Wednesday, May 03, 2006
ακόμα εδώ
Επιστροφή στο Ίδρυμα και - θ α ύ μ α - το εργαστήριο επεβίωσε μια χαρά και χωρίς εμένα (άσε που θα ήταν και πιο ήσυχο!)!!! Τα mailbox ασφυκτικά γεμάτα, τα meetings ξανάρχισαν, καφές νούμερο 5 (ναι, ξέρω, χαλάρωσα και έχασα τον ρυθμό μου) και ... οι εικόνες από τις προηγούμενες μέρες δυνατές ακόμα. Ίσως πιο δυνατές τώρα ... Απαντώ μόνο στα "επείγοντα", χαζεύω έξω από το παράθυρο, είμαι ξεκούραστη, με τις μπαταρίες γεμάτες και ... ταπ ταπ ταπ ... τώρα -μετά τις mini διακοπές- η ανάγκη να φύγω είναι πιο έντονη ... Τώρα πραγματικά θα απολάμβανα ένα break! Και μάλιστα αυτή την φορά δεν θα έκανα τον κόπο καν να μπω στο Twingo (sorry mate), θα ακολουθούσα ευχάριστα το πρώτο τραίνο με σταθμό στην... pretend παραλία και ... από εκεί, όπου με έβγαζε το κύμα!

Daydreaming I guess, οι ... pretend priorities θα υπερισχύσουν σε λίγο (ταπ). Αυτή την στιγμή όμως ο ήλιος είναι λαμπερός, η μέρα καλοκαιρινή και η αίσθηση της άνοιξης ... ακόμα εδώ!
;-)
Καλησπέρες !!!
[αντηλιακό στο Ίδρυμα δεν χρειάζεται,
έτσι;;;]
posted by KV @ 5:10 pm  
20 Comments:
  • At 5/03/2006 06:43:00 pm, Blogger ViSta said…

    Na se rotiso kati filenada? Exeis balconi sto kainourgio spiti? Xmmm, giati rotao? Eeee tipote, etsi apo periergia... ;-)

     
  • At 5/03/2006 06:52:00 pm, Blogger Xνούδι said…

    τρένο ε? κι εγώ θα ήθελα να μπω σε ένα τρένο που να πηγαίνει...όπου να'ναι, αρκει να έχει θάλασσα.

    Αλλα προς το παρών εδώ.
    Ωραία είναι να έχεις γεμάτες μπαταρίες. Ε?
    Αντε και στις επόμενες διακοπές
    καλή μου kv.

    Σε φιλώ.

     
  • At 5/03/2006 09:16:00 pm, Blogger Unknown said…

    Σε χαλάν' οι διακοπές εσένα...

     
  • At 5/03/2006 09:32:00 pm, Blogger Depsorama said…

    Κλασικά, μας φτιάχνουν τη διάθεση οι διακοπές αλλά θέλουμε και να, τοσο δα λίγο χρόνο για να επανέλθουμε!!

    Και η καλή η άνοιξη, μόνο που μας παίρνει και μας σηκώνει ώρες ώρες... Τι να πω, μια ζωή παιδί του φθινοπώρου και του χειμώνα ήμουν. Με τόση ροματζάδα και αναγέννηση που κυκλοφορεί στον αέρα, μόνο στη δουλειά ΔΕΝ θέλω να είμαι.

    Daydreaming too!

     
  • At 5/03/2006 10:45:00 pm, Blogger Markos said…

    Βράδυ πια, ελπίζω και εύχομαι η Ανοιξη να συνεχίζει να κάνει βόλτες στη γειτονιά σου... :)
    Την Καλησπέρα μου

     
  • At 5/04/2006 07:42:00 am, Blogger KV said…

    @ Vistάκι μου Καλημέρα !!! Δυστυχώς δεν έχει μπαλκόνι το καινούριο σπίτι, έχει όμως παντού παράθυρα !!! Γιατί;;;;;;;;;

    Χνούδι μου, ναι. Ανάγκη απόδρασης και θάλλασσα θα ήταν καλύτερα !!!Hold on οι διακοπές είναι κοντά (το λέω για να το πιστεύω και εγώ!)

