Tuesday, April 11, 2006
mS-day #1
Ξέρω ... άργησα αλλά ... guys, αυτή η μετακόμιση με ψιλοαποδιοργάνωσε (ή απο-απο-διοργάνωσε, όπως το πάρει κανείς) physically και mentally! Και το... Ίδρυμα φαίνεται μου πέφτει too much αυτές τις τελευταίες μέρες. Όσο για τους γείτονες (μια και internet privileges φαίνεται θα αργήσω να ξαναδώ) γαϊδούρια: Κούνησα τον Θανάση μου σε κάθε εκατοστό από τα 50 τετραγωνικούλια ΜΟΥ και βρήκα φυσικά WiFi ... κλειδωμένο όμως ... ταπ ταπ ταπ …
Anyways… Λοιοιοιοιπόν, έχουμε και λέμε: Η μετακόμιση πήγε καλά! Δεν σπάσαμε τίποτα, γρατζουνίσαμε ελάχιστα (χρειάζομαι βέβαια ειδικό post-αφιέρωμα ΣΤΗΝ γρατζουνιά στον τοίχο αλλά θα περιμένω να ξαναδώ ΤΗΝ ex-. Είμαι σιγουρη ότι η γρατζουνο-ιστορία θα συνεχιστεί! ταπ), καταφέραμε να μεταφέρουμε τα πάντα* σε 2 μόνο βόλτες ΚΑΙ να ξαναστήσουμε τα πάντα την ίδια μέρα KAI ναι πιούμε αρκετά καφεδάκια και μπυρίτσες πριν το carbonara–pre-warming-event στο τέλος της ημέρας!!!

Ο καιρός δούλεψε υπέρ μου (for a change): Την Παρασκευή έέέέέβρεχεεεε μανιωδώς, την Κυριακή και χτές επίσης καρεκλοπόδαρα, την mS-day (moving-Saturday Alombar, ταπ ταπ) όμως, είχε έναν ήλιο λαμπερότατο! Απόλαυση: καλοκαιρινός ήλιος με ανοιξιάτικη θερμοκρασία! Τόσο που πολύ το σκέφτηκα να πήγαιναμε στην λίμνη με τους εθελοντές μου για καφεδάκια και να ... ξανακανονίζαμε μετακόμιση για άάάάάλλη μέρα (Darth πότε είπαμε μπορείς;;;). Η αλήθεια είναι ότι είχα άγχος για το πως θα μεταφέρουμε όόόόλα αυτά τα πράγματα σε μιά μέρα, άγχος να μην εξαντληθούν οι εθελοντές και περισσότερο άγχος για πιθανά ex-οπροβλήματα ...

Σχεδίαζα να κοιμηθώ στο Fenxs το προηγούμενο βράδυ για να έχω τελειώσει με όσα πιο πολλά μπορώ μέχρι να έρθουν οι εθελοντές. Φυσικά έμεινα τελικά στο άδειο Menhirένιο για να διατηρήσω την ηρεμία μου ! Με ξύπνησε ο ήλιος (ή το άγχος) από τις 6 (06:00 ταπ ταπ), έφτιαξα λαχταριστά sandwichάκια, γέμισα θέρμος με καφέ, πορτοκαλάδες, κλπ κλπ και κατά τις 10:00 ξεκινήσαμε με την φορτηγατζού μου (Nath, you impressed me once more ΤΗΑΝΚS) με full γκάζια για το Fenxs! Φτάσαμε την ίδια ώρα με τους πρώτους εθελοντές και ξεκινήσαμε με ένα περιποιημένο coffee break ["η φτώχια θέλει καλοπέραση" kind-of-situation]!!!Με τις πρώτες κούτες φτιάξαμε ένα βολικότατο τραπέζι έξω από το Fenxs που χρησίμευσε σαν το προσωπικό μας cafe, κέντρο «αποφάσεων» αλλά και διερχομένων γειτόνων!

Δεν ξέρω πως ξεκινήσαμε και πως πέρασαν οι υπόλοιπες ώρες, πόσα μετέφερε ποιος, τι ακριβώς μετέφερα εγώ … οι "λεπτομέρειες" είτε σβήστηκαν ήδη από την κούραση ή δεν τις πρόσεξα καν από το άγχος. Θυμάμαι όμως ότι όλοι ήταν κεφάτοι και αποφασισμένοι (παρόλο που έχαναν μια πολύ όμορφη μέρα με την μετακόμιση), ότι δεν είδα παράπονα ή μπερδέματα ή καν δισταγμό, μόνο χαμόγελα. Θυμάμαι το ψάθινο κουτί της ex- που κατέβηκε κάτω 5 φορές και ξαναανέβηκε άλλες τόσες (με το σχόλιο "How did you think I would ever buy THIS?"), θυμάμαι ότι όλοι στόχευσαν από την αρχή στα πιο βαριά, την απογοήτευσή μου όταν καταλάβα ότι θα χρειαστεί και γύρος νούμερο 2 (οι άλλοι βέβαια το ήξεραν ήδη!!!) και το πλυντήριο (πολλά μέλη του σώματός μου θυμούνται το πλυντήριο! Αχ αυτές οι παληκαριές...) ... Περισσότερο όμως θυμάμαι κόκκινους και ιδρωμένους εθελοντές που συνέχισαν να χαμογελούν no matter what!

