Thursday, May 25, 2006
άσκηση
Τις μέρες που η διάθεση είναι βροχερή και έχω κλείσει τα παράθυρα στον κόσμο, καταρχήν ρίχνομαι στην δουλειά. Μερικές φορές, η πατροπαράδοτη συνταγή δουλεύει θαυμάσια. Σήμερα, ήταν απλά μαρτύριο... Προσπάθησα αλλά ... it was one of theeeese days: ότι άγγιξα κινδύνεψε θανάσιμα ή χάθηκε άδικα. Ευτυχώς κάποια στιγμή πριν καταστρέψω τα πάντα ήρθε Η αφορμή (πάντα έρχεται Η αφορμή όταν έχεις ήδη αποφασίσει).
Αργία, το Ίδρυμα άδειο σχεδόν, η ομάδα ασφαλείας αποφάσισε να δοκιμάσει τα καινούρια της συστήματά ... ταπ ταπ ταπ ... Σειρήνα, συναγερμός, ανακοίνωση ατυχήματος από τα μεγάφωνα (loud, very-very loud. Ακόμα και αν γλυτώσεις σε περίπτωση πραγματικού ατυχήματος, δεν γλιτώνεις σίγουρα με κάτι λιγότερο από ρήξη τυμπάνου), φύλακες στις εισόδους και οι squad μας με πλήρη εξοπλισμό ... Φυσικά δεν ήξερα ότι ήταν άσκηση (μας έστειλαν mail απάρεντλυ ... δεν το διάβασα όμπβιουσλι για λόγους αρχής) και δεν αγνόησα τον συναγερμό (είμαι επαγγελματίας εγώ, ταπ ταπ). Άκουσα προσεκτικά το μήνυμα, έλεγε να εκκενώσουμε αμέσως το κτήριο, κοίταξα αν υπάρχει πουθενά καπνός (πολύ χαζή αντίδραση, αν είχαμε chemical leak αυτή τη στιγμή αντί να γράφω θα απαιτούσα καφέ και WiFi από τον Άγιο Πέτρο) και τελείωσα ήρεμα αυτό που έκανα στο εργαστήριο πριν κατέβω -ήρεμα- τα σκαλιά για την κοντινότερη έξοδο. Πληροφορήθηκα ότι είναι άσκηση (κανείς άλλος δεν κατέβηκε => όλοι διαβάζουν τα mail τους απάρεντλυ), συνεχάρην τους τυρο-squad γιατί όντως μου ενέπνευσαν μία αίσθηση ασφάλειας και προσπάθησα να συνεχίσω την δουλειά... Αδύνατο. Σειρήνες και ανακοίνωση επαναλλαμβάνονταν ΣΥΝΕΧΕΙΑ τουλάχιστον για την ώρα που άντεξα να μείνω (και να μην είναι κάποιος νευρασθενικός, σίγουρα μετά την άσκηση το χρειάζεται το prozacάκι του) : Η αφορμή!
Ποδηλατάδα στο σπίτι και ... συνταγή νούμερο 2: Καθάρισμα -δεν σε απογοητεύει ποτέ ...
00:30, καφές νούμερο ... 6,7 ή 8 (μπορεί και 9), το retreat μου λάμπει από καθαριότητα και επιτέλους η βροχή του Hodgkin, ο κόκκινος Rothko και το Lavender Mist του Pollock βρήκαν την θέση τους!
Καληνύχτα!
[ουφ...]
posted by KV @ 11:53 pm  
11 Comments:
  • At 5/26/2006 01:48:00 am, Blogger Lost Found Forgiven said…

    Question: Do you manage to sleep with all these coffees? I can't sleep anymore no matter how tired I am...grrrrrr
    ps.I came home and cleaned and cooked tonight, we are doing well doc ;)
    και μη χειρότερα σου λέω!!

     
  • At 5/26/2006 06:47:00 am, Blogger KV said…

    χα χα !
    Ο βραδυνός καφές γιατρέ μου είναι για αυτό ακριβώς: για να κοιμηθώ πιο εύκολα !!!
    Καλημέρα σου!!!

     
  • At 5/26/2006 11:09:00 am, Blogger Lost Found Forgiven said…

    Kalimera :)
    tha dokimasw na pinw prin pesw gia upno! isws apoferei apotelesmata..:P
    pros to paron koimamai panw mou simera stin douleia... eak!!!

