Monday, April 03, 2006
laughing at clouds
Χρόνος διαδρομής για το Ίδρυμα : 5 λεπτά !!!
Κατάσταση μέσης : Έχει δει και καλύτερες μέρες! (αυτό με την στρωματσάδα 2 μέρες τώρα ήρθε και την αποτελείωσε).
Καφές : Νούμερο 3 [οι 2 προηγούμενοι στο σπίτι-με-το-μενίρ (σαν μικρότερο μου φάνηκε σήμερα το πρωΐ το μενίρ-μου μετά από μιάμιση ώρα παραπάνω ύπνο :-) )]
Διάθεση: Siiiinging in the rain (το κόλπο είναι σύννεφα το πρωΐ, ήλιος προς το μεσημεράκι, got it!)

Καλημέρες !!!!
[counting down to bed-transfer-day !!!]
posted by KV @ 8:47 am  
13 Comments:
  • At 4/03/2006 09:25:00 am, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    πολλλλα και τρελλλαααα
    μεμοριστικομενιροκαλημερουδιαααα!
    ;PPPP

     
  • At 4/03/2006 09:57:00 am, Blogger vasvoe said…

    έβαλες βολταρέν για τη μέση;!;

     
  • At 4/03/2006 10:08:00 am, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    α! αυτο το βολταρεν που λεει η αποπανου....πινεται κιολας!!!!
    εμενα παντως ετσι με ειπε ο ντοκτορας....
    λετε να με ειπε ψεματααααα????
    μπουχαχαχαχα....
    ;PPP

     
  • At 4/03/2006 10:59:00 am, Blogger Unknown said…

    To βαράμε και ενέσεις άμα χρειαστεί :p

    Καλή μου μην μπερδεύεις το αγοραστικό κοινό μας όσον αφορά στις διαστάσεις των menhir μας...

    plllleeeeease...

     
  • At 4/03/2006 11:02:00 am, Blogger ViSta said…

    Σε διαβάζω Κυβέλη μου και μου δείνεις θάρρος :-)
    Καλημέρα και περαστικά στην πλάτη σου :-)

     
  • At 4/03/2006 12:14:00 pm, Blogger alombar42 said…

    Κάποια μέρα, αργότερα, θα σου πώ "είδες που σου το έλεγα;" - για τη ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ σχέση της ποιότητας ζωής με την απόσταση από τη δουλειά. Μικρότερη απόσταση, μεγαλύτερα χαμόγελα :)


    (Χρειάζεται άντρας στο σπίτι, γιατί ως γνωστόν ο άντρας κρίνεται ΚΑΙ από το μέγεθος του μενίρ του)

     
  • At 4/03/2006 01:37:00 pm, Blogger Markos said…

    Αυτό το ".Μικρότερη απόσταση, μεγαλύτερα χαμόγελα :)"
    ΧΜΜ δεν μου πολυαρέσει αγαπητέ του επάνω ορόφου.
    Δηλαδή το γαμόγελο θα τείνει στο άπειρο αν αρχίσω να κοιμάμαι στο γραφεί μου; :-))))))

    Μα δεν μου λές KV τι μενίρ είναι αυτά; Του Σαββαοτκύριακου; Μέτα την παρέλευση 48 ωρών... ξεφουσκώνουν; :-))

    Καλό μεσημέριαπό μια συννεφιασμένη Αθήνα, με διάθεση αντιστρόφως ανάλογη του χρώματος του ουρανού.

     
  • At 4/03/2006 02:18:00 pm, Blogger KV said…

    @ Vasiliki μου;;;; Τι χαπάκι είναι αυτό να το πάρω και εγώ;;; φτού σου να μη σε ματιάξω!!!!

    @ Vas .... όχι ... με ενοχλεί η ιδέα οποιουδήποτε φαρμάκου αν δεν είνα απολύτως αναγκαίο ... και αφού περπατάω ... ε, δεν είναι! είναι;;;

    @ Darth πότε μπέρδεψα το κοινό μας;;;;; Πες μου ποιος πελάτης έχει σειρά!