    Καμηλιέρη μου, πες το ψέμματα ... για να δούμε όμως τι θα κάνουν και σε σένα!!! Πότε φεύγετε;;;;;;;;

    Deps, δίκιο έχει ο Καμηλιέρης αλλά δεν το έχει δει σωστά ( ;-) ). Δεν μας χαλάνε οι διακοπές, απλά τις κάνουμε όπως ολα: Με την καρδιά μας ! Για μένα δεν ξέρω αν υπάρχει Η εποχή, όταν είμαι καλά τις αντιμετωπίζω όλες με τον ίδιο χαζό ενθουσιασμό!!!!

    Μάρκο μου, σχεδόν καλοκαίρι στην "γειτονιά" μου -weatherwise, για τα υπόλοιπα : τα συνηθισμένα ups & downs!


    φιλιά
    Καλημέρες!

     
  • At 5/04/2006 09:40:00 am, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    τρελλοκοριτσο???
    πολλες ζουζουνοκαλημερεςςςς!!!
    και που 'σαι????
    ακομη 375?????
    πι χαχαχαχαχαχαχα
    ;pppp

     
  • At 5/04/2006 12:39:00 pm, Blogger vasvoe said…

    γειτόνισσα καλησπέρα και μην τους ακούς!! σε ζηλεύουν και τα λένε!

    προς το παρόν μήτσος-βασβόε -2. δυο βδομάδες έχω να πάω, βάλε άλλες δυο μέχρι να γυρίσω *ντλοπή*

    τί θες να σου φέρω από την αθήνα;;

     
  • At 5/04/2006 03:07:00 pm, Blogger KV said…

    @ Vasiliki μου, το 375 άλλαξε αλλά τολμάω πια να δίνω νούμερο;;;;;

    @ Γειτονισσα, ζηλεύουν σαφώς. Δεν ειναι τυχαίο ότι όσοι ρωτάνε δεν έχουν δει γυμναστήριο την τελευταία 10ετία!!! χα χα χα
    [Μήτσος;;;;;;;;;]
    Πότε φεύγεις για Αθήνα;;;; Να περάσεις πολύ πολύ καλά, να γνωρίσεις bloggers και να μας φέρεις εικόνες και κουτσομπολιά;;;;;;;; ;-)

    μάκια!

     
  • At 5/04/2006 03:11:00 pm, Blogger vasvoe said…

    γυμναστήριο-->gym-->τζιμ-->μήτσους

    αύριο φέυγω. καλά θα δω τί μπορώ να φέρω, γιατί θα έχω και τα γατιά.

    μήπως θες γατάκι;

     
  • At 5/04/2006 03:29:00 pm, Blogger KV said…

    Χα χα χα χαααααα ΠΟΛΥ καλό γειτόνισσα !!!! Θα το υιοθετήσω!!!!

    Γατάκι σίγουρα δεν θέλω γιατί εκτός του ότι είμαι dog person, θεωρώ ότι δεν είναι δικαιο να τα παρατάμε για ώρες μόνα στο σπίτι, τα βασανίζουμε και δεν είναι δίκαιο. Όσο για τα καλούδια από την Ελλάδα, δεν χρειάζομαι κάτι σίγουρα. Να περάσεις καλά θέλω και να γυρίσεις χαρούμενη και ανανεωμένη!!!! μάκια

     
  • At 5/04/2006 03:57:00 pm, Blogger KV said…

    μμμμμμμμμμμμ ... λες ;;; πόσο κάνει;;;

     
  • At 5/04/2006 03:59:00 pm, Blogger vasvoe said…

    να το υιοθετήσεις, βεβαίως βεβαίως.

    κάτι άλλο ήρθα να σου πω όμως...

    α ναι! κοίτα τί θα κάνεις με κείνη την αντιγκρινάση. έχω ήδη παραγγελία.

