Sunday, May 28, 2006
*
Ήλιος, καφές νούμερο 3 (o double espresso), τα πρωϊνά νέα και η εφημερίδα από το νησί ...
Καμμία διάθεση για τίποτα, η λίστα ούτε καν εμφανίζεται -φοβάται ... εγώ δεν την κοιτάζω -φοβάμαι επίσης. Αφήνω την δουλειά για αύριο.
Σήμερα;;; ... Θα δούμε (μετά τον νούμερο 4)! Θα αφήσω μάλλον την τύχη να αναλάβει το πρόγραμμα ... (αν και δεν την πολυεμπιστεύομαι ... χάλια τα έχει κάνει ...)

Καλημέρες!
[καλοκαιρινος καιρός : άσπρα προβατάκια χωρίς λύκους...
καιρός για ποδήλατο;;; Διάθεση για βροχή. ]
** Vas μου black&white με γκριζογάλανο ουρανό ... Λίγο σαν την διάθεσή μου!
posted by KV @ 8:59 am  
20 Comments:
  • At 5/28/2006 09:23:00 am, Blogger alombar42 said…

    Δεν σε έχω διαβάσει από τότε με το συνέδριο-διασκέδαση. Διακρίνω σημαντική βελτίωση!!

     
  • At 5/28/2006 09:32:00 am, Blogger Markos said…

    Άσε την τύχη να κάνει τη δουλειά της, το ισοζύγιό της, δεν είναι πάντα κακό.
    Καλή Κυριακή
    Με χαμόγελα...

     
  • At 5/28/2006 10:20:00 am, Blogger Unknown said…

    Δεν είσαι στο νησί εσύ; Έμεινες στην ήπειρο;;;

    Πώς και;
    Εγώ πάντως θα πήγαινα για μπάνιο....

     
  • At 5/28/2006 10:31:00 am, Blogger ekto said…

    Η φωτογραφία μεταμορφωθηκε εντυπωσιακα.
    Μ'αρεσει πολυ οπως εγινε.
    Δεν μ'αρεσει το συμβολο του φαρου.
    Αλλα το οτι είναι εκει μονος του.

     
  • At 5/28/2006 01:39:00 pm, Blogger vasvoe said…

    Καλημέρα γειτόνισσα! Ωραία η φώτο.

    Διάθεση γαλάζια, καλό είναι.

     
  • At 5/28/2006 01:45:00 pm, Blogger snikolas said…

    Καλημέρα kv,Καλή σου Κυριακή.

     
  • At 5/28/2006 03:13:00 pm, Blogger Eleni said…

    Πορτοκαλάδα. Αμέσως. Άσε τον καφέ αρ. 4 και πιάσε την πορτοκαλάδα (φυσικό χυμό... φυσικά). Η τύχη (σου) θα βελτιωθεί... αμέσως! (Φφφφ και μια Guinness στην υγεία σας το βραδάκι.)

     
  • At 5/28/2006 03:13:00 pm, Blogger KV said…

    @ Alombar καλέ μου, welcome back και χα χα χααααα. Διακρίνεις βελτίωση είπες;;;;;;

    @ Μάρκο μου, ναι, δεν είναι πάντα κακό. Απλά όταν είμαστε για κάποιο λόγο λυπημένοι -κακώς- συνηθίζουμε να ξεχνάμε όλα εκείνα για τα οποία θα έπρεπε να αισθανόμαστε τυχεροί. φιλιά!

    @ Καμηλιέρη αποφάσισα να χάσω ένα εισητήριο και να αφήσω την τύχη/ αποφασιστηκότητα/ δύναμη άλλων να κρίνουν για τα υπόλοιπα!

    @ Ονούφριε και εμένα μου άρεσε η μεταμόρφωση. Το ότι ο φάρος είναι μόνος ήταν το μόνο που πάντα δεν μου άρεσε στους φάρους !!!!! ;-)

    @ Γειτόνισσα, γκριζο-γάλανη. Meaning θα ήθελα να είναι γαλάζια αλλά δεν βγαίνει ακόμα ... το προσπαθώ όμως τουλάχιστον.

    @ Καλή Κυριακή και σε σένα Νικόλα. Σήμερα είναι πανέμορφη η pretend σου!

     
  • At 5/28/2006 03:16:00 pm, Blogger KV said…

    χα χα χα Ελένη καλή μου, δεν ξέρω για σένα, αλλά ο δικός μου οργανισμός αντιδρά αμέσως μόλις καταλάβει ότι τον ταϊσες κάτι ασυνήθιστο. Βιταμίνες πχ. Αν είναι να αλλάξει η τύχη μου όόόόόόμως ... χχμπφφφ να το σκεφτώ ! Με Guinness δεν γίνεται;;;;;;;;

     
  • At 5/28/2006 03:46:00 pm, Blogger vasvoe said…

    τί;; άφησες το εισητήριο μόνο του;;

     
  • At 5/28/2006 03:53:00 pm, Blogger KV said…

    Δεν το άλλαξα καν.