Φεύγοντας άφησα το Fenxs άδειο (και καθαρό παρόλο θα ακολουθήσει "Round 2 : The final clean-down" πριν από την επίσημη "παράδοση" στο τέλος του μήνα). Δεν κοίταξα καθόλου πίσω (πονούσαν άλλωστε οι μύες από το κουβάλημα).
Το menirένιο γέμισε κεφάτα (η υπόσχεση της carbonara???)
...

[... to be continued ... τρέχω για meeting!!!]
Καλησπέρες
!!!

*Φανταστείτε ένα 4όροφο πολυκατάστημα με είδη κουζίνας, σπιτιού, γραφείου κλπ κλπ ... Φανταστείτε πόσα ρούχα, παπούτσια, βιβλία, πιατοποτηροκουζινικά έχει μέσα (... ταπ ταπ)... ΟΚ, σκεφτείτε τώρα ότι όόόόλα αυτά (και μερικά άλλα) πρέπει να τα μεταφέρετε στην άλλη άκρη της πόλης, σε μία μέρα ... ε, ακριβώς αυτό.

posted by KV @ 2:38 pm  
15 Comments:
  • At 4/11/2006 03:22:00 pm, Blogger vasvoe said…

    Η ex είναι η πρώην συγκάτοικος;

    Η γρατζουνιά είναι στο νέο σπίτι ή το παλιό;

    μάκια γειτόνισσα

    εμάς έβρεχε επί 3 μέρες, μετά χιόνισε, το πρωί τόχε στρώσει, τώρα μουντόκαιρος... ουφ.

     
  • At 4/11/2006 03:33:00 pm, Blogger Unknown said…

    To 2008;

     
  • At 4/11/2006 04:24:00 pm, Blogger Depsorama said…

    Πω πω μετακόμιση!! Μπράβο που τελείωσε κούκλα μου, τώρα σε λίγο θα τακτοποιηθείς! Σε νιώθω πάντως, το έχω κάνει αυτό, όπως ακριβώς το γράφεις, κάτσε να μετρήσω, 1, 2, 5 εεεεε, 12 φορές μέχρι τώρα, μιλάμε για 3 χώρες, 4 πόλεις και 2 ηπείρους!!
    Αααααχ! Μόνο αν το δεις σαν περιπέτεια επιβιώνεις!
    Ηλιόλουστη καλημέρα από δω!

     
  • At 4/11/2006 04:28:00 pm, Blogger KV said…

    @Καλησπέρα Γειτονισσούλα!!! Η ex- είναι η πρώην συγκάτοικος. Δεν μπορείς να φανταστείς τι αγχος μου δημιούργησε τον τελευταίο καιρό και δυστυχώς περιμένω τα ίδια και όταν θα πάω για να παραδόσουμε το σπίτι ... Η γρατζουνιά στις σκάλες του παλιού σπιτιού και η ex- ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΙΚΑ πέρασε από το fenxs 2 λεπτά αφού έφυγαν τα αμάξια (νομίζοντας ότι φύγαμε όλοι από το σπιτι;;;)... ταπ ταπ. Βρήκε εκεί μερικούς εθελοντές στους οποίους και ζήτησε να μου πουν ότι είδε ΤΗΝ γρατζουνιά ... Anyway, κομμάτι από το παρελθόν σε λιγάκι ...
    Και εδώ ήταν μουτζούφλικα μέχρι και σήμερα το πρωΐ αλλά τώρα έχει έέέέέέναν ήλιο, γλύκα ;-) Θα έρθει και σε σας μέχρι αύριο!!!! μάκια!


    @Συνέταιρε το 2008, what? To 2008 μπορείς;;;; .... μμμμμ .... μμμμμ ...... [αφού πλέον είναι safe γιατί δεν λές "αύριο";;;;]

     
  • At 4/11/2006 04:32:00 pm, Blogger KV said…

    @Δεσποινάκι Καλημέρα !!! Ηλιόλουστη, ανοιξιάτικη και χαμογελαστή!!!
    13η μετακόμιση εδώ, χώρα νούμερο 4 και ήπειρος μία [ήήήή... μμμ... το νησί είναι Ευρώπη;;;;;;;; ]
    5 κουτές έμειναν και τελειώσαμε ! Όντως μόνο αν το κάνεις περιπέτεια τα καταφέρνεις και ευτυχώς το είχαν καταλάβει καλά και οι εθελοντές μου!!
    Καλημέρες, μάκια-μάκια!

     
  • At 4/11/2006 08:01:00 pm, Blogger Unknown said…

    Γιατί προβλέπω σε 9 μήνες να ξαναμετακομίζεις.....

