Wednesday, April 19, 2006
Νούμερο Χ
Home, καφές νούμερο Χ και το τηλέφωνο έχει την τιμητική του αυτές τις μέρες (πουλάκια μου, όλοι άνοιξη περνάτε;;;). Όχι ότι παραπονιέμαι, αλλά ήταν η ώρα να αγχωθώ για το επερχόμενο συνέδριο και το ξέχασα ... ταπ ταπ ταπ.
ΤΟ συνέδριο λοιπόν γίνεται στα βουνά (γειτόνισσα θα είμαι "δίπλα" σου). An old boys club meeting ουσιαστικά που ξεκίνησε καμμιά 20ετία πρίν, γίνεται κάθε χρόνο στο ίδιο μέρος (για να μην πω ότι τα old boyz έχουν και το ίδιο δωμάτιο), έχει την φήμη poshy (λουλουδάτες μπαλλαρίνες out of the question επομένως, κάποιος να σιδερώσει στολές) και strict (Αααααχ ήταν Πάσχα κύριε σύνεδρέ μου, για αυτό την παράγγειλα την μαργαρίτα). Το παρακολουθείς μόνο μετά από invitation και είσαι υποχρεωμένος να σεβαστείς τους κανόνες: απομόνωση (Πασχαλιάτικα) σε ένα 5* πάνω πάνω στο βουνό, χωρίς πολλές πολλές διεξόδους, μέσος όρος ηλικίας τα 70, ομιλίες όλη μέρα, ομιλίες ΚΑΙ μετά το dinner (πολύ θα ήθελα το σκεπτικό σε αυτό το τελευταίο) και πρόγραμμα έκπληξη! Ναι, είναι το πρώτο συνέδριο που πάω στο οποίο δεν ξέρεις ποιοι θα είναι οι εκλεκτοί της χρονιάς και πότε μιλάς (άντε τώρα να αφήσεις την ομιλία για την τελευταία στιγμή αν δεν ξέρεις πότε είναι). Τέλος, κερασάκι στο cheesecake μας, οι old boyz είναι κακά λιοντάρια με αρκετή δύναμη, τόση ώστε να μπορούν να αποφασίσουν/καθορίσουν ποιος ΘΑ και ποιος ΔΕΝ θα έχει καλό καλοκαίρι (ερευνητικά πάντα).
Τώρα που τα έγραψα, διάλλειμα να τα ξαναδιαβάσω μήπως καταφέρω και αγχωθώ!!!
Night- night
[αργά να ξεκινήσω τώρα,
και αύριο μέρα είναι!]
posted by KV @ 11:43 pm  
15 Comments:
  • At 4/20/2006 01:01:00 am, Blogger Unknown said…

    Καφέ βραδυάτικο;;;

    :ooo

    Δεν απορώ γιατί δεν κοιμάσαι...

    Αχέμμμμ, εκεί τα σταυρόλεξα επιτρέπονται τουλάχιστον;;;

     
  • At 4/20/2006 09:04:00 am, Blogger vasvoe said…

    Πωπω... καλύτερα οι φάλαινες ρε γμτ από αυτά τα λιοντάρια...
    Πόσο δίπλα είναι το "δίπλα"; Αν σε αφήσουν τα λιοντάρια να βγεις, κερνάω καφέ (και γλυκό).

     
  • At 4/20/2006 09:49:00 am, Blogger Xνούδι said…

    καλημέρες. Τώρα σε ποιόν καφέ είμαστε????

    Που θα πας κοριτσάκι μου μέσα στα λιοντάρια;;;

    Nα προσέχεις. Αν και δεν σε φοβάμαι εσένα.

    ματσ μουτσ

    :-))))

     
  • At 4/20/2006 02:21:00 pm, Blogger KV said…

    @ Darth μου, αν δεν πιω τον καφέ είναι που δεν κοιμάμαι. Σαν πουλάκι κοιμήθηκα μετά! Δεν ξέρω τι επιτρέπεται στο συνέδριο αλλά έχει πισίνα ... και είπαμε, είμαι αθλητικός τύπος εγώ!