     
  • At 5/04/2006 04:10:00 pm, Blogger KV said…

    ;-)

    Vas μου προσπαθώ ΣΚΛΗΡΑ να την φτιάξω και αυτή και την αντιμιζεράση !!! (έχουμε και τον Καμηλιέρη που την έχει ανάγκη, μην ξεχνάς!!!)
    μάκια

     
  • At 5/04/2006 04:21:00 pm, Blogger KV said…

    ποιος παραγγειλε;;;;;

     
  • At 5/04/2006 10:32:00 pm, Blogger ViSta said…

    2 phd στην λαδόκολα θα ήθελα εγώ...
    Την καλησπέρα μου και η ερώτηση για το μπαλκόνι ήταν χμμμ, έεεεε, έεετσι, χωρίς ιδιαίτερη σκέψη... ;-)

     
  • At 5/05/2006 12:43:00 pm, Blogger Xνούδι said…

    καλημέρα.
    ένα phd επίσης στο 4.
    Τώρα σε τι να είναι δεν πειράζει. Σε ότι.
    Να το πάρουμε Kv τώρα στα γεράματα, να έχουμε μια "χρυσή γραμμή" στο βιογραφικό μας;

    (αυτό το έλεγε καθηγητής μου στο πανεπιστήμιο και χάλαγε ο κόσμος από τα γέλια)

    :-Ρ

     
  • At 5/05/2006 03:39:00 pm, Blogger KV said…

    Κούκλες ποιος σας είπε ότι τα PhD είναι χρυσή γραμμούλα στο βιογραφικό μας;;;;;;
    Εγώ που την έχω ΓΙΑΤΙ δεν την βλέπω;;;;; Overqualified βλέπω, ειδικά για την θέση του μηχανοδηγού που ήθελα!!!!
    μάκια

    {καλά κάνατε και γελούσατε!!! }

     
  • At 5/10/2006 10:18:00 am, Blogger Unknown said…

    Εμένα καμάρι μου το μοναδικό πράγμα που με χαλάει σε αυτή την ζωή είναι η καθημερινότητα και η σαπίλα.....

     
  • At 5/11/2006 11:33:00 am, Blogger KV said…

    Εμένα πάλι Darth η καθημερινότητα (όπως την εννοώ εγώ -όχι ρουτίνα) μου έχει λείψει ...

     
Post a Comment
<< Home
 

Ο καιρός σήμερα :

Bobby McFerrin Robbin Williams - Something stupid



"'Οσο είσαι στην διαδικασία επιλογής τα πάντα είναι πολυχρωματικά. Αλλά δεν χρειάζεται να έχεις 1,7 εκατομύρια χρώματα (overanalyzing) και τα 7 της ίριδας αρκούν! Μόλις όμως πάρεις την απόφαση τα πάντα γίνονται άσπρο-μαύρο. Άσπρο η απόφασή σου, μαύρο όλα τ' άλλα ... ."

Darthiir the Abban

"... σαν να ειναι το παραπονο καϊμάκι απο μια πατριδα."

Orelia

"Life... is like a grapefruit. It's orange and squishy, and has a few pips in it, and some folks have half a one for breakfast."

Douglas Adams

"All that we see or seem

is but a dream within a dream"

Edgar Allen Poe

"Was it love, or was it the idea of being in love?"

Pink Floyd

"Experience is the name every one gives to their mistakes."

Oscar Wilde

"Science, my lad, is made up of mistakes, but they are mistakes which it is useful to make, because they lead little by little to the truth.

"Journey to the Center of the Earth, Jules Verne

 
Cooked enough to be firm but not soft ...
About Me

Name: KV
Home:
About Me:
See my complete profile
Shoutbox

Να θυμάμαι ...
... να ελέγχω το hotmail μου...
Take a look
Μα ΤΙ σκεφτόμουν ;;;
Archives
Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Locations of visitors to this page



www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from kv_aldente. Make your own badge here.