Monday, May 22, 2006
κρυφτό ...
Ξεχνάμε; Μεγαλώνουμε; Αλλάζουμε; Μαθαίνουμε ;;; Όχι ... (at least not after 5 και τότε ακόμα παίζεται). Παραμένουμε ίδιοι ακόμα και αν προσαρμοστούμε σε νέες πραγματικότητες. Ακόμα και όταν προσπαθούμε, θέλουμε, ελπίζουμε.

Ο Βρεττανικός Βορράς παγωμένος και μουντός. Βρεττανικά ανοιξιάτικος (whatever that means), ανησυχητικά οικείος, παράξενα όμορφος. Something like going home. Η διάθεση ... με φοβερές εναλλαγές, ups & downs, ακόμα και μετά από τόση mental προετοιμασία. Η αλήθεια είναι ότι μιλήσαμε, γελάσαμε, ξαναγυρίσαμε σε παλιές καλές συνήθειες, προσπαθήσαμε ... δεν ξέρω τι καταφέραμε όμως ... Έφυγα με μικρές, γλυκές τρυφερές –καινούριες!- αναμνήσεις και ένα τεράστιο βάρος. Φοβάμαι ότι παρόλο που θέλαμε/θέλουμε (πληθυντικός ενεστώτας) να αναιρέσουμε το κακό κομμάτι από το παρελθόν μας σε μία στιγμή, όσα μας πλήγωναν τότε, είναι ζωντανά. Ξέρω –τώρα- ότι δεν σβήνουν, δεν αλλάζουν με τον χρόνο, δεν εξατμίζονται μαγικά, μόνο και μόνο επειδή εμείς αποφασίσαμε ότι τώρα έχουμε την διάθεση. Είναι εκεί, περιμένουν και ίσως ήταν λάθος που προσπαθήσαμε να τα διαγράψουμε.

Αποκαρδιωμένη; όχι! Κουρασμένη, μπερδεμένη, μελαγχολική (και με απίστευτη διάθεση για ασύστολο και εξοντωτικό overanalysing). Αν προσπαθούσαμε να αντιμετωπίσουμε επιτέλους το χαζό (γιατί χαζό ήταν) κομμάτι από το παρελθόν μας αντί να το θάβουμε; Αν προσπαθούσαμε να λύσουμε τώρα –ετεροχρονισμένα- ότι δεν λύσαμε τότε;;;
Δεν ξέρω πως αντιμετωπίζεις φαντάσματα από το παρελθόν. Δεν ξέρω καν πως τα βρίσκεις μετά από τόσο καιρό, έχουν προλάβει να κρυφτούν καλά ... Αυτή τη στιγμή όμως, ειλικρινά, θα έδινα το βασίλειό μου (το μενιρόσπιτο που στάζει δηλαδή) για να μάθω.
Καλό βράδυ
[ένα σύννεφο καλύπτει και την pretend,
μουντός καιρός ... not fair...]
posted by KV @ 8:27 pm  
21 Comments:
  • At 5/22/2006 09:14:00 pm, Blogger Unknown said…

    Χμμμ
    Σε καταλαβαίνω...
    Στην αντίστοιχη περίπτωση έδωσα μια ευκαιρία στον εαυτό μου.
    Συνειδητοποίησα όμως πως ότι με πίκρανε παιλότερα ήταν εκεί. Σε κάθε μικρή διαφωνία επέστρεφε. Θυμόμουν τί είχε γίνει, επέστρεφα ακριβώς στην παλιά αίσθηση. Θύμωνα και αντιδρούσα λες και τα πάντα συνέβαιναν ακριβώς μετά τα παλιά γεγονότα. Ακόμα και που έλεγα ότι θέλω να κάνω μια καινούργια αρχή διαγράφοντας το παρελθόν, αυτό ήταν εκεί και φούντωνε πάντα άμεσα.

    Έδωσα τέλος. Είπα: λυπάμαι αλλά δεν μπορώ να ξαναρχίσω λες και δεν σε γνωρίζω. Και έφυγα. Όσο και αν πόνεσα εγώ και εκείνη. Όσο και αν βαθιά μέσα μου την αγαπούσα και συνεχίζω να θεωρώ ότι άξιζε. Δεν μπορούσα να διαγράψω το παρελθόν...

    Καλή τύχη. Ελπίζω να με διαψεύσεις.

     
  • At 5/22/2006 09:24:00 pm, Blogger vasvoe said…

    μήπως είναι καιρός να βρεις μια ψυχολόγο λέω εγώ!!!