     
  • At 4/11/2006 09:11:00 pm, Blogger Markos said…

    Καλή ξεκούραση από εδώ και πέρα, και να απολαμβάνεις το νέου σου σπιτικό.
    Καλησπέρα.

     
  • At 4/11/2006 09:25:00 pm, Blogger snikolas said…

    Άντε καλή ξεκούραση από εδώ και πέρα… καλησπέρα… α… θα το ξεχνούσα… Να πληρώσεις ένα μερτικό στον γείτονα να σου ξεκλειδώσει το wifi! :)

     
  • At 4/11/2006 11:31:00 pm, Blogger vasvoe said…

    λοιπόν θέλω κι εγώ από αυτό το βου-φούπραμα... ειδικά άμα είναι να ξεφορτωθούμε τα βρωμοκαλώδια!!

     
  • At 4/11/2006 11:39:00 pm, Blogger Unknown said…

    Το ένα στα τόσα καλώδια του PC σε πείραξε εσένα;
    Τί να πώ εγώ που έχω έναν αχταρμά καλώδια πίσω από το γραφείο μου που κάθε φορά που τα κοιτάζω λέω ότι άμα γίνει κάτι και χρειαστεί να λυθουν δεν ξέρω πώς θα τα ξεμπερδέψω....

     
  • At 4/12/2006 12:08:00 am, Blogger Depsorama said…

    Μάκια και από δω, πολύυυυυυυ δουλειά και νταμιτζάνες καφέ και δεν προλαβαίνω να χαρώ τον ήλιο μονάχα :-(

     
  • At 4/12/2006 09:39:00 am, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    καλη μου...
    καλη σου μερα...
    και που 'σαι?...
    κοιτα να ξεκουραστεις και λιγο!
    καλα?...
    φιλουδια...
    ;)

     
  • At 4/12/2006 10:54:00 am, Blogger KV said…

    @ Darth μου, μην γίνεσαι κακός καλέ μου! ΔΕΝ θα μετακομίσω σε 9 μήνες ... εκτός .... ;-)))))))

    @ Μάρκο, Ευχαριστώ! Δεν έχει πείραγμα/απορία σήμερα;;;;

    @ Νικόλα, Ευχαριστώ! Να το πληρώσω το μερτικό αλλά πως θα βρω ΤΟΝ γείτονα;;;

    @Vas τώρα που μου έβαλα το τηλ/δίκτυο, δεν με νοιάζει πια το WiFi! Δεν έχεις καλώδια αλλά ... στο κλεβουν οι γείτονες!!!!!!!!!!!!!! ;-)

    @ Δέσποινα courage (με r=γ, γαλλιστή) καλή μου! Έτσι είναι η δουλειά μας πίεση/relax/πίεση/πίεση!!! Κάνε και ένα ήλιος-break όμως!
    Μου έλειψε ο καφές τόσες μέρες που από την κούραση δεν κατέβαινε!!! μάκια

    @ Vasiliki, ξακούραση;;;;; what is ksekourasi????


    Καλημέρες!

     
  • At 4/12/2006 10:55:00 am, Blogger KV said…

    Α και Καμηλιέρη προσοχή με τα καλώδια!!!

     
  • At 4/12/2006 12:17:00 pm, Blogger Unknown said…

    Εγώ πάλι για κάθε ενδεχόμενο....

     
Post a Comment
<< Home
 

Ο καιρός σήμερα :

Bobby McFerrin Robbin Williams - Something stupid



"'Οσο είσαι στην διαδικασία επιλογής τα πάντα είναι πολυχρωματικά. Αλλά δεν χρειάζεται να έχεις 1,7 εκατομύρια χρώματα (overanalyzing) και τα 7 της ίριδας αρκούν! Μόλις όμως πάρεις την απόφαση τα πάντα γίνονται άσπρο-μαύρο. Άσπρο η απόφασή σου, μαύρο όλα τ' άλλα ... ."

Darthiir the Abban

"... σαν να ειναι το παραπονο καϊμάκι απο μια πατριδα."

Orelia

"Life... is like a grapefruit. It's orange and squishy, and has a few pips in it, and some folks have half a one for breakfast."

Douglas Adams

"All that we see or seem

is but a dream within a dream"

Edgar Allen Poe

"Was it love, or was it the idea of being in love?"

Pink Floyd

"Experience is the name every one gives to their mistakes."

Oscar Wilde

"Science, my lad, is made up of mistakes, but they are mistakes which it is useful to make, because they lead little by little to the truth.

"Journey to the Center of the Earth, Jules Verne

 
Cooked enough to be firm but not soft ...
About Me

Name: KV
Home:
About Me:
See my complete profile
Shoutbox

Να θυμάμαι ...
... να ελέγχω το hotmail μου...
Take a look
Μα ΤΙ σκεφτόμουν ;;;
Archives
Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Locations of visitors to this page



www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from kv_aldente. Make your own badge here.