     
  • At 5/26/2006 02:20:00 pm, Blogger Unknown said…

    Και εδώ ο νοήμον άνθρωπος αναρωτιέται: Αν είναι οι εργαζόμενοι να μην ακολουθούν τους κανόνες ασφαλείας, γιατί να κάνουμε "γυμνάσια"; Έλεος καλή μου, με την υποψία και μόνο ότι αρχίζει να χτυπά η σειρήνα έπρεπε να βρίσκεσαι στη νpretend για καφέ :p

     
  • At 5/26/2006 02:27:00 pm, Blogger vasvoe said…

    Αχ σε εμένα έπρεπε να έχεις έρθει κατευθείαν. Έχω καλεσμένους αύριο.

    Πάντως χαίρομαι που ήταν "γυμνάσιο" και δεν ζητάς καφέ από τον άγιο πέτρο τώρα...

     
  • At 5/26/2006 03:54:00 pm, Blogger KV said…

    @ Dr. να δοκιμάσεις αλλά ... μην κατηγορείς μετά εμένα !!!! [και εγώ κοιμάμαι μέχρι τον νούμερο 4!]

    @ Darth, σιχαίνομαι που πρέπει να το παραδεχτώ αλλά έχεις δίκιο.!

    @ Γειτόνισσα, τώρα μου το λες ;;;; ;-) Και εγώ χαίρομαι που δεν πρέπει να απαιτήσω τον καφέ μου από τον Άγιο Πέτρο. Και να είχε καφέ, αποκλείεται να είχε την μάρκα μου ;-)))))

    μάκια

     
  • At 5/26/2006 07:44:00 pm, Blogger Markos said…

    Τηρουμένων των αναλογιών, το όλον θυμίζει και λίγο από τις ... σειρήνες του Αιγαίου :-)
    Την καλησπέρα μου.

     
  • At 5/26/2006 07:52:00 pm, Blogger KV said…

    ;;;; Καλησπέρα ... μάλλον είμαι λίγο slow σήμερα και δεν το κατάλαβα !

     
  • At 5/26/2006 08:34:00 pm, Blogger Markos said…

    Σειρήνες, συναγερμοί άνευ ουσιαστικού αποτελέσματος ή για την ακρίβεια διαφορετικού από το στοχευόμενο, κάτι τέτοιο ήταν και η ομώνυμη ταινιούλα του Περάκη που παίχτηκε τον χειμώνα ...

     
  • At 5/26/2006 09:44:00 pm, Blogger Markos said…

    Αν ακόμα δεν κατάλαβες το .. χιουμορ μου, μην "ψάχνεσαι" εσύ.
    Το δικό μου (χιούμορ) έχει πάει περίπατο απόψε :)
    Την καλησπέρα μου

     
  • At 5/26/2006 10:27:00 pm, Blogger KV said…

    Το κατάλαβα εκ των υστέρων ... Εγώ είμαι λίγο αργή σήμερα και χωρίς πολύ πολύ χιούμορ, μην ανησυχείς για το δικό σου. Πάντα ... λεπτό!
    ;-)
    Καλησπέρα, ελπίζω η διάθεσή σου να έχει καλυτερέψει ! Εδώ ... τα ίδια!

     
Post a Comment
<< Home
 

Ο καιρός σήμερα :

Bobby McFerrin Robbin Williams - Something stupid



"'Οσο είσαι στην διαδικασία επιλογής τα πάντα είναι πολυχρωματικά. Αλλά δεν χρειάζεται να έχεις 1,7 εκατομύρια χρώματα (overanalyzing) και τα 7 της ίριδας αρκούν! Μόλις όμως πάρεις την απόφαση τα πάντα γίνονται άσπρο-μαύρο. Άσπρο η απόφασή σου, μαύρο όλα τ' άλλα ... ."

Darthiir the Abban

"... σαν να ειναι το παραπονο καϊμάκι απο μια πατριδα."

Orelia

"Life... is like a grapefruit. It's orange and squishy, and has a few pips in it, and some folks have half a one for breakfast."

Douglas Adams

"All that we see or seem

is but a dream within a dream"

Edgar Allen Poe

"Was it love, or was it the idea of being in love?"

Pink Floyd

"Experience is the name every one gives to their mistakes."

Oscar Wilde

"Science, my lad, is made up of mistakes, but they are mistakes which it is useful to make, because they lead little by little to the truth.

"Journey to the Center of the Earth, Jules Verne

 
Cooked enough to be firm but not soft ...
About Me

Name: KV
Home:
About Me:
See my complete profile
Shoutbox

Να θυμάμαι ...
... να ελέγχω το hotmail μου...
Take a look
Μα ΤΙ σκεφτόμουν ;;;
Archives
Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Locations of visitors to this page



www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from kv_aldente. Make your own badge here.