    @ Γειτονισσούλα μου, τέλεια θα ήτανε, αλλά δεν έχω καμμία αίσθηση της απόστασης ... μου είπαν πάντως ότι δεν είναι trivial to escape! Burgenstock το συγκρότημα (με δύο τελίτσες στο u!!!)

    @ Χνουδένια, δεν τα φοβάμαι τα λιοντάρια (έχω PhD στα λιοντάρια)... τα βαριέμαι όόόόόμως. Καφές νούμερο... 6 ή 7, το πολύ 8 !!!


    Μάκια!

     
  • At 4/20/2006 03:07:00 pm, Blogger vasvoe said…

    δεν το ξέρω αλλά θα ρωτήσω. οκ; μάκια

     
  • At 4/20/2006 04:37:00 pm, Blogger Unknown said…

    Ενημέρωσέ με σε παρακαλώ για την τιμή της σταθεράς KV.....

     
  • At 4/20/2006 05:08:00 pm, Blogger KV said…

    OK vas μου!

    Darth πως σου ήρθε τώρα η σταθερά;;; ε;;

     
  • At 4/20/2006 05:35:00 pm, Blogger Unknown said…

    Μου την θύμισε η αθλητικότητά σου...

     
  • At 4/20/2006 06:00:00 pm, Blogger KV said…

    A ναι ... σταθερή η σταθερά αλλά μην ανησυχείς : στο συνέδριο το 5* έχει και gym και πισινα!

     
  • At 4/20/2006 06:35:00 pm, Blogger vasvoe said…

    αχαα χα η ατάκα του νταρθ με ξέρανε

     
  • At 4/20/2006 06:48:00 pm, Blogger KV said…

    :-(((((

     
  • At 4/20/2006 08:11:00 pm, Blogger Unknown said…

    Πέραν του ότι ακόμα και να έχει gym εκεί, δεν θα αλλάξει η τιμή της σταθεράς που έχει να κάνει με συγκεκριμένο λόγο....

     
  • At 4/20/2006 09:14:00 pm, Blogger KV said…

    Καμηλιέρη μου, και να πάω τώρα στο gym ... θα με κάνεις να μην στο πω!

     
  • At 4/20/2006 11:55:00 pm, Blogger Unknown said…

    Μα δεν θέλω να μου πείς αν θα πας στο gym...
    Αν θα αλλάξει η τιμή της σταθεράς θέλω να μου πείς...

     
  • At 4/21/2006 07:28:00 am, Blogger KV said…

    παρδόν;;;;;

     
Post a Comment
<< Home
 

Ο καιρός σήμερα :

Bobby McFerrin Robbin Williams - Something stupid



"'Οσο είσαι στην διαδικασία επιλογής τα πάντα είναι πολυχρωματικά. Αλλά δεν χρειάζεται να έχεις 1,7 εκατομύρια χρώματα (overanalyzing) και τα 7 της ίριδας αρκούν! Μόλις όμως πάρεις την απόφαση τα πάντα γίνονται άσπρο-μαύρο. Άσπρο η απόφασή σου, μαύρο όλα τ' άλλα ... ."

Darthiir the Abban

"... σαν να ειναι το παραπονο καϊμάκι απο μια πατριδα."

Orelia

"Life... is like a grapefruit. It's orange and squishy, and has a few pips in it, and some folks have half a one for breakfast."

Douglas Adams

"All that we see or seem

is but a dream within a dream"

Edgar Allen Poe

"Was it love, or was it the idea of being in love?"

Pink Floyd

"Experience is the name every one gives to their mistakes."

Oscar Wilde

"Science, my lad, is made up of mistakes, but they are mistakes which it is useful to make, because they lead little by little to the truth.

"Journey to the Center of the Earth, Jules Verne

 
Cooked enough to be firm but not soft ...
About Me

Name: KV
Home:
About Me:
See my complete profile
Shoutbox

Να θυμάμαι ...
... να ελέγχω το hotmail μου...
Take a look
Μα ΤΙ σκεφτόμουν ;;;
Archives
Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Locations of visitors to this page



www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from kv_aldente. Make your own badge here.