    τς τς τς

     
  • At 5/22/2006 10:21:00 pm, Blogger Lost Found Forgiven said…

    KV my dear I so feel you right now. I am going through similar stuff-or at least I think so- I let myself think that there is a chance to go back to the past without actually living the past but starting from scratch. I feel already torn only by the thought of it as in reality nothing has changed. We don't change, we might try but what we have done always haunts us and until we really make an effort to really get rid of the ghosts we can't make things 'happen' again.
    Sorry for the negative mood but sharing might make you feel better, it does help me. Wish you were in London for a super-analysis session.
    Take care and let's do what we know to do best, throw ourselves back to work...

     
  • At 5/23/2006 12:42:00 am, Blogger Кроткая said…

    "Αν προσπαθούσαμε να αντιμετωπίσουμε επιτέλους το χαζό (γιατί χαζό ήταν) κομμάτι από το παρελθόν μας αντί να το θάβουμε; Αν προσπαθούσαμε να λύσουμε τώρα –ετεροχρονισμένα- ότι δεν λύσαμε τότε;;;"

    πόσο σε καταλαβαίνω, να'ξερες... αχ, αχ...

    όμως, άνοιξη, νησιά,καλοκαίρια έρχονται... Θα 'ρθεις στο πάρτυ, εεε;

     
  • At 5/23/2006 07:39:00 am, Blogger Xνούδι said…

    καλημέρα.

    Κάποιος είπε, "το παρελθόν το κουβαλάμε σαν κατάρα και σαν εφόδιο" και τον πιστεύω.

    Πιστεύω ότι επηρεάζει σε πολύ μεγάλο βαθμό κινήσεις και πράξεις του παρόντος.

    Επίσης εχτές, ένας φίλος μου έλεγε ότι τελικά δεν χρειάζεται να αναλύεις τα γεγονότα τόσο πολύ.
    Επίσης συμφωνώ κι ας μην το εφαρμόζω.

    Σε φιλώ. Τα πιο πάνω λόγια είναι άλλων, το φιλάκι, ολόδικό μου.

    :)

     
  • At 5/23/2006 09:46:00 am, Blogger Alepouditsa said…

    Καλημέρα KV μου!

    Το παρελθόν είναι πάντα μέσα μας. όσο και να προσπαθήσεις να το ξεριζώσεις, οι ρίζες δεν βγαίνουν. Μπορεί να είναι ναρκωμένο τόσο πολύ που δεν το θυμάσαι καλά-καλά... ΑΛΛΑ... ΠΑΝΤΑ... θα ξυπνήσει υπό τις κατάλληλες συνθήκες. Θεωρώ ότι αυτός είναι κανόνας, χωρίς εξαιρέσεις.

    Το καλύτερο που έχεις να κάνεις πιστεύω είναι απλά να συμφιλιωθείς με το παρελθόν, να συμφιλιωθείς με τον πόνο που σου προκάλεσε και να το αναλύσεις συνειδητά, να απαντήσεις σε διάφορα θεματάκια...τί "προίκα" σου έχει αφήσει ο συγκεκριμένος πόνος στον χαρακτήρα και στις αντιδράσεις σου ας πούμε, ή να απαντήσεις σε ορισμένα γιατί...
    συμφιλιώνεσαι με τον πόνο που πάντα θα κουβαλάς μέσα σου. με τον χρόνο, θα συνηθίσεις τον νεο σου φίλο και εκείνος εσένα και θα γίνεται ολοένα και πιο ήπιος. Στο τέλος, δεν θα τον καταλαβαίνεις, δεν θα σε ενοχλεί, θα είναι όμως πάντα εκεί, δίπλα σου.

    αυτό τουλάχιστον κάνω εγώ...και σε μένα δουλεύει...

    Φιλάκια πολλά!!

     
  • At 5/23/2006 10:28:00 am, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    καλημερα...

     
  • At 5/23/2006 12:23:00 pm, Blogger Markos said…

    Αφοριστικά θα έλεγα "Τίποτα δε χάνεται αν κάποτε υπήρξε".
    Νομίζω όμως ότι το πρόβλημα δεν είναι το τι υπήρξε, αλλά πώς το "διαχειρίζεσαι" αυτό που υπήρξε (και εξακολουθεί να υπάρχει).
    Και να το πω κι έξω απο τα δόντια;
    Το πρωτεύον είναι να ΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ στον εαυτό σου, τι θέλεις.
    Γιατί ξέρεις τι θέλεις.
    Απλά δεν το παραδέχεσαι.

