελικά μάλλον εσύ θα διδάξεις την καμήλα...

     
  • At 12/02/2005 04:14:00 pm, Blogger KV said…

    εγώ ζεστό κρασάκι και σαλέ ...

     
  • At 12/02/2005 04:35:00 pm, Blogger Unknown said…

    Ενώ εγώ κάτι άλλο νομίζεις;
    Εσύ μίλησες για Σκι, εγώ κάνω μόνο θαλάσσιο σκί κούκλα....
    Στο βουνό παίζω χιονοπόλεμο...
    Βέβαια άμα κάνεις εσύ μπορεί να μας δείξεις 5 πράματα...

    Εμείς θα σε συνοδεύουμε πάντως και θα φροντίζουμε μετά για το απαιτούμενο πάρτυ χοληστερίνης για να ζεσταθείς από την κατάβαση :p

     
  • At 12/02/2005 04:55:00 pm, Blogger KV said…

    Δεν έλεγα για σένα ... Για την καμήλα έλεγα! Εσύ απλά θα ξεπαγιάσεις για να της μάθεις ...
    Εγώ έχω την εντύπωση ότι έχω μεγάάάάλη έφεση στο σκι ... (χαχα) Θα μάθω στα γρήγορα. Το ίδιο και η Αλεπουδίτσα. Μετά θα βρώ και έναν καλό εκπαιδευτή να μου ... δείξει τα μέρη και θα σε περιμένω στο σαλέ με την Αλεπουδίτσα ... Δεν θα σου κρατάμε ζεστή χοληστερίνη για να μην σου κάνουμε κακό!

     
  • At 12/02/2005 06:15:00 pm, Blogger Unknown said…

    Ωραίο το σενάριό σου...
    Χολυγουντιανό... (όπως κάθε τί παραμυθένιο....)

    Ένα θέλω να μου εξηγήσεις..
    Πώς θα μάθω στην καμήλα κάτι που δεν ξέρω και δεν ενδιαφέρομαι ιδιαιτέρως να μάθω, σε αντίθεση με 'σένα;;;

    Βέβαια το σενάριο με τον εκπαιδευτή μου λύνει τα χέρια, μιας και η Καμήλα και η Αλφατάχ μου θα κάνουν πολύ μεγαλύτερη αίσθηση στις ευκατάστατες καλονές, απ' ότι εσείς στον εκπαιδευτή...

    Για ξανασκέψου τώρα αν θα έχεις παρέα...

     
  • At 12/02/2005 08:10:00 pm, Blogger KV said…

    να τσιμπίσω (οικειοθελώς, γνωρίζοντας όόόλες τις συνέπειες): Η Αλφατάχ σου;;;;

    Οσο για το αν θα έχουμε παρέα ... μας υποτιμάς ... not smart

     
  • At 12/02/2005 09:22:00 pm, Blogger Unknown said…

    ........

    Το άσπρο μαντίλι που φοράω στο κεφάλι.. αν μεγενθύνεις την φώτο θα το δείς....

    Και δεν είπα ότι δεν θα έχετε παρέα. Είπα ότι δεν θα μείνω εγώ χωρίς παρέα αν με αφήσετε.... not smart....

     
  • At 12/03/2005 10:33:00 am, Blogger KV said…

    ΑΑΑΑΑΑΑΑΑααααααααααααααα καλά ... Εμείς πάντως δεν θα σ'αφήναμε χωρίς παρέα να κλαις ούτως ή άλλως. Απλά θα περιμέναμε να τελειώσεις τις υποχρεώσεις σου με την καμήλα !

     
  • At 12/03/2005 11:09:00 am, Blogger alombar42 said…

    Αν είναι έτσι, μου αρέσει κι εμένα το σκι!
    Μου αρέσει με τον ίδιο ακριβώς τρόπο: να το βλέπω από κάπου (δεν με πειράζει η εξωτερική θερμοκρασία όσο το εσωτερικό διατηρείται ζεστό με τα κατάλληλα θερμαντικά).

    Μήπως να έρθει και ο Αρης μαζί; Τρελλαίνεται να μασουλάει χιόνι και κάνει πανεύκολα φιλίες (ειδικά του άλλου φύλου) - άσε που είναι καλή ατραξιόν (ίσως όχι όσο η καμήλα αλλά ποτέ δεν ξέρεις).