     
  • At 5/29/2006 08:43:00 am, Blogger Eleni said…

    Βιταμίνη μπε και στην μπυρίτσα, οπότε βεβαίως και γίνεται! Άσε το εκεί νησί κι έλα στο εδώ. Όχι το μεγάλο (GB), το πιο μικρό δίπλα (EIRE).
    ¨-))XXXX

     
  • At 5/29/2006 08:45:00 am, Blogger αερικο said…

    Ελααα! Ξεκινησε η καινουρια βδομαδα!
    Καλημερα, καλημερα, καλημερα!!
    ..και μαλιστα αγωνιστικη καλημερα!:-)
    Για να υπαρχει δραση πρεπει να υπαρξει αντιδραση! Ετσι δεν ειναι;;

    Φιλια κι ενα τραγουδακι της Πρωτοψαλτη μαζι: τιτλος "ολα αυτα που φοβαμαι"

     
  • At 5/29/2006 11:26:00 am, Blogger KV said…

    @ Λένα ντρέπομαι ... αλλά EIRE δεν έχω πάει ακόμα........ μπουαααααααααααααα

    @ Αερικό μου αγωνιστικότατεσ, busy-busy Καλημέρες! Έχω κολλήσει, μάταια προσπαθώ να θυμηθώ πιο είναι το τραγουδάκι -θενκς!


    μάκια

     
  • At 5/29/2006 01:32:00 pm, Blogger αερικο said…

    Θα σου δωσω ενα link να διαβασεις τους στιχους και θα το θυμηθεις αμεσως:
    http://www.kithara.vu/ss.php?id=MjExNDU0OTM3&i=12

     
  • At 5/29/2006 05:50:00 pm, Blogger Depsorama said…

    Άσε κούκλα, άφησα και εγώ πολλά στη τύχη αυτό το ΠΣΚ, και αποδείχτηκε για μια ακόμα φορά πόσο σημαντικό είναι να έχεις το CONTROL.

    Ουφ. Καλημέρα, πάμε για μια καλύτερη, χαρούμενη και πιο αποδοτική βδομάδα!

     
  • At 5/29/2006 07:17:00 pm, Blogger Eleni said…

    Ντροπή!!! ¨-))
    Έλα, θα κάτσω μέρες αρκετές! ΄-)
    Did Malahide in the morning:
    http://www.malahide.ie/
    doing Skerries tomorrow!
    ;-)
    xxxxx

     
  • At 5/30/2006 10:22:00 am, Blogger KV said…

    Αερικό μου, μελαγχολικοί οι στίχοι ... κάτι πιο αισόδοξο για σήμερα;;;;;;

    Δέσποινα, ναι. Αν αυτή η εβδομάδα ήταν καλύτερη ... θα το εκτιμούσα ιδιαίτερα! Hold on !!!!

    Ελένη ντρέπομαι, αλήθεια ... Αλλά δύσκολο καλή μου to skip teaching. Ακόμα και αν έχω την απόλυτη δικαιολογία ότι ντρέπομαι που δεν έχω έρθει Eire και θέλω να επανορθώσω ΤΩΡΑ !!!!

    Καλημέρες!

     
  • At 5/30/2006 11:30:00 am, Blogger αερικο said…

    KV
    "η ζωη μας ειναι μια, ειν' ωραια κι εχει αξια! "
    γι' αυτο..

    "Θα πάρω δώδεκα παιδιά, δώδεκα παιδιά, δώδεκα μαντολίνα.

    Να τα πληρώνω μάτια μου, μάτια μου, για σένα με το μήνα!

    Τα έξι κάθε πρωινό να σε γλυκοξυπνάνε
    και τ’ άλλα κάθε δειλινό
    από τη γη ως τον ουρανό
    σεργιάνι να σε πάνε! "

    ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑ! :-))

     
  • At 5/30/2006 04:40:00 pm, Blogger KV said…

    ;-))))) Ε Υ Χ Α Ρ Ι Σ Τ Ω !!!!!!

     
Post a Comment
<< Home
 

Ο καιρός σήμερα :

Bobby McFerrin Robbin Williams - Something stupid



"'Οσο είσαι στην διαδικασία επιλογής τα πάντα είναι πολυχρωματικά. Αλλά δεν χρειάζεται να έχεις 1,7 εκατομύρια χρώματα (overanalyzing) και τα 7 της ίριδας αρκούν! Μόλις όμως πάρεις την απόφαση τα πάντα γίνονται άσπρο-μαύρο. Άσπρο η απόφασή σου, μαύρο όλα τ' άλλα ... ."

Darthiir the Abban

"... σαν να ειναι το παραπονο καϊμάκι απο μια πατριδα."

Orelia

"Life... is like a grapefruit. It's orange and squishy, and has a few pips in it, and some folks have half a one for breakfast."

Douglas Adams

"All that we see or seem

is but a dream within a dream"

Edgar Allen Poe

"Was it love, or was it the idea of being in love?"

Pink Floyd

"Experience is the name every one gives to their mistakes."

Oscar Wilde

"Science, my lad, is made up of mistakes, but they are mistakes which it is useful to make, because they lead little by little to the truth.

"Journey to the Center of the Earth, Jules Verne

 
Cooked enough to be firm but not soft ...
About Me

Name: KV
Home:
About Me:
See my complete profile
Shoutbox

Να θυμάμαι ...
... να ελέγχω το hotmail μου...
Take a look
Μα ΤΙ σκεφτόμουν ;;;
Archives
Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Locations of visitors to this page



www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from kv_aldente. Make your own badge here.