    Καλή σου ημέρα.

     
  • At 5/23/2006 01:23:00 pm, Blogger Alepouditsa said…

    πολύ σωστός ο Μάρκος.

    yep...το να το παραδεχτείς είναι μέσα στην διαδικασία "συμφιλίωσης"

     
  • At 5/23/2006 02:04:00 pm, Blogger KV said…

    Καλημέρα Καλημέρα !
    @ Καμηλιέρη μου ... Καταλαβαίνω αυτό που λές, το έχω ξαναζήσει (λόγω x-cycling). Δεν ξέρω αν μπορώ να σε διαψεύσω... το ελπίζω.

    @ Vas, δεν μου φταίει σε τίποτα ο/η ψυχολόγος...

    @ Γιατρέ μου "starting from scratch" is difficult I guess. No matter how good your intentions are, ghosts tend to reveal themselves. And even if they only appear for the tinniest fraction of time, they seem to take over. A super-analysis session would be great, I am afraid though I had to choose safe-curtain Νumber 1: το ίδρυμα και εργασιοθεραπεία! μάκια!

    @ Krotkaya , Αχ αχ αχ (τα πλευράκια μου) και απο εδώ !!! [Αν και η άποψη life is too short to spend it waiting for things to change, με περιτρυγηρίζει ανησυχιτικά... ]
    Ποιο παρτυ;;;;;;;;;;; ποτε; που ;;;

    @ Χνουδένια μου, και τα δύο είναι, και κατάρα και εφόδιο, την ισορροπία μεταξύ τους ψάχνω! φιλιά.

    @Αλεπουδίτσα μου , σε ευχαριστώ καλή μου. Αυτό προσπαθώ να κάνω από την πλευρά μου, ΑΛΛΑ βρίσκω ότι εξακολουθώ να είμαι "υπόλογη" για το παρελθόν.

    @ Vasiliki Καλημέρα και σε σένα!

    @ Μάρκο μου, αυτό το "Τίποτα δε χάνεται αν κάποτε υπήρξε" πολύ ενοιγματικό το βρίσκω τελικά .... Αν δεν χάνεται ... που πάει;;; ;-)

    Δεν νομίζω ότι έγω πρόβλημα να πω στον εαυτό μου αυτό που θέλω ΑΝ πραγματι το ξέρω και σε αυτή την περίπτωση ... δεν το ξέρω σίγουρα!!! Ξέρω μόνο τι ΔΕΜ θέλω ..... ;-)

    Μάρκο, Αλεπουδίτσα : Να παραδεχτώ ΑΜΕΣΩΣ, οτιδήποτε ... Αλλά εδώ ΤΙ μα παραδεχτώ;;;;;;;;

     
  • At 5/23/2006 03:32:00 pm, Blogger Кроткая said…

    όπου κι αν πας τα κουβαλάς όλα μεσα σου. Κι εγω έφυγα και φευγω γενικως για να ξεφυγω, αλλα αμ δε! Εχει δικιο ο Μαρκος, θαρρος να παραδεχτεις στον εαυτο σου αυτα που ξερεςι αλλα κανεις πως δε βλεπεις...

    τελοσπαντων, το παρτυ κανονιζεται στης Βας και στο δικο μου, περνα να δηλωσεις συμμετοχη!! άντε, άντε!!

     
  • At 5/23/2006 04:44:00 pm, Blogger αερικο said…

    Ακου και λιγακι Καλαϊτζη απο το παρελθον: "..κοριτσι μου γιατι μελαγχολεις;
    το σ' αγαπω στο ειπα και γραμμενο,
    σου ετυχε στο ζαρι της ζωης
    καλο παιδι μα κακομαθημενο.." :-)

    Τοσες γνωμες ακουσες , παρε κι αλλη μια: μη γυρνας ποτε πισω, στατιστικα το 90% το μετανοιωνει..
    Καλησπεραααα! :-)

     
  • At 5/23/2006 06:11:00 pm, Blogger KV said…

    oooops Μάρκο ... αινιγματικό βεβαίως, βεβαίως!

     
  • At 5/23/2006 06:15:00 pm, Blogger KV said…

    Krotkaya ό,τι ήταν να παραδεχτώ στον εαυτό μου το έχω παραδεχτεί ... Αλλά όχι αυτό που θέλω ...
    Όσο για το πάρτυ, μέσα βέβαια αρκεί να βολεύουν ημερομηνίες !!!