     
  • At 12/03/2005 11:13:00 am, Blogger KV said…

    ναι μια ατραξιόν να φέρουμε ....

     
  • At 12/03/2005 03:41:00 pm, Blogger Unknown said…

    Δεν ήμουν εγώ αυτός που θα κερνούσε καφέ τον εκπαιδευτή....

    Και δεν περίμενα ποτέ ότι δεν έχεις υψηλή αυτοεκτίμηση μπαρμπουνάκι μου και χρειάζεσαι ατραξιόν για να πετύχεις τους σκοπούς σου :p

     
  • At 12/03/2005 04:33:00 pm, Blogger KV said…

    βρε ουστ !!! Δεν χρειάζομαι ενίχυση για να πετύχω τους "σκοπούς" μου, Nemo ... Αν όμως οι "σκοποί" μου δεν τύχει να είναι της αρεσκείας μου, ένας Άρης είναι καλή παρέα.

     
  • At 12/03/2005 04:52:00 pm, Blogger Unknown said…

    Άμα το θέτεις έτσι μπαρμπουνάκι μου....

    Όμως τότε δεν θα ήταν μασκώτ....

     
  • At 12/03/2005 05:43:00 pm, Blogger KV said…

    θα ήταν για μένα μια και εσύ με την Αλεπουδίτσα όλο και κάπου θα εξαφανιζόσασταν .....

     
  • At 12/03/2005 06:36:00 pm, Blogger Unknown said…

    Όχι μπαρμπουνάκι μου... Θα έχουμε όλον τον καιρό μπροστά μας όταν θα γράφεις τα reports...
    Στο σκί και στις βόλτες δεν θα σε αφήνουμε παραπονεμένη...
    Είπαμε, να μας χορτάσεις!

     
  • At 12/03/2005 06:39:00 pm, Blogger KV said…

    Α, καλά αλλά report δε παίρνω στις βουνοπλαγιές ... φέρε το επιτραπέζιο!

     
  • At 12/03/2005 06:48:00 pm, Blogger Unknown said…

    :) Ενδιαφέρεσαι για κάστρα; Μεγάλα τραπέζια έχουν εκεί;

     
  • At 12/03/2005 08:20:00 pm, Blogger KV said…

    πολύ μεγάλα !!! Δεν έχω παίξει τα Κάστρα αλλά καλό ακούγεται!

     
  • At 12/04/2005 10:08:00 am, Blogger Unknown said…

    Χεχεχε...

     
  • At 12/04/2005 12:57:00 pm, Blogger KV said…

    θα το ζητήσω στον Αγιο ...

     
Post a Comment
<< Home
 

Ο καιρός σήμερα :

Bobby McFerrin Robbin Williams - Something stupid



"'Οσο είσαι στην διαδικασία επιλογής τα πάντα είναι πολυχρωματικά. Αλλά δεν χρειάζεται να έχεις 1,7 εκατομύρια χρώματα (overanalyzing) και τα 7 της ίριδας αρκούν! Μόλις όμως πάρεις την απόφαση τα πάντα γίνονται άσπρο-μαύρο. Άσπρο η απόφασή σου, μαύρο όλα τ' άλλα ... ."

Darthiir the Abban

"... σαν να ειναι το παραπονο καϊμάκι απο μια πατριδα."

Orelia

"Life... is like a grapefruit. It's orange and squishy, and has a few pips in it, and some folks have half a one for breakfast."

Douglas Adams

"All that we see or seem

is but a dream within a dream"

Edgar Allen Poe

"Was it love, or was it the idea of being in love?"

Pink Floyd

"Experience is the name every one gives to their mistakes."

Oscar Wilde

"Science, my lad, is made up of mistakes, but they are mistakes which it is useful to make, because they lead little by little to the truth.

"Journey to the Center of the Earth, Jules Verne

 
Cooked enough to be firm but not soft ...
About Me

Name: KV
Home:
About Me:
See my complete profile
Shoutbox

Να θυμάμαι ...
... να ελέγχω το hotmail μου...
Take a look
Μα ΤΙ σκεφτόμουν ;;;
Archives
Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Locations of visitors to this page



www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from kv_aldente. Make your own badge here.