    @ Vistάκι Ευχαριστώ καλή μου. Δεν τελείωσα ακόμα ΑΛΛΑ βλέπω έντονο φως στην άκρη του tunnel! Θα δεις, είναι πιο εύκολο απ'όσο νομίζεις (αχ αχ αχ τα πλευράκια μου)

    @ Alombar καλέ μου, αυτό με τον άντρα πες το ξανά ... ή μάλλον το ξαναείπες. Δεν στέλνεις και κανέναν υποψήφιο τώρα;;;;; Τώρα όμως πριν αποτελιώσω την μετακόμιση!

    @ Μάρκο χαχαχα, καλό ! Δεν το δοκιμάζω όμως εγώ με το γραφείο σπίτι ... μπρρρρρρρ !
    Ξεφουσκωμένο το είδα από την χαρά μου Μάρκο το μενίρ. Μην ανησυχείς, σταθερά είναι [καλά δεν λέω συνέταιρε;;; αυτός πάει να μας βγάλει το προϊόν προβληματικό]. Καλό σου απόγευμα από την λαμπερή αυτή τη στιγμή pretend. (είδες το έμαθα το κόλπο: πρωΐ βροχή, μετά ήλιος, απόγευμα τρέλλα, το βράδυ κατιγίδα!)


    μάκια

     
  • At 4/03/2006 04:40:00 pm, Blogger Lost Found Forgiven said…

    Just a quick note to wish you well in your new house. Kaloriziko!!!!!

    Haven't been blogging for a few days ki ehasa epeisodia!

     
  • At 4/03/2006 05:46:00 pm, Blogger Depsorama said…

    Σχεδόν σε βλέπω να πηγαίνεις στη δουλειά με ένα τεράστιο χαμόγελο, και ένα καφέ στο χέρι!
    :-)
    Καλημέρα!

     
  • At 4/03/2006 06:10:00 pm, Blogger KV said…

    @ Thank you Dr.Dr. Me, you didn't miss much, just the packing part!

    @ Δέσποινα, Καλημέρα σου καλή μου! Στο χαμόγελο έπεσες μέσα !!! Καφέ δεν πήρα για τον δρόμο, πρέπει να βρω πολύ μικρότερο θερμοcontainer!!! ;-))))

    μάκια

     
  • At 4/03/2006 07:10:00 pm, Blogger snikolas said…

    …και πάλι καθυστερημένος. Καλησπέρα αντί για καλημέρα. Να χαίρεσαι το μενίρ σου. Θα δεις… θα το συνηθίσεις.

     
  • At 4/04/2006 11:13:00 am, Blogger KV said…

    Ευχαριστώ Νικόλα !!! Καλημέρες !

     
Post a Comment
<< Home
 

Ο καιρός σήμερα :

Bobby McFerrin Robbin Williams - Something stupid



"'Οσο είσαι στην διαδικασία επιλογής τα πάντα είναι πολυχρωματικά. Αλλά δεν χρειάζεται να έχεις 1,7 εκατομύρια χρώματα (overanalyzing) και τα 7 της ίριδας αρκούν! Μόλις όμως πάρεις την απόφαση τα πάντα γίνονται άσπρο-μαύρο. Άσπρο η απόφασή σου, μαύρο όλα τ' άλλα ... ."

Darthiir the Abban

"... σαν να ειναι το παραπονο καϊμάκι απο μια πατριδα."

Orelia

"Life... is like a grapefruit. It's orange and squishy, and has a few pips in it, and some folks have half a one for breakfast."

Douglas Adams

"All that we see or seem

is but a dream within a dream"

Edgar Allen Poe

"Was it love, or was it the idea of being in love?"

Pink Floyd

"Experience is the name every one gives to their mistakes."

Oscar Wilde

"Science, my lad, is made up of mistakes, but they are mistakes which it is useful to make, because they lead little by little to the truth.

"Journey to the Center of the Earth, Jules Verne

 
Cooked enough to be firm but not soft ...
About Me

Name: KV
Home:
About Me:
See my complete profile
Shoutbox

Να θυμάμαι ...
... να ελέγχω το hotmail μου...
Take a look
Μα ΤΙ σκεφτόμουν ;;;
Archives
Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Locations of visitors to this page



www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from kv_aldente. Make your own badge here.