    Αερικό μου, δεν το έγραψα ανοικτά αλλά το κακό παιδί ... το κακομαθημένο ... ταπ ταπ ταπ ... εγώ ...

     
  • At 5/23/2006 06:45:00 pm, Blogger vasvoe said…

    KV συντονίσου καλή μου! Τελευταίο Σκ Ιουλίου στο Βερολίνο. Να το αφήσω;;

     
  • At 5/23/2006 10:55:00 pm, Blogger vasvoe said…

    Γειτονισσούλα;; Καλή μου;;

    Να σου πω...

    επειδή εκτός από αστειάκια, συμβουλές της προκοπής δεν έχω...

    θες μια αγκαλίτσα;;

     
  • At 5/24/2006 07:39:00 am, Blogger KV said…

    Vas μου, sorry ... μετά την θετική διάθεση καμμιά φορά ... με πιάνει και η εντελώς, μα εντελώς αρνητική. Like NOW ! ΟΥΦ ... γιατί εμπλεξα εγώ σε αυτό πάλι ;;;; Σιγά μην ξέχναγε ...... Δίκιο έχει μάλλον ο Μάρκος (ξέρω ΤΙ δεν θέλω να παραδεχτώ) ΚΑΙ οι υπόλοιποι ...
    Anyways, thanks αγκαλίτσες very welcome!

     
  • At 5/24/2006 10:16:00 am, Blogger Unknown said…

    Βρε σταματήστε τα overanalizyng... είναι ζωή είναι μικρή και όταν τελειώσει θα συνειδητοποιήσετε ότι την ξοδέψατε αναλύοντας τί θα θέλατε να κάνετε και όχι κάνοντάς το...

     
  • At 5/24/2006 11:09:00 am, Blogger KV said…

    Easy to say .......

     
  • At 5/24/2006 11:19:00 am, Blogger Markos said…

    KV, επειδή με .. μπέρδευε αυτό το ενοιγματικό δεν απαντούσα (χαχαχα)
    Επίτρεψέ μου να επιμείνω στο ότι αυτό που είναι απαραίτητο να κάνουμε όλοι να κοιτάμε την αλήθεια κατάματα. (Κι ας λέμε ότι δεν ξέρουμε τι είναι αυτο που βλέπουμε).
    Μετά τα άλλα έρχονται Πιθανόν να είναι οδυνηρά, αλλά έρχονται...
    Καλή σου ημέρα

     
  • At 5/24/2006 12:21:00 pm, Blogger KV said…

    Πιθανά έχεις δίκιο ... Μου πήρε άλλωστε πολύ καιρό και αρκετή δύναμη για να κλείσω τα μάτια και πάψω να βλέπω την αλήθεια... και πολύ λίγο για να την δω να εμφανίζεται απρόσκλητη μέσα από άλλους ...
    Θα δούμε.

     
Post a Comment
<< Home
 

Ο καιρός σήμερα :

Bobby McFerrin Robbin Williams - Something stupid



"'Οσο είσαι στην διαδικασία επιλογής τα πάντα είναι πολυχρωματικά. Αλλά δεν χρειάζεται να έχεις 1,7 εκατομύρια χρώματα (overanalyzing) και τα 7 της ίριδας αρκούν! Μόλις όμως πάρεις την απόφαση τα πάντα γίνονται άσπρο-μαύρο. Άσπρο η απόφασή σου, μαύρο όλα τ' άλλα ... ."

Darthiir the Abban

"... σαν να ειναι το παραπονο καϊμάκι απο μια πατριδα."

Orelia

"Life... is like a grapefruit. It's orange and squishy, and has a few pips in it, and some folks have half a one for breakfast."

Douglas Adams

"All that we see or seem

is but a dream within a dream"

Edgar Allen Poe

"Was it love, or was it the idea of being in love?"

Pink Floyd

"Experience is the name every one gives to their mistakes."

Oscar Wilde

"Science, my lad, is made up of mistakes, but they are mistakes which it is useful to make, because they lead little by little to the truth.

"Journey to the Center of the Earth, Jules Verne

 
Cooked enough to be firm but not soft ...
About Me

Name: KV
Home:
About Me:
See my complete profile
Shoutbox

Να θυμάμαι ...
... να ελέγχω το hotmail μου...
Take a look
Μα ΤΙ σκεφτόμουν ;;;
Archives
Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Locations of visitors to this page



www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from kv_aldente. Make your own badge here.